Ten jsem videl. Tak nejak to melo v 90 letech zacit, ne az ted. Dneska cistokrevny elektromobil nabidne max 160km, krom tesly. Porad na prd. Volt je rozumny a pouzitelny auto, takovej prozatimni pristup chvalim.
nemohli urobit klasicky sedan?...takto sprznit zadok 8-s asi vela ludi potrebuje, aby bolo vidno, ze jazdia hybrid...na druhu stranu isto su ludia, ktori chcu hybrid ale zaroven aby vyzeral ako normalne auto..
komu není z hůry dáno v apatyce nekoupí .... o Opelu Ampera samozřejmě vím ;-) tento převlečený Chevrolet s cenou přes milion korun, to bude terno >:-[]
Ja osobne by som si veľmi rád také auto vyskúšal, a potencionálne ho aj vlastnil..a nie som žiadny ekoaktivista ani zelená hlávka šalátu..čo je na tom aute zlé? Snáď okrem ceny ;-\
jak vime tak cena hraje roly jen v urcitych castech sveta a jen u urcite casti lidi v danych castech (patri tam i CR/SR), takze Volt alias v EU Ampera maji sanci i s vetsi cenou nez jakou nabizi rekneme konkurencni vozy jako Prius (tusim zacina na 750k korunach?), podle tech cisel nechtej Volta delat v milionovich seriich a tak se po tech desetitisicich rocne zaprasi jak nic :-!
jednou celkem dost velikou vyhodou, pokud nepocitame vetsi dojezd na elektrinu nez jine hybridy je pokud vim i moznost ve Voltu a tedy zrejme i Ampere pouzivat palivo E85, a pokud jsem si za posledni 2 roky stacil vsimat, tak benzinek ktere E85 nabyzeji je jiz celkem dost a cena taky neni zrovna silena, docela se me libi a 21-24 korun je porad hezci nez 31-32 za N95 :-)
8 leta zaruka taky nezni spatne, je to lepsi nez 7 >:-[]
Já osobně nevidím budoucnost tohoto auta v EU nějak růžově. Takový Prius stojí v USA 22 tisíc $ (cca 400 tisíc, u nás snad lehce pod 700). Tohle skoro dvakrát tolik, tedy budeme moci být rádi za cenu kolem milionu. Na dotace bych se u nás nespoléhal. Takže já bych řekl, že takový Nissan Leaf se na starém kontinentu zabydlí daleko lépe. Ale jen čas ukáže.