Pokud má tahle skica signalizovat, že správnou cestou je podle Hondy nikoli styling přídě, prezentovaný na faceliftu Coupe [odkaz] a sedanu [odkaz] , ale spíše filozofie původního kupé [odkaz] , respektive evropského Civicu, pak je to signál jedině správný. :yes:
Smutné je, že klasickým kompaktním kupé v Evropě dlouhodobě pšenka nekvete a tak si ho budeme moci prohlížet nanejvýš tak na internetu. :-(
Malinké coupé, Kingu, je v Evropě vyčpělý téma přesně, jako dederonová košile. Životaschopný produkt je SCIROCCO, to je kompaktní "coupé" tohoto století.
Trendy bohužel v Evropě udává především duo Audi/VW a obecně pokud s něčím nepřijde evropská automobilka, šance na úspěch je minimální. Kdo štěkl po Outbacku, dokud nevyjelo Audi s Allroadem, podívej se na úspěšnost hatchkupé od BMW, ale Scirocco úspěšné je, kolik mělo Mitsubishi MPV a nikdo jimi nejezdil dokud Renault znovuneobjevil Ameriku se Scenicem, Honda měla i kompaktní MPV s vyšším podvozkem a pohonem všech kol (Civic Shuttle 4WD) a nikdo tím tehdy nejezdil. To samé nastane, až evropská automobilka znovuobjeví klasické kompaktní kupé. Hold jak na to nemají odvahu místní automobilky, tak pak ani kupující. Soused typu XY by se mi mohl smát...
Evropa je vůbec divná kolébka motorismu... Tak patriarchální, že je vlastně sama proti sobě. Tleskáme tady jenom sobě a svým pseudoúspěchům. Tleskáme naftovým vozům, bodejď by ne, když s radostí platíme nejdražší pohonné hmoty, tleskáme pseudoekologii a s radostí budeme jezdit ve vozech s přeplňovanými sekačkovými motory jejichž přínos ekologii je tak maximálně papírový stejně jako všech těch biosraček v palivu, za identická auta platíme rádi o několik desítek procent víc než zbytek světa, ale přestože si svět ťuká na hlavu, my samou hrdostí na "to evropské" nevidíme vlastní blbost:-)
Není příjemné číst to, co jsi napsal, není příjemné o tom chvilku uvažovat a vůbec není příjemné si přiznat, že máš BOHUŽEL ZATRACENĚ PRAVDU.....sorry, reaguji na příspěvek MichalH!