Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Suzuki Kizashi: Ceny na českém trhu

3. 12. 2010
100
87
Zobrazit náhledy (100)
Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi Suzuki Kizashi
Suzuki uvádí na český trh novou modelovou řadu Kizashi. Sedan s pohonem předních kol stojí 680 tisíc, jako 4x4 pak 760 tisíc Kč.

Novinkou v segmentu střední třídy je Suzuki Kizashi. Japonská automobilka je známá jako specialista na malá auta a kompaktní SUV a s novou modelovou řadou se pouští do dosud neobsazeného segmentu.

Kizashi přitom bude mít ve střední třídě výjimečné postavení. U Suzuki využili svůj konstrukční potenciál a vsadili na zajímavé řešení, které ve spojení s bohatou základní výbavou dělá z Kizashi atraktivní volbu.

Handicapem z hlediska počtu prodaných aut bude jistě absence turbodieselu (na českém trhu tvoří ve střední třídě 80 % registrací), naopak pohon všech kol v kombinaci s karoserií sedan dokáže nabídnout z konkurentů jen Opel, Škoda a VW.

Jedinou nabízenou motorizací je čtyřválec 2,4 VVT známý již z Grand Vitary, který však pro účely Kizashi posílil na 131 kW a 230 Nm (+7 kW/+3 Nm). Na výběr je manuální převodovka s pohonem předních kol a bezestupňová převodovka CVT spojená s pohonem 4x4. Přenos momentu na zadní kola obstarává systém odvozený z modelu SX4.

Existence jediného stupně výbavy Sport plně odpovídá filozofii asijských automobilek ve vyšších segmentech. Zákazník tak za inzerovanou cenu dostane maximální možnou výbavu bez možnosti zvolit méně vybavenou verzi.

Standardem je 7 airbagů, ESP, xenonové světlomety s denním svícením, rádio s CD/MP3 a Bluetooth hands-free, dvojtónová klimatizace, vyhřívání předních sedadel, přední a zadní parkovací senzory, tempomat a další. Z luxusních prvků nechybí kožené čalounění, střešní okno, bezklíčový vstup nebo 18palcová kola.

Suzuki Kizashi - ceny na českém trhu
Motor2,4 VVT2,4 VVT 4x4
Převodovka6MCVT
Zdvihový objem [cm3]23932393
Válce/ventily4/44/4
Největší výkon [kW/min-1]131/6500131/6500
Největší točivý moment [Nm/min-1]230/4000230/4000
Maximální rychlost [km/h]215205
Zrychlení 0-100 km/h [s]7,88,8
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]7,98,3
Pohotovostní hmotnost [kg]14201530
Cena Sport [Kč]679.900,-759.900,-

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - Barrichello
sebevražedná mise v evropské míse
| 6. 12. 2010
Já si zas udělal v sobotu super drifty na jednom parkovišti a s škodolibým výrazem na tváři sledoval uidivený obličej dvou přihlížejících pánů. No jo, změna proti předohrabům, kteří tam vykrouží za pomocí ručky jednu blbou piruetku dokola no, fakt je ža na tom pakrkovišti nikdy nebviděli drftovat nic, co by mělo víc jak 200 HP. A to co je mělo (votuněný Hondy atd.) vše předohrab, kterej je na drifty na dvě věci :-)

Po vypnutí ESP protočí tříkilo ta kola na fleku a otočí se kolem vlastní osy.
Další důvod proč amerika a ne chcíplá mr*ka z motorem ze sekačky.
Avatar - Barrichello
sebevražedná mise v evropské míse
| 6. 12. 2010
Já žádný Fiaty doma nemam, maximálně sem měl jedno napůl Mitsubishi a druhej napůl Mercedes. Pleteš si pojmy :-)
Avatar - Barrichello
Uvidíme
| 6. 12. 2010
Navíc ted už zas stojí nafta na desetník stejně co benzín.....
Zbejvá teda výhoda nižší spotřeby, nevýhoda vyššího povinného (částečně) ale hlavně vyšších nákladů na servis

Ale já už se nedivím ničemu....
sebevražedná mise v evropské míse
| 4. 12. 2010
a představ si, že napadlo..... Nelze s Tebou než nesouhlasit, že volba vozu je věc každého zákazníka.... Když si přečteš ještě jednou a pozorně všechny mé příspěvky na tento vůz, tak zjistíš - možná - že značce i vozu nic nezazlívám. Ano - v autě jsem nejel, neviděl ho živě... Jen jsem si dovolil komentovat jeho uvedení na trh a jeho reálné šance... A s tím importérem - politika evropských importních centrál i jednotlivých dealerství je vcelku laškovná - stačí si prosvištět ceníky nezávislých dovozců - a oni to určitě nedělají jako charitativní akci.... Také jsem si dovolil srovnat cenu v USA - jasně - doprava, výrobní závod, clo, dph, homologace........ale vztahuji to ke kupní síle obyvatelstva.... - tam můžeš kalkulovat s penetrací modelu vůči obyvatelstvu - je to určité vodítko - vstupuje do toho spousty proměnných, ale pro jednoduchost prvního kroku to stačí, takže vycházím z ceny tamních modelů ve vztahu k průměrné mzdě - a to samé - velmi rámcově aplikuji na tento model - a v tom případě je předražený jako - pro zjednodušení - kráááva......
Avatar - pumpkin
Baleno
| 4. 12. 2010
Baleno malo dĺžku 4375mm, Kizashi má 4650mm

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku