Ekonomika
saldy
0
sněží jak prase
3_diamanty
0
tak to aj u nas 😉 krucinaaaaaaaal 😉 sakra nech to prejde zaseto biele cudo vsade, ale to ide od vas zo zapadu tak s tym daco robte bratia. 😉
WinDiesel
0
jde to z jihu, byl jsem rád že jsem dojel domů... holt letní gumy jsou letní gumy... 😄
coolio
0
My jen přeposíláme co nám sem lifrujou Rakušáci. Si to taky užijte 😄
twistedTSD
0
tj 😄
Kde tohle skončí? Znám horská kola v podobné cenové relaci... Sto čtyřicet tisíc, zde mi snad už kuko povolí evergreenové sdělení, že tahle cena nedosahuje ani nákladů na víkendovou leteckou rodinnou návštěvu některé z evropských metropolí (nemyslím nutně Brno...).
No, počkejme pár měsíců, počítám, že mégane rozetne dvoustovku. Že by dokonce vejpůl?
No, počkejme pár měsíců, počítám, že mégane rozetne dvoustovku. Že by dokonce vejpůl?
Čo sa ti pre boha nepáči?! Radšej by si si to auto kúpil za 300t korún? Ak áno, tak mi ich pošli na účet, ja ti to auto priveziem rovno pred dom... :-! >😁
Hovoriac o bicykloch, sú aj také čo stoja cez 10 000 eur, a má byť? 😉
A dôchodcov táto ponuka určite poteší, navyše vôbec to nie je zlé auto, nový model má iné svetlá a lepšie rádio a stojí o xy viac.
A dôchodcov táto ponuka určite poteší, navyše vôbec to nie je zlé auto, nový model má iné svetlá a lepšie rádio a stojí o xy viac.
Panda je za 100
Propagáciu AAA si nechaj.
IGNORANTE zkus www.fiat.cz 😉
[odkaz]
Fiat Panda 1.2 Actual - ceníková cena 195 000, akční cena 159 000 Kč
ta přestavba na LPG za 27 600 se k tomu přičítá, ale ani kdyby se odečítala tak se na 100 000 nedostaneš >😁
Fiat Panda 1.2 Actual - ceníková cena 195 000, akční cena 159 000 Kč
ta přestavba na LPG za 27 600 se k tomu přičítá, ale ani kdyby se odečítala tak se na 100 000 nedostaneš >😁
Když to vezmeš na lízačku, tak za 100 litrů. [odkaz]
yes a se všema těma RPSNkama a přeplatkama zaplatim 280 >😁 😉
Cena již o😜 100 000,- Kč s DPH*
Výprodej skladových zásob motorů Euro 4!**
Já si pod pojmem funglovka nepředstavuju výběhovou motorizaci, která bude již brzy neprodejná 😄 Skladová auta stojí méně než fungl nová i u VW, Audi, Alfy....
Výprodej skladových zásob motorů Euro 4!**
Já si pod pojmem funglovka nepředstavuju výběhovou motorizaci, která bude již brzy neprodejná 😄 Skladová auta stojí méně než fungl nová i u VW, Audi, Alfy....
Možná ti uniklo, že článek odkazuje na tutéž nabídku u jiné automobilky - vyrobená auta ze skladu s výběhovým motorem, před faceliftem modelu.
Zajímalo by mě ale, co si představuješ jako "funglovku"... Auto "na rýsovacím prkně"?! Pro mě je teda skladové auto nové, pokud není jeté třeba jako předváděcí, ale prostě bylo vyrobeno "do foroty" a uloženo do skladu s tím, že je pravděpodobná poptávka po takovém autě, a tak je možné zkrátit jeho objednateli dodací lhůtu. Párkrát jim ten odhad nevyšel, tak ta auta teď doprodávají, ale podle mě to jsou pořád nová auta.
Auto posílat do výroby má smysl jen tehdy, pokud konfigurace, kterou chceš, skladem není (u prodejce/centrálního dealera/ ...), Ale i jinak dostaneš čistý velký techničák s "čerstvým" datem, papírovou značku a auto bez najetých kilometrů.
Zajímalo by mě ale, co si představuješ jako "funglovku"... Auto "na rýsovacím prkně"?! Pro mě je teda skladové auto nové, pokud není jeté třeba jako předváděcí, ale prostě bylo vyrobeno "do foroty" a uloženo do skladu s tím, že je pravděpodobná poptávka po takovém autě, a tak je možné zkrátit jeho objednateli dodací lhůtu. Párkrát jim ten odhad nevyšel, tak ta auta teď doprodávají, ale podle mě to jsou pořád nová auta.
Auto posílat do výroby má smysl jen tehdy, pokud konfigurace, kterou chceš, skladem není (u prodejce/centrálního dealera/ ...), Ale i jinak dostaneš čistý velký techničák s "čerstvým" datem, papírovou značku a auto bez najetých kilometrů.
Nechápu proč nevzít dnes auto s Euro4. Je to rozhodně lepší než to stejné - se stejným, trochu upraveným motorem s Euro5. Pokud byl daný motor projektovaný na Euro4, vždy bude jízda s ním se změnami pro Euro5 horší. Elektronika tam bude víc kecat do spalování, motor bude hůř reagovat na plyn, zase bude mít o další ucpávku - katalyzátor víc. Znám to dobře z přelomu Euro3/4, tady to asi nebude jiný.
Btw. skladové auto = funglovka.
Btw. skladové auto = funglovka.
Skladovka- funglovka - tady souhlas.
K čemu Euro 5? Například v Německu vás do centra některých měst pustí jenom, pokud splňujete určitý emisní limit a máte na to známku (myslím že jsou zelená, žlutá a červená).
K čemu Euro 5? Například v Německu vás do centra některých měst pustí jenom, pokud splňujete určitý emisní limit a máte na to známku (myslím že jsou zelená, žlutá a červená).
Pokud se něco nezměnilo od doby, kdy jsem si k tomu něco načetl, tak ten systém LEZ (nízkoemisních zón) je nastaven na Euro 2, maximálně Euro 3 (Londýn). Auta, která splňují Euro 4 (respektive diesely s Euro 3 a DPF), dostanou zelenou známku, stejně jako auta s Euro 5. Ale i auto s Euro 2 projede takřka "všude". Pochybuju, že by se auto s Euro 4 (kvůli změně v pravidlech LEZ) někam nedostalo dřív, než objektivně skončí jeho životnost (myšleno auta).
EDIT: U auta s benzinovým motorem stačí k zelené známce v Německu i Euro 1. [odkaz]
EDIT: U auta s benzinovým motorem stačí k zelené známce v Německu i Euro 1. [odkaz]