Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nástupce Alfy Romeo 166 bude mít zadní pohon

Aleš Dragoun Aleš Dragoun 14. 12. 2010
12
43
Zobrazit náhledy (12)
Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia Alfa Romeo Giulia
O nástupci Alfy Romeo 166 se mluví již několik let. Nyní je jasná základní koncepce: bude mít pohon zadních kol!

Velký sedan Alfa Romeo, ať už se bude jmenovat 169, či jakkoli jinak, bude sdílet platformu LX s aktuálním Chryslerem 300C a Dodge Charger. Jedná se tedy o klasiku s pohonem zadních kol. Naposledy ji automobilka v této třídě nabízela v letech 1984-1987 v podobě řady 90.

Design bude sportovní ve stylu vozů zcela nelogicky označovaných čtyřdveřová kupé, jen doufejme, že těch dveří nebude ve skutečnosti pět, jako u mnohých z nich. Ve tvarech najdeme zřetelné odkazy na ostatní aktuální modely, zejména MiTo, Giuliettu a 8C Competizione.

Pod kapotou uvidíme zážehové i vznětové motory. Vrcholem nabídky by měl být dvakrát přeplňovaný vidlicový osmiválec s elektrohydraulickým ovládáním sacích ventilů MultiAir. Z relativně malého objemu 3,0 l nabídne až 298 kW (406 k). Zatím není známo, kdy se nové velké alfy dočkáme, může to trvat i několik dalších let.

Snímky ve fotogalerii ukazují vizi velkého sedanu Alfy Romeo, kterou prezentoval na auto.cz designér Ján Bujňák

Autodesign na Auto.cz: Alfa Romeo Coelus Jána Bujňáka

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

článek jak noha.... bravo, redakce....!
| 15. 12. 2010
OK, zdrojový článek z AMS.... ale nikdo ze zástupců automobilky se k tomu absolutně nevyjádřil.... čili jenom a jenom spekulace.... (pak se tady zas bude psát, že je Alfa slibotechna, přitom za tohle vůbec nemůže....)
článek jak noha.... bravo, redakce....!
| 15. 12. 2010
skutečná podoba
| 15. 12. 2010
1. souhlasím s WL, je to hodně o značce jako takové. A pak je tu i "faktor kompletace". V Německu bylo to auto zkompletováno, ale odkud pochází třeba taková palubka se už nikde nedočteš. Například řada Audin má komplet palubky dělány v ČR - tuším A4/A5/R8, možná ještě něco dalšího. V továrně v Německu jí jen přimontují, připojí a je hotovo. A Amík se pak těší ze skvělé palubky Made in Germany.

U značky hlavně záleží na výběru materiálů a metod testování kvality. U továrny pak záleží na tom, jak dobré má zaměstnance - auto z jedné továrny může být ze statistického hlediska poruchovější než z jiné továrny.
Avatar - white label
skutečná podoba
| 15. 12. 2010
Pokud nebudeme (u VW) zaměňovat "německou preciznost zpracování" s nějakou vyjímečnější bezporuchovostí, pak mám obvykle k podobnému přesvědčení blízko i dnes. Stačí jen přesednout v různých autosalonech třeba z Golfu, nebo Pola do meinstreamové konkurence a přitom se dobře (a kriticky) dívat a vše pečlivě vnímat...

P.S. Viz. třeba tady a dnes, přísp. 8:27 o zkušenostech s kvalitou (v tomto ohledu!) Fordu.
Avatar - white label
skutečná podoba
| 15. 12. 2010
Ne ne, to byla určitě jeho reakce na Magistra (17:45) nad tebou...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku