Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Civic Concept: Premiéra v Detroitu

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
Lednový autosalon v Detroitu se stane místem světové premiéry konceptu nové generace Hondy Civic.

North American International Auto Show v Detroitu bude probíhat od 10. do 23. ledna a veřejnosti se jeho brány otevřou poprvé 15. ledna. Právě zde hodlá automobilka Honda představit koncept, který má více než naznačit jakou podobu bude mít devátá generace modelové řady Civic pro severoamerický trh.

Prozatím Honda zveřejnila pouze jedinou skicu nového konceptu. Ta naznačuje, že se designéři při jeho navrhování inspirovali posledním provedením evropského Civicu Type R i hybridním kupé CR-Z. První jmenovaný vůz koncept lehce připomíná hlavními světlomety a maskou chladiče, zatímco na druhý odkazují tvary předního nárazníku.

Skica naznačuje, že koncept bude mít karoserii dvoudveřového kupé. K technice, která se má pod touto karoserií ukrývat, se tiskové materiály automobilky prozatím nijak nevyjadřují. Honda ovšem oficiálně uvedla, že prodej sériového provedení deváté generace Civicu pro modelový rok 2012 se na severoamerickém trhu rozběhne na jaře 2011.

Ondřej Pavlůsek
Diskuze (11)
16. 12. 2010 22:06
Re: Civic 8G Evo 1
Není příjemné číst to, co jsi napsal, není příjemné o tom chvilku uvažovat a vůbec není příjemné si přiznat, že máš BOHUŽEL ZATRACENĚ PRAVDU.....sorry, reaguji na příspěvek MichalH!
Avatar - King
15. 12. 2010 12:52
Re: Civic 8G Evo 1
Jak říkáš. :yes: A těch příkladů je víc. Naposled třeba SsangYong Actyon vs BMW X6. :-)
Avatar - King
15. 12. 2010 12:49
Re: Protiaerodynamický humus
e? Vstals dnes velkým svalem hýžďovým napřed, nebo to máš chronické? :-|
15. 12. 2010 11:45
Re: Civic 8G Evo 1
Trendy bohužel v Evropě udává především duo Audi/VW a obecně pokud s něčím nepřijde evropská automobilka, šance na úspěch je minimální. Kdo štěkl po Outbacku, dokud nevyjelo Audi s Allroadem, podívej se na úspěšnost hatchkupé od BMW, ale Scirocco úspěšné je, kolik mělo Mitsubishi MPV a nikdo jimi nejezdil dokud Renault znovuneobjevil Ameriku se Scenicem, Honda měla i kompaktní MPV s vyšším podvozkem a pohonem všech kol (Civic Shuttle 4WD) a nikdo tím tehdy nejezdil. To samé nastane, až evropská automobilka znovuobjeví klasické kompaktní kupé. Hold jak na to nemají odvahu místní automobilky, tak pak ani kupující. Soused typu XY by se mi mohl smát...
Evropa je vůbec divná kolébka motorismu... Tak patriarchální, že je vlastně sama proti sobě. Tleskáme tady jenom sobě a svým pseudoúspěchům. Tleskáme naftovým vozům, bodejď by ne, když s radostí platíme nejdražší pohonné hmoty, tleskáme pseudoekologii a s radostí budeme jezdit ve vozech s přeplňovanými sekačkovými motory jejichž přínos ekologii je tak maximálně papírový stejně jako všech těch biosraček v palivu, za identická auta platíme rádi o několik desítek procent víc než zbytek světa, ale přestože si svět ťuká na hlavu, my samou hrdostí na "to evropské" nevidíme vlastní blbost:-)
15. 12. 2010 01:05
Re: Protiaerodynamický humus
Hmmm... a co ty, "wolffe" z dálného východu? :-O