Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Český trh v listopadu 2010: Mezi minivozy se mezi Pandu a Spark vklínil Hyundai i10

17 komentářů

GTI
Ta to tu opět máme, čísla pravdy, čísla hanby. Je to zajímavé, ale v současnosti vlastně jakýsi tabulkový ilegál, totiž nám dobře známý a světově proslulý Fox, Mistr elegance je na silnicích Česka vidět častěji než jednička segmentu. Může mi tohle někdo vysvětlit? Bez mučení přiznávám, že jsem Pandu nepotkal dobré dva měsíce. A Foxe? Tak toho potkávám takříkajíc imrvére. V červené (ta mu sluší) v bílé (ta mu sedne) i ve žluté, v které je opravdu k pomilování.

Přepočítám-li tabulku koeficientem silničního výskytu, pak jedničkou trhu je nadále - FOX, Volkswagen Fox.

Číslem měsíce je číslo... 37, Fiat 500. Toho jsem zde potkal zatím dvakrát. Podle barvy to byl evidentně jeden a ten samej. Stalo se mi to loňského sprna a letos v září. No, i takto se dají tvořit čísla...

BRAVWO FOX :yes:
webpaja
Takhle voňavou jitrnici sem už dlouho nikdo nehodil. Kolikpak jich pozná nadhled? 😉

A propos...evidentně to vše sestěhovali na západ...já po Praze a východu neviděl už snad rok ani jednoho (a to mám kancelář vedle prodejce 😄 ) . Zato potkávám pravidelně 2 Abarthy, jeden v černý a druhej červenej. Jiná barva by snad ani nesedla.
Avatar - white label
white label
Tak u Abarthu rozhodně i bílá (ta mě momentálně napadne asi jako první), právě v té je i nejvíc "angličáků" současných Abarthů... 😉

[odkaz]
webpaja
Pravda a bílá s pruhy...tu ale vídávám jen na kamionech z Tych 😉
Avatar - manitou
manitou
čeče, s tím Foxem, ty tři co vídáš, ty lidi jsou vizionáři, když už v čr vw foxe nenabízí, musí to být jasný dovoz, pak je to jasný, co by pro mistra elegance neudělali 😉 :yes:
Horst Fuchs
Člověče, když ty se postavíš ke koncernovému servisu. To je pak jasný, že tam potkáš mistrů elegance zdaleka nejvíc.
Dále by mě zajímalo, jakým koeficientem musíš násobit nulu, abys dostal číslo vyšší než 122. Spíše se jedná o takzvanou bulharskou konstantu, která se podle potřeby příčítá (odečítá) k výsledku, abys dostal požadované číslo. Nu, alespoň víme, že koncernová konstanta o lišce, životu a übermainstreamu vůbec má hodnotu 123.
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dr.biker
dr.biker
Přesně tak, kdyby se tu o "mistru elegance" tak pořád nediskutovalo, tak ani nevím že Fox existuje na tož pak jak vypadá a to se o auta zajímám! GTI asi bydlí přímo v servise Vw, kde je asi Fox pořád na opravě, jinak u nás "na východě" (rozuměj od Brna na východ) jezdí hodně Fiatů Panda, vidím ji každý den narozdíl od Foxe.
Jak to že na moje.auto není žádný Fox, když je tak super a rozšířený? >😁
Avatar - kari.laz
kari.laz
foxe jsem viděl snad naposledy loni před vánoci >😁
Ale na obranu pand taky moc nepotkávám
Gangrel
8-s Kde to žiješ? 😄
GTI
😄 na periferii Říma...
Avatar - 4hill
4hill
Naprosto nezaujatý a pravdivý článek. >😁 Omlouvá vás jen vaše neutuchající leč neopodstatněná náklonost k VW. Za tento příspěvek máte u mne pouze :no:
GTI
Chválím tvé auto snů... 😉 :yes:
Avatar - R32
R32
S Foxom som mal česť, bolo tam zopár svetlých momentov (kopec miesta vpredu a dokonca aj vzadu a to mám 192cm 😉 a ešte posúvna zadná lavica) no celé to degraduje ten strašidelný trojválcový motor s komickým výkonom. Keby tam bola aspoň výkonnejšia 1,2 čo šla do Pola a Fabky príp. Ibizy... no a pridávajú sa plasty v interiéri a úplne som stratil reč keď som zatváral prednú kapotu, strašná plechová rana 8-s. Nič v zlom ale VW z Brazílie nieje VW, na kapotu resp. gril by mal ísť iný znak niečo ako Dacia pri Renaulte...
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
....je ten gti. Jinak na vysvětlenou.... tabulka bere prodeje jen do 1000vozů za měsíc a do 10000 vozů za rok..... Foxino se pohybuje hodně nad těmito hranicemi..... Aj laf Fox :yes:
Avatar - Well-being
Well-being
Jsou lidé, kteří mají svoji ideu tak hluboko zafixovanou, že nedokáží pochopit když se něco děje jinak ...
😉
Avatar - kari.laz
kari.laz
Je vidět, že je tento segmen hodně málo prodávaný. Celkově se těch aut prodá hodně málo. Je to dost dáno tím, že cena aut šla dolu a kupní síla nahoru. Takže většina lidí už pokukuje o třídu výše, než k těmto mikroautům.