Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Spy Photos: Škoda Superb Scout - První foto

Vysoká kombi s obrněným vzhledem, velkými koly a slušnou světlou výškou jdou na dračku. Přijde po Octavii Scout taky Superb Scout?
Zpět na článek
13. 12. 2010 14:56
13. 12. 2010 15:02
13. 12. 2010 14:59
13. 12. 2010 15:01
13. 12. 2010 15:32
neregistrovaný "Hooonza"
13. 12. 2010 15:50
13. 12. 2010 15:51
13. 12. 2010 15:53
neregistrovaný "kulič"
13. 12. 2010 16:03
13. 12. 2010 17:34
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 07:11
13. 12. 2010 16:57
13. 12. 2010 17:07
neregistrovaný "Kajfik"
13. 12. 2010 17:10
13. 12. 2010 17:40
neregistrovaný "Kajfik"
13. 12. 2010 17:45
13. 12. 2010 18:46
13. 12. 2010 18:56
13. 12. 2010 18:22
14. 12. 2010 09:52
neregistrovaný "Hooonza"
13. 12. 2010 17:39
13. 12. 2010 18:08
13. 12. 2010 18:33
14. 12. 2010 06:45
14. 12. 2010 09:53
neregistrovaný "Hooonza"
13. 12. 2010 18:51
13. 12. 2010 15:09
13. 12. 2010 16:54
13. 12. 2010 15:25
13. 12. 2010 15:56
13. 12. 2010 17:15
neregistrovaný "Kajfik"
13. 12. 2010 16:06
13. 12. 2010 16:17
13. 12. 2010 17:17
14. 12. 2010 09:41
14. 12. 2010 09:56
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 10:03
14. 12. 2010 10:06
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 10:29
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 10:44
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 12:02
neregistrovaný "Hooonza"
13. 12. 2010 16:51
13. 12. 2010 19:35
13. 12. 2010 19:52
neregistrovaný "Radek:)"
14. 12. 2010 09:58
neregistrovaný "Hooonza"
13. 12. 2010 20:11
14. 12. 2010 20:19
Avatar - jazva
13. 12. 2010 14:56
Nemám slov
>:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - bubucci
13. 12. 2010 15:02
Re: Nemám slov
Vypadá to jako rakev na kolečkách >:D
To si jako fakt myslí, že stačí dát trochu plastu kolem lemů, světlé plasty ze OCt. Scout a malinko zvednout? Celé auto na mě působí hodně disproporčně a ty malé kola jsou jenom třešnička na dortu. Oct. Scout má u mě designový 85% procent, Superb tak 35% :no:
13. 12. 2010 14:59
Dobry tah
Superb combi scout.. co chtit vic :yes:
At sousedi puknou zavisti !
Rozbalit vlákno
28
Avatar - jazva
13. 12. 2010 15:01
Re: Dobry tah
zaujímavé pohnútky na kúpenie auta... 8-s
neregistrovaný "Hooonza"
13. 12. 2010 15:32
Re: Dobry tah
Co chtít víc? Adaptivní tempomat + Lane assist ;-) Nicméně ty bych uvítal i v normálním modelu.
Avatar - ryman
13. 12. 2010 15:50
Re: Dobry tah
podle mě by superbu spíš slušel adaptivní podvozek :-)
Avatar - petrumr
13. 12. 2010 15:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "kulič"
13. 12. 2010 15:53
Re: Dobry tah
Nemáš pravdu, v Audi, BMW to funguje parádně i v hustějším provozu.
Avatar - petrumr
13. 12. 2010 16:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Hooonza"
13. 12. 2010 17:34
Re: Dobry tah
Tak to zkus. Ale doporučuju s sebou na předváděcí jízdu kondomy a plenky ;-)
14. 12. 2010 07:11
Re: Dobry tah
:yes: Když jsem poprvé tuhle fíčurku zapnul v Lexusu LS460, taky jsem měl pár minut sevřené půlky... Ale ono to fakt funguje! :yes: Po 150 km s adaptivním tempomatem se na ten klasický (fabia II) zvyká zle...
Avatar - Ronault.
13. 12. 2010 16:57
Re: Dobry tah
V plným provozu nemáš co používat tempomat, ten patří na dálnici
neregistrovaný "Kajfik"
13. 12. 2010 17:07
Re: Dobry tah
Nesmysl, moderni tempomat si jizdu v kolone dává jako nic....
Avatar - Ronault.
13. 12. 2010 17:10
Re: Dobry tah
Jenže tady péťa ve své Fábii nemá adaptivní tempomat, tak ani hypersupermainstream nepokročil ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
13. 12. 2010 17:40
Re: Dobry tah
To jóóó... já to vedl k tempomatům obecně..
Avatar - Ronault.
13. 12. 2010 17:45
Re: Dobry tah
Ale já bych s tím adaptivním tempomatem byl opatrný i v běžném provozu, ale asi by to chtělo čas si přivyknout na to, že mi někdo brzdí, na přidávaní plynu jsem si už zvykl, teď ještě brzdu... a pak jednou volant 8-s >:D
Avatar - white label
13. 12. 2010 22:48
Re: Dobry tah
Jak to, že nepokročil, a co "hypersupermainstreamový" Passat...? :-O :-)
Avatar - petrumr
13. 12. 2010 18:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
13. 12. 2010 18:56
Re: Dobry tah
Tak si přečti recenzi na MACZ na Passata CC, kde to majitel popisuje, jediný problém shledává v tom, že když uhne auto zpět do pravého pruhu, tak on by se rozjížděl dříve
Avatar - Johny.Rico
13. 12. 2010 18:22
Re: Dobry tah
Line assist? To jako nevěnuješ pozornost, nebo v autě spíš při řízení???
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 09:52
Re: Dobry tah
ne, to je o tom, že celkem beztrestně můžeš kýchnout a taky to omezí následky případného mikrospánku.
13. 12. 2010 17:39
Re: Dobry tah
v čechách tak nějak běžný
platí že nejvíc závidí ti kteří mají závisti plnou hubu ;-)
13. 12. 2010 23:29
Re: Dobry tah
NO, to mas recht. Ja jsem patral ve svy mysli, jestli nekomu neco zavidim- a furt nic. Snad jen, kdyz jde nekdo na dovolenou. To mu reknu hned, ze je svine :-)
Nekdo tu psal, ze zavidet se muze treba az aston martin a podobne.. >:D ten ma dost
Kazdopadne, tohle auto v pravym ceskym sousedovi krev prihreje, za tim si stojim.
13. 12. 2010 23:30
Re: Dobry tah
Ale jazvo, vzdyt to neni mysleny az tak uplne stoprocentne doslovne. Tak bud kamarad.
13. 12. 2010 18:08
Re: Dobry tah
Nad Superbem někdo pukne závistí?Tak to se kácím smíchy.Přijet dejme tomu nějakým Astonem nebo jiným krasavcem za 5 melounů,to by se pukat opravdu dalo ale tohle?Nebuď směšný.
Avatar - Krispos
13. 12. 2010 18:33
Re: Dobry tah
No až ti někdo obtáhne klíčem novýho Golfa nebo Bravo, tak si možná uvědomíš, jak těžce někteří čecháčci nesou úspěch svých sousedů....
14. 12. 2010 06:45
Re: Dobry tah
Jednou mi obtahli Matize...MATIZE!!! Zavist je hrozna vec...no a pak ozrali lidi z diskoteky teda :-)
14. 12. 2010 09:07
Re: Dobry tah
Zase, lepsi nez manzelku..
Avatar - white label
14. 12. 2010 09:23
Re: Dobry tah
Tak to už musel být někdo těžce pod parou, když záviděl i Matize, možná jich viděl víc a záviděl ti jen jejich "viděný" počet... :-O >:-[]
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 09:53
Re: Dobry tah
Taťkovi obtáhli na poloprázdnym parkovišti kapotu Ibizy. Přitom Seat je považovanej za totální sráč, takže tohle už vůbec nechápu.
Avatar - petrumr
13. 12. 2010 18:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 12. 2010 15:09
Fake
Podla mna to nie su spy fotky, ale len photoshop...Staci sa blizsie pozriet na to rozstriekane blato za zadnym kolesom, nevytienovany plastovy lem nad prednym kolesom, trosku utekajucu pravu hornu hranu zadneho naraznika... ;-\
Rozbalit vlákno
4
13. 12. 2010 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 12. 2010 18:42
Re: FAKE !!! - Scout takto nebude vyzerat
Bude mat celu prednu "tlamu" olemovanu strieborno, nielen podnaraznik. Zadny strieborny difuzor bude sirsi a cervene odrazky budu mat identicky tvar ako na beznom Superbe Combi...
Avatar - www.skodaoctavia.cz
14. 12. 2010 14:44
Re: FAKE !!! - Scout takto nebude vyzerat
O fake se nejedná pár lidí tohle vidělo. Ale nebude to sériové auto, ale projekt jednoho úpravce automobilu. ;-)
14. 12. 2010 17:52
Re: FAKE !!! - Scout takto nebude vyzerat
"Ten" upravca automobilov navrhol seriovu podobu...A ako sam vies, nema vela spolocneho s tym, co je tu v tychto dvoch "fotkach"...

Prave prebieha schvalovanie foriem tych naraznikov...
13. 12. 2010 15:25
To už fakt?
To už fakt ani redaktori médií neovládajú pravidlá štylistiky textu? Však sa to zle aj číta, "zvýšení světlé výšky"...
Výška by sa nemala zvyšovať alebo znižovať, ale zväčšovať alebo zmenšovať, alebo stúpať, rásť, či naopak klesať. Znie to podobne blbo, ako keď niekto napíše "širšia šírka" alebo "dlhšia dĺžka"...
Je fajn, ak sú články obsažné, zaujímavé a plné informácií, ale to všetko by malo mať na podobnej úrovni aj formu. Bolo by to príjemné. ;-)
Jedine že by čeština tieto a podobné slovné spojenia tolerovala, ale nečíta sa to dobre.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
13. 12. 2010 15:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Kajfik"
13. 12. 2010 17:15
Re: To už fakt?
řečeno automobilovou hantýrkou: brzdi své hulvátské tendence... Na tohle jsme zde ještě méně zvědaví než na mluvnickou osvětu nebo přednášku na téma vyšívací steh....
13. 12. 2010 16:06
Superb Scout
Podle mého názoru Superb Scout hned tak nebude. Vzhledem k rozměrům, kdy je platforma PQ už natažena do maxima, by její zvednutí vyžadovalo pořádný (=drahý) konstrukční zásah, aby to jako celek fungovalo na úrovni.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - petrumr
13. 12. 2010 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
13. 12. 2010 17:17
Re: Superb Scout
Bude příští rok.Ta firma co vyrábí plasty pro Fabii,OII a Roomster Scout,tak už zkouší ty plasty na superbu.Formy na to stojí hodně,takže na individuální auto by to nevyvíjeli.
14. 12. 2010 09:29
Re: Superb Scout
Pokud opravdu bude tak doufám, že to udělají pořádně. Vzduchový podvozek alá Allroad samozřejmě nelze čekat (navíc z hlediska dlouhodobé spolehlivosti a provozních nákladů je vzduchový podvozek hodně problematické řešení), ale takové XC70 taky stojí na železe a udělané je hodně dobře. Na rozdílu mezi XC70 a "obyčejnou" V70 je dobře vidět, kolik odlišností se musí u tak velkého auta udělat, aby to k něčemu vypadalo.
14. 12. 2010 09:41
Re: Superb Scout
Bude od příštího modelového roku včetně nové výbavy,která buď nahradí Exclusive nebo bude nad ní. :-!
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 09:56
Re: Superb Scout
Paket pro špatný cesty včetně zvýšení podvozku si můžeš objednat už teď k normálnímu superbu ;-)
14. 12. 2010 10:03
Re: Superb Scout
To vím,ale od MY 2012 bude mimo výbav ještě Scout a nová výbava místo Exclusive. :-)
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 10:06
Re: Superb Scout
Simson33 o tom podvozku podle všeho neví ;-)
14. 12. 2010 10:27
Re: Superb Scout
Hooonza: ale ví :-) , jenže zvýšený podvozek k normálnímu Superbu rozhodně není ten, který bude mít Superb Scout, stejně tak jako zvýšený podvozek k normální Octavii není totožný s tím, který má Octavia Scout. Tož tak!
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 10:29
Re: Superb Scout
Podle čeho soudíš?
14. 12. 2010 10:40
Re: Superb Scout
Podle technických údajů, světlá výška Octavie Scout je 180 mm, zadní ramena jsou z jiného materiálu než u běžné Octavie. Pokud si objednáš paket pro špatné cesty k normální Octavii tak se podvozek zvedne jen asi na 160 mm. Fakta, nic víc.
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 10:44
Re: Superb Scout
No Scout má totiž v základu větší kola a pneumatiky než normální oktávie, takže ty to eště trošinku zvednou (tipuju právě o ty další dva centimetry). O materiálu zadní osy jsem nikde nečetl.
14. 12. 2010 11:50
Re: Superb Scout
Pokud jde o ty větší kola u Octavie Scout, tak to máš pravdu, ale já bych to nazval spíše konstrukční ostudou. Díky tomu, že nedošlo k žádné úpravě blatníků, podběhů apod. tak je u Scoutu málo místa mezi karoserií a kolem. Prostě je tam místo na rozměr 225/45 R17 a ne na 225/50 R17, který obouvá Scout. Přitom u auta určeného i na nezpevněné cesty je potřeba přesně opačná, aby bahno nebránilo kolu v otáčení. A nejen na nezpevněné cesty, ale třeba i kvůli sněhu apod. Alespoň, že se konstruktéři poučili a u Yetiho už blatníky upravili pořádně!
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 12:02
Re: Superb Scout
Scout je akorát další verze výbavy, protože se tím způsobem v současné době zvedají prodejní čísla (lidi si rádi připlatí za styl, přestože tím skoro nic navíc nezískají). Čistě z tohoto hlediska jsou konstrukční úpravy podběhů apod. zbytečné. Yeti už je postaven kapku jinak, míří na jinou skupinu zákazníků a má dle mě i daleko výhodnější cenovou politiku.
14. 12. 2010 12:08
Re: Superb Scout
No jak jsem psal výše, u Superbu Scout se trochu bojím, že nepůjde o plnohodnotný allroad jako je třeba XC70, protože to je drahé řešení - hodně věcí se musí upravovat. Taky když vedle sebe stojí XC70 a V70 tak je rozdíl vidět. Prostě dát tam jen větší kola opravdu nestačí...
Avatar - white label
14. 12. 2010 10:21
Re: Superb Scout
Tak bez vzduchu to jde i u toho allroadu, jen o dvě čísla menšího... (A4 all)
14. 12. 2010 10:38
Re: Superb Scout
Jasně, zapomněl jsem tam napsat A6. Jinak vzduchový podvozek je k diskusi hodně zajímavé téma. Třeba BMW a Toyota ho dlouhodobě odmítají, i když každý z jiných důvodů. Toyota tvrdí, že nelze zajistit dlouhodobou spolehlivost zvláště v obtížných provozních podmínkách, vyzkoušeli ho na zadní nápravě LC 120 a závěr je ten, že do těžkých provozních podmínek se nehodí.
Avatar - white label
14. 12. 2010 10:53
Re: Superb Scout
Takový legendární LC100 měl (aspoň na zadní nápravě) vzduch docela dlouho, ne?
A BMW má vzduch třeba u top motorizací X6/X5...
14. 12. 2010 11:43
Re: Superb Scout
S tím BMW máš teda pravdu, X6M a X5M opravdu vzduch na zadní nápravě mají. Výjimka, která potvrzuje pravidlo. No alespoň jsem se dozvěděl něco nového :-) I když smysl těhle aut moc nechápu, sportovní bmw si představuju prostě jinak....
Pokud jde o Toyotu tak velký LC nikdy vzduch neměl, ani minulý ani současný. Tam se světlá výška reguluje jinak - viz systém aktivního nastavení výšky a aktivní variabilní odpružení všech kol AHC & AVS (Active Height Control & Active Variable Suspension).
Avatar - white label
14. 12. 2010 20:37
Re: Superb Scout
Nemájí to jen eMka (X6M/X5M), má to i verze X6 aktiv hybrid...
Avatar - kari.laz
13. 12. 2010 16:51
uvidíme
Myslím, že verze Superb Scout by hodně slušela. Octavia scout je taky fešná. Ale tento výtvor to určitě není. To je takový dost divný. Předpokládám, že to je opravdu jen nějaká domácí úprava. Byl by to zajímavý počin od škody, kdyby vytvořila nějaký fešný superb scout, ale obávám se, že se ho asi nedočkáme.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
13. 12. 2010 18:21
Škoda Superb Allroad Quattro!
Tak to vidím já :-) Prodávat se bude, jen se smějte paka :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pelikoš
13. 12. 2010 19:35
sup skaut
trochu brzy na silvestrovký vtipy >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Radek:)"
13. 12. 2010 19:52
Scout nic moc
Možná je to dobrý tah, ale je trapné mít ve Škodovce všechny modely "voplastovaný", natož vlajkovou loď
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hooonza"
14. 12. 2010 09:58
Re: Scout nic moc
Byla by celkem blbost to neudělat, když se oplastovaný auta tak dobře prodávaji.
13. 12. 2010 20:11
100% FOTOMONTÁŽ
Nejzřetelnější důkaz - podívejte se důkladně na druhý snímek, kde je auto focené zezadu - a zaměřte se na VNITŘNÍ HRANU LEVÉ ZADNÍ PNEUMATIKY.
Že se jedná o fotomontáž je jasně poznat z několika míst i na prvním snímku - napojení prahu a zadního lemu, rozmazaná přední pneumatika dole u asfaltu atd. - docela se divím, že tak slabou fotomontáž v auto.cz nepoznají
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Poustnik
13. 12. 2010 22:09
Re: 100% FOTOMONTÁŽ
Máš asi 100 procentní pravdu. Ta zadní pneumatika je řízlá rovně.
14. 12. 2010 08:22
Re: 100% FOTOMONTÁŽ
JJ, ako som uz pisal vyssie, je tam toho viac:
Staci sa blizsie pozriet na to rozstriekane blato za zadnym kolesom, nevytienovany plastovy lem nad prednym kolesom, trosku utekajucu pravu hornu hranu zadneho naraznika...
Skoda nebude vykradat samu seba pouzitim designu naraznika spred 5 rokov ;-) Superb Scout bude mat celu prednu "tlamu" lemovanu strieborne, zadne odrazky budu rovnake ako u beznej verzie combi...
Avatar - Kolouš
13. 12. 2010 22:41
perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22" a F
:no:
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Krispos
13. 12. 2010 22:56
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Ale tady se nemluví o modelech 1:30 >:D
Avatar - Kolouš
13. 12. 2010 23:01
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
hmmm... koukam, ze Ti to pali...
Avatar - Krispos
13. 12. 2010 23:08
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Nepali, ale když někdo jezdí už třetí Viano a zapomene ho uvést, tak se nestačím divit :-)
Avatar - Kolouš
13. 12. 2010 23:14
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Hele a to je prave to o cem mluvim. Myslel jsem, ze dodatek 458 "s kouli" i mene bystrym napovi v jakem duchu jsem prispevek psal a co si tedy o Sup v plastovejch sukynkach myslim... Jak vidim, nenapovedelo, tak tedy pro mene bystre (nic prosti Tobe): Nemam G na 22 a ano - nemam Italii s taznym...
Treti Viano taky nejezdim, teprve druhy, to prvni bylo Vito... to jen tak pro hnidopichy...
Avatar - white label
13. 12. 2010 23:21
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Tak vidíš, nemáš ani vysoké Géčko, ani nízké eFko a případnou Škodou "eSeS" přitom stejně pohrdáš. :-O >:-[]
edit- Že ty nakonec budeš VéVéčkář... (VitoVianista)... ;-)
Avatar - Kolouš
13. 12. 2010 23:34
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Kdyz vidim Gecko na nizkoprofilech, tak se smichy lamu v pase. Jsem holt clovek jednoduchy mysli, mam rad poradek ve tridach, cokoliv co vycniva mi dela madlajs ve vnimani sveta aut. Jsem zvedavej kam az se vnimani a pohled na "trendy auta" pohne. Nejdriv to byla zaplava turbodieselu (nic porti nim, sam mam taky jeden - to Krispos: 3.0 V6 CDI, ehm), pak ruzny mini MPV kombinace (4 metry na delku, 2 metry na vysku) dale vseobecna masaz, ze i koncepcne mensi auta musi mit 7 sedacek, az jsme pomalu dosli k tomu, ze vsichni potrebujem ctyrkolky a drsny zdolavace prirodnich pasti (a kdyz uz ne 4x4, tak alespon ten drsnej "look"). Uvidime co bude za par let modni. Dneska je to holt Sup s plastovou kosili..
Avatar - white label
13. 12. 2010 23:42
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
"to Krispos: 3.0 V6 CDI, ehm" je reakce na co? :-O
Avatar - Kolouš
13. 12. 2010 23:46
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Krispos se ocividne rad probira mymi pripevky co jsem kde napsal, tak jsem mu to chtel ulehcit. Nic v tom nehledej, nebyĺo to mysleno spatne
Avatar - Krispos
13. 12. 2010 23:52
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Krispos jenom nepochopil tvuj smysl pro humor tak si chtel rypnout :-) Diskuze pod clankem o fake fotkách údajné scout verze Superbu přece nemůže být vážná >:D
Avatar - Kolouš
14. 12. 2010 00:02
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Me to taky prislo jako podvrh (vsimni si dnes uz mirne zastaraleho slova podvrh namisto fake, ve stejnem duchu mzouram na fotku Supa a rikam si je to pravy, nebo ne?) Ja to nepoznam, ve photoshopu ovladam par zakladnich funkci a spis bych ho nazval jako meho nepritele. Jsem pocitacovy USER (jako uzivatel, ne Flatulista) se vsim co k nemu patri... to ale nemeni na tom, ze Gecko (treba 280CDi Pure) bych opravdu ale opravdu mohl...
Avatar - Krispos
14. 12. 2010 13:29
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
To by asi mohl kazdy, lec realita pri pohledu na penezku mi rika, ze si muzu koupit maximalne plakat :-)
Avatar - white label
13. 12. 2010 23:49
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Jen se mi na tom nezdálo nic moc špatného, třílitrový V6 turbodiesel přece nabízí i MB...
Avatar - Kolouš
13. 12. 2010 23:55
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
trefa. Ted dokonce ve Vianu dostane posileni na 165kW (jako bývalá 320CDI)
kombinace noveho podvozku, 15kW navic a o chlup utulnejsiho interieru vypada docela dobre
Avatar - white label
13. 12. 2010 23:03
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
To je výhoda těchto modelů, koupíš si klidně Ferrari a ani na to nemusíš mít koule, stačí bohatě jedna... :-O 8-s >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
14. 12. 2010 00:54
Opravdu směšná diskuse
Zvednutí světlé výšky vozu s náhonem 4 motion je přirozené. Naopak směšný je vůz 4x4, který tahá břicho po zemi.
Řešení je prosté: [odkaz]
Rozbalit vlákno
12
Avatar - pocitac
14. 12. 2010 09:06
Re: Opravdu směšná diskuse
Přesně tak, proč Škodovka nejde touhle cestou [odkaz] :yes:
Avatar - white label
14. 12. 2010 09:19
Re: Opravdu směšná diskuse
Zajímavé "antituningové" podložky. >:-[]
14. 12. 2010 09:21
Re: Opravdu směšná diskuse
Ada: děláš si legraci nebo to myslíš vážně?! Zvednout auto takovou podložkou je opravdu hodně jednoduché, ale nevím jestli si uvědomuješ jak velký vliv to má na jízdní vlastnosti!!! Na off-road vynikající, ale na silnici podle mého názoru katastrofa, dokonce si troufám napsat přímo nebezpečné :no:
Avatar - Poustnik
14. 12. 2010 10:26
Re: Opravdu směšná diskuse
Nedramatizuj....snad každý chápe, že je to něco za něco. Když si zvedneš auto, zlepšíš průchodnost terénem, ale zhoršíš jízdní vlastnosti. Přímá úměra jak vyšitá. Jen by mě zajímalo, kdo by si to na auto dal. Ale lidé jsou různí.... >:D
Avatar - pocitac
14. 12. 2010 10:34
Re: Opravdu směšná diskuse
Nepodceňoval bych český národ, pár plastů z Polska, čtyři podložky + nápis Scout a máš doma to nejlepší co lze v téhle třídě koupit a doma dodělat >:-[] . Kolik myslíš, že jezdí takových Octavií RS na našich silnicích?
Avatar - white label
14. 12. 2010 10:48
Re: Opravdu směšná diskuse
Znám osobně jednoho týpka co měl svého Scouta (pardon allroada) z Octavie kombi už dávno před tím, než to napadlo dělat samotnou Škodovku... :-)
Avatar - pocitac
14. 12. 2010 11:04
Re: Opravdu směšná diskuse
Jak říkám, Čechy bych nepodceňoval, v "samo-doma" máme slušnou tradici a snad už to máme i v genech >:-[] >:D Ten týpek musel být neskutečný czecho drzek. >:-[] Já právě zase znám jednoho týpka, ten urputně "tuní" obyč Octavi na RS. Už do toho narval tolik peněz a času, že už by si jí pravděpodobně koupil v originále …. :-)
Avatar - Poustnik
14. 12. 2010 11:06
Re: Opravdu směšná diskuse
Jak říká Přemek Podlaha, není důležitý výsledek - většinou jsou to blbosti - ale že sis na to přišel sám!!!! >:D
Avatar - Poustnik
14. 12. 2010 11:03
Re: Opravdu směšná diskuse
To opravdu nevím....já nejsem nevěřící Tomáš, vidím nápis - má to koně!!! Statistika asi neexistuje.... >:-[]
Avatar - white label
14. 12. 2010 10:55
Re: Opravdu směšná diskuse
Možná by to nebylo špatné na zimu, vždycky to tam dát při přechodu na zimní pneu a na jaře zase s letníma to dát pryč... >:-[]
Avatar - Poustnik
14. 12. 2010 11:05
Re: Opravdu směšná diskuse
Tak u vás na Valašsku máte možná v zimě i sníh na silnicích, já bych to nevyužil. Já su rád, když si vyměním žárovku a prohodím kola....Když si představím, že někam rvu podložky....a ty tlumiče jsou táááák špinavý většinou.... >:D
Avatar - Ada je zase tady
14. 12. 2010 12:58
Re: Opravdu směšná diskuse
Nesmysl. Porovnej si recenze na Octavii kombi a Octavii kombi 4x4. Ty dva cm se na jizdnich vlastnostech neprojevi. Resp. urcite ne tak, aby to bylo rozenatelne. S Passatem 4motion, zvednutym o 2 cm jsem najezdil 150 tis km, vim, o cem mluvim. BTW, se zvednutou svetlou vyskou o 2cm to slo i koupit.
Avatar - www.skodaoctavia.cz
14. 12. 2010 14:43
ale kdeže
Žádná sériová škodovka.
Nejspíše se jedná o připravovaný projekt úpravce automobilů BENET AUTOMOTIVE s.r.o.
Jak je zřejmé z této fotky: [odkaz]
Škodovka by nedala na nového Superba tak starý nárazník.
Rozbalit vlákno
3
14. 12. 2010 20:19
Re: ale kdeže
Nechceš si ten spam nechat u sebe, nebo si normálně zaplatit regulérní reklamu?
Avatar - www.skodaoctavia.cz
15. 12. 2010 12:25
Re: ale kdeže
To bylo naprosto k věci ty závistivý hlupáku. ;-)
Avatar - white label
15. 12. 2010 14:33
Re: ale kdeže
Možná to byla spíš jeho narážka na podobu/formu tvého nicku, než jen toho jednoho příspěvku...