Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ford Kuga a Escape: Společný nástupce jako koncept už v Detroitu

Ford chce nahradit evropské SUV Kuga a americký Escape jediným modelem. Vyrábět se začne v roce 2012.
Zpět na článek
11. 12. 2010 08:05
neregistrovaný "Oplik1.3"
11. 12. 2010 09:57
13. 12. 2010 08:21
13. 12. 2010 09:23
13. 12. 2010 15:06
neregistrovaný "Oplik1.3"
11. 12. 2010 08:05
Ford
bude ještě za Kugu rád, protože s tím new Focusem šlápli asi trošku vedle, ....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - mango
11. 12. 2010 09:57
Re: Ford
taky si myslím, že Focuse mohli udělat líp...
Avatar - twistedTSD
11. 12. 2010 14:25
no to mám teda radost
zrovna Kuga mi přijde nádherná, nebál bych se ji zařadit mezi designově nejpovedenější SUV...a teď ji možná zprasí jako Focuse...ta globalizace....
Rozbalit vlákno
6
11. 12. 2010 20:07
Re: no to mám teda radost
No presne,aj ja mam obavy, co zase vytvoria ti americky geniovia. Ze sa im oplati rusit Kugu, mozno este ani nevratila naklady na vyvoj. Ale oni to chcu vyrabat u nich a predavat to po celom svete! Podla mna su nenazrani a nie velmi inteligentni. Uvidime, ako im to casom pojde ale ja osobne pochybujem, ze existuje nieco ako globalny dizajn - to co sa pokusili dokazat novym Focusom, teda auto, ktore sa paci na celom svete. Je ovela viac pravepodobne, ze vznikne auto, ktore sa nebude paci a predavat ani v EU ani v US ani v Azii. Nastastie tu mame este aj ine automobilky a tak si mozeme vyberat to lepsie.
12. 12. 2010 02:38
Re: no to mám teda radost
Mluv jen za sebe, ME se novy Focus libi, globalni design = globalni svet = globalni firma jako je Ford.

Vyvijet pro kazdy kontinent samostatne auta je volovina pro globalni firmu. Pak se ty naklady na vyvoj nevrati vubec nebo za spoustu let.

Spolecnym vyvojem pro Ameriku, Evropu a Asii Ford usetri na vyvoji spoustu penez, bud je vyplati akcionarum a zamestnancum nebo je pouzije na dalsi vyvoj jeste lepsich aut. Rozumna vec.

Pokud nekdo kupuje auto jen podle designu, je to technicky diletant! :no: :no: :no: 8-s
Avatar - woody-alien
12. 12. 2010 16:50
Re: no to mám teda radost
Diletant nebo ne, design je důležitým a mnohdy určujícím prvkem, který ovlivňuje prodejnost modelu. A v tomto směru se Ford v poslední době podle mého názoru zrovna nevyznamenal. :-!
12. 12. 2010 16:57
Re: no to mám teda radost
Nehovorim, ze taky clovek je technicky genius, ale vacsina ludi na vyspelych trhoch kupuje podla dizajnu. U nas je dizaj az na druhom mieste za cenou. Europsky Ford nakopol predaje kynetickym diajnom. Kuga je europska dvojka za prvym Tiguanom a vobec Japonske auta su mozno kvalitnejsie, ale dizajn je ich slaba stranka. Korejci to pochopili a dnes su pred Toyotou v predajoch. Kolko konstrukterov motorov poznas, alebo podvozkou, alebo elektroniky a kolko poznas dizajnerov automobiliek? Na to sa vzdy kladol doraz. My tu na fore sme mozno trochu technickejsi, ale bezny clovek kladie dizajn na popredne miesta. Takze nech uz Ford urobi co urobi, ale dizajn je a bude velmi dolezity.
Avatar - twistedTSD
13. 12. 2010 08:16
Re: no to mám teda radost
:yes: u "normálních" zákazníků hraje design určitě podstatnou roli :-)
13. 12. 2010 21:12
Re: no to mám teda radost
Ano dobrym designem prodas i sracku, kvalitni vyrobek s prumernym designem se proda svoji dobrou povesti treba u kvality...

Dnes je doba techniky, dnes i zenske koukaji co auta umi, jetli k tomu pripoji dobre sveho "smartphona".

Jinak Fiesta se treba americanum libi dost (je to nejhezci auto segmentu pro vetsinu lidi na svete) a Focus je jen nafoukla Fiesta, jak tady nekteri VWckari pokrikuji.

Jak rikam, lepsi prumerne auto designem nez technikou, za to Fordovu globalnimu vedeni tleskam. ;-)

Proc se treba VW prodavaji tak dobre, designem jsou zcela prumerna auta krom par vyjimek. Ale techniku maji nad prumerem a porad ji u VW vylepsuji. Priznat si, ze neco jde delat lepe, je hlavni. A ne deset let prodavat ten samy motor.
13. 12. 2010 08:21
Design
No já bych to zase s tím designem u Fordu neviděl tak tragicky. Poslední generace Mondea je hodně povedená, nový Ranger co se týče designu taky asi nebude mít konkurenci, k novému Focusu až po B-sloupek snad nemůže mít výhrady ani konzervativní zákazník - jasně auto se kupuje jako celek - ale nové řešení zádě mi subjektivně nepřijde o nic horší než to stávající...
Ještě poznámka ke globálnímu designu Fordu, pokud jde o Kugu, tedy SUV, tak tam bych se teda amerického designu určitě nebál, stačí se podívat na nový Explorer :yes: [odkaz]
Rozbalit vlákno
2
13. 12. 2010 09:23
Re: Design
Tak tak souhlas...nikdo mrsit Kugu nebude, udela se jen lehky facelift, ktery vyjede po vanocich a konecne daji do Kugy i 1,6ecoboost. Max. v USA ji budou prodavat pod jmenem Escape a nebo za 4 roky udelaji nastupce. Rozhodne ne ted.

Jinak me se design noveho Focusu libi...at zvenku ci zevnitr. Staci porovnat focus RS a novy focus ze predu..a uvidite jak si jsou podobni...ze je to defakto jen evoluce a tim se stane novy Focus nejdynamictejsim autem ve sve tride - vzhledove a i technicky

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku