Kde tohle skončí? Znám horská kola v podobné cenové relaci... Sto čtyřicet tisíc, zde mi snad už kuko povolí evergreenové sdělení, že tahle cena nedosahuje ani nákladů na víkendovou leteckou rodinnou návštěvu některé z evropských metropolí (nemyslím nutně Brno...).
No, počkejme pár měsíců, počítám, že mégane rozetne dvoustovku. Že by dokonce vejpůl?
Čo sa ti pre boha nepáči?! Radšej by si si to auto kúpil za 300t korún? Ak áno, tak mi ich pošli na účet, ja ti to auto priveziem rovno pred dom... :-! >:D
no bodet. mel sem moznost se v tom svezt a neni to vubec spatny. je to zivy, je v tom dost mista a za 140 tisic je to vybornej kup. jen ten design je takovej pro zenskou ale tak proti gustu :-)
Já si pod pojmem funglovka nepředstavuju výběhovou motorizaci, která bude již brzy neprodejná :-) Skladová auta stojí méně než fungl nová i u VW, Audi, Alfy....
Možná ti uniklo, že článek odkazuje na tutéž nabídku u jiné automobilky - vyrobená auta ze skladu s výběhovým motorem, před faceliftem modelu.
Zajímalo by mě ale, co si představuješ jako "funglovku"... Auto "na rýsovacím prkně"?! Pro mě je teda skladové auto nové, pokud není jeté třeba jako předváděcí, ale prostě bylo vyrobeno "do foroty" a uloženo do skladu s tím, že je pravděpodobná poptávka po takovém autě, a tak je možné zkrátit jeho objednateli dodací lhůtu. Párkrát jim ten odhad nevyšel, tak ta auta teď doprodávají, ale podle mě to jsou pořád nová auta.
Auto posílat do výroby má smysl jen tehdy, pokud konfigurace, kterou chceš, skladem není (u prodejce/centrálního dealera/ ...), Ale i jinak dostaneš čistý velký techničák s "čerstvým" datem, papírovou značku a auto bez najetých kilometrů.
Nechápu proč nevzít dnes auto s Euro4. Je to rozhodně lepší než to stejné - se stejným, trochu upraveným motorem s Euro5. Pokud byl daný motor projektovaný na Euro4, vždy bude jízda s ním se změnami pro Euro5 horší. Elektronika tam bude víc kecat do spalování, motor bude hůř reagovat na plyn, zase bude mít o další ucpávku - katalyzátor víc. Znám to dobře z přelomu Euro3/4, tady to asi nebude jiný.
Btw. skladové auto = funglovka.
Skladovka- funglovka - tady souhlas.
K čemu Euro 5? Například v Německu vás do centra některých měst pustí jenom, pokud splňujete určitý emisní limit a máte na to známku (myslím že jsou zelená, žlutá a červená).
Pokud se něco nezměnilo od doby, kdy jsem si k tomu něco načetl, tak ten systém LEZ (nízkoemisních zón) je nastaven na Euro 2, maximálně Euro 3 (Londýn). Auta, která splňují Euro 4 (respektive diesely s Euro 3 a DPF), dostanou zelenou známku, stejně jako auta s Euro 5. Ale i auto s Euro 2 projede takřka "všude". Pochybuju, že by se auto s Euro 4 (kvůli změně v pravidlech LEZ) někam nedostalo dřív, než objektivně skončí jeho životnost (myšleno auta).
EDIT: U auta s benzinovým motorem stačí k zelené známce v Německu i Euro 1. [odkaz]