Ekonomika
tak to jsem nečekal...a za diesel minimální příplatek :yes:
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No s tou 1.5dCi je to zhruba ekvivalent toho, co nabízí Citroen C5 Business... Laguna je ale o něco lehčí, takže pro klidnější povahu bych se malého objemu zase tolik nebál. Je to otázka priorit, 2.0 benzín bude držák a vcelku i pojede, ale 1.5dCi zase bude jezdit za polovic...
Dvoulitr seškrcený emisními normami? Dnes už žádná výhra. V běžném provozu bude nakonec malá dCi pružnější a ochotnější k reakci...
Pružnější nebude ani omylem... maximálně tak je lehčí a auto bude mít lepší jízdní vlastnosti, ale rozdíl v krouťáku je dost velký.
Počkej, teď si asi nerozumíme. Pružnější bude dCi nebo benzin? Já bych sám za sebe tipoval spíš tu dCi. Oproti dávným dvoulitrům kolem 100 kW jsou dnešní auta nějaká moc líná.
Pokud nebudu chtít 4x4, tak Laguna je jasná volba. Krásná je, špičkové motory, vynikající jízdní vlastnosti a hlavně interiér je oproti passatu o třídu výš..... Laguna 3 :yes:
Souhlas, taky bych mezi těmito dvěma sáhl po Laguně. Určitě bych ovšem volil 4Control, to řízení všech kol umí neskutečné věci :yes😒br />
Ostatně, podobný názor na Lagunu má i jeden z nejlepších motoristických novinářů v ČR, Honza Koubek😒br /> [odkaz]
Mluví o tom na konci testu, že by dal jasně na první místo Mondeo, ale Lagunu by preferoval před Passatem. :yes:
Ostatně, podobný názor na Lagunu má i jeden z nejlepších motoristických novinářů v ČR, Honza Koubek😒br /> [odkaz]
Mluví o tom na konci testu, že by dal jasně na první místo Mondeo, ale Lagunu by preferoval před Passatem. :yes:
Soudny clovek si francouzskeho rendlika nikdy nekoupi. Pres vsechnu snahu webu Auto.cz, :-!
Super, na jare jdu do ni!
Hledal jsem auto v nizsi stredni do tech 400 klacku, prioritou bezpecnost a pohodli, nikoli sportovni vykony ci stehovacky kufr. O stredni tride jsem z duvodu financi neuvazoval, ale svezl jsem se Lagunkou v 1.5 dci (tady urcite opovrhovana motorizace) a byl jsem unesen. Uvnitr ticho jak v hrobe, pohoda, kabina klasa jinde v teto cenovce nevidana. Ke vsemu je to nejbezpecnejsi auto ve tride. OK neni to nejkrasnejsi kara na cestach ale osklivka to take neni. Jedna z veci ktera rovnez prispela k rozhodnuti je nizsi linie oken vzadu (liftback), narozdil od naproste vetsiny ostatnich soucasnych aut tam deti nejsou "pohrbene" a nebudou se nudit . Parkovaci senzory jsou v zakladni vybave za tucny priplatek, skoda, dnes bych je povazoval za samozrejmou vybavu
:yes:
Hledal jsem auto v nizsi stredni do tech 400 klacku, prioritou bezpecnost a pohodli, nikoli sportovni vykony ci stehovacky kufr. O stredni tride jsem z duvodu financi neuvazoval, ale svezl jsem se Lagunkou v 1.5 dci (tady urcite opovrhovana motorizace) a byl jsem unesen. Uvnitr ticho jak v hrobe, pohoda, kabina klasa jinde v teto cenovce nevidana. Ke vsemu je to nejbezpecnejsi auto ve tride. OK neni to nejkrasnejsi kara na cestach ale osklivka to take neni. Jedna z veci ktera rovnez prispela k rozhodnuti je nizsi linie oken vzadu (liftback), narozdil od naproste vetsiny ostatnich soucasnych aut tam deti nejsou "pohrbene" a nebudou se nudit . Parkovaci senzory jsou v zakladni vybave za tucny priplatek, skoda, dnes bych je povazoval za samozrejmou vybavu
:yes:
:yes😒br />
1.5dCI je samozřejmě pro supersportovce absolutně nepoužitelný, páč nemá koní jak Vinettou a krouťák jak lokomotiva, ale když mrkneš na clubové renaulťácké stránky, ohlasy majitelů této motorizace jsou velice příznivé. Ono nakonec ta Laguna ještě není přerostlá alá Mondeo nebo Insignie a váhu si drží ještě v normě, takže na běžné ježdění to určitě není marná motorizace.
Takže v létě bude recenze? 😉
1.5dCI je samozřejmě pro supersportovce absolutně nepoužitelný, páč nemá koní jak Vinettou a krouťák jak lokomotiva, ale když mrkneš na clubové renaulťácké stránky, ohlasy majitelů této motorizace jsou velice příznivé. Ono nakonec ta Laguna ještě není přerostlá alá Mondeo nebo Insignie a váhu si drží ještě v normě, takže na běžné ježdění to určitě není marná motorizace.
Takže v létě bude recenze? 😉
"Renault prostě hodil s omlazenou lagunou rukavici nejen své obvyklé konkurenci, ale i prémiovým vozům střední třídy. Těm se nebezpečně dotahuje jízdními vlastnostmi a mírou komfortu je dokonce překonává. Současně se zdá, že má jen minimum slabin."
Lepší?
Samozřejmě se stále bavíme třeba o základních naftách u BMW v konfrontaci se špičkovými naftami u Renaultu, jinde se ty modely neprotínají... a i tam má BMW zásadní výhodu správné poháněné nápravy, kterou 4Control může vykompenzovat co do zajížděných časů, ale ne co do zážitku z jízdy.