Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i10: Nejlevnější auto českého trhu stojí 139.900,-Kč

Doprodej několika desítek skladových i10 před faceliftem vrací nejnižší cenu nového auta na počátek 90. let.
Zpět na článek
1. 12. 2010 20:58
1. 12. 2010 21:02
1. 12. 2010 21:20
1. 12. 2010 22:14
1. 12. 2010 21:26
1. 12. 2010 21:42
1. 12. 2010 23:42
2. 12. 2010 08:12
2. 12. 2010 17:20
2. 12. 2010 17:23
3. 12. 2010 15:31
3. 12. 2010 19:04
4. 12. 2010 09:05
5. 12. 2010 22:17
3. 12. 2010 19:43
4. 12. 2010 09:17
5. 12. 2010 21:58
6. 12. 2010 07:22
6. 12. 2010 08:59
8. 12. 2010 09:16
Avatar - saldy
1. 12. 2010 20:58
venku
sněží jak prase
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
1. 12. 2010 21:02
Re: venku
tak to aj u nas ;) krucinaaaaaaaal ;) sakra nech to prejde zaseto biele cudo vsade, ale to ide od vas zo zapadu tak s tym daco robte bratia. ;-)
Avatar - WinDiesel
1. 12. 2010 21:20
Re: venku
jde to z jihu, byl jsem rád že jsem dojel domů... holt letní gumy jsou letní gumy... :-)
1. 12. 2010 22:14
Re: venku
My jen přeposíláme co nám sem lifrujou Rakušáci. Si to taky užijte :-)
1. 12. 2010 21:42
DESET DEKA RÁJE
Kde tohle skončí? Znám horská kola v podobné cenové relaci... Sto čtyřicet tisíc, zde mi snad už kuko povolí evergreenové sdělení, že tahle cena nedosahuje ani nákladů na víkendovou leteckou rodinnou návštěvu některé z evropských metropolí (nemyslím nutně Brno...).

No, počkejme pár měsíců, počítám, že mégane rozetne dvoustovku. Že by dokonce vejpůl?
Rozbalit vlákno
5
Avatar - jazva
1. 12. 2010 22:19
Re: DESET DEKA RÁJE
Čo sa ti pre boha nepáči?! Radšej by si si to auto kúpil za 300t korún? Ak áno, tak mi ich pošli na účet, ja ti to auto priveziem rovno pred dom... :-! >:D
2. 12. 2010 07:50
Re: DESET DEKA RÁJE
skratka mu vadi nizka cena, chapes? On by to auto aj kupil tak ako je, keby stalo pol melona... :-)
Avatar - gld
1. 12. 2010 22:36
Re: DESET DEKA RÁJE
Hovoriac o bicykloch, sú aj také čo stoja cez 10 000 eur, a má byť? ;-)

A dôchodcov táto ponuka určite poteší, navyše vôbec to nie je zlé auto, nový model má iné svetlá a lepšie rádio a stojí o xy viac.
Avatar - skejpa
8. 12. 2010 09:18
Re: DESET DEKA RÁJE
no bodet. mel sem moznost se v tom svezt a neni to vubec spatny. je to zivy, je v tom dost mista a za 140 tisic je to vybornej kup. jen ten design je takovej pro zenskou ale tak proti gustu :-)
1. 12. 2010 22:42
Re: DESET DEKA RÁJE
Mégane asi ne ale Twingo by mohlo. Taky to není o nic lepší nebo horší plechovka než Alto.
Avatar - beibej
1. 12. 2010 23:42
panda
Panda je za 100
Rozbalit vlákno
13
2. 12. 2010 08:12
Re: panda
Propagáciu AAA si nechaj.
Avatar - Krispos
2. 12. 2010 17:23
Re: panda
[odkaz]

Fiat Panda 1.2 Actual - ceníková cena 195 000, akční cena 159 000 Kč

ta přestavba na LPG za 27 600 se k tomu přičítá, ale ani kdyby se odečítala tak se na 100 000 nedostaneš >:D
3. 12. 2010 15:31
Re: panda
Když to vezmeš na lízačku, tak za 100 litrů. [odkaz]
Avatar - chlapecx
3. 12. 2010 19:04
Re: panda
yes a se všema těma RPSNkama a přeplatkama zaplatim 280 >:D ;-)
4. 12. 2010 09:05
Re: panda
To už sem netahej! >:D
5. 12. 2010 22:17
Re: panda
Správny kovboj kupuje len za hotové... >:D
Avatar - Krispos
3. 12. 2010 19:43
Re: panda
Cena již od: 100 000,- Kč s DPH*

Výprodej skladových zásob motorů Euro 4!**

Já si pod pojmem funglovka nepředstavuju výběhovou motorizaci, která bude již brzy neprodejná :-) Skladová auta stojí méně než fungl nová i u VW, Audi, Alfy....
4. 12. 2010 09:17
Re: panda
Možná ti uniklo, že článek odkazuje na tutéž nabídku u jiné automobilky - vyrobená auta ze skladu s výběhovým motorem, před faceliftem modelu.

Zajímalo by mě ale, co si představuješ jako "funglovku"... Auto "na rýsovacím prkně"?! Pro mě je teda skladové auto nové, pokud není jeté třeba jako předváděcí, ale prostě bylo vyrobeno "do foroty" a uloženo do skladu s tím, že je pravděpodobná poptávka po takovém autě, a tak je možné zkrátit jeho objednateli dodací lhůtu. Párkrát jim ten odhad nevyšel, tak ta auta teď doprodávají, ale podle mě to jsou pořád nová auta.

Auto posílat do výroby má smysl jen tehdy, pokud konfigurace, kterou chceš, skladem není (u prodejce/centrálního dealera/ ...), Ale i jinak dostaneš čistý velký techničák s "čerstvým" datem, papírovou značku a auto bez najetých kilometrů.
5. 12. 2010 21:58
Re: panda
Nechápu proč nevzít dnes auto s Euro4. Je to rozhodně lepší než to stejné - se stejným, trochu upraveným motorem s Euro5. Pokud byl daný motor projektovaný na Euro4, vždy bude jízda s ním se změnami pro Euro5 horší. Elektronika tam bude víc kecat do spalování, motor bude hůř reagovat na plyn, zase bude mít o další ucpávku - katalyzátor víc. Znám to dobře z přelomu Euro3/4, tady to asi nebude jiný.
Btw. skladové auto = funglovka.
6. 12. 2010 07:22
Re: panda
Skladovka- funglovka - tady souhlas.
K čemu Euro 5? Například v Německu vás do centra některých měst pustí jenom, pokud splňujete určitý emisní limit a máte na to známku (myslím že jsou zelená, žlutá a červená).
6. 12. 2010 08:59
Re: panda
Pokud se něco nezměnilo od doby, kdy jsem si k tomu něco načetl, tak ten systém LEZ (nízkoemisních zón) je nastaven na Euro 2, maximálně Euro 3 (Londýn). Auta, která splňují Euro 4 (respektive diesely s Euro 3 a DPF), dostanou zelenou známku, stejně jako auta s Euro 5. Ale i auto s Euro 2 projede takřka "všude". Pochybuju, že by se auto s Euro 4 (kvůli změně v pravidlech LEZ) někam nedostalo dřív, než objektivně skončí jeho životnost (myšleno auta).

EDIT: U auta s benzinovým motorem stačí k zelené známce v Německu i Euro 1. [odkaz]
Avatar - skejpa
8. 12. 2010 09:16
Re: panda
presne tak. ja kdybych mohl volit, tak vemu umyslne euro 4 oproti 5ce. Na 99% to pojede lip...