Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Renault Laguna po faceliftu: Základ stále za 419.900,- Kč

Ani facelift nezměnil nic na příznivé cenové politice Renaultu Laguna. Základ pořídíte za 419.900,- Kč, nejslabší turbodiesel je jen o 5 tisíc dražší!
Zpět na článek
3. 12. 2010 12:38
3. 12. 2010 13:00
Avatar - Emel
2. 12. 2010 09:41
Změny k lepšímu
Za ještě nižší ceny ještě lepší auto :-). K zamyšlení je i citát z testu na auto.cz:

"Renault prostě hodil s omlazenou lagunou rukavici nejen své obvyklé konkurenci, ale i prémiovým vozům střední třídy. Těm se nebezpečně dotahuje jízdními vlastnostmi a mírou komfortu je dokonce překonává. Současně se zdá, že má jen minimum slabin."
Rozbalit vlákno
15
2. 12. 2010 10:09
Re: Změny k lepšímu
Taky se mi líbí. Už ten základní dvoulitr představuje dost zajímavou nabídku.
2. 12. 2010 10:55
Re: Změny k lepšímu
Doma ve Francii, kde to auto znají to dobře vědí - nejprodávanější auto své třídy. Stejně jako Twingo, Clio, Megane, Scenic. :yes:
Avatar - Emel
2. 12. 2010 11:18
Re: Změny k lepšímu
Je normální, že je domácí značka nejprodávanější.... není to o vědění.
2. 12. 2010 11:29
Re: Změny k lepšímu
Není jediná domácí.
Avatar - white label
3. 12. 2010 13:45
Re: Změny k lepšímu
Tak jinak: Je normální, že jedna z domácích značek bývá celkově nejprodávanější.... není to jen o vědění.
Lepší?
2. 12. 2010 11:57
Re: Změny k lepšímu
Tak tak >:D super auto,za super peníze :yes: :yes:
2. 12. 2010 13:26
Re: Změny k lepšímu
Co si představuješ pod pojmem "mírou komfortu je dokonce překonává"?
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2010 15:17
Re: Změny k lepšímu
....to se budeš muset zeptat novináře, který tohle psal. Ale taky jsem čučel.... je to myslím na Autofun.... přečti si to, spadne ti brada...jako by ani nepsali o renaultu....
Avatar - kari.laz
2. 12. 2010 15:45
Re: Změny k lepšímu
Otázka je jestli to je zapálený renaultista, nebo ne. Pak může napsat podobný článek i o dacii.
2. 12. 2010 16:23
Re: Změny k lepšímu
Alespoň příjemná změna od neustálé adorace produktů koncernu VW tady na auto.cz (ono to má asi něco společného s propojením na AutoTip / AutoBild).
Avatar - Emel
2. 12. 2010 17:01
Re: Změny k lepšímu
No, já si pod tím představuju to, že je objektivně nižší míra hluku a subjektivně vnímám menší otřesy, vibrace a další rušivé vjemy při přejezdu různých nerovností. Nicméně autorem citátu je Michal Fokt...
2. 12. 2010 22:49
Re: Změny k lepšímu
OK, třeba tomu v něčem je, ale jediný a o čemž celkem pochybuju, je cena, aby někdo od prémie skočil do laguny.
Avatar - Emel
3. 12. 2010 13:45
Re: Změny k lepšímu
Taky nevím, proč by měl kupec trojkového BMW přemýšlet zrovna o Laguně... možná tak ještě základní A4 v předokolce a dvoulitrové naftě se může s Lagunou částečně překrývat. Ale pro nás plebs, co prémii nejezdíme, je to zajímavá informace.
Avatar - white label
3. 12. 2010 13:56
Re: Změny k lepšímu
Srovnání se střední prémií je trochu mimo, to je něco, jako vzdvihovat třeba Mondeo jen proto, že je v něm více místa, než ve 3er. U prémie je primárně o komfortu až vyšší střední, nebo si někdo myslí, že je třeba (mnou ziňovaná) 3er primárně především o komfortu?
Avatar - Emel
4. 12. 2010 13:32
Re: Změny k lepšímu
Jízdní vlastnosti a komfort jsou důležité parametry ve všech třídách... pro BMW 3 není komfort priorita, tam je spíš zajímavá ta informace o "dotahování se jízdními vlastnostmi".

Samozřejmě se stále bavíme třeba o základních naftách u BMW v konfrontaci se špičkovými naftami u Renaultu, jinde se ty modely neprotínají... a i tam má BMW zásadní výhodu správné poháněné nápravy, kterou 4Control může vykompenzovat co do zajížděných časů, ale ne co do zážitku z jízdy.
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2010 12:04
no já zírám
tak to jsem nečekal...a za diesel minimální příplatek :yes:
Rozbalit vlákno
10
2. 12. 2010 12:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
2. 12. 2010 13:01
Re: no já zírám
No s tou 1.5dCi je to zhruba ekvivalent toho, co nabízí Citroen C5 Business... Laguna je ale o něco lehčí, takže pro klidnější povahu bych se malého objemu zase tolik nebál. Je to otázka priorit, 2.0 benzín bude držák a vcelku i pojede, ale 1.5dCi zase bude jezdit za polovic...
2. 12. 2010 13:32
Re: no já zírám
Předěláš na LPG >:D
Avatar - Igithegreat
2. 12. 2010 14:05
Re: no já zírám
Proc predelavat.. e85 stoji okolo 23kc. Sice o trochu vyssi spotreba, ale i tak se to vyplati tankovat, pokud je ta moznost.
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2010 17:03
Re: no já zírám
Dvoulitr seškrcený emisními normami? Dnes už žádná výhra. V běžném provozu bude nakonec malá dCi pružnější a ochotnější k reakci...
Avatar - Emel
3. 12. 2010 09:29
Re: no já zírám
Pružnější nebude ani omylem... maximálně tak je lehčí a auto bude mít lepší jízdní vlastnosti, ale rozdíl v krouťáku je dost velký.
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2010 12:53
Re: no já zírám
Počkej, teď si asi nerozumíme. Pružnější bude dCi nebo benzin? Já bych sám za sebe tipoval spíš tu dCi. Oproti dávným dvoulitrům kolem 100 kW jsou dnešní auta nějaká moc líná.
3. 12. 2010 13:03
Re: no já zírám
myslím, že máte komunikační šum.

Emel asi píše o dvoulitrové naftě ;-)
Avatar - Emel
3. 12. 2010 13:41
Re: no já zírám
Tak tak, 2.0dCi 96 vs. 1.5dCi.
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2010 16:26
Re: no já zírám
Ajo, já reagoval na tu diskusi o srovnání benzínu s malou dCi...
Avatar - Ji/Ri
2. 12. 2010 15:19
Laguna vs. Passat
Pokud nebudu chtít 4x4, tak Laguna je jasná volba. Krásná je, špičkové motory, vynikající jízdní vlastnosti a hlavně interiér je oproti passatu o třídu výš..... Laguna 3 :yes:
Rozbalit vlákno
3
2. 12. 2010 16:19
Re: Laguna vs. Passat
Souhlas, taky bych mezi těmito dvěma sáhl po Laguně. Určitě bych ovšem volil 4Control, to řízení všech kol umí neskutečné věci :yes:

Ostatně, podobný názor na Lagunu má i jeden z nejlepších motoristických novinářů v ČR, Honza Koubek:
[odkaz]
Mluví o tom na konci testu, že by dal jasně na první místo Mondeo, ale Lagunu by preferoval před Passatem. :yes:
Avatar - Ada je zase tady
3. 12. 2010 00:41
Re: Laguna vs. Passat
LOL! Opravdu krasny rendlik rybnik >:-[] Kde je variant 4 motion? No nekdo to umi a jiny vyrobce jen cumi >:-[]
3. 12. 2010 09:26
Re: Laguna vs. Passat
kde je varianta 4Motion u 90% ostatních výrobců? A přesto se ty auta prodávají.

Nebo můžeme kontrovat - kde je 4Control u jiných (správných) značek?
Avatar - Ada je zase tady
3. 12. 2010 00:44
Je to jen placena reklama.
Soudny clovek si francouzskeho rendlika nikdy nekoupi. Pres vsechnu snahu webu Auto.cz, :-!
Rozbalit vlákno
1
3. 12. 2010 09:27
Re: Je to jen placena reklama.
jasně Ádiků, my víme, všichni jsou nesoudní, jen ty si letadlo >:-[]
3. 12. 2010 12:38
Uz se tesim
Super, na jare jdu do ni!
Hledal jsem auto v nizsi stredni do tech 400 klacku, prioritou bezpecnost a pohodli, nikoli sportovni vykony ci stehovacky kufr. O stredni tride jsem z duvodu financi neuvazoval, ale svezl jsem se Lagunkou v 1.5 dci (tady urcite opovrhovana motorizace) a byl jsem unesen. Uvnitr ticho jak v hrobe, pohoda, kabina klasa jinde v teto cenovce nevidana. Ke vsemu je to nejbezpecnejsi auto ve tride. OK neni to nejkrasnejsi kara na cestach ale osklivka to take neni. Jedna z veci ktera rovnez prispela k rozhodnuti je nizsi linie oken vzadu (liftback), narozdil od naproste vetsiny ostatnich soucasnych aut tam deti nejsou "pohrbene" a nebudou se nudit . Parkovaci senzory jsou v zakladni vybave za tucny priplatek, skoda, dnes bych je povazoval za samozrejmou vybavu
:yes:
Rozbalit vlákno
1
3. 12. 2010 13:00
Re: Uz se tesim
:yes:

1.5dCI je samozřejmě pro supersportovce absolutně nepoužitelný, páč nemá koní jak Vinettou a krouťák jak lokomotiva, ale když mrkneš na clubové renaulťácké stránky, ohlasy majitelů této motorizace jsou velice příznivé. Ono nakonec ta Laguna ještě není přerostlá alá Mondeo nebo Insignie a váhu si drží ještě v normě, takže na běžné ježdění to určitě není marná motorizace.

Takže v létě bude recenze? ;-)