Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Suzuki Kizashi: Ceny na českém trhu

Suzuki uvádí na český trh novou modelovou řadu Kizashi. Sedan s pohonem předních kol stojí 680 tisíc, jako 4x4 pak 760 tisíc Kč.
Zpět na článek
2. 12. 2010 11:09
neregistrovaný "RayBan"
2. 12. 2010 11:19
2. 12. 2010 19:26
neregistrovaný "lamopes"
2. 12. 2010 11:38
2. 12. 2010 11:57
2. 12. 2010 13:23
2. 12. 2010 13:46
2. 12. 2010 14:01
2. 12. 2010 14:10
2. 12. 2010 14:27
2. 12. 2010 14:47
2. 12. 2010 15:14
2. 12. 2010 15:00
2. 12. 2010 14:47
2. 12. 2010 11:59
2. 12. 2010 12:13
3. 12. 2010 15:30
2. 12. 2010 12:24
2. 12. 2010 16:55
2. 12. 2010 23:18
3. 12. 2010 07:24
3. 12. 2010 14:56
3. 12. 2010 16:37
2. 12. 2010 18:02
3. 12. 2010 15:32
4. 12. 2010 11:23
neregistrovaný "tomast"
6. 12. 2010 08:26
neregistrovaný "tomast"
3. 12. 2010 02:58
3. 12. 2010 12:51
3. 12. 2010 16:40
3. 12. 2010 18:30
3. 12. 2010 18:57
3. 12. 2010 19:44
3. 12. 2010 20:02
4. 12. 2010 11:48
3. 12. 2010 18:42
4. 12. 2010 13:27
4. 12. 2010 14:15
4. 12. 2010 20:03
2. 12. 2010 10:47
pohon všech kol v kombinaci s karoserií sedan
dokáže v ČR nabídnout víc značek než Škoda, Suzuki, VW a Opel. Například Subaru, Audi, MB, BMW, AR. SAAB.... ;-)
Rozbalit vlákno
6
Avatar - T613
2. 12. 2010 10:55
Re: pohon všech kol v kombinaci s karoserií sedan
hlavně Škoda žádné sedany nevyrábí
2. 12. 2010 10:57
Re: pohon všech kol v kombinaci s karoserií sedan
Když necháš Superbu zavařit půl víka tak jo. :-)
JInak nic moc, s tímhle motorem se v Evropě neprosadí...
2. 12. 2010 11:02
Re: pohon všech kol v kombinaci s karoserií sedan
presne tak,superb je to čo chceš aby bol ;-) A suhlasim proti zavedenej konurencii moc vody nenamúti,ale môže prekvapiť ,potrapiť azijsku konkurenciu.Inak vidim v Kizashi niečo Aurisovske ,celkovo dizajn mi dosť pripomina toyotu.
Avatar - white label
2. 12. 2010 13:31
Re: pohon všech kol v kombinaci s karoserií sedan
Ale v článku se píše jen o konkurentech! Suzuki, nikoli o všech značkách na trhu, takže s tou prémií je to trochu mimo...

"...pohon všech kol v kombinaci s karoserií sedan dokáže nabídnout z konkurentů jen Opel, Škoda a VW."
2. 12. 2010 14:38
Re: pohon všech kol v kombinaci s karoserií sedan
Dobře, ikdyž odečteš německou premii, která je cenově trochu jinde, není ta věta úplně pravdivá.
Avatar - white label
2. 12. 2010 18:05
Re: pohon všech kol v kombinaci s karoserií sedan
Dobře, ale odečetl bych ještě určitě SAAB, asi i AR a nechal bych tam jen to Subaru (s odřenýma ušima ;-)
Myslím, že Suzuki není zrovna moc konkurencí pro SAAB ani AR...
neregistrovaný "RayBan"
2. 12. 2010 11:09
Měsíční prodeje
Vzhledem k dieselové horečce a okrajovému zájmu o automaty a čtyřkolky, tipuji že tohle bude nejspíš v kategorii Ostatní modely ...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - escorpion
3. 12. 2010 15:25
Re: Měsíční prodeje
Súhlasím, že toto suzuki sa bude predávať pri tej cene minimálne, ale automaty idú do popredia.
Ešte stále prevláda manuál, neviem prečo, automat by som bral hneď. Však 90 % vecí za nás robia roboty, stroje, tak prečo v 21.storočí radiť manuálne ? Pokiaľ to nie ja zadokolka s 300 koňmi, s ktorou je zábava, tak nemá zmysel radiť manuálne. Budúcnosť je automat, v Amerike to dávno pochopili, na prvom mieste je komfort. U športového auta beriem manuál, to k tomu ide, ale u bežného auta, ktoré jazdí väčšinou po meste mi príde automat ako správna voľba.
3. 12. 2010 18:31
Re: Měsíční prodeje
lebo automat je poruchovy... vratane novych DSG... je drahsi, potrebuje udrzbu (olej) a castokrat ma vacsiu spotrebu, preto v EU nema velmi uspech
S vyjadreniami typu, ze Americania nieco pochopili, by som bol opatrny :-!
2. 12. 2010 11:19
Vysoká cena?
Toto nové Suzuki bude pre európskeho zákazníka príliš ázijské a za tú cenu dajú podľa mňa prednosť európskym alternatívam v o stupeň nižšej triede. A to aj napriek tomu, že to bude určite kvalitný kus auta z dlhou životnosťou a kvalitnými motormi. Tak mi napadá otázka, nebude tá cena vysoká? Je pravda, že potom priama európska konkurencia bude podstatne drahšia (napr. Passat, Superb, Insignia, Mondeo - všetko sa pohybuje pri slušnejšej výbave už okolo 30 000 €), ale bude to Kizashi stačiť?

Na tých fotkách to ale vôbec nevyzerá ako stredná strieda. Skôr by som to podľa fotiek tipoval na nižšiu strednú...
Rozbalit vlákno
3
2. 12. 2010 11:43
Re: Vysoká cena?
Mně ta cena připadá docela dobrá - ber v úvahu, že jen za kožené čalounění, střešní okno, a 18" kola bys u většiny konkurentů zaplatil tak 80 tisíc navíc. Jiná věc je, pokud ti něco z toho vaí (já bych např. střešní okno nechtěl v autě ani zadarmo, jiní zase nemusí kůži).

Spíš jsem zvědav na motor - tuhle 2.4 jsem řídil ve Vitaře a moc mě nenadchla zvukem ani zátahem, nicméně Vitara je samozřejmě těžší, s horší aerodynamikou a ztrátami v pohonu 4x4.

Nicméně Kizashi pokládám za docela zajímavé auto a až bude příležtost, určitě ho vyzkouším. Jen škoda že není verze kombi.
2. 12. 2010 13:59
Re: Vysoká cena?
Podle obrazku je tam dokonce i elektricky riditelne sedadlo ridice s tremi pametmi. To je presne to, co potrebuju pri stridani auta s manzelkou. To u konkurence stoji taky dost. Me ta cena prijde ok. Stejne bych ale mozna bral stejnou vybavu (4x4, cvt) a styl/design interieru spis do Grand Vitary. Kdyz uz 4x4, tak vysoko nad silnici. V techto dnech si svoji postarsi Grand Vitaru (2006, 2L benzin) naramne pochvaluju :-)
neregistrovaný "lamopes"
2. 12. 2010 19:26
Re: Vysoká cena?
elektricky jde seřizovat jak řidičovo, taj spolujezdcovo. Paměti má, ale jenom řidičovo.
2. 12. 2010 11:38
kizashi
100 ludi 100 chuti, mne osobne sa tento sedan paci, videl som ho pred predajnou, posobi ovela vacsim dojmom ako na fotografiach... Takisto k motoru, predpokladam, ze vela atmosferickych motorov s vacsim objemom sa zakaznikom v buducnosti uz ponukat nebude. Kedze u nas este cena nebola stanovena a vzhladom na cenu 26900 eur v DE, predokladam, ze sa bude pohybovat cca 24-25 000 EUR a to je vzhladom na vybavu a velkost auta dobra cena... Ale pochybujem, ze sa bude predavat ako teple rozky. ..
Rozbalit vlákno
0
2. 12. 2010 11:44
Čekání na GoTDIota...
...je to pěkný auto, bylo by škoda ho pohřbít jedinou motorizací... ;-)
Rozbalit vlákno
1
3. 12. 2010 19:51
Re: Čekání na GoTDIota...
Je to nuda, ale s tým motorom súhlas. Určite by sa v ňom uživil okrem nafty aj menší benzín.
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2010 11:53
to redakce: chyba v článku
předpokládám, že klima není dvojtónová :-)
Rozbalit vlákno
4
2. 12. 2010 12:12
Re: to redakce: chyba v článku
Je, má chladnější a teplejší tóny :-)
Avatar - Mikesus
2. 12. 2010 13:08
Re: to redakce: chyba v článku
Nebo vyšší a nižší tón
Avatar - white label
2. 12. 2010 13:35
Re: to redakce: chyba v článku
Ne ne, řeč byla o houkačce... >:-[]
2. 12. 2010 14:46
Re: to redakce: chyba v článku
Klimatizovaný >:D >:-[]
2. 12. 2010 11:57
Úlet
Minulý týden jsem si ho prohlížel v Intersparu. Stál tam uprostřed chodby a těšil se opravdu velkého zájmu kolemjdoucích včetně mě. :yes:

Na autě nebyla cenovka ani technické parametry, což byl dobrý tah, jelikož jinak by si asi všichni ťukali na čelo.

Na druhou stranu je v reálu Kizashi velmi pohledné, vyvážené a kompaktní, skoro se mi chce říct, že z venku patří k nejhezčím sedanům. Vnitřek je spíše průměrný, ve stylu Swiftu, ale rozhodně neurazí.

Problém je však hned na začátku, za auto o velikosti Octavie (opticky možná i trochu menší), je 680 resp. 760 extrémní cena :no:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ricardo
2. 12. 2010 13:23
Re: Úlet
S Octavii (ani žádným současným sedanem nižší střední třídy) se to srovnávat nedá, protože Kizashi má esteticky přirozené vyvážení rozvoru, celkové délky a výšky. V nižší střední třídě se to s přimhouřenýma očima dá snad říct jen o nové Jettě a Volvu S40
Avatar - white label
2. 12. 2010 13:46
Re: Úlet
Když už, tak srovnávat se to nedá pouze z hlediska, které zmiňuješ, ale kolik lidí si auta v těchto třídách kupuje primárně a především proto, že má auto: "esteticky přirozené vyvážení rozvoru, celkové délky a výšky."
Samozřejmě, že to u nás většina srovná právě s tou Octávkou (ale nejen s ní) a převažovat budou většinou zcela jiná hlediska, jako je např. absence turbodieselu, nebo levnější image Suzuki u nás, jako značky (i ve srovnání se Škodovkou)...

P.S. Osobně to u mě designově celkově trochu asociuje styl Cruze...
Avatar - Ricardo
2. 12. 2010 14:01
Re: Úlet
Tak proč by ne, srovnávat se dá všechno se vším. Ale taková úvaha je na úrovni porovnávání Superbu a Mondea s E-Klasse (kdysi to bylo v Autocaru a ještě někde).
A Cruze je ten samý případ - na rozdíl od Kizashi je výrazně neproporční, zatímco Kizashi má na to, že motor vozí kdesi před přední nápravou, překvapivě ladné tvary.
2. 12. 2010 14:10
Re: Úlet
Já ho nějak srovnávám? Psal jsem jen, že je Kizaši menší nebo stejně velký/á jako Octavia. Současná Jetta je už větší, stejně jako S40, což je navíc střední třída.

A 3/4 mega za tak "malý" auto je zkrátka neúměrně hodně.
Avatar - Ricardo
2. 12. 2010 14:27
Re: Úlet
Tak jen v rychlosti:
když je Kizashi dlouhé 4650 mm a má rozvor 2700 mm, tak podle mě patří do střední třídy, jakkoliv se některé značky v nižších segmentech snaží přerůstat nahoru. Zároveň je jednoznačně větší než Octavia, která má 4569 a 2578 mm (ano kufr má Octavia větší, ale who cares). A Volvo S40 je v obou generacích nižší střední třída, S60 střední a S80 vyšší střední, i když Volvo v minulosti taky klouzalo na hranicích segmentů. S novou S6 (není to náhodou teda taky konkurence pro Octavii >:-[] ) je už situace jasná. A S40 je mimochodem taky menší jak Kizashi.
Nejbližším konkurentem Kizashi je Accord.
2. 12. 2010 14:47
Re: Úlet
Zvedni se od stolu, zajeď se někam na Kizashi podívat... To auto je mnohem menší než může na papíře vypadat.
2. 12. 2010 15:14
Re: Úlet
Oni převisy před a za nápravou dělaj hodně, viď :-)
Avatar - white label
2. 12. 2010 15:00
Re: Úlet
A teď se na to podívej znovu, ale pohledem "Franty" co si chce koupit novou Octávku a tohle uvidí v Tescu na chodbě... ;-) :-)
edit - a pokud má teda tohle Suzuki konkurovat spíš Superbu, než Octávce, tím hůř pro něj...
2. 12. 2010 14:47
Re: Úlet
Se vešel do regálu??? >:-[]
Avatar - twistedTSD
2. 12. 2010 11:59
bohužel
výbava je dobrá, ale nevím, jestli je toto dobrá strategie v ČR, navíc jediný motor....zkrátka v česku půjde zřejmě o prodejní propadák...
Rozbalit vlákno
1
2. 12. 2010 15:09
Re: bohužel
Ona to nebude ani tak strategie, jako nutnost. Tuším, že pro USA i evropu se vyrábí v Japonsku, to se pak blbě konfiguruje auto podle vlastních požadavků. Muselo by se prakticky vždy zadat do výroby a pak x měsíců čekat a doufat, že somálci budou mít dovolenou :-).
Pod pojmem propadák si asi každý představuje něco jiného. Záleží, kolik aut mají v plánu prodat. A lze předpokládat, že očekávání nebudou moc veliká, když navíc uvážíme, že to auto nebylo primárně určeno pro evropu, ale USA.
2. 12. 2010 12:13
Uvidíme
Auto je to pěkné,ale prodeje asi nebudou nic moc. Cena dost vysoko a bez verze kombi a pořádného dieselu,nevím nevím :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 14:00
Re: Uvidíme
jo, hlavně kombík v dehtu, to je ideál český rodinky :no: :no: :no: :no: :no: :no: stříbrnej, py*o, na hlínách a v metle, a ten zátah vodspodu pane a za 5 litrů to jezdí faakt. To musíte koupit.
Avatar - escorpion
3. 12. 2010 15:30
Re: Uvidíme
Si vystihol ideál nielen českej, ale aj slovenskej rodiny. Sa im divím :no:
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 08:54
Re: Uvidíme
Navíc ted už zas stojí nafta na desetník stejně co benzín.....
Zbejvá teda výhoda nižší spotřeby, nevýhoda vyššího povinného (částečně) ale hlavně vyšších nákladů na servis

Ale já už se nedivím ničemu....
Avatar - dicky
2. 12. 2010 12:24
PEKNE
Hezke auto a cena bych rekl ze bude primerena spolehlive kvalite. S benzin motorem muzu rict ze delaji dobre nabidnul bych do toho jeste lpg program jako u subaru a bud ber nebo nech lezet 8-s
Lepsi nez rozsirovat rady smradlaku.
Japonec je japonec
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
2. 12. 2010 16:55
Re: PEKNE
Neřekl bych, že se s tebou dá i v něčem souhlasit, ale tentokrát opravdu ano.
Já bych sice osobně některé položky výbavy vypustil (kožené sedačky 8-s , střešní okno 8-s ) ale jinak veskrze příjemné autíčko.
2. 12. 2010 23:18
Re: PEKNE
s výbavou přesně jak píšeš a cena je nesmyslně vysoká "předkrizová", pokud jde o spolehlivost ukáže čas, viděl jsem nějaký americký žebříček spolehlivosti a Suzuki tam bylo na posledním místě, VW byl předposlední, takže mi to připadá docela reálný
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2010 07:24
Re: PEKNE
Cena není tak vysoká, když uvážíš motor, výbavu a velikost auta. Porovnej ji s Mondeem nebo Passatem v některé z podvrcholných verzí výbavy a dostaneš se na to samé. A auta to nejsou o nic moc větší nebo více vybavená. Tady spíš Kizashi bude chybět to, co evropské značky běžně nabízejí, tedy základní verze se základním motorem kolem 90 kW, nezbytnou minimální bezpečnostní a komfortní výbavou pro danou třídu (airbagy, ABS, ESP, elektrika vpředu, manuální klima), která by cenou mohla jít k půlmilionu.
Kizashi je hezký sedan, ale u nás bude rozhodně raritou, tady frčí spíše "praktické" karoserie.
3. 12. 2010 14:56
Re: PEKNE
cenu beru jako vysokou i proto, že Suzuki je tady zavedené jako výrobce malých teréňáků, za tyhle peníze můžu mít Accorda, Avensise, Legacy - všechna tahle auta za sebou mají vývoj, historii, renomé - kožená sedačka a střešní okno to nenahradí (a co třeba i nová Laguna za 420.00,-), ceny měli dát o 150.000,- níž + potom nějaká akční sleva a nějakých 200-300 kusů za rok by prodali, takhle jich prodají tak 20
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2010 16:37
Re: PEKNE
Jenže nová Laguna za 420 000,- Kč neobsahuje ve výbavě to, co o dvěstě tisíc dražší Kizashi. Je to těžko porovnatelné a neřekl bych, že počítají s kdovíjak extrémními prodeji.
2. 12. 2010 18:02
A sakra
Ou já čekal poloviční cenu tak nic :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
3. 12. 2010 01:33
Re: A sakra
A nebyl si rozhodně sám... ;-)
Avatar - escorpion
3. 12. 2010 15:32
Re: A sakra
Je pravda, že 680 tisíc je cena z ríše snov, za suzuki určite ...
2. 12. 2010 20:04
sebevražedná mise v evropské míse
Ač je tohle suzuki sympatický vůz, manažeři prodeje asi jedli moc Fubu a vypili moc Saké na firemním večírku..... Za sedan - bože - v Čechách sedan v neprémiové suprčuprmainstreamovéhustodémonskywolfgu… obsazené třídě, se pustit do sedanu - no nic tak sedan - ok. K tomu jediná volba - neslaný, nemastný benzínový motor. Ne, že by byl špatný, ale tady na něj při místních cenách benzínu moc lidí neuslyší - to radši 1,2 v Thálii Mamko..... No a pohon 4x4 - supr, ale v kombinaci se sedanem a automatem a benzínem.... tolik "a" stačí ne? Byť v současném počasí by i autor lidovek.cz možná uznal, že pohon všech kol není zbytečný, ale zkrátka tahle kombinace završená cenou - to je sebevražda odsunutím na okraj automobilového rybníčku zvaného Česko....
Kluci japonský - dejte tomu cenovku kolem 399tisíc a něco prodáte.... Jinak Vám lidi utečou k oktávce v dýzlu a haldexem - a udělaj líp - proč to neříct .....
Rozbalit vlákno
23
Avatar - R32
2. 12. 2010 22:51
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Niekde vyššie bola reč o tom, že toto auto bolo a je primárne robené pre USA (preto benzín atmosferák 2,4 a automat) a na trhoch ako CZ a SK im je jasné kam to dotiahnu. Fakt si myslel že s tým chcú podkúriť Oktávke?? Možno im ide o to, že budú mať v ponuke o ďalšiu modelovú radu naviac čím zvýšia image aj tých nižších, možno pripravujú diesel... čo vieš. Veď nakoniec majú strategického partnera lídra v EU čo sa dieslov týka, tak aby to nebolo za chvíľu Suzuki Kizashi TDI :-) . Ososbne dávam bobríka za odvahu :-) , Avensis tápa (aj s naftou), neúspech Accordu je asi v sebavedomej cenovke, ešte Mazda 6 ako tak ide...
3. 12. 2010 09:45
Re: sebevražedná mise v evropské míse
bobřík za odvahu je fajn a to proto, protože ta odvaha je skutečně obrovská. Opravdu jsem si nemyslel, že zatopí ve střední třídě a už vůbec ne, že shodí ze sedla koktu. Je mi jen "líto" promarněné šance uvést obstojný vůz do širšího povědomí. Mrkni na ceny ve Státech - AWD verze začínají okolo 22k a končí někde okolo 28k - jasně - srovnávat ceny ve státech a tady je jako srovnávat jablka s hruškama - ale porovnávejme v poměru ke kupní síle obyvatelstva ... a tady je u nás tedy suzi trošku fakt někde jinde. Z tohohle modelu prémii nikdy neudělá - pokud by do toho třeba hodili motor 3,2 - tuším - tak by to už mohlo být "jako prémiové" - Já mám k benzínu tak nějak blíž, takže benzínové motory jsou mi sympatické - suzuki zase kvůli Jimnymu a Vitaře - takže zkrátka a dobře - tohle uvedení modelu se - cenově - silně nepovedlo - je střelou mimo terč.....A s dieselem pokud by ho tam dali a byla by cenovka kolem pětikila - budiž - ale nevím, jak jsou daleko, zda vůbec, s implementací dieselu a navíc v kombinaci s AWD, případně CVT.....
Avatar - PlumJelinek
3. 12. 2010 11:34
Re: sebevražedná mise v evropské míse
až na pár drobností s tebou celkem souhlasím, ale........ odkdy je proboha Octávka auto střední třídy a tudíž konkurent Kizashi???
Avatar - white label
3. 12. 2010 13:36
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Vnějšími rozměry je Kizashi o třídu výš, otázka je, jak moc se to projeví i v interiéru, ale pokud budeme srovnávat Kizashi spíš se Superbem, dopadne toto srovnání pro Suzuki ještě mnohem hůř...
Avatar - PlumJelinek
3. 12. 2010 13:55
Re: sebevražedná mise v evropské míse
proti Superbu sice dopadne blbě, ale je to jeho přímej konkurent a je to problém Suzuki, měli možnost ho udělat líp, případně zvolit lepší marketingovou strategii... Když se bude Octávka srovnávat s autama o třídu výš, pak to bude oproti nim vypadat jak kdyby byla kdovíjak levná a výhodná a ostatní auta drahá a nevýhodná.... je to prostě typická nižší střední a je mimo mísu posouvat jí někam výš...
Avatar - white label
3. 12. 2010 14:08
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Já myslím, že v tomto případě tady není až taková tendence posouvat Octávku výš, jako spíš posouvat Kizashi níž. Přece jen třída jako taková není jen o (vnějších) rozměrech...
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2010 16:39
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Hodně dlouho některé statistiky řadily Octavii do střední třídy, v podstatě jen proto, že je prostě velká. To, že uvnitř je to klasická nižší střední, bylo podružné.
Avatar - PlumJelinek
3. 12. 2010 16:58
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Octavie se ale prostě nedá srovnávat s jakýmkoliv autem střední třídy, i v nižší střední patří k průměru
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 13:49
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Brání ti někdo si to dotáhnout z usa/can? :-) Když brečíš and cenovkou :-)
3. 12. 2010 20:39
Re: sebevražedná mise v evropské míse
zřejmě nečteš tak úplně pečlivě, jak by bylo vhodné - zkus to znovu - zvláště tu část, kde píši o srovnávání cen ve Státech a u nás jako o srovnávání jablek a hrušek - ale o porovnávání kupní síly obyvatelstva - tady už vzhledem k nastavení cen "brečím". Jinak k problematice dovozu vozu z USA - no tak, jestli bych odtud něco chtěl, tak to určitě nebude Kizashi - fakt ne......
Avatar - escorpion
3. 12. 2010 15:35
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Octavia je stále nižšia stredná trieda. Napriek rozmerom, trieda golf, focus, mazda3, ceed, i30, megane, bravo ...
Avatar - white label
3. 12. 2010 17:05
Re: sebevražedná mise v evropské míse
odpověď viz má reakce ze 14:08...
Avatar - white label
3. 12. 2010 01:32
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Jj, přesně tak...
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 13:48
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Jojo a budu se bít v prsa, hned vyrazí na hory na letnákách a zapadnou na prvním sněhu, hehehe :yes:
Jak je to možný , mámo, je to čup 4kolka s haldexem :-)
A bude je z bryndy tahat starej dobrej kamarád UAZ nebo něco podobnýho >:D :-)

Ochcávka 4x4 - idol český rodinky....včera sem to viděl, rodinka v tom na cestě z lídlu,jeli asi 35, kolem nich přefrčel tak 50kou Escalade a s noblesou zmizel v dáli.
To byl asi údiv - táto předjela nás nějaká černá vobluda s ooobříííma LED blinkrama, táto to není možný, jako že neskončila v příkopu, přeci taková kalamita :-) ;-)
Avatar - white label
3. 12. 2010 14:11
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Zkus studenou sprchu, z toho tvého "Escalade p*čo", tu může být na větvi akorát tak nějaké "barové čelo"...
:-O 8-s >:-[]
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 14:25
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Nepotřebuju. Bys divil z čeho všeho jsou neznalé ovce na větvi, ti někdy povyprávím :-)
Avatar - Krispos
3. 12. 2010 20:02
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Tak od člověka, co má doma 3 skoroFiaty, bych si to rád poslechl :-) Jinak každý jezdí, jak umí, to jenom tady na internetu je každý Nicky Lauda... a mě je rozhodně sympatičtější rodinka v Oktávce jedoucí 35 než superman v Escalade, kterej si myslí, že přečůrá fyzikální zákony....
3. 12. 2010 20:43
Re: sebevražedná mise v evropské míse
dneska jsem jel 35 já - kolem chomutova byla silnice jako sklo a pár frajerů, co obchází fyzikální zákony je tam už obcházelo - jedna dodávka v boku na poli, dvě auta roztančený ve škarpě....... radši jsem jel těch 35, než bych se viděl v pangejtu. A musím přiznat, že z vyznavačů lepení na kufr jsem měl v zátylku hodně nejistej pocit......
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 09:01
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Já si zas udělal v sobotu super drifty na jednom parkovišti a s škodolibým výrazem na tváři sledoval uidivený obličej dvou přihlížejících pánů. No jo, změna proti předohrabům, kteří tam vykrouží za pomocí ručky jednu blbou piruetku dokola no, fakt je ža na tom pakrkovišti nikdy nebviděli drftovat nic, co by mělo víc jak 200 HP. A to co je mělo (votuněný Hondy atd.) vše předohrab, kterej je na drifty na dvě věci :-)

Po vypnutí ESP protočí tříkilo ta kola na fleku a otočí se kolem vlastní osy.
Další důvod proč amerika a ne chcíplá mr*ka z motorem ze sekačky.
Avatar - Barrichello
6. 12. 2010 08:56
Re: sebevražedná mise v evropské míse
Já žádný Fiaty doma nemam, maximálně sem měl jedno napůl Mitsubishi a druhej napůl Mercedes. Pleteš si pojmy :-)
neregistrovaný "tomast"
4. 12. 2010 11:23
Re: sebevražedná mise v evropské míse
S autem se předpokládám nkdo ještě v reálu neseznámil, ale už všichni přesně vědí jaké to je, kolik by mělo stát a jak málo se jich prodá... ach jo. Jistě to nebude mainstreamová záležitost, ale to nikdo nepředpokládá. A volání po ceně 399 tisíc - napadlo tě, že český importér to auto za nějakou cenu kupuje od výrobce a toto je holý nesmyl??? Kdo uteče k octávii 4x4, bude to nejspíše proto, že mu to z nějakých důvodů vyhovuje, ale to je volba každého zákazníka...
4. 12. 2010 14:51
Re: sebevražedná mise v evropské míse
a představ si, že napadlo..... Nelze s Tebou než nesouhlasit, že volba vozu je věc každého zákazníka.... Když si přečteš ještě jednou a pozorně všechny mé příspěvky na tento vůz, tak zjistíš - možná - že značce i vozu nic nezazlívám. Ano - v autě jsem nejel, neviděl ho živě... Jen jsem si dovolil komentovat jeho uvedení na trh a jeho reálné šance... A s tím importérem - politika evropských importních centrál i jednotlivých dealerství je vcelku laškovná - stačí si prosvištět ceníky nezávislých dovozců - a oni to určitě nedělají jako charitativní akci.... Také jsem si dovolil srovnat cenu v USA - jasně - doprava, výrobní závod, clo, dph, homologace........ale vztahuji to ke kupní síle obyvatelstva.... - tam můžeš kalkulovat s penetrací modelu vůči obyvatelstvu - je to určité vodítko - vstupuje do toho spousty proměnných, ale pro jednoduchost prvního kroku to stačí, takže vycházím z ceny tamních modelů ve vztahu k průměrné mzdě - a to samé - velmi rámcově aplikuji na tento model - a v tom případě je předražený jako - pro zjednodušení - kráááva......
neregistrovaný "tomast"
6. 12. 2010 08:26
Re: sebevražedná mise v evropské míse
pak ale to srovnání cena vozu vs. kupní síla obyvytelstva nedokládá drahotu třeba Kizashi, protože se dá aplikovat na většinu vozu prodávaných současně v USA i ČR - většina z nich vyjde výrazněji levněji v USA. To je jako porovnávat ceny PHM - nesmysl. A s tím importérem - výrobce prodává různým distributorům za různé ceny..., takže se ceny na různých národních trzích prostě liší, zvlášť pokud srovnáváme kontinety... Ceníková cena za verzi Sport 4WD CVT je v ČR 759tis. a třeba v D 29900 (748tis), v PL 129900 (821tis) , ve Švýcarsku 39990 (768tis) - takže +/- to samé
3. 12. 2010 02:58
Tak tohle
není šálek mýho čaje. Předek mi nejvíce připomíná PT Cruiser i s haubnou a zadek jako kdyby s tím někdo nacouval na zeď a ono se to rozpláclo. Celkový boční pohled snad ještě ujde. Je to jen můj názor, ale za mně ...... i když závěr ještě ponechám na fece to face přece jen fotky mohou klamat.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
3. 12. 2010 13:54
Re: Tak tohle
Chtělo by to nový brejle no, prej PT Cruiser, to mi neděljte, to se mnou málem švihlo pod stůl a křeče ze smíchu mam ještě ted :-)
Avatar - DoubleSix
3. 12. 2010 08:57
Cena & konkurence
Nevím, ale za ty peníze mi to auto přijde lehce předražené. Vnitřek vozu je vyloženě nepovedený.
Konkurence, spíš Kia Magentis než VW :-) . A když vezmu, že Magentis, ač ještě větší jak Suzuki, tak ve výbavě Exclusive s šestiválcem 2.7 a 142kW stojí 660 tisíc, bral bych raději Kiu než toto Suzuki.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dicky
3. 12. 2010 11:47
Re: Cena & konkurence
no srovnavat kiu s japoncem sice suzuki ale prece je mimo mísu........
4. 12. 2010 11:51
Re: Cena & konkurence
co je na tom mimo misu? prast jako uhod... spis je na tom suzuki hur, protoze tady je brano jako prodejce pidi aut.
Navic Kia uz tady ma celkem slusne jmeno, podivej se na prodeje obou znacek
3. 12. 2010 12:51
Hm...
A ja že beztvaré bezduché autá sú výsadou niekoho iného... Alebo že by to bol vplyv?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2010 16:40
Re: Hm...
Tak brzy? Vždyť jsou manželé necelého půl roku... To je teda hodně rychlé dítě s geny obou rodičů >:D
3. 12. 2010 18:30
Re: Hm...
Kupodivu koncern občas pozitívne prekvapí. Suzuki prekvapilo trošku v opačnom zmysle.
Kdesi som čítal, že keby sme spriemerovali všetky tváre, ich črty a zvláštnosti, tak by nám vyšla priemerná tvár, alebo ak chceš "globálna", ktorá by bola absolútne bez výrazu, bez čohokoľvek zvláštneho a zaujímavého. Presne tak sa mi zdá, že robili tento sedan. Zaujímavé, šmrncovné meno, a auto na pohľad úplne opačného razenia.
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2010 18:57
Re: Hm...
No jo, ale není právě tohle smyslem střední třídy? Auta, jejichž design i za deset let zaujme a nezestárne?
3. 12. 2010 19:44
Re: Hm...
Dizajn, ktorý ani za 10 rokov nezostárne je obvykle starý už v dobe vzniku. Stredná trieda ale nie je iba Passat, prípadne Kizashi....
Potom by Laguna, P407 alebo Mercedes C popierali zmysel triedy do ktorej patria...?
Mimochodom, Kizashi je možno stredná trieda veľkosťou, ale keď sa na to pozerám, napríklad interiér vyzerá jak z lacného sedanu pre východ...
Avatar - Blue Sun
3. 12. 2010 20:02
Re: Hm...
Interiéry jsou celkem velkou bolestí Suzuki už dlouhá léta. Tam s tebou souhlasím. Vnější design... No, mně nějak nevadí, prostě to auto je. Asi jako Passat, ten taky je. Zase na druhou stranu nekonfliktní auta mají vcelku konstantní dobré prodeje.
4. 12. 2010 11:48
Re: Hm...
V tom môžeš mať pravdu. Inak, ako tak pozerám na to auto, skôr by som ho pasoval do veľkostnej kategórie o triedu dole, Fluence a spol. Vôbec na mňa nepôsobí správne majestátnym dojmom ako Passat, Laguna, C5 alebo Insignia...
Avatar - pumpkin
3. 12. 2010 18:42
Baleno
Len čisto zo zaujímavosti, koľko najviac stálo v 90. rokoch nové Baleno na českom/slovenskom trhu?
Rozbalit vlákno
2
4. 12. 2010 13:27
Re: Baleno
Nebolo Baleno náhodou o triedu nižšie?
Avatar - pumpkin
4. 12. 2010 14:15
Re: Baleno
Baleno malo dĺžku 4375mm, Kizashi má 4650mm
4. 12. 2010 20:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0