Novinky
sam74
0
Vypadá moc hezky, ale v porovnání s cenama aut ve státech moc drahé. V EU pak neprodejné. Tohle auto si rozhodně nekoupí člověk, co chce šetřit.
Nicco
0
Vo filme Who killed electric car? vidno, buducich majitelov. Niektori by aj zivot dali, len aby im GM nezobralo EV-1.
Frantizsekk
0
Ten jsem videl. Tak nejak to melo v 90 letech zacit, ne az ted. Dneska cistokrevny elektromobil nabidne max 160km, krom tesly. Porad na prd. Volt je rozumny a pouzitelny auto, takovej prozatimni pristup chvalim.
nemohli urobit klasicky sedan?...takto sprznit zadok 8-s asi vela ludi potrebuje, aby bolo vidno, ze jazdia hybrid...na druhu stranu isto su ludia, ktori chcu hybrid ale zaroven aby vyzeral ako normalne auto..
tak vsichni ekologove vybrat kasicky a hura pro voltika at ma planeta radost >😁
už se těším na evropský VWolt 😉
nebude to spise OpelVolt alias Ampera
Bude 😁, del42sa je jen uplne mimo automobilove deni...Je to nejakej VWckar, co ma Octavku 😁.
komu není z hůry dáno v apatyce nekoupí .... o Opelu Ampera samozřejmě vím 😉 tento převlečený Chevrolet s cenou přes milion korun, to bude terno >😒]
jak vime tak cena hraje roly jen v urcitych castech sveta a jen u urcite casti lidi v danych castech (patri tam i CR/SR), takze Volt alias v EU Ampera maji sanci i s vetsi cenou nez jakou nabizi rekneme konkurencni vozy jako Prius (tusim zacina na 750k korunach?), podle tech cisel nechtej Volta delat v milionovich seriich a tak se po tech desetitisicich rocne zaprasi jak nic :-!
jednou celkem dost velikou vyhodou, pokud nepocitame vetsi dojezd na elektrinu nez jine hybridy je pokud vim i moznost ve Voltu a tedy zrejme i Ampere pouzivat palivo E85, a pokud jsem si za posledni 2 roky stacil vsimat, tak benzinek ktere E85 nabyzeji je jiz celkem dost a cena taky neni zrovna silena, docela se me libi a 21-24 korun je porad hezci nez 31-32 za N95 😄
8 leta zaruka taky nezni spatne, je to lepsi nez 7 >😒]
jednou celkem dost velikou vyhodou, pokud nepocitame vetsi dojezd na elektrinu nez jine hybridy je pokud vim i moznost ve Voltu a tedy zrejme i Ampere pouzivat palivo E85, a pokud jsem si za posledni 2 roky stacil vsimat, tak benzinek ktere E85 nabyzeji je jiz celkem dost a cena taky neni zrovna silena, docela se me libi a 21-24 korun je porad hezci nez 31-32 za N95 😄
8 leta zaruka taky nezni spatne, je to lepsi nez 7 >😒]
Já osobně nevidím budoucnost tohoto auta v EU nějak růžově. Takový Prius stojí v USA 22 tisíc $ (cca 400 tisíc, u nás snad lehce pod 700). Tohle skoro dvakrát tolik, tedy budeme moci být rádi za cenu kolem milionu. Na dotace bych se u nás nespoléhal. Takže já bych řekl, že takový Nissan Leaf se na starém kontinentu zabydlí daleko lépe. Ale jen čas ukáže.
Kdo má čas tak ať si tenhle film stáhne a podívá se na to jak dopadl jeden z pokusů GM vyrábět elektrické auto EV1. :yes:
Uz aby tu byla aspon Ampera, doufam, ze se bude zaroven nabizet i Volt v Evrope, kazdopadne tohle auto jde okamzite do garaze.
Tohle je auto pro extravagantni naboby, ne auto pro zivot. :no: