Novinky
Martin911Turbo
0
Tak s načipovaným autem (BMW) dokáže jezdit každej MAREŠ >😁 ale s klasikou to chce už to mít v rukou 😉
Přejít do diskuze
souhlas s mustafem si užiješ určitě spoustu zábavy ale focus je jinej kraj jinej mrav a můžeš sním každej den cmrdlat do kaufiku pro chleba aniž bys nespotřeboval galon benzínu a nevodepsal po tejdnu baterku
To sice má, ale kdo se jej naučí řídit tak s tím nemá problém, pro lamy je tu GT-R
Nic se nevyrovná zábavné zadokolce
Mně na chuť tyto deriváty pseudosporťáků z normálních civilních rodiných aut moc neberou, samo svou skupinu si najdou, ale já bych si pořídil normální rodiné auto a na blbnutí něco zvlášť a né bastlit od každého něco a pořádně nic
Nic se nevyrovná zábavné zadokolce
Mně na chuť tyto deriváty pseudosporťáků z normálních civilních rodiných aut moc neberou, samo svou skupinu si najdou, ale já bych si pořídil normální rodiné auto a na blbnutí něco zvlášť a né bastlit od každého něco a pořádně nic
já myslím že se pleteš protože i ty nový modely mají tuhou zadní nápravu a všude kde se jen podíváš tak piší a mluví o tom že auto je sice rychlé ale jen na rovině, a to platí u všech modelů mustangu i u GT 500 ,prvně si o něm něco aspoň přečti a potom něco tvrď na internetu!!!
U Renaultu tuto změnu dokonce označili poněkud odvážně, jako úplně jinou karosářskou variantu - tedy kupé...
ST má být jen 5dv., 3 dv. má být až RS. A myslím, že dle reakcí na ST budou muset design RS chtě nechtě překopat 😄 Třeba jako to udělal Renault s Meganem RS, kde záď včetně světel je taky jiná od klasického 5dv.
Sice anglicky trošičku umím, ale nikde jsem tam nezahlíd, že to je Focus ST. Ale jinak ten jakýsi Focus v tvém odkazu vypadá celkem obstojně. Aspoň teda zepředu. Zadek je celkově rozporuplný.
Ten šedej zepředu nevypadá špatně, ikdyž je to dáno tím, že je to obyčejná verze Focusu. To co provedl Ford se zádí a s ST je mi záhadou, koho s tím chtějí ohromit. Třeba se ale pochlapí s 3dv...
Kdyby se tu předháněl jen VW club, bylo by to úplně v pohodě, ale tady se předhání všichni unisono, teda až na tebe a tvé optimistické předpovědi... :😉 😉
Ta karbonově šedá (z odkazu) mu sedí mnohem víc, ale ty zadní, zbytečně "rozteklé" světla nemůže zachránit ani ona... ;-\
Ta karbonově šedá (z odkazu) mu sedí mnohem víc, ale ty zadní, zbytečně "rozteklé" světla nemůže zachránit ani ona... ;-\
Druha generace krom ST a RS byla moc prumerna designem, tohle prumerne neni.
Zdejsi VW club se predhani v zapornych komentarich v cele s GTI, to je dobry signal, myslim, ze nove ST bude velmi uspesne, mozna ne tolik v Evrope, ale globalne rozhodne prekona prodeje Golfu GTi.
Ja bych tento design vubec Fordu nevytykal, on je rozdil delat globalni design nebo design jen pro nemce a par cechu... [odkaz]
Ale jeste vetsi kauf by Ford udelal, kdyby k ST pridal jeste hned poradnou varintu globalniho RS.
Zdejsi VW club se predhani v zapornych komentarich v cele s GTI, to je dobry signal, myslim, ze nove ST bude velmi uspesne, mozna ne tolik v Evrope, ale globalne rozhodne prekona prodeje Golfu GTi.
Ja bych tento design vubec Fordu nevytykal, on je rozdil delat globalni design nebo design jen pro nemce a par cechu... [odkaz]
Ale jeste vetsi kauf by Ford udelal, kdyby k ST pridal jeste hned poradnou varintu globalniho RS.
To ovšem platí i přesně opačně, zrovna G5GTI vyprovokoval vlnu zajímavých hh, které přišly brzo po něm (včetně FoFo II ST)..., konkurovat předchozímu G4GTI bylo totiž pro konkurenci nepoměrně snažší... 😉
Je to tak, hodne golfomilcu muze Fordu dekovat ze nuti VW nevyrabet smejdy (presne ty, mozna nejen GTI generace, ktery si jmenoval stoji za velky p-r-d), ktere by jim urcite s chuti, a tucnym ziskem, prodaval 😄
Mustang urcite udelal obrovskej pokrok, ale porad tu srovnavame dve principielne velice odlisny auta 😉
Tak to platilo pro Mustangy z 60 a 70 let 😉
Doporučuji aby jsi navštívil některý z okruhů v ČR a názorně se přesvědčil jak Mustang jezdí v zatáčce 😉
Doporučuji aby jsi navštívil některý z okruhů v ČR a názorně se přesvědčil jak Mustang jezdí v zatáčce 😉
Je to fakt humus. Tak skarede auto som dlho nevidel. Je take nejake oslizle. Zadok vobec neposobi sportovo a ta rybacia tlama vpredu je otrasna. nastastie je v tomto segmente z coho vyberat u konkurencie. :-!
Otřesný mi přišel už facelift dvojky, ale tohle je skutečně strašidlo. Zepředu vypadá jako Kličkův soupeř, nebo ten výše zmiňovaný kapr.
Kdy naposledy předvedl evropský Ford nějaký pěkný vůz?
Kdy naposledy předvedl evropský Ford nějaký pěkný vůz?
Tak k částečné "degeneraci" došlo u GGTI v jeho třetí a nejvíc ve čtvrté generaci.
Focus ST byl zřejmě největším konkurentem G5GTI a nějakopu dobu i G6GTI, ale rozhodně zdaleka ne jedinou, takže z degenerace pouze z důvodu "šíleného" designu FoFo III ST bych velký strach neměl... 😉
Focus ST byl zřejmě největším konkurentem G5GTI a nějakopu dobu i G6GTI, ale rozhodně zdaleka ne jedinou, takže z degenerace pouze z důvodu "šíleného" designu FoFo III ST bych velký strach neměl... 😉
:yes:
no jo - má to ale jedno obrovské riziko pro VW - že sám samotinký po dlouhé době na špici - bez konkurence - zdegeneruje a pak ho převálcuje outsider.........
no jo - má to ale jedno obrovské riziko pro VW - že sám samotinký po dlouhé době na špici - bez konkurence - zdegeneruje a pak ho převálcuje outsider.........
Bílá byla u mě nej na GTI5, které této barvě pomohlo najít v Evropě zašlou slávu, ale u GTI6 mám bílou, až na druhém místě za toutu, zcela novou, carbonově šedou...
U bílého GGTI je ale opticky "nutná" třídveřová varianta mnohem víc, než u tmavých barev...
U bílého GGTI je ale opticky "nutná" třídveřová varianta mnohem víc, než u tmavých barev...
Proč by někdo nemohl mít dědečka ze "západu", kolik lidí emigrovalo jen v r. 68 a kolik se jich tu třeba zase po r. 89 vrátilo... 😉
Ještěže jsi začal až od dědy. Mohlo by nakonec vyplout na povrch, že tvůj prapraděda sedlal Ford T >😁
P.S. Vyráběl v té době vůbec VW auta? 😄
P.S. Vyráběl v té době vůbec VW auta? 😄
Jen menší upřesněni : Od r. 1974 je Golf I, Golf I GTI je od r. 1976, příští rok tedy můžeme očekávat další z řady GTI .. Edition, tentokrát už s číslovkou 35! :yes😒br />
P.S. Osobně se mi G6 GTI, líbí mnohem víc (než v té "profláklé" červené) v tmavě šedé metalíze (carbon steel grey) v pozadí😒br /> [odkaz]
P.S. Osobně se mi G6 GTI, líbí mnohem víc (než v té "profláklé" červené) v tmavě šedé metalíze (carbon steel grey) v pozadí😒br /> [odkaz]
joo .. takhle modelová situace je, ale možná jen v západním Německu. U nás by dědeček musel být komunistickým papalášem, aby dosáhl na cokoliv jiného než Škodu či Žiguli.
:yes:
Dobré netřeba měnit. Navíc když se jeho poslední konkurence v podstatě znemožnila sama >😁
Dobré netřeba měnit. Navíc když se jeho poslední konkurence v podstatě znemožnila sama >😁
... akurat som si bol okuknut "novu generaciu" fokusov - C MAXov a mozem vam povedat, ze to na fotkach vyzeral este dobre, skutocnost je vsak strasnejsia. Ten mix tvarov, materialov, hran a oblin, no skratka des. Obavam sa ze tato oranzova prisera bude na tom rovnako...
Pokud tvůj děda, tvůj otec a i ty jezdíte kompakty, pak ideálem pro vás jistě není Focus, neboť tvůj děda na otázku, kterou mu položil tvůj táta někdy v roce 1994, co si má koupit za káru, odpověděl - jezdi to, co já - jezdím od roku 1974 - GOLF GTI. No a tvůj táta samozřejmě jezdil GOLF GTI. Ty pak, někdy v roce 2011 se zeptáš svého otce - co mám koupit za káru, a on ti řekne - děda jezdil GTI 1 a GTI 2, já jezdil GTI 3, GTI 4 a jedu GTI 5, ty synu, ty si kup GTI 6 - 210 koní, nejlepší motor na světě své třídy, nejlepší třídní dvouspojka, legendární styl, legendární auto, to vše za jemnocitné tři čtvrti miliónu. Nebo bys chtěl přetrhnout rodinnou tradici a koupit si příští rok Focus ST?... 8-s
[odkaz]
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
[odkaz]
BRAVWO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes:
Na druhou stranu - je to příležitost pro úpravce. Nedivil bych se tomu, že "tuningové" nárazníky budou montovat dealeři Ford ještě před prodejem.
něco je špatně. ford s předešlými focusy, co se týče vzhledu exteriéru, házel na terč a poměrně slušně se blížil zásahu do černého. ikdyž šlo terč tak trochu pouťový, nevadí. to co je však možno vidět na horním videu je, podle mého názoru, zásah do černého, ne však do středu, nýbrž naprosto mimo terč.. 8-s čímž nechci nijak snižovat jeho automobilové kvality..
uznávám každému nárok na vlastní vnímání krásy - nic proti - ale viděl jsi někdy otevřenou tlamu žraloka na obrázku? Bávům se kdysi říkávalo žralok......
Jo, disky (zvlášť jejich barva) a brzdové třmeny jsou pěkné, ale ten zlatobronzový (do "elektricky oranžové" z minulého ST to má hodně daleko) odstín metalízy mi dvakrát sportovní nepřijde...
Velmi nestastny design. Pride mi to ako nejaka korejska nedotiahnuta zalezitost. Tvary tohto auta zostarli este pred jeho uvedenim, co sa snad nepodarilo este nikomu. Toto je asi jedine auto na svete, ktore potrebuje dokladny facelift este pred zaciatkom predaja.
Ve mě to evokuje otevřenou tlamu žraloka při útoku :yes: Co se ovšem týče zbytku, vypadá to jako "výtvor" od Citroenu. Nejvíc se mi líbí nový Focus ve verzi sedan, to je nádhera. Sice mái trochu americký look, ale to vůbec nevadí.
Bohužiaľ musím sa pridať k ostatným: ťažko na tomto aute nájsť pozitíva: osobne som našiel len dve: krásne disky (1😁1 min. videa) s dokonale zladenými brzdovými strmeňmi s farbou karosérie a samotná oranžová metalíza. Ako už bolo uvádzané vyššie, spraviť športový model, ktorý nevyzerá lepšie ako štandardný, to je už "umenie". 8-s
Me to pripomina vanocniho kapra. Jen na tohodlenc forda to chce desetikilku s dlouhou nasadou.
No malem jsem usnul, je to tak antisportovni na pohled az nevim co na to rict, zvetsovani "tlamy" tak jako to delal Peugeot... Kde je krasa Focusu I. ST, RS
Bože, co to s tím krásným(původním) modelem udělali? Čím víc maska, tím víc Adidas nebo co? Tohle je výsledek toho, že nic se nemá přehánět - doufám, že facelift přijde dřív, než fanoušci fordu zlikvidují světové zásoby antiemetik......
udělat sportovní verzi ještě o dost ošklivější než obyč, to je teda něco...BTW když tu vidím fotky FoFo II RS a FoFo III ST, je to jak kráska a zvíře...