Vypadá to jako rakev na kolečkách >:D
To si jako fakt myslí, že stačí dát trochu plastu kolem lemů, světlé plasty ze OCt. Scout a malinko zvednout? Celé auto na mě působí hodně disproporčně a ty malé kola jsou jenom třešnička na dortu. Oct. Scout má u mě designový 85% procent, Superb tak 35% :no:
:yes: Když jsem poprvé tuhle fíčurku zapnul v Lexusu LS460, taky jsem měl pár minut sevřené půlky... Ale ono to fakt funguje! :yes: Po 150 km s adaptivním tempomatem se na ten klasický (fabia II) zvyká zle...
Ale já bych s tím adaptivním tempomatem byl opatrný i v běžném provozu, ale asi by to chtělo čas si přivyknout na to, že mi někdo brzdí, na přidávaní plynu jsem si už zvykl, teď ještě brzdu... a pak jednou volant 8-s >:D
Tak si přečti recenzi na MACZ na Passata CC, kde to majitel popisuje, jediný problém shledává v tom, že když uhne auto zpět do pravého pruhu, tak on by se rozjížděl dříve
NO, to mas recht. Ja jsem patral ve svy mysli, jestli nekomu neco zavidim- a furt nic. Snad jen, kdyz jde nekdo na dovolenou. To mu reknu hned, ze je svine :-)
Nekdo tu psal, ze zavidet se muze treba az aston martin a podobne.. >:D ten ma dost
Kazdopadne, tohle auto v pravym ceskym sousedovi krev prihreje, za tim si stojim.
Nad Superbem někdo pukne závistí?Tak to se kácím smíchy.Přijet dejme tomu nějakým Astonem nebo jiným krasavcem za 5 melounů,to by se pukat opravdu dalo ale tohle?Nebuď směšný.
Podla mna to nie su spy fotky, ale len photoshop...Staci sa blizsie pozriet na to rozstriekane blato za zadnym kolesom, nevytienovany plastovy lem nad prednym kolesom, trosku utekajucu pravu hornu hranu zadneho naraznika... ;-\
Bude mat celu prednu "tlamu" olemovanu strieborno, nielen podnaraznik. Zadny strieborny difuzor bude sirsi a cervene odrazky budu mat identicky tvar ako na beznom Superbe Combi...
To už fakt ani redaktori médií neovládajú pravidlá štylistiky textu? Však sa to zle aj číta, "zvýšení světlé výšky"...
Výška by sa nemala zvyšovať alebo znižovať, ale zväčšovať alebo zmenšovať, alebo stúpať, rásť, či naopak klesať. Znie to podobne blbo, ako keď niekto napíše "širšia šírka" alebo "dlhšia dĺžka"...
Je fajn, ak sú články obsažné, zaujímavé a plné informácií, ale to všetko by malo mať na podobnej úrovni aj formu. Bolo by to príjemné. ;-)
Jedine že by čeština tieto a podobné slovné spojenia tolerovala, ale nečíta sa to dobre.
řečeno automobilovou hantýrkou: brzdi své hulvátské tendence... Na tohle jsme zde ještě méně zvědaví než na mluvnickou osvětu nebo přednášku na téma vyšívací steh....
Podle mého názoru Superb Scout hned tak nebude. Vzhledem k rozměrům, kdy je platforma PQ už natažena do maxima, by její zvednutí vyžadovalo pořádný (=drahý) konstrukční zásah, aby to jako celek fungovalo na úrovni.
Bude příští rok.Ta firma co vyrábí plasty pro Fabii,OII a Roomster Scout,tak už zkouší ty plasty na superbu.Formy na to stojí hodně,takže na individuální auto by to nevyvíjeli.
Pokud opravdu bude tak doufám, že to udělají pořádně. Vzduchový podvozek alá Allroad samozřejmě nelze čekat (navíc z hlediska dlouhodobé spolehlivosti a provozních nákladů je vzduchový podvozek hodně problematické řešení), ale takové XC70 taky stojí na železe a udělané je hodně dobře. Na rozdílu mezi XC70 a "obyčejnou" V70 je dobře vidět, kolik odlišností se musí u tak velkého auta udělat, aby to k něčemu vypadalo.
Hooonza: ale ví :-) , jenže zvýšený podvozek k normálnímu Superbu rozhodně není ten, který bude mít Superb Scout, stejně tak jako zvýšený podvozek k normální Octavii není totožný s tím, který má Octavia Scout. Tož tak!
Podle technických údajů, světlá výška Octavie Scout je 180 mm, zadní ramena jsou z jiného materiálu než u běžné Octavie. Pokud si objednáš paket pro špatné cesty k normální Octavii tak se podvozek zvedne jen asi na 160 mm. Fakta, nic víc.
No Scout má totiž v základu větší kola a pneumatiky než normální oktávie, takže ty to eště trošinku zvednou (tipuju právě o ty další dva centimetry). O materiálu zadní osy jsem nikde nečetl.
Pokud jde o ty větší kola u Octavie Scout, tak to máš pravdu, ale já bych to nazval spíše konstrukční ostudou. Díky tomu, že nedošlo k žádné úpravě blatníků, podběhů apod. tak je u Scoutu málo místa mezi karoserií a kolem. Prostě je tam místo na rozměr 225/45 R17 a ne na 225/50 R17, který obouvá Scout. Přitom u auta určeného i na nezpevněné cesty je potřeba přesně opačná, aby bahno nebránilo kolu v otáčení. A nejen na nezpevněné cesty, ale třeba i kvůli sněhu apod. Alespoň, že se konstruktéři poučili a u Yetiho už blatníky upravili pořádně!
Scout je akorát další verze výbavy, protože se tím způsobem v současné době zvedají prodejní čísla (lidi si rádi připlatí za styl, přestože tím skoro nic navíc nezískají). Čistě z tohoto hlediska jsou konstrukční úpravy podběhů apod. zbytečné. Yeti už je postaven kapku jinak, míří na jinou skupinu zákazníků a má dle mě i daleko výhodnější cenovou politiku.
No jak jsem psal výše, u Superbu Scout se trochu bojím, že nepůjde o plnohodnotný allroad jako je třeba XC70, protože to je drahé řešení - hodně věcí se musí upravovat. Taky když vedle sebe stojí XC70 a V70 tak je rozdíl vidět. Prostě dát tam jen větší kola opravdu nestačí...
Jasně, zapomněl jsem tam napsat A6. Jinak vzduchový podvozek je k diskusi hodně zajímavé téma. Třeba BMW a Toyota ho dlouhodobě odmítají, i když každý z jiných důvodů. Toyota tvrdí, že nelze zajistit dlouhodobou spolehlivost zvláště v obtížných provozních podmínkách, vyzkoušeli ho na zadní nápravě LC 120 a závěr je ten, že do těžkých provozních podmínek se nehodí.
S tím BMW máš teda pravdu, X6M a X5M opravdu vzduch na zadní nápravě mají. Výjimka, která potvrzuje pravidlo. No alespoň jsem se dozvěděl něco nového :-) I když smysl těhle aut moc nechápu, sportovní bmw si představuju prostě jinak....
Pokud jde o Toyotu tak velký LC nikdy vzduch neměl, ani minulý ani současný. Tam se světlá výška reguluje jinak - viz systém aktivního nastavení výšky a aktivní variabilní odpružení všech kol AHC & AVS (Active Height Control & Active Variable Suspension).
Myslím, že verze Superb Scout by hodně slušela. Octavia scout je taky fešná. Ale tento výtvor to určitě není. To je takový dost divný. Předpokládám, že to je opravdu jen nějaká domácí úprava. Byl by to zajímavý počin od škody, kdyby vytvořila nějaký fešný superb scout, ale obávám se, že se ho asi nedočkáme.
Nejzřetelnější důkaz - podívejte se důkladně na druhý snímek, kde je auto focené zezadu - a zaměřte se na VNITŘNÍ HRANU LEVÉ ZADNÍ PNEUMATIKY.
Že se jedná o fotomontáž je jasně poznat z několika míst i na prvním snímku - napojení prahu a zadního lemu, rozmazaná přední pneumatika dole u asfaltu atd. - docela se divím, že tak slabou fotomontáž v auto.cz nepoznají
JJ, ako som uz pisal vyssie, je tam toho viac:
Staci sa blizsie pozriet na to rozstriekane blato za zadnym kolesom, nevytienovany plastovy lem nad prednym kolesom, trosku utekajucu pravu hornu hranu zadneho naraznika...
Skoda nebude vykradat samu seba pouzitim designu naraznika spred 5 rokov ;-) Superb Scout bude mat celu prednu "tlamu" lemovanu strieborne, zadne odrazky budu rovnake ako u beznej verzie combi...
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Hele a to je prave to o cem mluvim. Myslel jsem, ze dodatek 458 "s kouli" i mene bystrym napovi v jakem duchu jsem prispevek psal a co si tedy o Sup v plastovejch sukynkach myslim... Jak vidim, nenapovedelo, tak tedy pro mene bystre (nic prosti Tobe): Nemam G na 22 a ano - nemam Italii s taznym...
Treti Viano taky nejezdim, teprve druhy, to prvni bylo Vito... to jen tak pro hnidopichy...
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Tak vidíš, nemáš ani vysoké Géčko, ani nízké eFko a případnou Škodou "eSeS" přitom stejně pohrdáš. :-O >:-[]
edit- Že ty nakonec budeš VéVéčkář... (VitoVianista)... ;-)
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Kdyz vidim Gecko na nizkoprofilech, tak se smichy lamu v pase. Jsem holt clovek jednoduchy mysli, mam rad poradek ve tridach, cokoliv co vycniva mi dela madlajs ve vnimani sveta aut. Jsem zvedavej kam az se vnimani a pohled na "trendy auta" pohne. Nejdriv to byla zaplava turbodieselu (nic porti nim, sam mam taky jeden - to Krispos: 3.0 V6 CDI, ehm), pak ruzny mini MPV kombinace (4 metry na delku, 2 metry na vysku) dale vseobecna masaz, ze i koncepcne mensi auta musi mit 7 sedacek, az jsme pomalu dosli k tomu, ze vsichni potrebujem ctyrkolky a drsny zdolavace prirodnich pasti (a kdyz uz ne 4x4, tak alespon ten drsnej "look"). Uvidime co bude za par let modni. Dneska je to holt Sup s plastovou kosili..
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Krispos jenom nepochopil tvuj smysl pro humor tak si chtel rypnout :-) Diskuze pod clankem o fake fotkách údajné scout verze Superbu přece nemůže být vážná >:D
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
Me to taky prislo jako podvrh (vsimni si dnes uz mirne zastaraleho slova podvrh namisto fake, ve stejnem duchu mzouram na fotku Supa a rikam si je to pravy, nebo ne?) Ja to nepoznam, ve photoshopu ovladam par zakladnich funkci a spis bych ho nazval jako meho nepritele. Jsem pocitacovy USER (jako uzivatel, ne Flatulista) se vsim co k nemu patri... to ale nemeni na tom, ze Gecko (treba 280CDi Pure) bych opravdu ale opravdu mohl...
Re: perfektně se bude vyjímat v mé garáži vedle Géčka na 22"
trefa. Ted dokonce ve Vianu dostane posileni na 165kW (jako bývalá 320CDI)
kombinace noveho podvozku, 15kW navic a o chlup utulnejsiho interieru vypada docela dobre
Ada: děláš si legraci nebo to myslíš vážně?! Zvednout auto takovou podložkou je opravdu hodně jednoduché, ale nevím jestli si uvědomuješ jak velký vliv to má na jízdní vlastnosti!!! Na off-road vynikající, ale na silnici podle mého názoru katastrofa, dokonce si troufám napsat přímo nebezpečné :no:
Nedramatizuj....snad každý chápe, že je to něco za něco. Když si zvedneš auto, zlepšíš průchodnost terénem, ale zhoršíš jízdní vlastnosti. Přímá úměra jak vyšitá. Jen by mě zajímalo, kdo by si to na auto dal. Ale lidé jsou různí.... >:D
Nepodceňoval bych český národ, pár plastů z Polska, čtyři podložky + nápis Scout a máš doma to nejlepší co lze v téhle třídě koupit a doma dodělat >:-[] . Kolik myslíš, že jezdí takových Octavií RS na našich silnicích?
Jak říkám, Čechy bych nepodceňoval, v "samo-doma" máme slušnou tradici a snad už to máme i v genech >:-[] >:D Ten týpek musel být neskutečný czecho drzek. >:-[] Já právě zase znám jednoho týpka, ten urputně "tuní" obyč Octavi na RS. Už do toho narval tolik peněz a času, že už by si jí pravděpodobně koupil v originále …. :-)
Tak u vás na Valašsku máte možná v zimě i sníh na silnicích, já bych to nevyužil. Já su rád, když si vyměním žárovku a prohodím kola....Když si představím, že někam rvu podložky....a ty tlumiče jsou táááák špinavý většinou.... >:D
Nesmysl. Porovnej si recenze na Octavii kombi a Octavii kombi 4x4. Ty dva cm se na jizdnich vlastnostech neprojevi. Resp. urcite ne tak, aby to bylo rozenatelne. S Passatem 4motion, zvednutym o 2 cm jsem najezdil 150 tis km, vim, o cem mluvim. BTW, se zvednutou svetlou vyskou o 2cm to slo i koupit.
Žádná sériová škodovka.
Nejspíše se jedná o připravovaný projekt úpravce automobilů BENET AUTOMOTIVE s.r.o.
Jak je zřejmé z této fotky: [odkaz]
Škodovka by nedala na nového Superba tak starý nárazník.