Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Chrysler 300: Nové fotografie

110 komentářů

Avatar - Ricardo
Ricardo
Jako Alfa to asi bude mít zúženou masku chladiče 😄
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Doufám, že se italové nenakazí Chryslerovským designem, ale naopak... ale moc to tak zatím nevypadá
Mr.Murphy
nevím, kde jsi přišel na to, že tenhle Chrysler má mít něco společného s Alfou.... Giulia bude mít přední náhodn a upravenou platformu z Giulietty....

Poslední dobou se tady rozšířil takový malý nešvar, hned na každého Chryslera virtuálně roubovat logo Alfy nebo Lancie.... Možná by bylo lepší si předtím ale něco zjistit.... Jinak je to malinko trapné.... 😲
Navtech
Poslední dobou a nejen tady, se spíš rozšířil nešvar, že alfa bude mít DSG...
Avatar - Anonym
Anonym
Z 300C má být velká Lancia, nikoliv Alfa. Má to být náhrada za zrůdičku Thesis.
kuko
ale nejspíš až z nové generace 300ky ne?
Avatar - Anonym
Anonym
ne, z týhle 😄
kuko
fakt? hmm, tak to si teda moc neumím představit. Ale oni asi vemou jen vnitřnosti + podvozek a kastli na to připraví vlastní, co?
Avatar - Anonym
Anonym
Kastle bude stejná, jen maximálně jinej předek a zadek a upravenej interiér.
Jo halt je krize, vyvíjet vlastní modely je drahý, navíc to nikdy fiatu ve velkých autech nešlo.
Takže se použije to, co už vyvninul chrysler.

To samý s Vyoagerem, Journey a 200C.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
nevypadá zle...ale ty zadní světla 8-s
Avatar - dicky
dicky
jejejej to se nepovedlo original byl original no jsem zvedav na vnitrek snad tam to bude lepsi
frk
tak tak 😢 zadek by celkem ušel,ale ten předek je bídnej ;-\ zlatý předchozí model .
P 407
Moc velký gril bez narušení plochy, disharmonická světla, robustnost původní 300stovky se pere s uhlazeností nového modelu. Celkově špatný krok stranou. :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Velkej gril má i to co mam já, akorát že je "vystrčenej před světla" tak to působí lépe no.
A světla us verze současnýho modelu (bez xenonů) sou ošklivější jak tahle.

To je veškerej rozdíl. Masky určitě půjdou koupit různý, na současnej mdoel je jich v nabídce asi 6 verzí >😁
Avatar - white label
white label
Počkejte až přijde Baric(hello), ten vám vysvětlí o jakou světovou špičku se v tomto případě jedná, samozřejmě hlavně s hemi, jak jinak... >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
No tohle auto opravdu konkurenci nemá, neb za 1,2 míče s V8 370 HP či výš ve vyšší třídě nic jinýho není 😄
Pokud ano, chci to ukázat, ale nesmí to stát víc jak 1,3 mega a musí to mít stejnou výbavu a stejnej výkon a V8 motor. Prosím, čekám.
Avatar - white label
white label
Kde se tak dlouho flákal, teď si mákneš, než to všechno dopíšeš... >😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
A proč to nutně musí mít V8? Protože neumí udělat menší motor s větším výkonem? >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Protože voturbenou V6ku někteří lidi nechtěj. Protože tu umí udělat každý tele, když dá Chrysler na Pentastar FSI, dvojitý turbo - což možná taky časem dá, místo stadartních 280-305 HP, který ta 3,6 ka atmosféra má může mít taky 380-430 Hp.

To umí každej blbe* s prominutí, nacpat na motor turbo.
Chrysler měl taky turbo motory, už v 80 letech a pak 2,4 R4 pro Neon SRT4 a Caliber sRT4. Uměli to i bez Fiatu, nacpat na motor turbo - 50 let starej vynález a vylepšit to kombinací s atmosférickým kompresorem, 60 let starou věcí a vydávat to za inovativnost umí jen VW.

Nechci žádný turbo, strčte si ho kam chcete, chi atmosférickou V8 v autě co má 5 metrů, je to sedan a má stejnou výbavu.
Max. cena - 1,3 mega.

Stále čekám.
Bohužel pro vás nic takovýho s touhle cenou BMW, MB a Audi nemá.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak podívat se na to můžeme i obráceně. Proč si kupovat takový obludy s takovými mastodontními motory, když tam můžu mít lehčí a výkonnější menší motor s přeplňováním. Nemám pocit, že by u BMW (které má snad všechny motory přeplňované) s tím měli zákazníci problém. U Audi si může člověk i vybrat jestli Atmo, nebo přepňování. (např. 4,2 FSI 450 Hp bez turba nebo kompresoru)

A zrovna tak můžu napsat, že AUdi, BMW a MB umí auta prodat, proto je za tu cenu nabízí. To že to Chrisler neumí (protože by to nikdo nekoupil) je jeho věc.

Jinak to auto nijak neshazuju, své zákazníky si najde a pokud se chce někdo odlišovat tak má možnost. Ale u nové verze dos zapadne. U starého BVP se aspoň odlišoval.
Avatar - Anonym
Anonym
A proč mít turbohrkačku s polovičním objemem co žere o litr na sto méně?
Nemusím mít něco jen proto, že je to moderní. Emisní normy to plní stejný, navíc na ekology ti kašlu a těch 30 kč navíc na 100 km rád obětuju, pro radost z jízdy. navíc to mama zadara, při rozdílu v pořizovačce. Pro držgrešle co si nechaj vrtat koleno existuje LPG - jezdí to na něj normálně a funguje i s vypínáním válců.
Downsizing si strčte taky víš kam.
Objem jde nahradit jen turbem a já žádný turbo nechci ani vidět.

Když sme u toho, v luxusních limuzínách sou motory V8 stále žádané.
žádný V6 turbo v rollsu a Bentley není a nikdo ho tam nechce ze zákazníků.
Proč asi - dyt by mohli jezdit nelíp v R4 2,5 s dvojtým přeplnováním, kompresorem, FSI, VVT a ještě k tomu by to mohl být hybrid ne.
Skvělý zážitek z jízdy, životnost motoru proti V8 atmosféra asi tak pětinová.
Ta V8 je schopna jet milion km. Veteráni z 50 let důkazem.
Tenhle výkřik tak 200 tisíc a je na odpis.

A dále: porovnej si někdy zvuk oturbený V6 a atmosféry V8. Rozdíl jak Brno.

Vem si příklad - budu kravaták - Proč si kupovat oturbenou V6ku za 1,5 mega, když mi někdo nabídne V8ku, což je větší luxus za méně.
Za ušetřený prachy můžu jezdit 3 roky zadarmo, pak to pošlu dál a koupim si nový a tak dokola. Pořád budu jezdit zadarmo navíc s pocitem, že já mam V8 a oni jen V6 a navíc nema to co má každej.
>😁 Takhle ste nikdy uvažovat nezkusili co? Měli byste začít. Chce to jinej úhel pohledu.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Koukám, že jsem ti šlápnul na kuří oko. >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Mě?
Ne, já sem ti jen chtěl objasnit pohled z druhý strany, jak zas můžou uvažovat jiní lidi.
Já osobně se řídí heslem "Co nejvíc muziky/luxusu za co nejméně peněz".

A kdo výkon nepotřebuje, tomu stačí 3,6ka V6ka - ta se bude dát z usa/can hádám tak za 850-870 se všema poplatkama.

Kdo bude chtít V6 naftu, tak si halt musí koupit Lancii, která ale bude za jiný peníze a to už je jiná kapitola, mě osobně nezajímací.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Výkon může mít člověk i z menšího objemu, než 5,7. Nejsem příznivce přehnaného downzingu, ale mít oturbený šestiválec není extreém. jen možnost, jak mít lehčí auto se stejným výkonem a lepšími průběhy křivky krouťáku.
Avatar - Anonym
Anonym
A jo, já zapoměl. S oturbenou V6kou bude mít káru lehčí o 150 kg, ty jo, místo 1,9 tuny jen 1 750. Hmm, to hned bude líp sedět v zatáčkách a bude moc s tou pěti metrovou limuzkou lepší stříhnout ty okresky vid.
Tos mi chtěl říct?

Čeče vono je ale problém, že tenhle typ aut je tak nějak určen na pohodlné polykání km, tichou, pohodlnou jízdu, podvozky stavěný na žehlení nerovností, prostě aby si to ševelilo na 2 tis otáček dálnicí....
A když potřebuješ ten výkon, tak je si kam šáhnout.

To ale asi neznáš vid.....
Někdy to zkus, a až vylezeš v Krumlově na náměstí, budeš se cítit stejně fit jako když si nastoupil v Praze. Ale ty budeš v Krumlově možná o 40 minut dřív no, já jezdím trošku jinej styl.....

Bohužel po vystoupení z Oktávky sem měl dřevěnej zadek z těch super sedaček a kreč v noze z toho úzašného prostoru, který je vepředu když si musíš sednout tak, aby se za tebe někdo vešel.
Bohužel nemam 170 cm, takže NO MORE GUYES 😄
Tento sen českého národa s radostí přenchám jiným, kterým nevadí mít skrčeninu >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
úspora 150 kg na přední nápravě je opravdu znát. To asi neznáš, ty jsi nic menšího než 5,7 neměl, vid. Ono tomu zlehčování automobilů se říká vývoj. Takže auto nemusí mít tři tuny, aby bylo komfotní a luxusní. A i když je auto této velikosti primárně určené na delší přejezdy, tak to neznamená, že když pojedu po okresce, že musím být rozevlátý po ceé cestě v každé zatáčce.
Ale "Škoda" komplex ti zůstal. Nezapomeneš jí zmínit a poplivat.
A octavií nejezdím.
wolff
"úspora 150 kg na přední nápravě je opravdu znát."

U 2 tunového 300 koňového auta opravdu ne.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Je znát úspora třiceti kilo u mnohem lehčích aut, tak neplácej hlouposti, wolffe. Vzato do extrému, u neodpružených hmot poznáš na změně jízdních vlastností i úsporu dvou, tří kilogramů.
Avatar - Anonym
Anonym
Já měl dva šestiválce (jeden dokonce japonskej), proti V6 nic nemam, absolutně, klidni bych si jí koupil zase. Akorát bez turba, to nechci.

Kor u ojetiny, to je cesta ke zbytečnejm problémům. Lidí co spravovali turbo je plnej net a některým znam i osobně.
300C s V6? Klidně, proč ne - stačí, ale V8 je V8.

Dokud v tom nenajedeš aspon 2 000 km, nepochopíš.

Stejnej rozdíl je mezi R4 a R6/V6.

4válec bych si já osobně teda nekoupil. 3 a 2 válce sou už úplně úlet, to je fakt motor do zahradního traktůrku - 2 válcovej Briggs o objemu 500 ccm a výkonu 25 HP má kamarád na sekání zahrádky
😄
Avatar - Anonym
Anonym
Nejradši mam Oktavii 1,9 SDI - zrychlení z nuly na sto za 5 světelnejch let - pořád marně někoho sháním na souboj.
Mam vyhlídnutou bezvadnou Ladu 1600 z roku 1978 😄
Ta tu stovku dá o dva světelný roky dřív 😄 😉 >😁
Cara Binieri
Ty jsi vtipnik... 😄
Odkdy se urcuje zrychleni v jednotkach vzdalenosti? 8-s >😒] :no:
Avatar - Anonym
Anonym
To byla narážka na to, že to má zrychlení asi 20 s, pokud si to nepochopil 😄
Cara Binieri
Jasne 😄
Ona Octavia ma zrychleni 0-100 udavano jako "mozna", spis me jen zaujaly ty jednotky. >😒]
Avatar - euro89
euro89
>😁 No tak ty seš dobrej komik >😁 >😁 >😁
acALIEN
To se mi tedy vubec nezamlouva, vuz nejak postrada onu namyslenost, robustnost a sebevedomi, chapu, ze takhle zaujme masu, hlavne v Asii, ale kam se vytratil charakter 😞....?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
:yes: přesně tak, sice se mi docela líbí, ale už to není taková "tvrdá" robustní amerika jako dříve, škoda...
acALIEN
:-! :yes: a za vsechno muze Obama >😁 ..
Avatar - white label
white label
No, je to taková asijská noname amerika, předek je udělaný tak universálně, že si tam může dát logo jaké kdo chce, taková propiska, nebo zapalovač od reklamky... 😉
norday
Presne, uplne mi to pripomnelo takovy ty reklamy na nejaky autodoplnky, kde je auto zbaveny vsech znaku a charakteristickych tvaru aby nedoslo k nejakymu sporu... nb mega levnej benzinkovej tuzzing...ne ze by se mi minulej model nejak libil, ale aspon byl svuj.. tohle je psycho...
acALIEN
:-! :yes:
Avatar - ethicon
ethicon
ale tento tvoj popis úplne sedí na aj "nového" Passata😄
Avatar - white label
white label
Tvůj názor ti neberu, ale já si to nemyslím.
Jednak už logo VW na masce vidí i slepý (tady ze předu není na první pohled vidět ani jeho obrys) a hlavně "pohled" Passatu přesně zapadá do současného designu VW (Phaeton, Touareg, Sharan atd.), navíc podobnost s předchozím Passatem je stále poměrně velká, takže s identifikací značky a typu bych rozhodně problém neměl.
Problém s bych měl naopak u tohoto vozu, zejména zepředu bych věřil i nějakému "Samsungu", nebo dokonce ZILu...
Avatar - ethicon
ethicon
máš pravdu Passat presne zapadá do nového funkcionalistického dizajnového štýlu VW, ktorý je masami akceptovaný....polemizoval by som možno s prívlastkom "předchozí " Passat...ale to by som tu určite urazil miestnu diskusnú "šlachtu" tak sa tej polemiky radšej vzdám...inak ten Chrysler by som tiež nazval podľa prvých dojmov len faceliftom...
Avatar - Anonym
Anonym
Však to facelift je, na základní lini není co měnit, ta je nadčasová.
Avatar - white label
white label
Koho by ses dotkl se mnou řešit nemusíš, to že je nový Passat spíš face, než zcela nová generace, je jasné všem, tedy i marketingu z Wolfsburgu...
Ale měl by nějaký vliv na užitnou hodnotu Passatu fakt, že by tuto změnu nazvali případně pouze faceliftem a ne novou generací?
Avatar - ethicon
ethicon
vzhľadom na klientelu, ktorá Passat kupuje by označenie či neoznačenie nového Passata faceliftom určite vplyv na na jeho užitkovú hodnotu nemalo s tým sa nedá než súhlasiť...
Avatar - Anonym
Anonym
Srovnání ze ZILem mě vůbec neuráží, ba naopak je to pocta, ZIl je státnická limuzína pro vrcholové představitele státu, sice ta současná pekelně zastaralá, nicméně výrobní cena cca 7-12 milionů Kč.

S nějakým VW a Samsungem absolutně nejde srovnat, navíc auto se dělá ručně :yes:
Źádná masovka pro čínskýho dělníka >😁
Avatar - white label
white label
Myslel jsem spíš nějaký zcela nový/novodobý ZIL "pro masy", ve třídě 300C... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Nový ZIL se chystá pro Medvěděva a spolučinovníky, masovka to nebude, ZIL masovky nedělá a nikdy dělat nebude. Na to má rusko jiný značky.
ZIL a předtím ZIS (ZIM) výhradně státnické limuzíny.

Sovětské vozy mam taky načtené, neboj, už proto že vycházely z amerik se mi samozřejmě líbí taky.
Avatar - kari.laz
kari.laz
První generace byla svébytná. Takový tank. Prostě to bylo jedinečné. Tohle je takový univerzální divný. Jak UHO v závodní jídelně (univerzální hnědá omáčka)
Avatar - Anonym
Anonym
No vypadá to zepředu jak Audi, asi se hoši inspirovali u mistrů univerzální šedi, kterým bezesporu VW je a je t této oblasti abolsutní špička. Víc unylé, šedé a nevyrázné auto než VW Group nikdo udělat neumí.

Ovšem u VW group by za toto chtěli tak 1,8 mega, takže v tom je ten zásadní rozdíl, že tohle vyjde o 600 méně >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak pokud v tom byli mistři, tak je ted třístovka předběhla >😁
To že to prodávají za cenu, za jakou to prodávají, protože za cenu Audi, MB, nebo BMW by si to nikdo nekoupil, je jejich věc.
Avatar - Anonym
Anonym
No, ovšem oni na tom neprodělávají, že, jinak by to nevyráběli.
Takže je podstatné, že za tu cenu to nemá konkurenci.

Však předchozí generace se v evropě prodalo desetitíce ks, další desetitsíce byl neofiko dotaženy z usa - společně se sesterským Chargerem, Magnumem a Challengerem - všechno sjíždí(sjíždělo) z jedný fabriky v Kanadě 😄

Na nekonkurenceschopný vůz překvapivě úspěšné, policejní chargery má i Kuvajt, Saudská arábie či Omán + další bezepčností složky. I tady ho má jedna městská policie 😄

To auto v usa v testech poráželo s přehledem konkurenci od Nissanu, Hyundai, Buicku a někdy i Toyotu Avalon.
A to byla jen V6 verze, která měla ještě zastaralý motor 3,5 V6 SOHC.

HEMi dokáže výkonově držet krok i s luxusními limuzínami Audi A8 (ze srovnatelné doby), provnej si někdy A8 4,2 takovej rok 07 a 300C 5,7 HEMI.
Jistě, 300C má větší obsah, ale i přesto nežere o moc víc. Výkon stejnej, porižovačka novýho auta v roce 07 radikálně odlišná....
Jasně vevnitř to na AUDI nemá ani náhodou, ale zvenku se spíš lidi otáčej za 300C než za Audi, kterou zná každej jouda a nikoho už to nevzruší, že jede á osmička.

Já s tím jezdím průměr za 11,5 na sto. A výkonově tohle auto stačí na 70% českého vozového parku i když je 5 let starý. 350 HP a víc totiž má máloco...
Se spotřebou, kterou maj některý V6ky - známý s jedním nejmenovaným japonským třílitrem má spotřebu 11 průměr.
A to není žádnej velkej závodník.

Jo a není to držák ceny, to je pravda - 05 za 350 táců, čistě pro info ceny soudobé konkurence BMW, audi a MB
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

u BMW a Audi nic výkonnějšího v inzerci není, sorry ztěchto let.
Ale i tak lze vytušit, že rozdíl je v řádu dekád, že, hahaha
Avatar - kari.laz
kari.laz
Koukám, že napsat něco proti americké produkci tě vyprovokuje k napsání eseje na téma neohroženost amerických automobilů.

Jinak zkratkovitě. Když kolem projede růžový trabant, tak se taky otočí každý. A myslíš, že to je pro to, že se jim to tolik líbí?

vyvracet ti to, jak moc luxusní je motor z náklaďáku ve vyšší střední nebudu.

A když se chceš podívat na cenu srovnatelné motorizace z roku 2005 tak je tady

[odkaz]
wolff
Moc pěkný auto :yes😒br />
Ještě dotaz. V8 TDI má svůj původ taky v náklaďáku (a nikdy se tím ani netajili) a spousta lidí ho pvoažuje za modlu (mám pocit vč. tebe). Jakto, že tam to tobě a tvým soukmenovcům nevadí? Ono má svůj původ vždy něco někde... záleží jen na tom, jak se to použije...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ale mě nevadí ani jeho Hemi, ale on ho tu prezentuja, jak kdyby jiný motor neexistoval a když jo, tak je k ničemu. Jinak ve vyšší střední si dokážu radši představit šestiválce než osmi a klidně připravovaný 3,0 TDI 220KW. Ty vyšší kubatury by jsem spíše hledal v luxusním segmentu. Jenže on si nedokáže připustit, že například 3,0 TFSI je super motor s parametry minimálně srovnatelnými s tím HEMI, kompaktnější a lehčí.
wolff
Nemyslím si. Bari je trdlo, s tím problém nemám, nicméně vidím problém jen v tom, že asi 8 lidí (mezi nimi ty) tady neustále prezentujete pod jakýmkoliv jiným než koncernovým (resp. neněmeckým autem) názor, že to co je z Němec je prostě nejlepší (Vaše volba).

Nikdo tady nezpochybňuje, že německá prémie má top produkty (u Audi to bohužel nejsem ochoten připustit), nicméně problém je u Vás, že nejste alespoň schopni tolerovat jiné alternativy (škodovka a suzuki 😄 to nevytrhne) a jaksi to tady už ostatní (neprémiové) diskutující, vč. mě přestalo bavit.

Takže v diskuzi hledejte problém už teď spíše u sebe, než u ostatních, protože se s Vámi už nedá věcně (bohužel) diskutovat. Vaše argumantace je už bohužel jen v rovině demagogie a P.R. keců (viz teď tvoje připomenutí, že je vlastně pro tebe připravovaný 3,0 TDI lepší volbou, což je v diskuzi konkrétně o HEMI argument totálně mimo mísu, který nezaslouží ani bližší rozbor - při vší úctě a snaze o korektnost).

Takže za mě už teď jen... líbí nelíbí, koupil bych nekoupil bych (na víc už nemám tady sílu) a za mě byl vždy CH 300 kus pěkného auta za akceptovatelnou cenu (u ojetiny a kombi těžko budeš heldat kus lepšího auta). Nový Pentastar, stejně tak jako upravené HEMI jsou stále dobrou volbou v rámci třídy. A za sebe (byť sem zastáncem moderních technologií) mohu říct, že raději 8V, než 6V (v tomto druhu auta) a bylo by dobré, kdyby si byl ty a tvoji soukmencovci schopen tento názor respektovat. To je celé. Nikdo ti ale zároveň nevyvrací, že turbodehet (co ještě nespatřil ani světlo světa) nemůže být pro tebe lepší volbou. Capis?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak ty si podej s Barrichellem ruku. Nejdříve si přečti celou diskuzi, pokud to nedokážeš přebrat, tak si jí přečti znovu. Já tu akorát napsal, že do vyšší střední se lépe hodí šestiválce, než megalomanské motory a uvedl jsem příklad.
Jenže je mi jasný, že jak se Chrysler sčuchnul s Fiatem, tak je najednou všechno jinak viď? Jestli tu kritizuješ někoho, že obhajuje jeníom koncern, tak začni u sebe a Fiatu.
To že je Německá premie hodně vysoko znamená, že taky jí budu převážně hodnotit kladněji, než jiná auta. Prostě jsou to auta na úrovni, tak napíšu jen to, co je pravda.
wolff
No a v tom právě nemáš pravdu.
Tys tady totiž nenapsal jediný důvod, proč bych si měl myslet, že je V8 HEMI horší než obdobné motory u Němců...

Jediný rozumný argument co sem tady pochytil je rozdíl váhy, což mi u "limuzíny" s váhou dvě tuny přijde opravdu irelevantní. Dokonce ani nemám pocit, že by z toho tady ten ňouma dělal nejlepší motor na světě. On z toho dělá alternativu, říká, že za nižší cenu než u Němců dostane o něco výkonější osmiválec místo slabšího šestiválce, přičemž stále tam má možnost si vzít srovnatelný Pentastar (220 kW, 250 kW, to všechno jsou slušné hodnoty a věř, že an to se tady už nehraje).

To je zcela logická argumentace, kterou ty bohužel nepřipouštíš... A to je právě ten tvůj problém. Jestli je ten Mercedes objektivně lepší nebo horší teď neřeším (i on má své kostlivce ve škříni), já naopak tvrdím, že ta 300ka je dobrou alternativou. To je celé. Jak vidím, ani takhle jednoduše napsaný text nejsi schopen (a nebo nesmíš) pochopit. To stačí.

P.S. Ňouma to HEMI vlastní, tak těžko může být objektivní (a musím říct že já to auto mít, tak ho beru prostě jako pohodlné auto pro radost a nějakou tu muchu bych mu taky odpustil a on třeba i sám přiznává, že interiér je na tři věci, což je v podstatě hlavní objektivní slabina), na druhou stranu, pokud bys skutečně byl diskutujícím na úrovni a nad věcí, tak si schopen tuto skutečnost přebrat a pochopit. Bohužel, to bych chtěl asi moc.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Třeba proto, že dokáží sladit auto o lépe s motorem, nebo že menší německé motory jsou na tom s parameztry stejně jako ten jeho hemi?
Jenže ty si z toho vemeš jen co chceš, takže problém není ve mně.
A to že ho vlastní, tak je objektivní?
Jestli je objektivní jako ty jke svému Bravu, tak je mi to jasné. Už vidím, jak fanatický amerikánec nepřipouštějící si, že je spoustu lepších aut srovnávající chrysler s RR, dokáže objektivně cokoliv ohodnotit. je jak kůň s klapkama na očích. Vidí jen to jedno a ostatní neexistuje.
wolff
Měl by ses naučit číst.. Já naopak psal o tom, že objektivní být ani nemůže, při vší úctě. A tvoji argumentaci o sladění auta... tomu nepomůžeš. V tuto chvíli končím. Sladění auta je přesně to co potřebovali novináři vymyslet, aby mohli někoho pochválit a jiného zprasit (aniž yb to šlo objektivně vyjádřit, či změřit). To je přesně to velké kulové, co nikdo nikdy neviděl, ale všude je. Tím neříkám, že jisté sladění auta není důležité, ale brát to jako argument zejména ve vztahu, že jedni umí naladit všechno a jiní ne (když ti co podle tebe umí naladit, nejsou schopní ani naladit závodní auto), mi přijde mimo mísu. Mimoto tvůj argument o sladění, či parametrech v tomto konkrétním případě prostě kulhá, protože ten 8V je na ježdění a zvuk opravdu příjemnější než turbený 6V (zejména v limuzíně) - tím neříkám, že lepší.

Moje Bravo nech na pokoji. Křoupal bys ořechy, kdybys ho mohl mít a říkalo ti pane (to auto i podle měřítek tvého Guru (xenony, hlíny, 150 poníků atd..) nemá větších skvrn na kráse v našich podmínkách) a hlavní je, že sem spokojený. Co si myslíš ty (nebo resp. píšeš) je mi jaksi u zádele.

Mimochodem, opět ukazuješ, že neumíš číst, ten ňouma 300ku nesrovnával s RR, ale pouze na nejvyšší lize prezentoval to, že čím víc válců tím líp, zvlášť pokud není nějaký objektivní důvod těch válců dávat míň. A pokud chceš furt sropvnávat parametry německé prémie s běžným motorem, kterým HEMI bezesporu je, proč nesrovnváš s 8V od Maserati. Tam bys, pokud bys chtěl něco adekvátního najít, tak budeš mít hodně hodně moc práce a už by si se spíše dostal do sfér továrních tunerů...
Takže by bylo dobré znovu se vrátit na začátek a uvědomit si, co že je vlastně ten HEMI a nebo Pentastar zač, za kolik je a s čím srovnávat...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak Bravo mi říkat pane, tak je hned večer na aukru. Opravdu to není můj šálek kávy. Neříkám, že je špatné, ale moc mě neoslovuje. Z fiatu je hezké punto před FL a Panda 4X4. jinak je to bída.
wolff
Bída, ale lepší než to co máš v avataru.. 😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
a v čem prosím tě? Ale Peugeot má své mouchy a má jich dost, jenže já to klidně přiznám. A rapidní zlepšení je až nyní s novými modely.
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, číst neumí.
Nejsem i*iot abych srovnával Chrysler a RR - pohledem na cenovku pochopí rozdíl i 6 letý dítě.
Narozdíl od kariho to dítě umí i číst a nepřevrací skutečnosti jak se mu to hodí do krámu.
O auta se zajímám 15 let - a RR je moje oblíbená značka u starších modelů.
Chabej pokus tu ze mě udělat vola.
Stejně jako vtipné narážky na ZIL - vsadím se že o historii Zilu a dalších automobilek ze sojuzu, zejména těch dělajícch nákladáky tu krom T613 vědí ostatní asi tolik, co já o stavbě ponorky.

Opovědi na otázku proč by ve vyšší střední nemohly být V8 motory se mi taky nedostalo.
Ani na tu, proč si kupovat za více peněz V6, když můžu mít V8, což je jiná liga.
Už jen zvukovým projevem, toč. momentem atd.

Sladění - což chceš sladovat? Motor ze skříní?
Kari má smůlu že ta skřín je od MB, tak na ní nemůže říct křivý slovo, jen že je zastaralá.
I německá prémie je montáž skládačky - skřín ZF, světla Hella či co, klimy Valeo, Brzdy Boch, altík, startér, chladič atd. atd. - vše pro firmu vyrábí někdo jinej a oni to jen skládaj.
Nedělat si mtoor, je to kalsická montovna typu Avie, kde udělaj budku s rámem a jen montujou díly od dodvatelů.
Chceš mí říct, že turci montují líp jak mexičani a černoši jo 😄
Źe vo tom silně pohybuju 😄

Díly od světových zanček bere Chrysler Group taky, namátkou ti můžu vyjmenovat Bochs, Valeo, Sylvania, Osram, Denso, Siemens, PPG, ExxonMobil, PetroCanada, Alpine, Harman Becker, Sirius, Webasto, Cummins, Getrag a ted nově i ZF atd.
Avatar - ethicon
ethicon
wolf aspoň prizná akým autom jazdí..vy ostatní tu onanujete nad autami na ktoré aj tak nikdy nebudete mať, poväčšinou ste v nich ani nesedeli, ale hlavne, že ak su made in germany su najlepšie...a to netvrdím, že nie sú, nemecká prémia kraluje to tu nikto nespochybnuje ...len je mi smiešne to čiernobiele videnie...myslím, že by malo byť povinné aby každý diskutujúci mal vo svojom profile aké vlastní auto..pod týmto uhlom by tu dosť veľká časť týchto "odborníkov" vyzerala asi smiešne...
Avatar - kari.laz
kari.laz
znáček v mém avataru ti nic neříká?
kuko
jezdíš Toyotu? >😒]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ale nikomu to neříkej >😁
úspěšně se maskuju >😁
acALIEN
Ja nastesti mam co chci, neni to zadarmo, stalo to snazeni a odhodlani, ale ted si muzu piskat. Tata mel pravdu, roky na skole a ostre lokty, to je to hlavni. :-! :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Ale jo, existuje motorů - třeba GM LS3 6,2 V8 z Vette 😄

V6 tek je taky hafo.....

R4 beru taky, ale musí mít aspon 2 litry, zbytek už leda to zahradního traktůrku 😄
Ale jen do menších aut, do aut typu 300C only V6 a V8.

No a nafta mě vůbec nezajmá, to by nechtěl nikdy, to radši benzín+lpg.
Avatar - Anonym
Anonym
No někomu se bude Trabi líbit, jiní se aspon otočí že je to něco nevšedního. Furt lepší než když se neotočí, neb tuhle tuctovku už viděli 85458x 😄

Zajímavý, že ty motory z nákladků (objemově shodné i vyšší) jsou právě v úplně té nejvyšší lize. Bentley, RR, MB S, Maybach atd....
Takže to asi bude luxus že, jinak by tam dávno byly 4válce.
Každý luxusní sportovní auto s cenovkou pár mega má motor V8 nebo V10, V12.
Že tam nejsou V6ky a R4???

Lamborghini právě představilo prestižní luxusní vůz Gallardo edition 2011, motor R4 1,8 , dvojité turbo, kompresor + KERS, cena 6 mega.
Pozornost věnujete i novému vozu Mabaych se špičkově luxusním motorem R4 2,2 biturbo za cenu 8 milionů 😄)))))
Jak skvěle to zní vid, to by byl bestseller že - vyprodáno na 10 let dopředu

😄 😄

Ted si mi to nandal, rozdíl 80 litrů na audinku, to je rozdíl v řádek 4 dekád že, nehledě na to, v jakém technické stavu ty obě auta sou, což nikdo neví....
A to se ti aspon povedlo vybrat EU verzi, u us verze s 3,5 kou by to provnání bylo ještě víc úsměvné... Díky její trošku hodně jiné pořizovačce
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak snad nechceš Srovnávat Bentley, Maybach nebo RR s Chrislerem.
Koukám, že americké vnímání luxusu je "čím větší objem, tím větší luxus"
>😁
Ani A8, MB S a BMW 7 s tím srovna nejsou, protože jsou o třídu vyšší segment.

JInak nemám problém s velkými motory, jenom nedokážu pochopit, jak tu pořád někomu nutíš HEMI, jak je ve vbšem nejlepší a všechny ostatní motory jsou k ničemu. A přitom spoustu šestiválců je plně konkurenceschopných i lepších.
Avatar - Anonym
Anonym
Nesrovnávám, ukazuju že v týhle lize jsou velký motory, proč by neměli být o třídu níž. Máš nějakej logickej důvod?

Jo, my máme taky V6 Pentastar, výkon 283-305 HP dle naladění. Nemyslím si, že by měl problém konkurovat evropským motorům s obsahem kolem 3,5 litru.
Porsche Panamera má ty samé výkony, a přeci Porsche je modla fanouška uberwagenů.

Ty samé motory má i GM a Ford - kdo nevěří, nalezne je např. pod kapotou Mustangu a Camara.
Americké V6ky maj na ty evorpské ztrátu NULA.
Časy se mění no - vítejte v roce 2010.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Jenže já tu nepíšu, že jsou Americké motory na nic, ale že existuje i jiná alternativa, kterou ty si nechceš připustit. A dávat RR a Chrysler do jedné roviny chce už hodně degenerace značkou. A v porsche je to základní motor a je dostačující. jenom pro tebe je dostačující až 5,7.
wolff
No myslím, že o alternativách z Německa tady každý tak nějak ví, o tom si můžeš každý everyday 20x denně přečíst. Ty mimo německé alternativy tolik prostoru jaksi nemají. Takže opět tak trochu demagoie. Ale budiž. Pro mě všechny neněmecké alternativy jsou prostě zajímavé...
Avatar - Anonym
Anonym
s BMW a MB mam jedinej problém - cena vozu, cena ND, cena servisu.
Jinak samo alternativa to je. O tom žádná.
Jinak nic proti, Mercedesy mam rád, zejména ty staré 70-80 léta. Např. 450 SEL 6,9 - špička. A takový BMW 635 CSi bych taky klidně mohl mít v garáži.

Audi a VW už maj těch slabin ponkud víc a to je na dlouhou debatu.
kuko
cena BMW a MB se odvíjí od jejich prémiového postavení - cena vozu, servis, ND a vše další je tím poznamenáno.

Chrysler se tuším ani v US (oprav mě jestli se pletu) nebere jako prémiová značka. V rámci Chrysler koncernu má asi nejvyšší postavení (Dodge byl tuším spíš levnější verze Chrysleru, a nebohý Plymounth, tak to fakt nevím jakou měl určenou roli...)

Jediné dvě US značky, které mě napadají jako prémiové jsou Cadillac a Lincoln. A tipnul bych, že jejich ceny, ND, servis bude taky dražší proti normálním Chevroletům a Fordům.

Takže celý problém pramení spíš z toho, s čím se dá 300C reaálně srovnat - vyšší střední (i když velikostně už skoro až lux třída) v mainstreamu v EU prakticky vymřela, nebo je hodně specifická 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Je to vyšší střední, tak se to provnává s konkurencí ve vyšší střední. že jí moc není a že třeba některá ta konkurence nemá vůbec V8 motor je chybou konkurence, nikoliv Chrysleru.

Jo, Chrysler není luxusní zančka jako Cadillac, nicméně takový VW taky není luxusní zančka a přesto dělá Phaeton.
No prostě limuzínu vyšší střední nemusí vždy dělat zavedená luxusní zančka, která je tím světově známá 50 let, že dělá taková auta.
Viz Lexus atd., že.
kuko
jasně, jen jsem se snažil poukázat na to, že prostě standardy (velikost, motorizace a pod) v US a v EU jsou diametrálně odlišné a proto je i srovnávání poněkud ošemetné.

v US dělali "naší" vyšší střední snad všichni (a v US specifikaci je tohle FULL SIZE nebo jen MID SIZE?, tipnul bych spíš to prvé), a naopak prdítka do města skoro nikdo.
Avatar - Anonym
Anonym
Fullsize, i kkdyž v moderním pojetím. Prostě ta dnešní kategorie fullsize v usa není stejná jako kategorie v 70-80 letech - dnes sou ty auta menší než tehdy.

Midsize je Sebring (200C ted) a Avenger.
frk
To jde prům.11,5 l na sto,tak to seš dobrej. Měl jsem tu čest,prohánět se nějakou dobu v Jeepu grand cherokee 5,7 HEMI r.v.2007 a ani při super klidné jízdě s vypínáním válců jsme se pod 15l nedostali(dálniční fofr jízda klidně i 25l),ale na druhou stranu uznávám,že je to čtyřkolka a vyšší stavba karoserie taky udělá svoje :-!

Jinak mě osobně (celkově) ten motor až tak úplně nenadchl,síly měl dost,ale dynamika projevu byla taková línější či jak to napsat-čekal jsem od něj zkrátka tak nějak víc,asi se na dojmu lehce podepsala automatická převodovka.

Chrysler 300C se mi z venku líbí moc-starší model,ten nový moc ne ;-\ ale interiér už mě tak nebere,přístrojovka,sedadla atd.dejme tomu,ale ten volant to je děs,jak kormidlo na říčním parníku >😒] ovšem jako celek u mě za :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Jo ale grandčíro má trošku jinou aerodynamiku díky svojí výšce, taky bude ai o něco těžší a pak já nemam těžkou nohu. Tam těch 14-15 sedí u GCH.

Já bych s dehtovým Smartem měl průměr určitě 2,8 😄 Já mam všude menší spotřebu než je v papírech.

Interiéry byly slabší, holt Mercedes se nepředvedl no.
Převodovka ale řadí slušně, na rok uvedení - tedy 2004 ta 5st. automatika nebyla ještě ani tka zastaralá, navíc řadí sametově a prý je spolehlivá, říkaj lidi od MB a servismeni.

volant mi neva, palubka je nic moc no, je to plasták, ale zas člověk kouká na silnici, ne na palubku a to auto má jiný přednosti.
frk
Jj však jsem sám uznal,že kastle jeepu se na tom na sto pro podepsala 😉

Ale máš pravdu tohle auto má opravdu jiné přednosti.U mě je to hlavně ten majestátní vzhled,ať stojí nebo jede působí zkrátka masivně a to je paráda!!když jsem svého času pobýval ve státech tak jsem koukal,co hlavně černoši a mexíci dokážou z 300C vymyslet 😉 né že bych já osobně byl velkej fanda tuningu,natož toho jejich-samej chrom,zlato a když se nám to nezdá-přidáme ještě chrom >😁 ale v pohybu to působilo fantasticky.

Jinak u mě z amerik momentálně vede Cadillac CTS od r.v.2008 ten design je prostě super a i palubku už jakž takž kluci americky dotáhli k solidnímu výsledku i když BMW,AUDI,M-B jsou pořád někde jinde ;-\
Avatar - Anonym
Anonym
jj, CTS druhý generace se mi taky líbí.

Tak 300C k lehkýmu tunningu svádí snad všechny, ani já sem neodolal - a to jinak sem zapřísáhlej odpůrce tunningu, ale tohle auto se k tomu hodí, decentě ho vylepšit.

Chromu je tam dost z fabriky - i když je to chromovanej plast.
Holt dan za moderní dobu.
frk
Je vidět,že jsi šťastný majitel,tak ať dobře slouží :yes: a já jdu šetřit na to CTSko >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, já sem spokojenej
kuko
doufám, že sis tam dal křídlo alá Oktávka WRC >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Ne, mračítka, nápis No fear, dolu neony a místo vejfuku trubku vod kamen 😄
kuko
hustokára jako hrom! >😒]

ještě bys měl zvážit to křídlo a možná chlupatej volant.

Zrovna minulý týden jsem šel kolem nějakého zánovního tuším Mercedesu a měl chlupatý volant >😒]
Avatar - dicky
dicky
Promin jsem v usa i zde v cechach od malicka diky otci a vyrustal jsem tam a tak malinko mam jiny nazor.Jsem rad ze se ti jezdi s hemi dobre ale velky obsah v usa je z velke casti pro jednu vec.
A tou je benzin vsude koupis klasiku 85 octanu 87 tez docela ale uprimne dost pochybuji ze mezi nimi pocitis rozdil.
Kazdy tankuje 85 protoze prodejce je v poho zameni nic nepoznas.
91 se pouziva do tech aut s kterymi se přeš napr audi .
Tenhle benzin je pro normalniho americana drahy a daloby se rict nikdo o nej nezavadi jen kdyz ma treba top vuz evropa -asie.
na spouste mist a velkych okrsku a nekdy i okresu o nej nezavadis a neni z duvodu ze se nevyplati prodejcum nikdo ho nekupuje..
A ted to hlavni velke objemy tam mame hlavne kvuli tomu benzinu ,na tenhle benzin by vetsina evropskych aut mela o 40 procent vetsi spotrebu a nejela.
Druha vec ze motor je primitivne jednoduchy a najede 300 000 mil..
Proc nejsou na naftu?
Ta je jen pro kamiony musis mit dost kvalitni filtry a jeji kvalita je pro zemedelske stroje a trucky dobra ale tdi eu neprezije ani 20 000 mil.
U meho vozu mi pri prechodu na evropsky benzin klesla spotreba o 30 procent takze jsem na nejakych 16-17 litrech ve statech je to tak 11-12 mil na galon .
Jinak to stare hemi co mas moc usporne zrovna nebylo klasicky 15 mil/galon ale to je mozne treba stylem odjezdu z krizovatek v usa musis sebou mrskat aby projelo co nejvic lidi a tady je to pomalinke je tu min aut..
Tady na 95 nat. bych ho tipoval 12-13/100 litru pri klidnem zachazeni.
Ale jinak se bijes za US vozidla hezky vsechna čest.
:yes:
Avatar - Anonym
Anonym
v US příručce pro 300C, kterou taky mam je psán pro HEMI benzín bud 87 (to je regular) nebo 89 (mid-grade). Doporučují ale prý spíš ten 89 (mid-grade). Takže jednak žádnej 85, jednak co mi bylo řečeno, ten regular 87 odpovídá zdejšímu N91 a Premium 92-94 zdejšímu N95.

87ka je doporučená pro 2,7 V6. To sem měl v Sebringu - tu v čr jezdil taky normálně na N91 a spotřeba naprosto stejná jak u N95. Jezdilo to v pohodě.

Však sem říkal, že ten motor vydrží klidně i milion km, půl milionu naprosto v pohodě.

No ten motor má navíc vypínání válců, takže při jízdě ustálenou rychlostí jedeš jen na 4válce.
Takže spotřeba je lepší, jak staré V8ky 5,7 z 70-90.let, 5,7 (350 cui) je klasický objem u V8 z těch let, má to stovky modelů od GM po Chrysler.
Navíc já jezdím se vším pod hodnoty udávané výrobcem, se Sebringem 2,7 V6 dlouhodpbý průměr 8,8 na sto, výrobce udával přes 10.
To byl vůbec spořínek, ta 2,7ka, to říkal každej kdo jí měl, jak ve státech, taky i tady.

S tímhlem jezdím po udávané hodnoty jen o půl litr, ale i tak. Na dlouhé tratě to umí jezdit vcelku úsporně, když je to v dobrém stavu. 13-14 průměr sem tam měl, když sem uvízl v kolonách.
Avatar - dicky
dicky
S benzinem se to ma takhle napisi po svem😒br /> Pravidelny benzin 😞tvuj zminovany regular)benzin s antidetonacnim indexem tj. octanove cislo vyssi nebo rovno 85 a mene nez 88...

Milgrade benzin: vyssi nebo rovno 88 a mensi nebo roven 90 octanove cislo jo

Premium benzin😲ctanove cislo vyssi nez 90 a pozor octan pozadavky se muzou lisit v zavislosti na nadmorske vysce daneho okresu
To asi k tvemu zadnej 85 neni..
k te spotrebe tez dokazi ject za 13-14 litru kdyz dam tempomat a 100/h ale v beznem provozu vcetne mesta to nelze dosahnout .
posledni motor hemi v ramu co jsem mel skusenost a svezl jsem se ma nizsi otacky kroutici moment rozdil oproti starsi verzi.
ale stejnak za 15-16 a nesmis si hrat s plynem aby odpojil valce.
Obecne v trucku ho chapu je dobry na tahnuti ale v osobaku klasickych rozmeru je prilis tezky na predku a v zime auto krouzi okolo motoru..promin ale do osobaku moc neni spis na obtiz a bez vice stupnove prevodovky 7-8 postrada logika veci spotreba.
Avatar - Anonym
Anonym
Točivý moment omezuje ESP.
Když ho vypneš, dělá to super drifty na parkovišti. To jo.
Což je super, protože s předním náhonem jde kulový.

Sněhu tu ted bylo až až a vyjel sem všude a nikde se po silnici netočil.

No tak nevím, mě někdo vyprávěl že ty ty oktanový čísla má USA jinak že že 87 se nerovná 87 oktanů v EU.
Tak nevím jak to je. Každopádně 85 pro HEMi opravdu doporučená není.

Když myslíš no, je zajímavý že se dělala i 6,1 a ted nově 6,4 do sporotvně laděných verzí SRT8 vč. kupé Challenger.

Spotřeba je úměrná výkonu, 400 HP auto za 10 holt nejezdí.

Porovnávat spotřebu s pikapem RAM je trochu zcestný - aerodynmaika, váha vozu a stavba podvozku trochu jiná, navíc výkon té 5,7ky v RAMce je 390 HP, tedy vůbec nejvyšší výkon který ta 5,7ka má u nějakého modelu.
Ta RAMka logicky pojede za 15.
Tempomat se ještě s 300C nepoužil, tkaže ta spotřeba jde i bez tempomatu a po dálnici teda 100 moc nejezdím, spíš 120-140 tachometrových.

8 stupnové převodovky ZF se chystaj. Takže spotřeba půjde u současné verze ještě dolů, navíc nová verze má už VVT, to já ještě nemam.
Avatar - euro89
euro89
Ještě, že tu máme Barrichella >😒] Bez něho bych nevěděl, jak je 300C užásný a krásný auto, Thesis byl zrůda a turbo motory jsou hrkačky pro toho, kdo nemá na V8 a chce šetřit... >😁 >😁 >😁 >😁 Takhle jsem se nezasmál od dob, co tu na Auto.cz vyšel ten legendární test Pola >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Zeptej se někoho na ulici na názor na Thesis, udělej si anketu. Uvidíš, že tady sou z tohohle auta všichni paf a obdivují to jako designovej skvost, prodejní čísla v Evropě to jen podtrhla, to bylo tak úspěšný, že to museli rychle odpískat 😄

Turbomotor v luxusní limuzíně nebo velkým 5ti metrovým sedanu je fakt na výsměch. Tam patří V8 nebo V12.
Mr.Murphy
no tak hlavně že Chrysler je všude brán za ikonu a lidi se tomu klaní, když to jede kolem.... :yes: A dělá tak skvělá auta, že z toho málem zkrachoval, co? :yes😒br />
Je hezké být fanda značky, taky mám svoje srdcovky, ale když to přeroste ve schízu, tak je to k politování....

PS: s downsizovaným motorem mám zatím najeto 40tkm a ten motor je fantastický.... (1.4T Fiat). Ano, milión kilometrů asi nenajede, ale to od Brava ani nečekám....

A ano, CH300 je řádově levnější než evropská konkurence, ale ono je to tím, že ho prostě nikdo nechce (dokonce ani za ty nízké ceny)

Pokud si mohu dovolit dám ti jednu radu: piš o tom, čemu rozumíš - o výhodách těch motorů, o technologiích, o amerických modelech. Ale ve vlastním zájmu se nepouštěj do srovnání s auty, o kterých jsi jen četl (300 vs Audi, BMW atd). To se pak dostáváš na tenký led, který pod tebou nevyhnutelně praská.... :😉
Avatar - Anonym
Anonym
No rozhodně se líbí víc lidem než Lancia. BTW kolik že členů má Lancia Klub čr?
Pak si to srovnej 😄

Nikdo ho nechce a denně jich vidím několik, jak ofiko verze koupené tu, tak dotaženiny. Thesis sem viděl za posledního půl roku 2x.

Prolez si inzertní servery v německu, Itálii, anglii, polsku, rusku, španělsku, a severských zemích a spočti si inzeráty na 300(C)/charger.

Asi tě zklamu - v BMW sem jel (740i); v Audi A8 taky.
Akorát sem neměl tu čest s MB....
No a resumé? to BMW hezky řadilo no, na to že mělo najeto 400 tis km.
Jinak mě na něm celkem nic úchvatného nezaujalo. Jo bylo to auto co měla dřív vláda ještě vč. majáčků. 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no tak já teda myslím, že za (starou) 300C se i tady lidi otočí...
Avatar - dicky
dicky
z venku boss auto v uvnitr slabe plasty a laciny vzhled hodnota odpovida cene.
Uprimne jsem zvedavy co bude za new interier ale je pravda ze upgrade je velmi bidny o tomhle vzhledu..
Spis meli dat new model komplet takhle to vypada ze nemaji na vyvoj noveho auta a tak delaji co mohou aby to stare slo s dobou ne vzdy se to dari
Avatar - Anonym
Anonym
Zatím byl uvolněn obázek přístrojového štítu
[odkaz]

Už podle toho velký rozdíl, nové podsvícení, barevný displej palubního počítače uprostřed atd.
Tlačítky na volantu půjde ovládat rádio, telefon, navigace, plaubní počítač atd.
Avatar - white label
white label
:yes:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
no ještě řekni, že Thesis není zrůda >😁
Avatar - PlumJelinek
PlumJelinek
Zrůda? Je to skvost, kterej se (díkybohu) často nevidí, o to je skvostnější 😄 Aristokrat jak má být :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Aristokrat je Jaguar a RR, ne Lancia 😄
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
přesně tak - díkybohu že se moc nevidí... 😉
zlysoused
Náhodou, já bych Hemi hned bral, ale do Challangeru. Škoda, že teď do toho nemůžu jít. 8-s
Avatar - Anonym
Anonym
[odkaz]
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak ten startarck design k tomu taky moc nesedí :no:
sam74
Předek je masakr, měli nechat původní "tank". Stačilo zapracovat na interieru. Osobně vlastní 300c 6.1 SRT8 a nemohu si ho vynachválit. Výborný podvozek a super motor. Spotřeba je na ty koně a brutální zátah perfektní. Pochopitelně se to nedá srovnávat s 5,7, ta zas tak nejede. :yes: