Novinky
Nejdřív přijde zpráva o tom, jak odflákli novou velkou Lancii a vzápětí informace o nástupci 166ky, která dostane mnohem lepší motor a nejspíš i zcela svébytný design. Je vidět, jakou značku má Marchionne radši. Za to, co Fiat za posledních 20 let s Lancií provedl, bych postavil celý vedení před zeď. Delta je jen přebouchaný Bravo, ale Giulietta dostala novej podvozek. Nová Thema bude jen přelepenej Chrysler, ale velká Alfa bude mnohem osobitější. :no: :-!
Hm, takze nevime nic o nicem, krome toho, ze nova Alfa 166 bude (logicky) taky postavena na platforme Chrysleru. Pokud ovsem vubec kdy prijde, protoze druha vec, kterou jsem si z clanku odnesl, je ta, ze nova velka Alfa je zcela v nedohlednu. V kontextu tyhle "zpravy" je aspon lepe videt, jakej by byl pro Fiat uspech, kdyby predstavil alespon tu novou Themu jakozto mirne upravenej Chrysler 300. A kdyby se Fiatu podarilo do ni sehnat i slusnej velkej dyzl, byl by to nejvetsi italskej zarez do vyssi stredni za poslednich 25 let, ktery uz uplynuly od predstaveni Alfy 164 a puvodni Themy.
nová Alfa 166 bude nakonec postavena na prodlouženém a rozšířeném podvozku Pandy, s tím, že ho namontují obráceně, aby auto mohlo mít poháněné zadní kola a pak tam prdnou ten Pentastar a bude to dělo >😁 >😁
Osobne som veľkým fanúšikom AR a úprimne jej držím palce, pretože ide stále a to aj napriek slabým predajom o technicky a dizajnovo originálnu automobilku, ktorá by na trhu chýbala, ale...podobné vyjadrenia a informácie ohľadne nástupcu modelu 166 mi skutočne pripadajú už trápne, až vtipné. Veľa rečí a skutek utek, navyše ak beriem do úvahy nedávne a treba zdôrazniť, že definitívne vyjadrenia o ukončení projektu na nástupcu modelu 166, ktorého pozíciu by malo prebrať renomovanejšie Maserati s úplne novým modelom strednej triedy. Jedna informácia je v rozpore s inou, prestávam tomu rozumieť.
Tak nějak už nevím. Alfa a čtyřdveřové kupé? Ať jdou celou touhle koncepcí už všichni k šípku. Ano - MB CLS první generace - nádherné auto. Pak ale spousta jeho dnešních klonů ve stejném a okolních segmentech. Auta sama o sobě jsou to povětšinou pěkná, ale... Copak klasický sedan už není dost dobrý? Čtyřdveřová kupé ano, ale jen jako doplněk nabídky. Dělat z původního sedanu čyřdvéřáka... smutné...
Takže nástupce Alfy 166? Super! Zadokolka? Paráda! Čtyřdveřový sedan? Ehmmm 😡, díky, raději ne... 😒
Samozřejmě nezbývá než si počkat na představení nového modelu. Snad mě chlapci a děvčata od AR mile překvapí.
P.S. JÁ - CHCI - SEDAN!!!
Takže nástupce Alfy 166? Super! Zadokolka? Paráda! Čtyřdveřový sedan? Ehmmm 😡, díky, raději ne... 😒
Samozřejmě nezbývá než si počkat na představení nového modelu. Snad mě chlapci a děvčata od AR mile překvapí.
P.S. JÁ - CHCI - SEDAN!!!
Definuj "štvordverové kupé". Čo to je? Blbosť - marketingový výmysel, nezmysel.
"Kupé (fr. coupé, angl. coupé alebo coupe) je automobil väčšinou športového charakteru s uzavretou dvojdverovou karosériou. Majú jednu alebo dve rady sedadiel, pričom v prípade dvoch rád sú zadné sedadlá menšie a poskytujú menší komfort pri cestovaní. Pred nástupom motorizovaných vozidiel označovalo slovo kupé prednú časť kontinentálneho dostavníka."
Aj CLS je len sedan so športovým výzorom, a ostane sedanom, aj keď mu budú hovoriť "štvordverové kupé".
Tak sa neboj, ak bude nová veľká Alfa, bude sedan. Prinajhoršom lift. 😉
"Kupé (fr. coupé, angl. coupé alebo coupe) je automobil väčšinou športového charakteru s uzavretou dvojdverovou karosériou. Majú jednu alebo dve rady sedadiel, pričom v prípade dvoch rád sú zadné sedadlá menšie a poskytujú menší komfort pri cestovaní. Pred nástupom motorizovaných vozidiel označovalo slovo kupé prednú časť kontinentálneho dostavníka."
Aj CLS je len sedan so športovým výzorom, a ostane sedanom, aj keď mu budú hovoriť "štvordverové kupé".
Tak sa neboj, ak bude nová veľká Alfa, bude sedan. Prinajhoršom lift. 😉
Až se fiatkoncern víc položí, tak Alfu prodají koncernu a Alfa 166 bude čtyřkolka 3,0 TDI s prvotřídní technikou a divil bych se, že by ji neodladili tak, že to bude pořád Alfa.
všichni pláčou, že je zase všechno špatně....
Přitom sám koncern vůbec neví (aspoň podle posledních vyjádření), jestli velká AR vůbec kdy bude....
Takže to, co se píše nahoře jsou opravdu jen spekulace autora a plácání do vody 8-s
Můžu autora článku poprosit o nějaký odkaz na nějakou tiskovou zprávu, kde se píše něco o "čtyřdveřovém kupé" a o designu "s odkazem na Giuliettu a 8C"?
Podle mě nic takového neexistuje a jsou to jen autorovy fantasie....
Přitom sám koncern vůbec neví (aspoň podle posledních vyjádření), jestli velká AR vůbec kdy bude....
Takže to, co se píše nahoře jsou opravdu jen spekulace autora a plácání do vody 8-s
Můžu autora článku poprosit o nějaký odkaz na nějakou tiskovou zprávu, kde se píše něco o "čtyřdveřovém kupé" a o designu "s odkazem na Giuliettu a 8C"?
Podle mě nic takového neexistuje a jsou to jen autorovy fantasie....
Edit:to mělo být pod příspěvet T613
Jak se to vezme, protože bez něj by asi "neskončilo" tak moc slavně ani Audi, protože v podstatě:
dnešní Audi = Auto Union + NSU, to vše pod "režií" VW.
V období 1964 - 1966, převzal (od Daimler Benz AG) VW AG , Auto Union GmbH s jejím závodem v Ingolstadtu, ke čtyřem kruhům Auto Union začal následně používat jen jeho jednu původní značku AUDI. V roce 1969 došlo ke sloučení bývalé NSU AG a Volkswagen Group Auto Union GmbH , se sídlem v Ingolstadtu na Audi NSU Auto Union AG , se sídlem v Neckarsulmu, a to až do roku 1985, kdy se název zkrátil Audi AG se sídlem v Ingolstadtu.
P.S. Dnešní (od r. 1985) NSU GmbH je dceřiná společnost Audi Tradition. V výrobním závodě v NeckarSUlmu se vyrábí Audi A4 (některé verze) , Audi A5 Cabrio, Audi A6 , Audi S / RS 6, A6 allroad, Audi R8 a Audi A8, R8. Dále částí pro Audi TT a Audi Q7.
V r. 2006 oslavil závod Audi v Neckarsulmu 100é výročí.
V tomto roce byla také zahájena výroba Audi R8.
edit - Audi by vlastně dnes mělo mít ve znaku těch kruhů spíš pět (kompletní olympiáda), ještě jeden (velký) i za NSU. Bývalá sláva značek Audi, DKW, Horch, Wanderer a NSU se dnes nese dál pouze prostřednictvím "staronové" značky AUDI a loga Auto Union, ale myslím si, že ostudu jim rozhodně nedělá...
My staromilci si občas při spatření Audi TT / TTS vzpomeneme na stejnojmenné NSU, ale to je tak všechno...
P.S, Ano TT, TTS... navíc marketingový slogan Audi: "Náskok díky technice", vznilk ještě počátkem 70tých let v souvislosti právě s NSU.
P.S. Viz. třeba tady a dnes, přísp. 8:27 o zkušenostech s kvalitou (v tomto ohledu!) Fordu.
U značky hlavně záleží na výběru materiálů a metod testování kvality. U továrny pak záleží na tom, jak dobré má zaměstnance - auto z jedné továrny může být ze statistického hlediska poruchovější než z jiné továrny.