Bezpečnost
Nás na diskuzi nemusí naštěstí svolávat nikdo, intuitivně vytušíme, že si máme sednout k monitoru...
Pro každou automobilku jsou svolávačky nepříjmené. Těm prosťáčkům, kteří se veřejně domnívají (bože) že snad redaktor konspiruje proti Hondě a zprávy o VW dokonce píše šifrovaným písmem snad jen krátké informativní sdělení - informace jede v tom správném pořadí - Honda je globální problém a svolávat se bude i zde, u VW se jedná o problém v Americe. Pokud tě zajímá jak si stojí Proton v malajsii, popros šéfredaktora, ať ti to hází rovnou do mobilu, tedy, pokud budeš mít po tom potom lepší spaní.
Fatální průšvih byla TTT, tohle nahoře je brnkačka. Bohužel je to realitou doby, tlak na modernizace, dokonce se nám už zdá sedm let na obměnu modelů jako příliš dlouhá doba... koneckonců, někdy mívám i pocit, že auta se modernizují hlavně proto, abychom zde měli o čem kafrat...
Takže, jestli je tu nějakej prosťáček, kterej to, že nevlastní geteerko od nissanu odůvodňuje tím, že se bojí svolávačky, ať se jde bodnout. Auto je velmi velmi komplikovaný stroj a svolávačka je holt doprovodným efektem masové výroby.
Ostatně v lednu má být zahájena svolávačka diskutérů, uskuteční se školení na téma - jak správně diskutoVWat. Nevím teď přesně, kdo to organizuje, ale garantuju vám, že výplachem projde každej, kdo má registrovanej nick. Registrovaní partneři projdou nadto i klystýrem... No vidíš, kam nás ta svolávačka až zahnala... 😉
Pro každou automobilku jsou svolávačky nepříjmené. Těm prosťáčkům, kteří se veřejně domnívají (bože) že snad redaktor konspiruje proti Hondě a zprávy o VW dokonce píše šifrovaným písmem snad jen krátké informativní sdělení - informace jede v tom správném pořadí - Honda je globální problém a svolávat se bude i zde, u VW se jedná o problém v Americe. Pokud tě zajímá jak si stojí Proton v malajsii, popros šéfredaktora, ať ti to hází rovnou do mobilu, tedy, pokud budeš mít po tom potom lepší spaní.
Fatální průšvih byla TTT, tohle nahoře je brnkačka. Bohužel je to realitou doby, tlak na modernizace, dokonce se nám už zdá sedm let na obměnu modelů jako příliš dlouhá doba... koneckonců, někdy mívám i pocit, že auta se modernizují hlavně proto, abychom zde měli o čem kafrat...
Takže, jestli je tu nějakej prosťáček, kterej to, že nevlastní geteerko od nissanu odůvodňuje tím, že se bojí svolávačky, ať se jde bodnout. Auto je velmi velmi komplikovaný stroj a svolávačka je holt doprovodným efektem masové výroby.
Ostatně v lednu má být zahájena svolávačka diskutérů, uskuteční se školení na téma - jak správně diskutoVWat. Nevím teď přesně, kdo to organizuje, ale garantuju vám, že výplachem projde každej, kdo má registrovanej nick. Registrovaní partneři projdou nadto i klystýrem... No vidíš, kam nás ta svolávačka až zahnala... 😉
Nedá sa nesúhlasiť, ale nie celkom bez výhrad. Čo myslíš tým "fatálním průšvihem" ? To, že Amíci spravili z vlastnej blbosti cnosť aby si pľuvli na Toyotu, alebo to, že Toyota vzala ich blbosť za svoju chybu?
>😁
>😁
To je velmi případná poznámka.
Amíci to ještě nemaj tak zažitý. Posledně si jeden zapnul tempomat a odešel si něco vyřizovat do zadní části vozu. 8-s
Takže Toyota si sypala popel na hlavu ostošest, protože se hledal viník americký nedostatečnosti a bylo třeba zabránit ještě větším ztrátám.
Amíci to ještě nemaj tak zažitý. Posledně si jeden zapnul tempomat a odešel si něco vyřizovat do zadní části vozu. 8-s
Takže Toyota si sypala popel na hlavu ostošest, protože se hledal viník americký nedostatečnosti a bylo třeba zabránit ještě větším ztrátám.
Vydedukovat z mojho textu ze snad redaktor konspiruje proti Honde....to si sa bud musel naozaj velmi snazit, alebo si zapojil svoju legendarnu zensku domyslavost. Auto.cz informuje samostatnymi clankami o zvolavackach v Cine, Juznej Korei, Juznej a Severnej Amerike. Keby vysla agenturna sprava o zvolavacke v Malajsii, tiez ju uverejnia, ver tomu. Akurat samostatnu agenturnu spravu o zatial najväcsej tohtorocnej zvolavacke VW sa rozhodli dat ako samostatny posledny odstavec v ramci clanku o zvolavacke inej znacky. Presiel som si vsetky clanky na auto.cz ktore sa dali vyhladat pod heslami "svola" a "svolava" a nic podobne som zatial nenasiel. Ty ano?
Mas pravdu, ze zahrnuti pomerne vyznamny svolavacky VW, byt v USA, do clanku o Honde, nekoresponduje se zpusobem, jak auto.cz informuje o ostatnich svolavackach a nepusobi tim padem v uvedenym kontextu nijak zvlast seriozne. Na obranu redakce je nicmene treba rict, ze pouze zkopirovali info od CTK - viz [odkaz] . Nabizi se samozrejme otazka, proc profesionalni redaktori nenapisou do Googlu "VW usa 2010 recall" a pouze prevezmou slovo od slovo zpravu z tiskovky.
:yes😒br />
Ale to, že redaktor konspiruje, to mi stejně nevymluvíš. Jenom ještě nevím, proti komu. 😉
Ale to, že redaktor konspiruje, to mi stejně nevymluvíš. Jenom ještě nevím, proti komu. 😉
tak je fajn, že dokonce i takový gigant jako ty se vyvíjí 😉
Před pár lety tě nad svolávačkama jímala hrůza, viz tady: [odkaz]
a dnes už to nonšalantně přecházíš mávnutím rukou....
A nebo že by to spíš bylo o té demagogii a překrucování skutečností?
PS: zas to vyšlo na Vánoce, to jsou paradoxy, že 😉
Před pár lety tě nad svolávačkama jímala hrůza, viz tady: [odkaz]
a dnes už to nonšalantně přecházíš mávnutím rukou....
A nebo že by to spíš bylo o té demagogii a překrucování skutečností?
PS: zas to vyšlo na Vánoce, to jsou paradoxy, že 😉
Hondy byly, jsou a určitě budou kvalitnější a spolehlivější, než VW.
Jen úplný antitechnik např. nevidí neskutečný rozdíl technických úrovní Passatu a Acordu, samozřejmě ve prospěch Hondy.
Myslím si, že Hondařům nepřísluší vůbec srovnávat Hondy s něčím takovým, jako jsou VW.
Jen úplný antitechnik např. nevidí neskutečný rozdíl technických úrovní Passatu a Acordu, samozřejmě ve prospěch Hondy.
Myslím si, že Hondařům nepřísluší vůbec srovnávat Hondy s něčím takovým, jako jsou VW.
>😁 Jiříkovo vidění, aneb jak se dostat do "H"ondího nebe.
Jezdím výrobkem koncernu VW v klidu uznám, že je Honda celkově určitě spolehlivější. Jestli to kolem sebe nevidíš, nečteš nebo nechceš je už tvoje věc, třeba se ty do "VW" nebe dostaneš 😄
Vidím, že místní Jiríci H a jirini v tom mají "do smrti" naprosto jasno... >😒]
Zatím nevidím nic zásadního, co by pomohlo VW pozvednout technickou úroveň Hondy.
Ale pro objektivnost, kdybych měl na vybrání mezi VW a francouzskými vozy, neváhal bych a bral VW.
Ale pro objektivnost, kdybych měl na vybrání mezi VW a francouzskými vozy, neváhal bych a bral VW.
Apropo v čem je ten Accord o tolik lepší?
tak začneme podvozky😒br />
- např. Passat z roku 2005: vzadu 4-prvek, vpředu obyčejný McPerson (stejná úroveň jako o třídu nižší Honda Civic), Accord - vpředu dvojitý lichoběžník, vzadu nejdokonalejší zavěšení - 5-prvek, už jen toto musí jizdní vlastnosti VW výrazně degradovat (přrdchůdce B6 měl vzadu jen torzku!),
- hondí motory snad nemusím popisovat. Je pravodu, že VW to nyní zkouší s TSI, ale přešlapy VW u Passatu v minulosti (např. B6) viz [odkaz]
- hondí motory snad nemusím popisovat. Je pravodu, že VW to nyní zkouší s TSI, ale přešlapy VW u Passatu v minulosti (např. B6) viz [odkaz]
Kdybys raději poslechl King of raina a nedělal tady dál ostudu.
Něco speciálně pro tebe (tady z auto.cz) k podvozku současného Passatu (B6/7)😒br /> přední náprava-
Dvojitá příčná ramena, považovaná donedávna za drahé, ale optimální řešení, po Hondách! a BMW opouští i Passat a podobně jako kýžený konkurent z Mnichova je nahrazuje pomocným rámem a McPhersony z hliníku, šetřícím ve srovnání s ocelí protějšky 13,3 kg celkové hmotnosti, z nichž velká část připadá na neodpružené hmoty. Z aluminia jsou i otočná ložiska a kotevní místa stabilizátorů.
zadní náprava-
je tvořena nově navrženým čtyřprvkovým zavěšením, umožňujícím separátní ladění podélných a příčných charakteristik. Tři příčná a jedno podélné rameno doplňuje odlehčený dutý stabilizátor. Celý kovový pletenec spočívá na lehkém děleném pomocném rámu z vysokopevnostní oceli, spojeném s karoserií čtyřmi gumokovovými silentbloky.
:😉
Jinak pokud tak zásadně bazíruješ na víceprvku vzadu a dáváš mu jasně přednost před jednodušším (technicky a prostorově méně náročnějším) řešením, nic proti tomu (spíš naopak), pak si měl kritizovat spíš současnou Hondu Civic, na kterou se tu víceprvek zatím ani nenabízel (na rozdíl o Golfu 5/6, nebo Focusu)... 😉
P.S. A taky se dobře se podívej, co všechno může být v současném Passatu a zkus to porovnat s tím Accordem...
Nezpochybňuju špičkově naladěný podvozek (na svou třídu) Accordu, ani špičkové řazení manuálů od Hondy vůbec, ale to co tu "plácáš" ty, je jen slepé fandovství, které nemá s nezaujatým pohledem, ani objektivními znalostmi, nic moc společného..., viz i reakce "K.o.r." na tebe...
Něco speciálně pro tebe (tady z auto.cz) k podvozku současného Passatu (B6/7)😒br /> přední náprava-
Dvojitá příčná ramena, považovaná donedávna za drahé, ale optimální řešení, po Hondách! a BMW opouští i Passat a podobně jako kýžený konkurent z Mnichova je nahrazuje pomocným rámem a McPhersony z hliníku, šetřícím ve srovnání s ocelí protějšky 13,3 kg celkové hmotnosti, z nichž velká část připadá na neodpružené hmoty. Z aluminia jsou i otočná ložiska a kotevní místa stabilizátorů.
zadní náprava-
je tvořena nově navrženým čtyřprvkovým zavěšením, umožňujícím separátní ladění podélných a příčných charakteristik. Tři příčná a jedno podélné rameno doplňuje odlehčený dutý stabilizátor. Celý kovový pletenec spočívá na lehkém děleném pomocném rámu z vysokopevnostní oceli, spojeném s karoserií čtyřmi gumokovovými silentbloky.
:😉
Jinak pokud tak zásadně bazíruješ na víceprvku vzadu a dáváš mu jasně přednost před jednodušším (technicky a prostorově méně náročnějším) řešením, nic proti tomu (spíš naopak), pak si měl kritizovat spíš současnou Hondu Civic, na kterou se tu víceprvek zatím ani nenabízel (na rozdíl o Golfu 5/6, nebo Focusu)... 😉
P.S. A taky se dobře se podívej, co všechno může být v současném Passatu a zkus to porovnat s tím Accordem...
Nezpochybňuju špičkově naladěný podvozek (na svou třídu) Accordu, ani špičkové řazení manuálů od Hondy vůbec, ale to co tu "plácáš" ty, je jen slepé fandovství, které nemá s nezaujatým pohledem, ani objektivními znalostmi, nic moc společného..., viz i reakce "K.o.r." na tebe...
No, nic. Hondě Civic vzadu víceprvek zůstává, jen model pro Evropu (5D) ho opustil, protože Evropanům horší podvozek nevadí a mají raději větší kufr na svačiny.
Passatu vpředu víceprvek opustil, protože VW to konstrukčně zcela nezvládal. Viz i odkaz, který jsem zanechal. Btw., tato víceprvková přední náprava od Passatu se kazila i na superbech.
Sám jsem jezdil víceprvek na Civiku (vpředu a vzadu) a bez problémů ve srovnání s VW.
Víceprvky nápravy se musí udělat dobře, jenže to je dražší. Ovšem chování víceprvků je nesrovnatelně lepší, než jednodušší McPersony a torzky, ať už si píše kdokoli cokoli. Jediným důvodem jsou úspory nákladů (na netu se dá najít x linků). Tvrdit, že tomu tak není, je popřením základů mechaniky.
Passatu vpředu víceprvek opustil, protože VW to konstrukčně zcela nezvládal. Viz i odkaz, který jsem zanechal. Btw., tato víceprvková přední náprava od Passatu se kazila i na superbech.
Sám jsem jezdil víceprvek na Civiku (vpředu a vzadu) a bez problémů ve srovnání s VW.
Víceprvky nápravy se musí udělat dobře, jenže to je dražší. Ovšem chování víceprvků je nesrovnatelně lepší, než jednodušší McPersony a torzky, ať už si píše kdokoli cokoli. Jediným důvodem jsou úspory nákladů (na netu se dá najít x linků). Tvrdit, že tomu tak není, je popřením základů mechaniky.
Třeba taková Honda city to je uplně kladivo na VW😊
Honda City je s přehledem nejlepší malý sedan na trhu, takže to sis asi nevybral dobrý příklad. :-! Škoda, že na našem trhu skončil. Ovšem vzhledem k jeho ceně se vlastně ani není čemu divit, když se za něj daly koupit dvě thalie...
[odkaz]
Ak teda chyba VW v nadpise neumyselne, preco je jeho odstavec az za odstavcom o Toyote? Logicky by mala byt prva Honda, potom VW a az potom odstavec o Toyote, ktory uvadza do obrazu preco su informacie o zvolavackach v sucasnosti take popularne. Alebo sa mylim?
Ale keď už o niečom píšem, dám aspoň do podnadpisu o čom bude článok, ni?
[odkaz]
Ovsem ked som teraz hladal ci tunajsi server informoval tiez o partisicovej zvolavacaj akcii VW Routanu v USA z tohto roku tak som taku informaciu nenasiel.
[odkaz]
[odkaz]
Rovnako som nenasiel informaciu o partisicovej zvolavacej akcii VW v USA minuly rok v suvislosti s DSG. TIez sa mi nic nepodarilo najst.
*/volkswagen-svolava-vozy-s-prevodovko… />
Preco podla Teba potrebujeme byt informovany samostatnym clankom o zvolavacke Toyoty z Juznej Korei a zvolavacka 400tis. aut VW v USA s moznym rizikom vznietenia za to nestoji?
Nevím na co by mi bylo informování někoho v USA
Pokiaľ to nevadí jemu alebo redakcii, tiež si zvyknem. Hlavne ak budeš vpohode parťák do diskusie. Problém tu býva skôr vtedy, keď niekto úmyselne podobným nickm "múti vodu". Nič v zlom, dúfam, že ani moja prvá reakcia na Tvoj príspevok tak nevyznela. 😉