Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - gld
Pochvala
| 1. 12. 2010 23:42
..za kvalitné fotky. Ani to veľa nechcelo, len pekné kulisy, vhodnú metalízu a dobrého fotografa :yes:

oproti fotkám "bielej veľryby" pri predstavení modelu je to veľké zlepšenie, latitude je normálne fešné auto :-O
Avatar - pocitac
Pochvala
| 2. 12. 2010 11:10
Souhlas, fotky jsou opravdu pěkný a autu to na nich doslova sluší. Tvary Latitudu vyniknou především ve spojení s rozměry jeho karoserie a tento pocit se umocní až při živém setkání. :yes:
?
| 1. 12. 2010 23:44
Tak si říkám, proč ne? Jenže úplně stejně se musím ptát, proč jo.
A to je právě zásadní nedostatek vozu. Jediným plusem je kromě plavné jízdy nízká cena. Vždyť to nestačí ani na střední třídu, tak o co se vlastně snaží?

Smyslem Latitude je zaplácnout zdánlivě zející mezeru na trhu. Odvažuji se však tvrdit, že tohle auto bude naprostý a dokonalý FAIL. Pro Fluencáře a Touraře je moc drahý, pro Passatisty, Mondeáře a Lagunisty zase divný a v téměř ve všech klíčových vlastnostech horší.

Samsung :no:
?
| 1. 12. 2010 23:55
Souhlas.
?
| 2. 12. 2010 00:37
:yes:
?
| 2. 12. 2010 00:11
Proc? To auto je uz zaplacene, evropsky trh je jen bonusem. Takze kazde auto pujde do plusu, otazka je - jestli nebude brat sve Lagune.
?
| 2. 12. 2010 00:23
To samozřejmě. Jenže západo- a středoevropský trh je nejnáročnějším trhem na světě. A to co předvedl Samsung/Renault nedává žádný důvod si myslet, že to auto bude na těchto trzích úspěšné.

Když kupuji vůz, chci, abych musel hledat zápory, zatímco klady se nabízejí samy. Latitude se zařadil do aut, kde musím přemýšlet, zda mi ostřelování negativními ionty dá zapomenout na to, jak blbě vypadá to auto zvenku a jestli se mi lidi nebudou za zády smát.
Když chci pohodlné a opravdu komfortní francouzské auto, je tu přece neGT Laguna anebo Hydractive C5. Jo pardon, Latitude francouzský ani není. :-)
?
| 2. 12. 2010 08:00
Skús to pre zmenu opačne - nájdi najprv dôvody, prečo áno. Až potom zápory, či tie pozitívne dôvody prevážia.

"Latitude se zařadil do aut, kde musím přemýšlet, zda mi ostřelování negativními ionty dá zapomenout na to, jak blbě vypadá to auto zvenku a jestli se mi lidi nebudou za zády smát." - sorry, kámo, ale toto je taká volovina, že by som to zrovna do teba nepovedal. Kedy kto, kde a na koho ukazoval prstom za to, v akom aute jazdí? Iba ak by šlo o ružový Trabant... Latitude, a v tom sa určite zhodneme, nevyzerá zle - je len nudný a nekonfliktný. Keby mal tvary poplatné tradícii Renaultu, kritizoval by si ich asi tiež.
Každopádne zdá sa, že je to len rýchle a lacné riešenie, takže som zvedavý, ako to bude na trhu reálne. Trhák to asi nebude, ako si aj Ty napísal, pre mnohých to nebude proste Renault a mrknú okom radšej po tej Lagune.
?
| 2. 12. 2010 09:23
K tomu posmivani:
Jezdim v Lag3 a neveril bys, kolik usmesku si clovek vyslechne. Oni to uz lidi zacali povazovat za nejaky narodni folklor. Kdybych nekam prijel v Octavii, tak bude klid a budu "vážený menejdžr". Takhle v rámci socializování poslouchám kecy jako: "30 tisíc? A to se to ještě nerozpadlo?", "Eště ti zatáčí ty kola tam kam chceš"? a hlavně "Proč sis nekoupil Oktávku?".

Mě je to nějak jedno, ale ta nenávist je zakořeněna v lidech tak hluboko, že o tomhle autě ani uvažovat nebudou.

Jinak k Latitude, auto je to určiě pohodlné a příjemné na řízení, bohužel však nevidím jediný důvod, proč zvolit jeho a ne třeba tu Lagunu. Zvenku je nekonfliktní, ale ta chromovaná maska je příliš výrazná a s malými koly vypadá tak nějak nepatřičně. Já osovně bych byl nejraději, kdyby vzhledově i podvozkově navázali na Safrane. Lidé, kteří jsou schopni se nad to vše povznést a chtějí pohodlnou limuzínu, určitě koupí Latitude neprohloupí. Obávám se však, že jich příliš nebude ani v té Francii.
?
| 2. 12. 2010 09:42
Jediný důvod proč zvolit na českým trhu Latitude, je jenom cena. Co si budeme nalhávat, to auto bohužel z venku nenadchne. A tak se zařadí mezi nudný vítr z lidové automobilky. Což by mu mohlo parodoxně, co se týče prodejů, pomoct - právě pro převládající evropský konzervatismus a smysl pro "ničím nepřekvapí, ničím neurazí". Laguna 3 je naprostý opak - ale ve všem.
?
| 2. 12. 2010 17:23
tak tak, tento samsung je ďalší väčší fluence, auto na ktorom sa šetrilo kde sa dalo a rozdávalo kde to veľa nestálo ...

treba si však uvedomiť posmešky ČR a SR ľudí sú super, môžeš nechať auto na parkovisku nezamknuté a ono tam ostane ... to je veľké plus :-)
Avatar - Krispos
?
| 2. 12. 2010 17:27
To je toho, já když nechám svoji Feldu nastartovanou a za okno vylepím cedulku, že si ji lidi můžou vzít a v kufru je půl milionu v neoznačených bankovkách, tak tam zůstane >:D
Avatar - kari.laz
?
| 2. 12. 2010 10:10
Teď nechci nijak hanit Renaul, ale tahle věta mě docela rozesmála:
"Keby mal tvary poplatné tradícii Renaultu"
ještě jsem neviděl jediný model renaultu, který by nebyl v nové generaci naprosto jiný úplně ve všem. Každý nový model Renaultu je naprosto jiný než předchozí. Tam se o tradici tvarů nedá mluvit ani ve strandě.
Ale jinak k tomu Latitude: Podle mě tam bude rozhodující jen ta cena. Pokud bude opravdu tak neodolatelná, tak zláká lidi, kteří o takto velkém autě neuvažovali. Pokud ale bude jen "dobrá" myslím, že to pak prodejní trhák nebude.
Avatar - Blue Sun
?
| 2. 12. 2010 11:52
Ale i to je právě ta tradice Renaultu. Neveze se na vlně šedé všezahrnující nudy, ale je pokaždé jiný. Což spousta lidí nedovede strávit, ale pro ty je tu zase třeba VW.
Avatar - kari.laz
?
| 2. 12. 2010 12:32
Jenže pak se nedá mluvit o tradičních tvarech, protože Renault žádné tradiční tvary nemá. U něj se opravdu spíše tradice to, že modely jsou pokaždé úplně jiné. Je pravdam že dost zákazníků to ocení.
?
| 2. 12. 2010 13:17
"Tvary poplatné tradícii Renaultu" neznamená to isté ako "tradičné" tvary. Ide o to, ako si to vyložíš. Myslel som tým tradíciu Renaultu prísť vždy s niečím úplne iným, ale zároveň často nezvyklým, expresívnym, neortodoxným - čo prípad Latitude práve nie je. ;-)
Avatar - Blue Sun
?
| 2. 12. 2010 13:18
:yes:
?
| 2. 12. 2010 10:27
Každý přece ví, že Latitude je třetím do řady Thalie, Fluence, Latitude. Renault ví proč tato auta nabízí a ví komu a kde je nabízet. Hledat v Latitude nebo v Thalii něco jiného je nesmysl. V žádném případě to není auto, které by někdo stavěl nad Lagunu.
?
| 2. 12. 2010 11:01
Tak novináři se všem snaží vtlouct do hlavy, že je to nový zástupce ve vyšší střední...
Proti tomu autu vcelku nic nemám, prodejně na tom bude rozhodně lépe než třeba Superb, ale to je zrovna věc, na které Renaultu až tak nezáleží. Oni potřebují zlepšit image a s tím jim Latitude moc nepomůže, obzvlášť ne, pokud zaplaví půjčovny.
?
| 2. 12. 2010 11:09
S image Renaultu to tak špatné nebude, když je to druhá nejprodávanější značka v Evropě s největším nárustem v mainstreamu. A u nás stejně nemá žádný francouz nebo ital proti koncernu šanci. Ve Francii je to zase naopak.
?
| 2. 12. 2010 10:31
No a právě Latitude pro tyto trhy primárně není. Stačí si vzpomenout, kde byl Latitude poprvé představován a kde se začal prodávat. Bylo to Rusko, Maroko,....
?
| 2. 12. 2010 09:14
Přesně tak, náklady na vývoj prakticky nulové a určitá vrstva zákazníků se vždycky najde: státní úřady a státem vlastněné společnosti (a že jich ve Francii je dost), taxikáři, autopůjčovny... Pár tisíc kousků se ročně určitě prodá.
vKoneckonců i šéfové Renaultu musí v něčem jezdit ;-)
Avatar - pocitac
?
| 2. 12. 2010 11:11
souhlas
?
| 2. 12. 2010 08:36
No ja myslel, ze toto ma byt sen pro Francouzske taxikare? ;-)
Avatar - Ji/Ri
?
| 2. 12. 2010 15:41
No vidím to jinak..... Renault se postupně nenápadně vydává směrem do vod, které díky bývalé laguně ztratil. A jde mu to velmi dobře. Myslím, že Lat. nechtějí a ani nepotřebují jít proti Pass, Mon. atd..... . Je to jen nenápadná alternativa k Optimě a dalším korejcům. A jen nech být. Dnešní doba je hodně o penězích - za pass nebo mon dáš ve stejné výbavě a motoru o více než kilo více. A to je hozená rukavice.... k tomu delší záruka.....
Podívejme se na Lag3fl. Ještě před nedávnem byla co se týká jízdních vlastností a kvality včetně spolehlivosti pro smích. Dnes právě této konkurenci, Pass, Mondeo, Opel rysy mírně vadnou.... Laguna dnes je lepší variantou než passat nebo i mondeo. A to nemám proti těmto autům vůbec nic, ať se tady zase nezačne pleskat jedním velkým játrem...ale je to fakt... . Nechme být, Laťák může ještě překvapit. A pamatujete, co jsem před dvěma týdny říkal o ceně? .....tady to je potvrzeno.... Navíc ve fullu to bude pod 600 a to je slovo do velké pranice.........
Avatar - dicky
cena dobra
| 1. 12. 2010 23:46
tak za 500 tisic to zas neni tak spatne to by mohlo mit i uspech jestli je to jak redakce rika
Je to takove na pohodu bez vystrelku ,ta zád sice je zvlastnejsi ale dobre . :yes:
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 00:02
OT:
Sněžení? Zadarmo.
Nádrž plná benzínu? 1 500 korun.
Olítaná Alfa 164 Q4? 65 000 korun.
Zážitky na neprotažené okresce? K nezaplacení!!!

Tímto děkuji počasí za nadílku, silničářům za lenošení a Alfě za celé odpoledne ježdění bokem. Nikdy bych neřekl, že se s takovym pekáčem dá zažít tolik zábavy. Snad sníh ještě vydrží...

Zato cesta po Praze je očistec. 8-s
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 06:56
Cestári asi neleňošili, len keď je kalamita, tak sa sústreďujú na najdôležitejšie cesty ...
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 08:02
A to sú ktoré? Včera popoludní a večer neboli v Bratislave a okolí odhrnuté a posypané ani hlavné ťahy! Jazdilo sa po utlačenom zľadovateľom snehu štyridsiatkou - ešte pár takých jázd, a dám mestu preplatiť nové tlmiče...
Avatar - T613
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 08:22
solí se jen do -7, pokud na cestě není sníh tak i do větších mrazů. Takže nevím jak u Vás, ale v Ostravě, kde padal sníh jak o dušu se prostě nesypalo. A logicky se silnice nestíhaly odklízet.
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 08:31
U nás bolo tak -3...
Z práce domov som šiel tých 23 km celé 2 hodiny a 5 minút... Za celý čas som videl jediný pluch s posýpačom, ale len prechádzal okolo, asi šiel šofér ba večeru...
Avatar - Pekelná Micinka
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 13:22
Tak si zajeď do Vídně, to z Blavy nemáte daleko... Tam si snad zašoféruješ "viac ako štyridsiatkou". >:D >:D
Avatar - T613
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 13:29
ako vraví má kamoška Diana z Blavy: "žadný snieh, len ***" ;-)
OT:ZIMA
| 3. 12. 2010 19:54
Počuj, rob niečo s tou slovenčinou, však ti ani Talian nerozumie... >:D
Avatar - white label
OT:ZIMA
| 3. 12. 2010 23:53
Je vidět, že pochází z Česko-Slovenského pomezí (Morava), proto ta čechoslovenština...
:-O :*) ;-)
OT:ZIMA
| 4. 12. 2010 12:02
to je skôr "čechopolskoslovenčina"...ešteže tam nepomiešal aj niečo nemecké z jazyka južných susedov
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 12:30
Já moc nesolím obecně, ať je -20° nebo +40°. >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 13:16
To je rozumný, tvůj kardiovaskulární systém ti je určitě vděčný. >:-[]
Avatar - T613
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 13:17
a hlavně ho pak manželka doma nebije ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 13:19
nechápu.. >:D :*)
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 13:47
Tvá přítelkyně mě opravdu nebije, ale říkala, že ty to máš rád :-) Vivat důtky! >:-[]
Avatar - T613
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:03
není nad pořádnou šlehačku >:-[]
Avatar - Pekelná Micinka
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:08
Maj to od přírody v sobě... [odkaz]
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:08
Prej Tvůj nejoblíbenější film je ten, co proběhl před 2-ma lety přes internet...v hlavní roli Max Mosley >:-[]
Avatar - T613
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:46
ten film jsem neviděl, ale co jsem od ní slyšel tak to prý byla děsná trapárna. Prý v tom bičíku neměly zapletené trny! To jako nechápu co z toho pak někdo může mít! >:D >:-[]
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:49
V tomhle se nevyznám, používám bič jen na odbory >:D
Avatar - T613
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:54
tys povolil odbory? ty jsi vlastně větší vyznavač sádlamásla než Mosley >:D
Avatar - Pekelná Micinka
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 13:18
Od -8 a míň už to prý nemá smysl (účinek).
Avatar - T613
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 13:28
já to mám od holky co velí silničářům na Havířovsku >:D
Avatar - Pekelná Micinka
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 13:34
A už si s tím byl u doktora? >:-[] >:-[] Já to mám od zprávařek z televize...
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 13:47
>:D >:-[] :yes:
Avatar - T613
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:04
no ty aby ses nepřidal >:D
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:07
Nene, děkuju. Sypačku nechám Tobě >:-[] >:D
Avatar - Pekelná Micinka
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:09
Taky v tom čtu skrytou výzvu. >:D
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:21
>:-[] >:D které se dá odolat...i bez sebezapření :-)
Avatar - T613
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:47
jo, kdyby byla z koprfíldu tak stojíš v řadě ;-) >:-[]
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:48
Já? Ona by stála v řadě >:-[]
Avatar - T613
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:54
a ty za ní s platební kartou v ruce >:D ;-)
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 15:09
Ona má zabudovanou čtečku? >:-[]
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 09:26
Třeba v Praze byla okolo deváté večer protažená snad jen magistrála.
Já jsem to myslel dobře, jen ať se soustředí na hlavní tahy a okresky nechají do nějaké míry být. :-)
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 09:01
Lepsi nez cely clanek o Latitude :yes:
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 11:59
>:-[]
Já to měl včera na D1 jinak:

Jejich revírem je dálnice, jejich protivníky jsou zimní pneumatiky, řetězy, řidiči osobních aut, rozvaha, tolerance a rozum. Muži z TIR 11 jsou úžasný :-)
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:18
JJ D1 včera úžasná Praha - Ostrava 7,5 Hod. Paráda pravý pruh volnější než levý v levém jak husy 40 - 50 km/hod fakt jsem si to užíval jak se roztrhala ta kolona po havárce od Brna furt 120 - 130 a bez namáčení chudák GTI by to nerozdýchal předokolka a nejede 80 a řidič se nepere z volantem. :-) Po Ostravě roztomilé cesty jezdil jsem ještě od 22:15 do 24:00 a silničáře jsem nepotkal. ;-)
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:25
Já jel později, kolem půl páté z Anděla, už v 17.30 na nultém kilometru a pak stopka na 40km. Pravý pruh byl nejrychlejší a bez křečí. Každopádně řidiči OA mají u mě až na výjimky palec nahoru. Až tu zase někdo bude vyprávět (ideálně dopravní expert na soukromé televizi) o tom, jak jsou na západ od nás řidiči ohleduplní a inteligentní, tak mu koupím Felicii a pošlu ho na dálnici k Franfurtu v době zácpy.
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:39
Já jel ve tři z Florence, kdyby ty trumpety co jsem vezl raději vystoupily
Karlových Varech a jeli se mnou tak jsem nic z toho nemusel potkat jenže jely z Varů busem do Prahy no a jak jsem valil tak kousek předemnou to napasoval exot s kamionem na 51km do příkopy potažmo billboardu a od 159 jsem se posouval rychlostí 1km za hod.
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:50
Na tabulích chybí jeden zásadní text...kamiony na dálnici jen s řetězy ;-)
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 14:53
A pomalu jedoucí řidiči do pravého pruhu, musel jsem tam kolikrát sám když už jsem jel dlouho za padesátkařema a bylo mi blbé že mě furt předjíždějí kamiony.
I když hláška na silnici sníh pozor kluzká vozovka mě včera taky dostávala, byla to cenná informace. >:D
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 15:13
No stau na německé dálnici je katastrofa ale na druhé straně když jsem letěl v únoru z Paříže a přes půl Německa ležel na autobahnu sníh a hustě chumelilo všichni Němci jeli v pravém a sem tam jsem se s některým pohonil, no ani né tak pohonil jako spíš ti přijde vhod když jedeš s někým kdo jede tvé tempo a občas se v tom bílem pekle prostřídáte trošku odpočneš oči, takže proti Němcům ve vánici nic nemám. Jiná zkušenost a klidně v létě havárka na autobahnu a všichni jedou kolem dvacítkou aby se mohli čumnout i to jsou Němci.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 16:27
To je snížku, co?
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 16:35
Jj paráda užívam si to, akorát mě s.erou ti lobotomi na traktorech co asi nikdy nepochopí že by mi neměli zahrnovat výjezd. Když jsem to předevčírem odhrabával a jeden jel tak jsem se postavil tak že bylo vidět že mu tu lopatu střelím do přední šiby pokud tu radlici nezvedne a kupodivu zvedl jenže nemám čas tam furt stát. :-(
OT:ZIMA
| 2. 12. 2010 18:12
Líným lemplům, pro který je zatěžko si před vjezdem odhrnout trochu sněhu, bych jim tam ještě jednu fůru sněhu nahrnul >:D
Laguna
| 2. 12. 2010 00:13
MImochodem vrele doporucuji clanek o Lagune na autofun, dovolim si vybrat vetu:

Renault prostě hodil s omlazenou lagunou rukavici nejen své obvyklé konkurenci, ale i prémiovým vozům střední třídy. Těm se nebezpečně dotahuje jízdními vlastnostmi a mírou komfortu je dokonce překonává.
Laguna
| 2. 12. 2010 00:28
Mě to povídej, už se to tu snažím na základě vlastních zkušeností vysvětlit asi půl roku. Bohužel odpor a předsudky vůči Renaultu jsou až příliš zakořeněné. Jediné, s čím nesouhlasím je komfort. V předfaceliftu si rozmýšlíš, jak rychle pojedeš po kočičích hlavách a jestli se ti ten zpomalovací práh náhodou nevyplatí objet jinudy.
Ale tak nevadí, aspoň ta auta zůstanou levná. :-)
Laguna
| 2. 12. 2010 17:27
... jo lenže fluencom a týmto druhým Samsungom si tou rukavicou pleskne naspäť ... ikeď užívateľ fluence je niečo ako užívateľ dacie, vie čo chcel a pretrpí šetrenie (dokonca to zobere ako výhodu). Čo však pri Latidude neviem ...
Avatar - Rysguf.
Velky Fluence
| 2. 12. 2010 01:14
Renault postupne dosadzuje Samsungy pod vlastnou znackou do europy za nizke ceny. Ked to funguje u Fluence, tak preco nie u Latitude.

Pockajme si na cennik s vybavou a potom zacne teprv debata >:-[]
Jen jestli značce v Evropě spíš neuškodí
| 2. 12. 2010 08:32
Nevím nevím, jak dobrý tah tohle auto je. Určitě si ho někdo koupí, vždyť se prodávaly i Dacie hned od začátku (V Loganu na mě u zadních dveří docela foukalo a klima to nebyla a pod. >:D ). Jestli chce Ranault ale aspoň trochu zapůsobit po zajímavém, ale ne příliž úspěšném Vel Satisu, tak nevím proč ukazuje převlečenou Sonatu, nebo co mi to z téhle oblasti dost připomíná. Cena by byla výraznějším trhákem, kdyby zvenku nevypadal levně. Co se týče interiéru, tak už na fotce trochu nedosedá panel ovládání sedadla, mizivé boční vedení, rázy přenášené do interiéru...Byl už na crash testech? Nedivil bych se, kdyby k tomu všemu dostal 4 hvězdy a byl by to už dokonalý propadák v téhle třídě, v Evropě. :-| Renaulty mám rád,ale tohle bych si nekoupil :no:
Jen jestli značce v Evropě spíš neuškodí
| 2. 12. 2010 09:34
Renault made by vitana
Jen jestli značce v Evropě spíš neuškodí
| 2. 12. 2010 09:51
Zvláštní je, že panýlek nesedí na fotce šedivého interiéru, na krémovém je v pořádku. Nevím ale, zda různé barvy nejsou způsobeny jen odlišným vyvážením bílé. Vzhled auta bohužel příliš radosti nepřinese, je takový fluencoidní, t.j. mírně beztvarý. Snad je pohled zezadu ujde.
Musím si ale rýpnout - výkony nafťáků kromě základní verze začínají tam, kde už Passat končí.
Boční vedení - auto není na závodění, tak proč sportovní sedačky? Rázy - to je problém skoro všech aut, jen se o nich nepíše. Ani taková A6 není v tomto směru bez chyb a kdo ví, jestli lepší ([odkaz]
Pokud vím, ani Fluence ještě na crash testu nebyl, takže uvidíme, jestli se vůbec dočkáme.
Na českém trhu nejspíš nebude Latitude hmm ... tržním trhákem. Proč ale neprodávat i v Evropě, když je auto pro jiný trh už hotové. Ostatně Fluence je docela úspěšný (úspěšná, úspěšné).
Avatar - Emel
Jen jestli značce v Evropě spíš neuškodí
| 2. 12. 2010 10:03
Naposledy dostal 4 hvězdy Jaguar XF... ale věřím, že Renaultu se to nestane, v téhle oblasti je na špičce.
Jen jestli značce v Evropě spíš neuškodí
| 2. 12. 2010 13:03
Taky si myslím, že Jaguar není nijakým extra etalonem a možná ani nikdy nebyl. Je to spíše stylovka. :-)
Avatar - strýček BOB
Šamšuňg
| 2. 12. 2010 09:40
Klasický korejec, ten interiér se opravdu povedl >:-[] Jinak, co si budem povídat, za ty prachy pár kusů prodají. Dročkaři se jenom olíznou...
Šamšuňg
| 2. 12. 2010 13:18
A po čom sa olizuješ ty? Prskáš okolo seba, že by ti jeden už dal cez ústa...
Avatar - Ji/Ri
Šamšuňg
| 2. 12. 2010 15:46
Strýko BLB to nezvládá. Chce si koupit Renaulta, ale po všem, co tu naprášil, je zoufalý, že nemůže, protože by byl za BLBa. BL(O)BE, klid, kup si ho, za blba už jsi tak se nic nezmění. Anebo toho 8xutočeného starého passata vyjezdíš tak, až přes zhnilý podvozek sedneš až na zem? >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - strýček BOB
Šamšuňg
| 2. 12. 2010 17:16
Hoši, hoši, klid, vždyť jsem vám toho korejce pochválil >:D
juu
| 2. 12. 2010 09:54
Konečně zase pořádný vozidlo, vypadá super, jen čkoda e neni jako laguna hatchback nebo jako superb twin door a ten předek vypadá jako velká thalie, ale jinak boží :yes:
Avatar - del42sa
navoněná bída
| 2. 12. 2010 10:23
Tohle je přesně auto pro "podnikatele" ve fialovém saku s bílými ponožkami, co má hluboko do kapsy. Nejlépe si ještě nalepit na auto reklamu typu :"chceš zhubnout ? Zeptej se mě jak" >:-[] >:-[] >:-[]

každá konkurence na trhu je dobrá, ale v případě tohoto vozu je to pro Renault a jeho image spíše ke škodě :no: :no:

PS: přitom Renault umí vyrobit zajímavé velké vozy, třeba taková R25, nebo Safrane. To byly ve své době velmi zajímavé a pohodlné vozy, které určitě nabízely alternativu k německým a italským sedanům.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 11:17
Čtyřkolkářům stoupá sebevědomí, na silnicích předjíždí dokonce i pluhy a v pohodě si tak užívají své chvíle slávy.

Zadokolkaři naložili do kufru pytel s uhlím a jedou pod potřebným zatížením zadní nápravy poměrně v pohodě, jen si musí kontrolovat poloměry zatáček, aby nechtěne nedojížděli podzimní orbu u sousedních polí.

Nejhůře jsou na tom předokolkaři, ti zuří, v zatáčkách i na rovinkách jim nezbývá než kousat trpce bambuli od kulicha spolujezdce a modlit se, aby příští kopec měl maximálně sklon hodně málo nakloněné roviny.

A co kvedlání? Vyšlapujheš v krizi spojku? A co automaťáci, jak vy to děláte, když si můžete maximálně tak šlapat na jazyk? Není nakonec výhodnější ten manuál?
Avatar - Emel
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 11:33
Moje zadokolka už je uložena k zimnímu spánku... bez elektronických cingrlátek se bohužel v zasněženém kopci nemůže měřit ani s Fabií HTP, i přes všechny ty řeči o samosvorném diferenciálu.

Spojku vyšlapuju při prudkých úhybných manévrech a nebo samozřejmě při větším brždění, u automatu je holt o starost méně (a děj se vůle boží). Co mi vadí na automatu je to, jak si svévolně mění otáčky v hydrodynamickém měniči... nějak tím ztrácím přehled o tom, co se děje mezi koly a silnicí. Že by přece jen to DSG?
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 12:12
Da se na DSG zaradit behem jizdy neutral?
Avatar - Emel
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 12:57
No dá... ale asi tak stejně jako u normálního automatu, není to náhrada za vyšlápnutí spojky. Ale výhoda je v tom, že DSG nečaruje s otáčkama jako normální automat :-)
Avatar - white label
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 14:00
V čem konkrétně to není (myslím z hlediska jízdy v zimních podmínkách) náhrada za vyšlápnutí spojky. V tom že spojku vyšápneš nohou a u DSG dáš "neutrál" rukou?
Avatar - Emel
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 16:40
Je to taky pomalejší, navíc ruce potřebuješ na volantu... a pokud máš pak pokračovat v jízdě, tak je problém tam vrátit zpátky rychlost. Instruktoři doporučují s automatem neutrál neřadit...
Avatar - white label
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 16:57
Problém dát zpátky Déčko z eNka u DSG nemám, ale v zimě s ní problémy, které by mě nepřímo nutily "vyřazovat", taky nemám...
Avatar - Emel
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 17:33
Jenže na vrácení Dčka za jízdy reaguje auto jemným trhnutím, které na sněhu nemusí být to pravé ořechové...
Avatar - white label
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 14:06
Taky se zrovna nemyslím, že by byli zadokolkáři v zimě ve výhodě proti předokolkářům (viz tvůj první odstavec), spíš naopak (zkušenost mám v zimě s obojím). Samozřejmě pominu-li případnou zábavu s drifty (ovšem to raději někde na prázdném parkovišti).
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 11:37
Mě se minulý týden podařilo vyměnit Ypsilonku za ještě starší italský pekáč s náhonem na všechny čtyři, takže konečně chápu, co je to v zimě si opravdu užívat. :yes:

Nejhůř jsou na tom tuneři ve starých Bavorech, teď se z nich staly pojízdné retardéry. >:-[]

Kvedlání je zábava, spojku vyšlapuju, jinak mě to hrne obrovskou silou po tečně ven.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 11:49
Myslíš jako tomu Scautíkovi co včera trčel z příkopu? ;-) ;-)

Čtyřkolka je bezesporu dobrá věc, ale hlavně při zrychlování (všeho druhu), jak dojde na brzdy, tak jsi na tom stejně jako předokolkař. A na to dost často zapomínají... Rozhodně jsem ve včerejší kalamitě na kvalitních zimních kolech neměl žádný problém...

Kvedlání už je, pro denní ježdění, snad přežitek, o tom snad nemůže být sporu...
Avatar - white label
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 14:07
souhlas...
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 11:49
Ještě jsi zapomněl na kaskadéry skrblíky s letními gumami, kteří se vlečou u pravého okraje a zakousnuti do chlupatého potahu volantu se modlí, aby ta zatracená silnice pokračovala jen rovně. Ostatně, i kdyby nepokračovala, oni rovně pojedou. Vidět je můžeš rovněž na radlicích pluhů.
Na druhou stranu si vzpomínám, jak jsem jel kdysi v kalamitě kamsi k Drážďanům pro nějaký materiál a obdržel jsem Favorita se sjetými letňákami. Ráno bohužel vypukla kalamita... Nicméně jsem přežil, v Drážďanech na mě počkali a dojel jsem i zpět. Jinak jsem při tom zjistil, že ve Fávu se dají jednoduše vypnout ABS, ASR i ESP, zapnout se ale nedají. Pokud člověk nebrzdil, chovalo se vozítko docela krotce, jen výjezd každého kopce byl adrenalin.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 14:30
To jsi byl na tom jak včera ten pilot Vectry s převozkou z Německa když jsem ho zahnal do pravého blinkrem a dálkovkama tak na mě vesele poblikával, ale jen chvíli brzo z něj byla jen malá tečka cpal si to předtím v levém cca 40 zřejmě koupil auto v rajchu na letkách. >:D
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 15:51
:-) To věřím. A tvůj první odstavec, to je mistrovskej textík :-) :yes:
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 12:09
Jen takový sebevědomí, aby neohrožovali ostatní ;-) Jinak pokud sundáš nohu z plynu v automatu tak se nic tak hroznýho neděje, většina má buďto zimní mod, nebo na něj inteligentně přechází sama (lze rozpoznat při zrychlení, kdy kick down sice podřadí, ale rychlost se zvyšuje tempem HTP vezoucího rodinu na týdenní dovolenou).

P.S.: Největší kuráž mají ridiči kamionů, těsně následováni firemními vozy. Pak už jen pobaví fabiatik nesoucí na sobě reklamu známé potravinářské společnosti, deroucí se levým pruhem nesmyslnou rychlostí, který ihned po předjetí zašlajfoval brzdy, aby odbočil z dálnice a vyzkoušel na vlastní kůži práci pluhaře, ovšem mimo asfalt :-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 12:17
Naprosto ti věřím a souhlasím s každým slovem :-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 12:27
Ale po 10h na D1 jsem toho měl včera plný brejle! ;-) Byl jsem jeden z posledních kdo projel na 45km před uzavřením...za mnou se dral maďarský kamioňák a bylo hotovo.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 13:19
Pro takový případy je dobrá odpověď na otázky, proč mít v autě TV, DVD, kýbl kafe, velkou nádrž, karton cigaret apod. Spacák už vozíš? ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 13:51
Spacák ne, ale deku ano. Byl jsem vybaven Bobem a Bobkem (Jen počkej běželo doma pravidelně, tak ho nezmiňuju), ledovým čajem (na benzínku jsem to nechtěl riskovat) a interiér dostal nádech doutníku. Pano je ještě teď otevřená >:-[]
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 15:49
Ledový čaj nahrazuj termoskou s horkým čajem. Já tohle normálně miluju, tedy nemyslím, kdybych měl zamznout někde na dálnici, ale miluju to, když jedu někde v zimním vymraženém lese sám, zastavim, vystoupím z auta, počkám chvilku až lehce přokřehnu, pak naliji z termosky čaj a piji ho, pozoruju stromy snapadaným sněhem, chodím kolem auta, okopávám gumy :-) ... fantastický pocit.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 00:38
:yes:
Avatar - ryman
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 12:48
>:D :yes:
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 12:10
Nevim, o co ti jde. Dnesni auta jesou tak nacpana elektronikou, ze uz ani nemusis umet ridit >:D

Ale k veci: I s predokolkou to na rondlu hodis pekne bokem a navic si to plynem zase pekne srovnas - lahoda...
No ty kopce jsou fakt nekdy problem, hlavne na pneu Vranik od predpredpredpredlonsky zimy z vyprodeje v bauhausu...

No neni to lepsi, nez se bavit o latimerii podivne? :yes:
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 14:34
Jo jo pravdu díš včera jsem si po Ostravě hezky zadriftoval i s předokolkou ale žádna trága spíš pro zábavu jezdil jsem v noci a klienti to sami chtěli chechtali se jak po mařeně. ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 07:41
>:-[] :yes:
Avatar - bubucci
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 16:46
Vraníky mám a není tu kopec, který bych nevyjel. S klidným svědomím jsem je zkusil a zůstal u nich a taky jsem předtím ohrnoval nos. Samozřejmě na jednu zimu, pak zase za dvojku celou novou sadu. :-!
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 14:26
No včera z Olmiku do Ostravy se mě držel pouze jeden čtyřkolkář v Audi jinak tví čtyřkolkoví prémioví jezdci zklamali, vzpomínal jsem na tebe. ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 15:45
:-) Jako předokolkař nemáš na současné silnici vůbec šanci. Jel jsem včera z Prahy, a na výpadovce na Slaný (čtyřpruh) jsem jel s přehledem 120. Okolí jelo tak 80. Byla tam vrstva sněhu, a přejíždění z pruhu do pruhu (na středu bylo cca 10 čísel nahrnuto sněhu), si vlastně nikdo mimo čtyřkolek nedovolil.

P.S. Vzpomínal jsem na tebe ;-)
Avatar - Ji/Ri
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 15:50
....ještěee pusuuuuuu >:-[] >:D >:D >:D >:D
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 15:53
Já po D1 od Prahy do Ostravy a 120 - 130 viz výše, a jediný jak jsem psal byl maník v Audi 4x4 se kterým jsme se střídali ve vedení tedy až od Olomouce kde se přidal, takže taky dobrý. ;-)

P.S. Dneska dopoledne jsem vozil jednoho designera majitele Phaetonu a když jsem s ním kecal o tom autě tak jsem s něj měl dobrý pocit (škoda že si ho šetří jen na léto, v zimě se nechavá vozit, zase dobré přiznat si že neumím než se cpát na cesty) ale ty by jsi byl z něj rozčarovaný novy Phaeton ho nenadchnul i když o tom původním hovořil velmi rozumně.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 16:03
Jo, přes těch 120 to raději nepoštět. Já myslím, že by nadchnut být měl, vždyť je to výborný vůz, co mu vadilo?
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 16:06
Neboj mám to pod kontrolou, ale ten frája byl taky dobrý ukázal jsem mu zvižený palac príma změna po těch jezdcích šinoucích se 40 - 50.

Čoveče jako designer mně opsal vše co je úžasné na starém Phaetonu a na novém měl výhrady k masce zadní světla částečně přední a nesedly mu mlhovky.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 17:40
:yes:
Avatar - gld
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 19:38
Hlavne že vám to ťahá dopredu, chlapci štvorkolkári..

zabúdate ale na hlavný majstrštyk jazdy v zime- udržať smer a zastaviť ;-)

Inak aj predohrab toho vyjde dosť, záleží dosť na zručnosti a odvahe vodiča..spomínam ešte dávnejšie, lyžovačka na horách zo starým favoritom a na lowendových zimákoch dávno za zenitom..a vyšli sme taký kopec, že pivní tatíci na audinách s reťazami na nás kukali hore pred hotelom ako na zázrak.
Avatar - white label
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 20:49
Favorit byl v tomhle ohledu velmi dobrý, jedním z důvodů byly na dnešní poměry hodně úzká kola a malý krouťák...
Avatar - bubucci
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 16:44
Takže Golfa GTI nemáš, jo ? :-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 17:41
Ne :-)
Avatar - bubucci
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 19:35
Tak teď už vůbec nevím...ctyřkolka od VW...že by schrastils na Octavii 4x4 ? >:-[]
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:50
Scout je nepochybně dobrej kauf, často ho tu doporučuju.
Avatar - Emel
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 16:51
Předokolka s ASR+ESP ti na sněhu nic dramatického neprovede, pokud přidáš moc plynu tak tě stejně umravní elektronika.

Je fajn si užívat drifty se zadokolkou nebo čtyřkolkou, nicméně v reálném provozu (pokud nemluvím o horách) je většinou problém spíš zastavit než se rozjet, a v tom jsou si všechny koncepce pohonu rovny. Na sněhu je brzdná dráha ze 120km/h něco přes 350 metrů...

[odkaz]
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 17:42
Naposledy jsem brzdil někdy kolem patnáctého září... :-) Neboj, jedu bezpečně.
Avatar - Emel
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 20:55
Nojo... jestli v tom je stejná nadsázka, jako když píšeš o VW, pak je vše v naprostém pořádku :-).
Avatar - Ronault.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:18
Doufejme, že ano, jinak vrať raději řidičák, to bude bezpečnější na zimu než 4x4
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 19:30
Teď jsi mě tedy GTI hořce zklamal. Jak se zrovna ty můžeš dopouštět takového strašného diskuzního kýče a vychvalovat pohon 4x4, když ho máš na svém autě. To je přece "garážová faleš všech falší - "to nejlepší letadlo mám v garáži"" [to je citát, ale už si nepamatuju, kdo to napsal, sorry].
Pokud ta čtyřkolka byla půjčená, služební nebo kradená, tak se omlouvám. ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:48
Zkus mokrý hadry.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:51
Aha, takže když ty vychvaluješ svoje Volvo a jeho náhon 4x4, tak je všechno OK. Čím se to liší od situace, kdy já konstatuju, že jsem si z dostupných možností taky vybral to, co mi nejlíp vyhovuje (ani nepíšu co).
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 23:20
A pořádně je utáhni.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 21:13
Jezdit rychlostí 120 km/h nebo víc v počasí a za podmínek, které včera v Praze panovaly, může jen naprostý bezmozek. A je jedno jestli má náhon na 2 nebo 4 kola ,a nebo jezdí tankem. :-(
Avatar - Ronault.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:18
:yes:
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:41
Ale běž běž. ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 23:00
Piš si to nanečisto, takhle to vypadá, že znáš tak akorát poměry na řetízkovém kolotoči.
Avatar - Wen Věčněžasnoucí
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 16:31
Zrovna včera jsem sledoval Mercedesí kupátko, jak se mu ta zadní kolečka protáčejí a protáčejí... A kolem něj fičí nudní předokolkaři. Máš tam někde chybu v teórii :-!
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 17:44
Asi si nedal na zadní sedačky ten pytel s uhlím. Předokolkaři se dnes nikam nehrnou, jedou jako s hnojem, tedy pokud necouvají... :-)
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 20:15
Celá tvoje dnešní „tenorite“, na mě působí tak, že jsi nikdy se zadokolkou nejel... a nebo alespoň ne na sněhu… Jinak by jsi tady nemohl psát takové diskusní přešlapy . Je to tak? Dávat si těžké závaží do kufru mi připomíná báchorky řidičů starých Žigulů ve snaze vyrovnat se kolegům ve stodvacinách. Někdy si zkus tu zadokolku, opravdu, na sněhu projet, možná zjistíš, že problém trakce není ta nejpodstatnější „slabina“. ;-)
Avatar - Emel
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 20:57
No trakce je nejpodstatnější slabina... při brždění či zatáčení si jsou koncepce rovny a případné přetáčivé reakce většinou dokáže u nových aut umravnit elektronika... ale problém auta s těžkým motorem vpředu a poháněnou zadní nápravou trvá.
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 21:21
Zadokolka se na sněhu chová o poznání jinak než předokolka a není to jen tím nedostatkem trakce. Ukázková je jízda na sněhu do kopce. Poháněná zadní náprava tě tlačí dopředu a přední kola mají větší tendenci "vybočit" ze směru. Oproti tomu předokolka auto "táhne" a líp drží zvolený směr a stopu ve sněhu. Samozřejmě, elektronika je "všemocná" ale fyzika je fyzika.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 18:14
:-) :yes:
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 21:45
:-)
Avatar - Dinar
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 19:59
Čtyřkolka dodá jistoty, ale v tom co popisuješ, většinou není tím podstatným, jízda po dálnici zasněženým pruhem, přejíždění pruhu sněhu resp. udržování slušného tempa v podstatě na koncepci pohonu nezávisí, to je otázka gum, váhy auta a rukou řidiče, jet s čímkoliv 120 tam, kde jedou ostatní 50, není problém, a myslím jet bezpečně v tom smyslu, že netvoříš nebezpečí pro ostatní, problém nastane, když nějaký "bezpečnou" třicítkou jedoucí pirát udělá chybu, nepředvídaltený pohyb apod. a ty potřebuješ z té 120ky zabrzdit, pak je jedno jestli máš 4x4.
A obecně, nejlíp jsou na tom v zimě čtyřkolky, jistě, ale předokolky určitě lépe než zadokolky, troufám si říct po nějakých patnácti zimách se zadokolkou.

Pozn.: mimochodem musím říct, že je vidět že švédská ocel je stavěná na zimu, to auto je stabilní jak tank a má takovou trakci, že vůbec čtyřkolku nepotřebuje, už po loňské zimě jsem chtěl napsat oslavný článek, ale dneska jsem doslova prolítnul půlkou Polska a jen jsem si spokojeně pomlaskával, předokolka s automatem a bez ruční brzdy, nikdy bych neřekl, že se s tím bude v zimě tak dobře jezdit. ;-)
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 20:29
V prvním odstavci to popisuješ celkem přesně. Jen si měl ještě dopsat, že když, kvůli nepřízni počasí, po dálnici jede souvislá kolona aut, třeba těch 50, tak člověk, který "letí" v levém pruhu 120 je pěkný blbec a je zralý buďto na chocholouška a nebo na kriminál - veřejné ohrožení. To v tvém příspěvku citelně chybí.

Ovšem a ta "švédská ocel, stavěná na zimu" ;-) >:D pobavil si. :yes:
Avatar - Dinar
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 21:47
Je to otázka pohledu, můžeš se na to dívat také tak, kdo koho omezuje, pokud ten člověk jede po dálnici v levém pruhu 120, pak můžu taky klidně říct, že spíš je pirátem ten, kdo mu tam v podmínkách snížené adheze padesátkou vjede. Ale je mi jasné, jaký je obecný pohled, ten jede přece pomalu a tudíž bezpečně. Nechci ten výše zmíněný pohled vydávat za nějaký názor, je mi jasné, že v zájmu bezpečnosti je při použití zdravého rozumu třeba volit variantu přizpůsobení se ostatním, jen říkám, že to tvé "veřejné ohrožení" by nahlíženo přísnou logikou nemuselo být jednoznačně na straně rychlejšího.
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:16
v tom máš bezesporu pravdu, rozhodně se zaslepeně nezastávám pomalejšího. Modelová situace je taková, že na zasněžené dálnici jede kolona aut v pravém pruhu 50 – 80 km/h. „Neohrožený“ řidič to pak valí 120 v levém pruhu s představou lepšího řidiče. To je ten blbec, kterého popisuju. Jedeno z nejdůležitějších pravidel na silnici, bohužel se v autoškolách moc neučí, je plynulost provozu. Nikdy totiž nemůže vědět, kdo nebo co a z jakého důvodu mu vletí do cesty a bude muset brzdit. ;-)

PS: Za agresivní jízdu se v některých zemích dokonce rozdávají pokuty, a nejde o překračování rychlosti apod.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 01:09
Agresivních 120 na dálnici? Hmm
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 08:00
Voči 50-80 km v pravom pruhu je jazda 120 km/h agresívna, bez ohľadu na to, že si diaľnici, najmä ak je vozovka mokrá, zasnežená, klzká. Predbiehať súvislú kolónu vozidiel rýchlosťou o 20 km vyššou je tak tak, aby si stihol ubrzdiť, keby dačo.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 10:20
Kdybych jezdil jak ty píšeš tak mí klienti nestihnou nikdy nic ani jednání ani letadla v Praze, Mnichově, Vídni a jinde. Dík za info že řidič na dálnici jedoucí 120 je agresívní. ;-)
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 11:30
Ale o tom to právě je, o spěchu. Nestihnu jednání, nestihnu letadlo ... Většina lidí, kteří se na silnici chovají agresivně, to dělají právě kvůli spěchu. To není nic nového. ;-) Samozřejmě jsou i výjimky, ty se chovají agresivně už jen z principu a nebo prostě ani jinak jezdit neumí. Jinak vytrháváš tu rychlost 120 z kontextu, ale to ty dobře víš. ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 4. 12. 2010 12:04
120 sama o sebe nie je agresívna - agresívna je, ak idú ostatní o polovicu pomalšie. Nekrúť fakty ako sa ti to hodí.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 01:12
Asi tak nějak nemluvě o tom že ten co se drží v té koloně 50 tak rozhodně nechce jet 120 kdyby chtěl tak už je pryč. ;-) Mimochodem taky vycházíme z toho že při změně pruhu musíš dát znamení a ten blinkr je vidět zatraceně daleko a taky když vyjíždíš do levýho je dobrým mravem použit zpětné zrcátko.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 07:30
Ze to pises zrovna ty. S tim nalitanym milionem sis uz mohl davno vsimnout, ze jak blinkr, tak zrcatko pri zmene pruhu pouziva u nas jen malokdo a je to spise nahodny jev. Vetsinou je to tak, ze ti to manik nasoli do leveho a az je tremi ctvrtinami auta v levem a ty stojis na brzde a na klaxonu, tak da blinkr. To vse doprovazi zrychleni z 80 dale na petku (ci sestku, je-li k dispozici) tempem revmatickeho hlemyzde. Vsichni nadavaji na kamiony, ale tohle nevadi nikomu...
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 10:17
Na sněhu? Tak to jsem nezažil a to fakt jezdím hodně, na suchu a v létě je to normální, ale neřidič co se drží 50 v pravém si sakra rozmysli ho opustit a když se tak stane tak koukne i do zrcátka a zapne blinkr.
Avatar - white label
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 20:46
Už jsem se k tomu taky hodně podobně vyjádřil, takže jasný souhlas...
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 21:06
Bych to tolik neřešil. Známe GTI, byla to taková malá provokace na některý předokolkaře, kteří s příchodem prvního sněhu začali na silnicích a parkovištích driftovat jako by se nechumelilo >:D
Avatar - white label
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 21:24
Máš něco proti "driftům hendbrems"... >:-[]
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 21:28
GTI prý dělá drifty jedině na Olpranu ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:07
Hele a co ty, už jsi koupil ty dva Megany nebo co to bylo za auto? :-)
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:17
Nakonec to vystačilo na dva Megany a jedu i10 ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:12
Nemám. Ale když jsem zkoušel drif na sněhu naposled s předokolkou na prázdný křižovatce, tak jsem šel hezky do driftu, korigoval volantem a modlil se, aby mi zabraly přední kola dřív než skončí křižovatka >:-[]
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:17
>:D
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 21:37
>:D ;-)
Avatar - Emel
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 20:58
Tak tak...

Mimochodem, neznám žádnou půlku Polska, kterou by se dalo prolétnout...
Avatar - Dinar
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 21:40
Když to vezmu od hranic, tak z Těšína do Piotrkowa Tribunalskiego je to ve směru sever-jih zhruba půlka Polska, a dnes musím říct, že k mému překvapení byla celá trasa v mnohem lepším stavu z hlediska silničářského zásahu než silnice u nás. ;-) Ale uznávám, že to je hlavní tah a jeden z mála pseudočtyřpruhů v Polsku, většina ostatních silnic je očistec.
Avatar - Emel
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:42
Máme projekt v Lodzi, to je z Těšína nějakých 250 a kousek od Piotrkowa. A do Gdaňsku na sever je to dalších 400...
Avatar - Dinar
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 12:27
Z Lodže do Gdaňska je to max. tři sta, ale popravdě moc nechápu, co těmi reakcemi sleduješ, místo půlky Polska jsem měl napsat tam a zpět pět set km po Polsku? Nějak nerozumím tomu, o co ti jde.
Avatar - white label
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 13:40
Přece jsi měl "logicky" napsat jen "menší půlku" Polska... :-O >:-[]
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 14:29
Myslíš jako v tom starém vtipu kdy říká učitelka dětem: Nevím kolikrát vám mám vysvětlovat že neexistuje menší a větší polovina, poloviny jsou vždy stejné! Bohužel větší půlka z vás to nedokáže pochopit.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 13:16
Dobré slovičkáření. >:D >:D >:D
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 21:45
Volvo je volvo, kdybys potřeboval poradit jaký model, napiš soukromou zprávu... ;-) Neměj obavu, že jedu jak pako, jde o to, že dojedeš někoho, kdo je na svém maximum na 80 a nemůže jet rychleji (předokolkař), a tak ho předjedeš tou 120. Brnkačka. Nejde o to, že to valíš jako tank, hlava nahlava.

Já nahoře samozřejmě vycházel z procentuálního zastoupení předokolkařů na diskuzi a potřebovaljsem to trochu rozpohybovat pod tímhle lati-štrůdlem...

Popravdě však píšu, že vedle sněhových těžkostí má zadokolka jednu stylovou výhodu, i v problémech vypadá elegantnějí naž nedotáčivostí vyjukanej předokolkař.
Avatar - Dinar
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 21:51
:-) Jo, tu mírnou provokačku jsem pochopil, co říkám je, že na tom svém maximu bude člověk jestli pojede předokolkou, čtyřkolkou či zadokolkou úplně stejně, je to v něm a max. gumách, pohon při plynulé jízdě nehraje roli, chytit smyk při přejezdu hromady sněhu mezi pruhy dokáže pilot ve čtyřkolce úplně stejně jako předokolkař.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:05
Souhlas, jen dodám, že v tomto případě je lepší jet předokolkou s pneu 175 než čtyřkolkou s 225 díky lepší ovladatelnosti. Na druhou stranu širší pneu má lepší záběr a líp brzdí, takže já volím kompromis na 205 :-)
Avatar - white label
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 01:43
Pokud jezdíš převážně na šněhu, je rozhodně lepší užší pneu, na mokro/sucho je lepší standartní šířka...
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:05
No jo, ale s tou čtyřkou má člověk všude takovej pocit fakt toho bezpečí, všechny výjezdy ze zatáček jsou rychlejší a tak. Já třeba dnes vypínal ve městě DSTC a dokonale odpaloval z kruháčů ve smyku všech čtyř. Kontrolovaným :-) Tohle s předokolkou nemůžeš zažít a se zadokolkou ti to bude trvat asi o fous déle, ne?
Avatar - Dinar
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:15
Tak, pokud mluvíš o zábavě, pak ano, jednoznačně, jedině se čtyřkolkou se dá na sněhu opravdu vyblbnout, zadokolka je na sněhu zábavná tak při hraní si na parkovišti, v provozu ve větší rychlosti se na sněhu bezpečně použít nedá, předokolka podobně, přes ručku se jí dá pomoct, ale je to takové na sílu, moc zábavy v tom není, za to když vidíš někoho, kdo to má v ruce, jak projíždí zatáčky driftem se čtyřkolkou na normální silnici a rychlostí provozu, tak je to radost, a pak ano, to je revír výlučně čtyřkolek. ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:21
A jak ty v souvislosti s BMW5 vnímáš možnost 4x4?
Avatar - Dinar
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:32
Myslím, že až bude xdrive k většině motorizací, tak začne v prodejích dotahovat zadokolku, trend je holt takový. Mě čtyřkolka stačí v X5ce, do pětky ji nechci, po těch pár dní v roce se rád nechám předjíždět XC70kama v driftu. :-) ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:37
:-)
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:00
Jako jeden z nejhloupějších argumentů pro koupi nějakého auta považuji zrovna tohle slovní spojení – Volvo je Volvo, Renault je Renault … a co jiného by měl být. Pohádky o švédské oceli ať si nechají do Animáčku na Barrandov... ;-) S tím maximem, taky nemáš pravdu, žádné moderní auto a ani řidič není na svém maximu v 80 km rychlosti, ani na sněhu. Je to jen rozumná rychlost, kterou ten řidič zvolil, nechce totiž ohrozit sebe a ani ostatní a snaží se předvídat. Nechce jet na maximum, je to totiž blbost.

Jinak nechci se do tebe navážet, neber to osobně. Snad víš jak bezpečně jezdit. Naopak bych tě rád pochválil za celkem, po velmi dlouhé době, nekonfliktní a nezaslepený původní příspěvek.
:yes: ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:14
Neberu tvá slova osobně. Avšak jestliže řeknu Volvo je Volvo, nebo bavorák je bavorák, pak bys ausgerechnet na těchto stránkách měl vědět, že to není plácnutí, ale historická pravda. Samozřejmě že když to píši Dinarovi, on ví přesně co jsem tím chtěl říci... :-) současně však tomu sloganu nelze upřítz i objektivní hodnotu. On se o tom nepřímo Dinar zmínil v popisu cesty v Polsku. Co je Volvo, pochopí každý, když s ním na jeden zátah ujede tisíc kilometrů (píši o velkých volvech). To samé, když ti řeknu - bavorák je bavorák, a ty bys mě s ním svezl na nějakých kvalitních silnicích, kdybys to i uměl, pak já na závěr řeknu právě to - bavorák je prostě... bavorák. Doufám, že mi rozumíš.

Samozřejmě, že ten "slogan" není resp. být by něměl jako hlavní motivace nákupu.

Já těch 120 také neměl na maximu. Nepředstavuj si to (píše se tu ve zkrace) tak, že u letiště nakalím 120 a odhazuju předokolkaře do pangejtu. Jde o to, že s tou čtyřkolkou máš to optimum posazené výše. Samozřejmě při vědomí brzdné vzdálenosti a tak... Mám najeto hodně moc, věř, že vím, jak mám jet.
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:33
To vlákno skoro není vidět, myslel sem, že reaguješ na můj příspěvek. ;-) Pokud „opravdu“ víš jak jet, je to jedině dobře, pro tebe a možná i pro mě. Horší je, když si tvé chvalozpěvy nastudují nezkušení internetoví jezdci a odpoledne se s tátovým qvattrem pustí na zasněženou D1…. pak to můžou být velmi smutné zprávy.

PS: objednej se na zkušební jízdu s Latitudem a pak budeš psát třeba mě – Renault je Renault :yes: ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:35
>:D Co je aktuálně Renault, na to se mě pod tímhle článkem raději ani neptej... :-)
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 23:10
Myslím, že už tady bylo dostatečně vysvěteleno jak a proč vznikl u Renaultu Latitude... tvůj názor předem znám, byl by zcela objektivní ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 23:29
Díky, že mi šetříš klávesnici... ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:41
Takže vida, najednou už to není diskuzní kýč, chválit svoje vlastní auto? To je fajn, však to taky byla pěkná pitomost. Když si zkrátka vybereš co ti vyhovuje (tobě třeba ta čtyřkolka Volvo), tak máš to pro sebe nejlepší...
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:59
Pokud si tu na tom někdo staví diskuzní pyramidu (jako ty), pak ano, pak je to nechutnej kýč. Chybí ti vědomí diskuzních souvislostí. Je zde poměrně klidná diskuzní atmosféra, nekaž ji prosím svým úvahovým neumětelstvím. A o tom, co mi vyhovuje nemáš šanci se tu cokoliv dozvědět.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 23:15
>:D >:D >:D
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 23:20
:yes:
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 01:22
Btw. včera už cestou do práglu a to byla pohoda v suchém triku z Ostravy do prahy 3 hoďky 15 minut ale fakt dálnice pohoda jsem viděl odtahovku na ní XC90 a čumák jako kdyby si hrál na Zemana (objímání stromů) takže jak stále říkám není to jen o autě.
Avatar - Dinar
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:26
No, počítači, troufnu si tvrdit, že tak nějak vím, co píšu, možná i proto, že za posledních deset let mám projetu prakticky většinu toho, co na evropské silnice přišlo, hlavně tedy v třídách, kam posílá svá auta BMW. Proto si také troufnu tvrdit, že mezi chováním aut na sněhu je rozdíl, a pokud napíšu, že švédská ocel je na sníh dělaná, má to své opodstatnění. To auto je na sněhu lepší než 99% předokolek bez rozdílu třídy, na to si klidně vsaď. Beru to jako jeho bonus, taky má své nedostatky, jinde. ;-)
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:42
Já ti neberu tvůj pohled na kvality Volva, v dané třídě a na sněhu. Rozumím tebou popisované souvislosti tuhosti karoserie a chování auta na sněhu. Jen nevěřím báchorkám o švédské oceli, nota bene jejímu použití a pozitivnímu vlivu na tuhost karoserie právě toho Volva. Beru to jako dobře použitý marketingový slogan, toť vše. ;-)
Avatar - Dinar
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:52
Šmarja, švédskou ocelí je přece myšleno to auto samotné, metafora. ;-)
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 23:15
Šmarja, tak to řeknu hned ;-) :yes:
Avatar - white label
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 23:06
Ale myslím si, že i s tím Volvem bude rozdíl jet v zimě sám/ve dvou vpředu, nebo se třemi lidmi na zadním sedadle a plně naloženým kufrem, pak se totiž výhoda předního náhonu (proti zadku) o poznání zmenšuje...
Avatar - pocitac
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 23:14
A nejmenší rozdíl ovšem bude... na sněhu, s plným kufrem a všichni vzadu... tam si budou všichni rovni >:D
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 01:26
Nebudu s tebou úplně souhlasit 850 s pětiválcem zase tak hvězdná nebyla, jela skvěle ale byla těžká na čumák.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 01:18
Nesouhlas moderní auto na maximu v 80 není to sedí ale řidič je už jiná píseň. Někteří jsou na maximu i ve třiceti viz dnešní Ostrava.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 07:40
A to ses mel projet z te Ostravy na Opavu pres Hlucin a Kravare - to bys teprve petrkoukal, kde maj nekteri strelci maximum 8-s A na Hrabynaku a v josefovickych kopcich pry to vypadalo jak v bivaku rallye Pariz - Dakar: Vsude same kamiony a osobaky pohazene kam kdo dojel... 8-s
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 13:20
Pořád je to jen o mozku, když se kamiony vydají tam kde ví že neprojedou tak komu žalovat že? Dneska jsem měl vést frajera do Hradce Králové pro kamion jenže ten je postavený na balonech takže to už včera odvolal že s tím prostě nepojede aby to nerozbil a to jezdí na kamionech 15 let, jen zapojil hlavu a je to.
Avatar - Ronault.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 2. 12. 2010 22:21
:yes: :yes: :yes:
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 08:19
Vrece uhlia na zadné sedačky, a predohrab na zadokolku nemá....kde som to tu čítal...? >:D

A o tom pirátstve....ak idú všetci 50 a ty sám v ľavom pruhu 120, tak bez ohľadu na to, ako bezpečne dokážeš ísť, si tým pirátom ty. Ak niekto z tých pomalých urobí chybu, môže ohroziť teba, lebo ideš rýchlosťou, v pri ktorej nemáš šancu včas zareagovať. Ak urobíš chybu ty, alebo neubrzdíš, keď ti niekto vlezie 50 do pruhu, ohrozíš všetkých ktorí tam sú, vrátane seba. Ak je v tejto situácii niečo nebezpečné, tak je to tvoja rýchlosť. Bez urážky, človeka, ktorý pôjde v ľavom pruhu 120, keď ostatní len 50-60, považujem za vola bez úcty k vlastnému životu a životu ostatných.
Ak idú všetci pomaly, a myslím, že mám na viac, tak pôjdem rýchlejšie, ale rozhodnie nie dvojnásobne rýchle ako ostatní.

Keby bola situácia opačná, že väčšina ide tých 100-120, a pár pribrzdencov v pravom pruhu päťdesiatkou, tak máš samozrejme pravdu, to bez debaty. Ovšem na ceste nejde o to, kto má pravdu, a kto ide dobre a kto zle. Ide o to, aby si sa dostal kam chceš živý a zdravý. Ak nejaký "pirát" urobí chybu, a ty skončíš v nemocnici alebo nebodaj ešte horšie, môže ti byť srdečne jedno, že si išiel "bezpečne". Rozumný človek jazdí tak, aby mohol jazdiť aj zajtra. ;-)
Avatar - Dinar
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 12:30
Stačilo, abys to dočetl do konce, myslím to o přizpůsobení se ostatním, mohl sis tyhle moralistické řeči ušetřit.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 4. 12. 2010 12:08
Ten záver predsa na veci nič nemení. Stále je ten "zlý" práve ten pomalý, ale ono je to v tom prípade de facto opačne. Tie "moralistické reči" sú, myslím, celkom na mieste, pirátov aj tých opačných chodí aj do tejto diskusie dosť. Podľa mňa si skrátka popísal tú vec trochu jednostranne. Veď ak čítam niečí príspevok, nemusím so všetkým súhlasiť, nie? ;-)
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 3. 12. 2010 13:11
Sláva jsem pirát a zatím jsem dojel po 1,7 milionu živý a zdravý a klienti jsou spokojeni, ještě něco? Chápu jsem hazardér a pirát když jezdím po dálnici 120, ale chci aby se všichni naučili jezdit aby mohli i na dálnici v zimě a neplížili se tam jak kontrarevoluce, takže napadne sníh všichni do aut najít volné plácky a cesty a vyzkoušet co auto umí a co umíte vy. Kdo se na to necítí jako můj včerejší klient který jezdí svým Phaetonem jen když je hezky ať jezdí vlakem nebo busem, cením si toho pána který má auťák za cca 3,8 mega a tolik soudnosti že ví že když to neumí tak si raději zavolá přepravu než by se vlekl po Ostravě 20 - 30 jako třeba zase dnes jen protože sněží.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 4. 12. 2010 12:10
Hazard ostane hazardom, bez ohľadu na to, za akého machra či pána dôležitého sám seba považuješ. Prajem tebe, aj všetkým v tvojom okolí, aby sa ti krutá výnimka, ktorá obvykle diametrálne mení názory a pohľad na vec, nikdy nestala. Obvykle je vtedy už aj tak neskoro.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 4. 12. 2010 13:33
Ano v tom případě je hazardem i to že lidé kteří neumí řídit se pustí v zimě na dálnici.Jen různé úhly pohledu na stejnou věc.
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 6. 12. 2010 14:35
Prosimte vzpamatuj uz se s temi najetymi km. Vem si kalkulacku a pocitej, jak dlouho by ti to trvalo, pokud by se ti podarilo najet kazdy bozi den, vcetne svatku, vikendy a vanoc aspon 250km (a to je za den docela slusna palka).
Tvoje auto stoji posledni dobou skoro porad na jednom miste a lelkovanim po nocni Ove tu vzdalenost mozna urazis, ale budes to se svymi cenami dotovat.
Kdyz ale nepises takove nesmysly, tak se s tebou da i bavit...
OT: REPUBLIKA V DRIFTU
| 7. 12. 2010 01:28
Koukám že všechno znáš a všechno víš i kde parkuji tak se někdy zastav pokecáme.
ujde
| 2. 12. 2010 12:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
ujde
| 2. 12. 2010 12:59
Vlastní benzínové V6 už Renault sice nedělá, ale třeba do Laguny Coupé se dává 3,5V6 původem od Nissanu (350Z), což taky není marné...

Když už, tak bych ale raděj šestiválec naftový, k charakteru auta by sedl lépe.
Avatar - Igithegreat
Konecne
| 2. 12. 2010 14:20
Konecne auto, ktere splnuje pozadavky komfortu a nebije do oci, tudiz se u sousedu neprojevi tolik oblibena ceska vlastnost: zavist. Pro me ma za toto Renault 1*
Avatar - white label
Konecne
| 2. 12. 2010 14:29
To není špatný námět na reklamu pro český trh...:
Už vidím ty billboardy u silnic:
"Renault Lati-tůdle, kladivo na sousedovu závíst"! :yes: :-O 8-s >:D
Avatar - Igithegreat
Konecne
| 2. 12. 2010 14:34
Tak jsem to nemyslel.. ale timhle autem nikoho nepodrazdis a pritom si pojedes jak v bavlnce :-)
Avatar - bubucci
Konecne
| 2. 12. 2010 16:42
:yes:
Avatar - Dinar
Konecne
| 2. 12. 2010 20:02
>:-[] :yes: :yes: Renault, auto, které vám soused závidět nebude!

Jo, na tom už se dá vystavět slušný marketing. ;-)
Avatar - pocitac
Konecne
| 2. 12. 2010 21:25
Renault, auto, které se snaží více zaujmout svého majitele, než souseda. Tak by se to taky dalo napsat. ;-)
Avatar - Dinar
Konecne
| 2. 12. 2010 21:35
>:-[]
Avatar - white label
Konecne
| 2. 12. 2010 21:41
Tak to je taková blbost, až je to skoro vtipné... :-)
Avatar - pocitac
Konecne
| 2. 12. 2010 21:46
asi jenom renaulťák pochopí hloubku toho příspěvku ;-) >:D
Konecne
| 2. 12. 2010 22:17
Tak bys měl ty příspěvky s hlubokou myšlenkou psát někde na renaulťáckým klubu a ne tady, kde to 99% lidí nepochopí >:-[]
Avatar - pocitac
Konecne
| 2. 12. 2010 23:23
tak se tam zajdi zeptat, on ti to někdo přeloží ;-) A nebo si kup Renaulta a taky tomu začneš rozumět >:-[] ;-)
Avatar - white label
Konecne
| 2. 12. 2010 23:33
To jo, měl by si určitě toho Renaulta koupit, člověk nejlíp pochopí ty druhé, až sám na vlastní kůži pozná jejich problémy/starosti... :-O 8-s >:D
Avatar - pocitac
Konecne
| 2. 12. 2010 23:45
A teď tvůj styl... Z tvé reakce usuzuji, že se domníváš, že je Renault problémové auto/značka. Napiš mi z jakého důvodu si to myslíš, poruchovost, horší kvalita? Napiš mi konkrétně co je na Renaultu problémové, nebo napiš značku z mainstreamu, která je podle tebe méně problémová než Renault? ;-)
Avatar - white label
Konecne
| 3. 12. 2010 00:46
Byl to jen vtip (viz smajlík), nemyslím si, že je dnes, v době globalizace, nějaká značka (v ohledu kvality spojené s poruchovosí) z meinstreamu vyloženě problémová ve srovnání s ostatními... ;-)
Avatar - pocitac
Konecne
| 3. 12. 2010 08:23
:yes: ;-)
Konecne
| 2. 12. 2010 22:33
To nahoře je brilatní, dokonce nejen dvojsmyslná, spíše trojsmyslná úvaha, slogan, já zvedám palec :yes: Fakt dobrý.
Avatar - white label
Konecne
| 2. 12. 2010 23:29
Jo, tak tohle ti naopak věřím stoprocentně... :*) ;-)
Konecne
| 2. 12. 2010 22:33
On to napsal dokonale, je v tom jízlivost, sarkasmus... trvalo mi půl minuty než mi to celý došlo, ale je to fakt dobrý :-)
Avatar - white label
Konecne
| 2. 12. 2010 22:58
Ale jo, tomu rozumím, ale přece si nemyslíš, že něco z toho "tušil"/myslel i počítač, když to psal, myslím si, že už tu je dost dlouho na to, abych to případně dokázal odhadnout (viz třeba reakce Dinara 22:52), a proto má reakce na něj byla taková, jaká byla...

edit - a jeho následná reakce ne tebe z 23:03 ten můj odhad jen ptvrzuje... ;-)
Konecne
| 2. 12. 2010 23:17
Já počítače... přecenil... >:D On to byl prvoplánový slogan, a já v tom hledal (a našel >:-[] ) druhej a i třetí proud, u kterého jsem se tedy smál i nahlas... Takže beru zpět... je to jak napsal počítač - Renault, auto, které se snaží více zaujmout svého majitele, než souseda.

P.S. Renaulťáci, jak jsem nyní pochopil to totiž myslí opravdu... opravdu 8-s >:D ;-)
Avatar - pocitac
Konecne
| 2. 12. 2010 23:03
Tak trojsmysl tam nehledej, to už zacházíš moc daleko. Podstatou příspěvku je, že Renault je pro mě výrobce, který dělá především praktický auta. Rodina, pohoda, nadhled, hravost, praktičnost, tak bych Renault charakterizoval. Z Renaultu budeš mít radost. Krásný design se bude líbit jak tobě tak sousedovi… ale ten soused ti ho nebude závidět, nebude v něm vyvolávat negativní pocity. Renault není nabubřelý a namyšlený, nehraje si na mistra světa, není to perfekcionista, který má vždycky pravdu a všechno dělá nejlíp... To je můj pocit z aut značky Renault. ;-)
Konecne
| 2. 12. 2010 23:05
:yes: :yes: není co dodat
Konecne
| 2. 12. 2010 23:14
Tak to sis vstřelil vlastního góla, neb kdybych ti napsal výkladovou verzi č. 2, musel bys poprosit, aby ti horní příspěvek smázli... :-)
Avatar - pocitac
Konecne
| 2. 12. 2010 23:19
klidně to napiš, když "nás" to pobaví, snesu i vlastňák ;-)
Konecne
| 2. 12. 2010 23:27
Ten sis dal už sám... :-) Mimochodem, je krásné, jak na jednu větu lze nahlížet z úplně jiného úhlu a získá tak dva zcela odlišné významy, přičemž oba jsou neotřesitelné. Ten ironický ovšem má vrch.
Avatar - white label
Konecne
| 2. 12. 2010 23:24
Dobře je to tvůj pohled na značku, jen mě zajímá, co je u meinstreamu zvláštního/mimořádného na tom, že značka: "není nabubřelá a namyšlená, nehraje si na mistra světa..."? Není právě tohle u meinstreamových značek běžné?
Které ostatní meinstreamové značky si hrají na něco, co nejsou a na co nemají.
Fiat, Ford, Peugeot, Citroen, Opel, Mazda, Honda, Nissan, Toyota..., nebo snad VW se svými konzervativními produkty, jako je "komisní" Passat, nebo "sto" let stejně vypadajícím Golf?
, ;-)
Konecne
| 2. 12. 2010 23:45
Je to osobní a nepřenositelný pocit . Neříkej mi, že na tebe všechny tyto značky působí stejně. Mě třeba Škodovka připadá nabubřelá a nadhlest a hravost u ní nevidím. Prostě ta velká maska nalepená na Fabii nebo Octavii ve mně ten pocit vyvolává. Naštěstí se už maska začala snižovat a u dalších aut už to bude třeba v pohodě.
Avatar - white label
Konecne
| 3. 12. 2010 00:44
Samozřejmě, že na mě působí různé značky různě, ale žádná meistreamová na mě nepůsobí opačně, než to napsal počítač o Renaultu, třeba na tebe působí nabubřele zrovna Škodovka, což by mě nenapadlo u žádné z těchto značek...
Avatar - pocitac
Konecne
| 3. 12. 2010 08:46
Máš pravdu, že v minstreamu je to hodně vyrovnané. U mě je to asi tak, že na jednu stranu bych dal mainstreamový koncern PSA - frantíci jsou u mě obecně hravější, dělají auta víc zaměřená na rodinu (muž, žena, děti). Na druhý protipól bych dal třeba prémiové BMW nebo Audi. Tyhle dvě automobilky dělají, podle mě, zejména auta pro uspokojení mužského ega. Tj. většinou, zazávodit si, předvést se, poměřit se … . No a na autech a jednotlivých automobilkách se to pak hodně projeví – v designu, v praktičnosti, v jízdních vlastnostech a tak dále. Všechny mainstreamové automobilky bych, v této disciplíně, potom zařadil někde mezi, v různém pořadí, to PSA a zmíněné Audi.
Konecne
| 2. 12. 2010 21:49
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - pocitac
Konecne
| 2. 12. 2010 21:27
Nemyslel si Latitude, kladivo na A-švestku? ;-) >:D
Avatar - Ronault.
Konecne
| 2. 12. 2010 22:02
>:D >:D Že by opak reklamy na Peugeot 307 všichni vám jej budou závidět? >:D
Nevím, jestli si ty reklamy pamatuješ, ale tehdy si právě kamarád jednu 307 koupil a jeli jsme spolu na lyže, cestou jsme dostali pokutu za nezapnutá světla a vedle stál ten billboard >:-[] Asi se nim i policajti řídili >:-[]
Konecne
| 2. 12. 2010 18:01
V Cechach v nekterych oblastech ti staci, ze auto je nove bez ohledu co je to za znacku ci tridu nebo kategorii...

Zavist je i v zahranici jen v Cechach se z toho dela narodni vlastnost.
Avatar - Ronault.
JAKO AUDI A6
| 2. 12. 2010 22:10
Aneb stejně jako se od nové Audi A6 očekával dokonalý interiér a design navazující na Audi konzervatismus, tak se dalo očekávat, že Latitude původem z Koreje určený hlavně pro mimoevropské trhy s francouzským naladěním bude přesně takový, jaký je.

Něco málo se jej prodá, u nás v Evropě s tímhle korejským designem toho nebude moc, každopádně dle očekávané ceny splňuje vše, "co stojí"

Kdo nepochopil, že jsem nesrovnávat A6 s Latitude vlastnostmi, toho je mi líto ;-)
Avatar - Dinar
JAKO AUDI A6
| 2. 12. 2010 22:42
Jasně, je to takové auto za babku, myšleno za babku do vývoje, prostě ho korejští kámoši mají, tak ho vezmem, tam uberem, tam přidáme a je to. A když bude nakonec i za babku ke koupi, něco se prodá, je spousta lidí, kterým "těžký předek" a "nekomunikativní řízení" či "ospalá převodovka" nebudou vadit, protože nemají tušení, že něco takového existuje. Budou chtít reprezentativní sedan od slušné značky, a tady ho dostanou. Mám Renolta zní určitě líp než mám Kiu, Kiu Opirus (ale ne, ne to levný malý ze Slovenska, tahle stála přes mega). Z mého pohledu tohle auto dává mnohem větší smysl než "reprezentativnost sedanu" v podobě thalie nebo alberta/fluence. Latidude není krasavec, ale barvou a správnými koly se z toho dá udělat přijatelný kočár, jestli bude dýzlový třílitr v automatu a slušnou výbavou za třičtvrtě mega, kupce si najde. ;-)
Avatar - Ronault.
JAKO AUDI A6
| 2. 12. 2010 22:44
Tak nějak, tedy více méně naprosto přesně.
Na nějaký reprezentativní Renault vyšší střední si ještě nějaký ten pátek, či spíše desetiletku počkáme, jestli se ji vůbec někdy dočkáme, pomalu je to segment, kde mainstream nemá smysl a Renault musí začít zlepšovat a dotahovat ještě v jiných místech.
Avatar - Emel
JAKO AUDI A6
| 2. 12. 2010 22:47
Takový Fox o čtyři stupně výš... ;-)
Avatar - Ronault.
JAKO AUDI A6
| 2. 12. 2010 22:49
Myslíš čtyčnásobný Mistr elegance? >:-[]
Avatar - Emel
JAKO AUDI A6
| 2. 12. 2010 23:00
Myslím auto určené pro rozvojový trh, u kterého se evropská automobilka rozhodne, že když už v dané třídě nemá nic, může tam stejně dobře mít cokoliv ;-).

S tím rozdílem, že Renault to (snad) dokáže smysluplně nacenit.
Avatar - Ronault.
JAKO AUDI A6
| 2. 12. 2010 23:04
Nechci ti do toho kecat, když tě to tak baví, ale to vysvětlení zrovna mně byla zbytečná amortizace klávesnice, já to pochopil >:-[] ;-)
JAKO AUDI A6
| 2. 12. 2010 23:12
Dlouho jsem Foxe neviděl, nedávno jsem parkoval a vedle... červený Fox. Emele, já žasnul, jak je to harmonické auto. Absolutní trefa. Prostě - FOX, MISTR ELEGANCE ;-)
Avatar - pocitac
JAKO AUDI A6
| 2. 12. 2010 23:30
OK, závěr dnešní diskuse tedy bude dle tvé logiky... Latitude, MISTR ELEGANCE ;-)
LATI-ŠTRŮDL
| 2. 12. 2010 22:31
Dokonale tu driftujeme na všch možných pohonech, avšak nahoře bulí ten, kvůli kterému je článek. Jakkoli mám automobilku Ranault v oblibě, a to zejména za její historickou produkci, jen vzpomeň - model Dauphine, R4, R16, pak neskutečnou kládu R5, R8, v pozdější době Fuego... no tak dnes je tu také jeden ohnivej... připálenej štrůdl.

Neomlouvej Renault, takovéto výrobní úchylky jsou smrťákem pro budoucnost. Lepší jedna festovní střední laguna z vlastní stáje, než poskládaná nižší vyšší mainstreamová. Sakra, vždyť i ta šestsetsedmička vypadá lépe.
Avatar - Ronault.
LATI-ŠTRŮDL
| 2. 12. 2010 22:39
Jo, je to bída, je to bída... Pokud cena bude taková, jak se v tajnosti říká, tak je to jediná omluva. Ten interiér by byl ještě v pořádku, ale exteriér je Renault a vůbec evropské auto jen dle loga :-|
Avatar - Dinar
LATI-ŠTRŮDL
| 2. 12. 2010 22:47
Zbytečně to hrotíte, problém evropského mainstreamu je, že mu ve vyšší střední vlak ujel už před patnácti lety, a to je příliš dlouhá doba na to, aby se mohl vrátit zpět, plnohodnotně. Jinými slovy, i kdyby dnes Renault vypustil něco, co by obstálo v porovnání s němci ve vyšší střední, tak to stejně nemůže prodávat za stejný peníz, protože si to nikdo nekoupí. Prodávat ale srovnatelné auto za výrazně menší peníze taky nejde, je to bludný kruh. Jedině úkroky jsou v tomto případě cestou, latitude je přesně tím levným úkrokem, podle mě je to dobrý tah, jsou tu jiní, neméně historicky slavní, a mají... p.r.d. ;-)
Avatar - Righ
LATI-ŠTRŮDL
| 3. 12. 2010 00:36
Tak to je zcela presny. ;-) :yes:
Avatar - pocitac
LATI-ŠTRŮDL
| 3. 12. 2010 10:19
souhlas, tak nějak to asi je :yes:
Avatar - Emel
LATI-ŠTRŮDL
| 2. 12. 2010 22:54
Festovní Laguna, Renault v oblibě... ty se překonáváš ;-).

Výrobní úchylka to není, Renault to auto nevyrábí, jen si na něj s troškou nadsázky lepí logo.
Avatar - Ronault.
LATI-ŠTRŮDL
| 2. 12. 2010 22:58
Něco jako když si VW lepilo své logo na Felicii Pick-up a nápis Caddy...
LATI-ŠTRŮDL
| 2. 12. 2010 23:10
No ty snad nevíš, co Renault v minulosti (a to i nedávné) dokázal? je to přece velká tradiční evropská značka. A já v tomto kontextu latitůdla prostě nemohu jen tak přijmout. Dinar ho hájí, jo prosím, je to argumentace živá, já k tomu dodávám, že podle mého na takovéto karoseri prostě letos nejlepší renault vyjíždět nemá.
LATI-ŠTRŮDL
| 3. 12. 2010 00:01
Je to o penězích. Na nové auto Renault peníze nemá, tak vyjel se Samsungem. Jaké budou prodeje naznačuje Fluence, jehož se ve Francii za listopad prodalo 130. Megana si koupulo 8000 frantíků. Když vezmu listopadové prodeje Laguny - 2200, tak u Latitude bude v prosinci tak 50. Jsou však i jiné trhy. Např. další Samsung Koleos porazil ve Španělsku v listopadu Tiguana - 350 ks. Pokud se tedy prodá cca 15 000 - 20 000 aut jako u Koleose, budou asi u Renaultu a Samsungu spokojeni. Mezitím by ale měl vyjet Renault s nějakým prémiovějším modelem. Jak ukazuje úspěch Citroenu a jeho řady DS, prostor na trhu je.
Avatar - Emel
LATI-ŠTRŮDL
| 3. 12. 2010 09:15
Já úspěchy Renaultu znám, už jen jako středně zapálený fanoušek F1 je nemůžu neznat... ale od tebe je to snad první pochvalné vyjádření na adresu Laguny.

Ve vyšší střední ale popsal vhodně situaci Dinar, doplnil bych snad jen notoricky známý fakt neustále (technologicky i rozměrově) rostoucí střední.

Mimochodem, myslím si, že právě Renault je jeden z důvodů, proč VW váhá se vstupem do F1...
LATI-ŠTRŮDL
| 2. 12. 2010 23:20
No ne, pán dokonce nahlédl i do historie plebejské ne-německé značky, aby se neztrapnil tak, jako u Alfy a u Peugeotů kupé. :yes: Fajn, jen tak dál a třeba budeš časem o těch autech i něco vědět. ;-)
Avatar - Ji/Ri
LATI-ŠTRŮDL
| 4. 12. 2010 02:24
Na šestsetsedmu mi nešahej! Je to moc dobrý kočár a krásná limuzína.
Avatar - white label
LATI-ŠTRŮDL
| 4. 12. 2010 10:04
Ty už si jak němci, ti taky hned každému (trochu většímu) sedanu říkají "limuzína" (např. Passatu). 607 je limuzína asi tak, jak je 308 GTi supersport... :-O :*) >:-[]
LATI-ŠTRŮDL
| 4. 12. 2010 12:15
A čo je podľa teba 607? Cyclecar? >:D
stante se fanousky
neregistrovaný "spp"
| 12. 12. 2010 11:50
[odkaz] :-)
Sedel som v ňom :D
| 3. 3. 2011 16:05
Dnes som v Latitude sedel v RENAULT Poprad >:D Výbava Privilege, motor 2.0dCi s automatom >:D Super sedenie, miesta vzadu ako vo vlaku >:D Ja sedim čím najviac vzadu a sadol som si za seba, miesta habadej >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku