Novinky
Za skicu bych dal A+, jak bude vypadat ve skutečnosti a hlavně interiér je otázka. Zpracování interiéru snad už nebude na úrovni nižších vozů téže východní automobilky, jako tomu bylo doposud.
Obecně mě ale mrzí mizení víceválcových motorů ze střední třídy, čímž se stává jen větší nižší střední. Jediné, co tyto třídy odlišuje větší měrou je příplatková výbava 😒
Obecně mě ale mrzí mizení víceválcových motorů ze střední třídy, čímž se stává jen větší nižší střední. Jediné, co tyto třídy odlišuje větší měrou je příplatková výbava 😒
Ještě 4x4 a už si může tykat se Superbem, pokud dodrží evropský standart, který je dost vymazlený.
Jenom malá oprava k údaji v článku - ten benzín 2.0 určitě nebude mít 103 kW, ale nejspíš 120 kW (jako např. v ix35)
Mam obavu, ze pro radu automobilek a designery v dalsich letech bude daleko narocnejsi odlisit designove mezistupne vyssich a vyssich strednich trid z duvodu vseobecne vyssi kvality, ladnosti krivek a rade dalsich prvku.
V minulosti proste bylo jasne napohled v jake tride je dane auto, jelikoz jeho hodnota at spolecenska ci materialni byla okamzite znat.
Tak jak jednotlive tridy rostou do rozmeru, "Nelze to jit donekonecna", bude dozajista dochazet k tomu, ze novy model dane tridy se smele vyrovna tride nad nim ci jej i prekonava.
Ale inak máš pravdu. Veď ak porovnáme napríklad aktuálne Polo, tak jeho veľkosť je približne na úrovni Golfu IV. A takto by sme mohli porovnávať u viacerých automobiliek. Nemyslím si, že zákazníkom by to vadilo, práve naopak. 😄
jednou jsem uz recenzi delal na jinem servru a reakce byly zavistive a negativni a davat si stim praci po zkusenostech uz se mi nechce .......
lide moc pochopeni pro tento druh aut nemaji..... 😢
A čo sa týka závisti, na tú sa vy ser. Lepšie ak ti ľudia závidia, ako keby nemali čo závidieť... :yes: