Bezpečnost
Hendly
0
To je sranda?.) Nejlepší sedan možná protože je fakt asi s thalii jedinej. Jinak technicky v konkurenci ostatních stejně velkých aut VW je to tragédie.
Přejít do diskuze
No, nic. Hondě Civic vzadu víceprvek zůstává, jen model pro Evropu (5D) ho opustil, protože Evropanům horší podvozek nevadí a mají raději větší kufr na svačiny.
Passatu vpředu víceprvek opustil, protože VW to konstrukčně zcela nezvládal. Viz i odkaz, který jsem zanechal. Btw., tato víceprvková přední náprava od Passatu se kazila i na superbech.
Sám jsem jezdil víceprvek na Civiku (vpředu a vzadu) a bez problémů ve srovnání s VW.
Víceprvky nápravy se musí udělat dobře, jenže to je dražší. Ovšem chování víceprvků je nesrovnatelně lepší, než jednodušší McPersony a torzky, ať už si píše kdokoli cokoli. Jediným důvodem jsou úspory nákladů (na netu se dá najít x linků). Tvrdit, že tomu tak není, je popřením základů mechaniky.
Passatu vpředu víceprvek opustil, protože VW to konstrukčně zcela nezvládal. Viz i odkaz, který jsem zanechal. Btw., tato víceprvková přední náprava od Passatu se kazila i na superbech.
Sám jsem jezdil víceprvek na Civiku (vpředu a vzadu) a bez problémů ve srovnání s VW.
Víceprvky nápravy se musí udělat dobře, jenže to je dražší. Ovšem chování víceprvků je nesrovnatelně lepší, než jednodušší McPersony a torzky, ať už si píše kdokoli cokoli. Jediným důvodem jsou úspory nákladů (na netu se dá najít x linků). Tvrdit, že tomu tak není, je popřením základů mechaniky.
Kdybys raději poslechl King of raina a nedělal tady dál ostudu.
Něco speciálně pro tebe (tady z auto.cz) k podvozku současného Passatu (B6/7)😒br /> přední náprava-
Dvojitá příčná ramena, považovaná donedávna za drahé, ale optimální řešení, po Hondách! a BMW opouští i Passat a podobně jako kýžený konkurent z Mnichova je nahrazuje pomocným rámem a McPhersony z hliníku, šetřícím ve srovnání s ocelí protějšky 13,3 kg celkové hmotnosti, z nichž velká část připadá na neodpružené hmoty. Z aluminia jsou i otočná ložiska a kotevní místa stabilizátorů.
zadní náprava-
je tvořena nově navrženým čtyřprvkovým zavěšením, umožňujícím separátní ladění podélných a příčných charakteristik. Tři příčná a jedno podélné rameno doplňuje odlehčený dutý stabilizátor. Celý kovový pletenec spočívá na lehkém děleném pomocném rámu z vysokopevnostní oceli, spojeném s karoserií čtyřmi gumokovovými silentbloky.
:😉
Jinak pokud tak zásadně bazíruješ na víceprvku vzadu a dáváš mu jasně přednost před jednodušším (technicky a prostorově méně náročnějším) řešením, nic proti tomu (spíš naopak), pak si měl kritizovat spíš současnou Hondu Civic, na kterou se tu víceprvek zatím ani nenabízel (na rozdíl o Golfu 5/6, nebo Focusu)... 😉
P.S. A taky se dobře se podívej, co všechno může být v současném Passatu a zkus to porovnat s tím Accordem...
Nezpochybňuju špičkově naladěný podvozek (na svou třídu) Accordu, ani špičkové řazení manuálů od Hondy vůbec, ale to co tu "plácáš" ty, je jen slepé fandovství, které nemá s nezaujatým pohledem, ani objektivními znalostmi, nic moc společného..., viz i reakce "K.o.r." na tebe...
Něco speciálně pro tebe (tady z auto.cz) k podvozku současného Passatu (B6/7)😒br /> přední náprava-
Dvojitá příčná ramena, považovaná donedávna za drahé, ale optimální řešení, po Hondách! a BMW opouští i Passat a podobně jako kýžený konkurent z Mnichova je nahrazuje pomocným rámem a McPhersony z hliníku, šetřícím ve srovnání s ocelí protějšky 13,3 kg celkové hmotnosti, z nichž velká část připadá na neodpružené hmoty. Z aluminia jsou i otočná ložiska a kotevní místa stabilizátorů.
zadní náprava-
je tvořena nově navrženým čtyřprvkovým zavěšením, umožňujícím separátní ladění podélných a příčných charakteristik. Tři příčná a jedno podélné rameno doplňuje odlehčený dutý stabilizátor. Celý kovový pletenec spočívá na lehkém děleném pomocném rámu z vysokopevnostní oceli, spojeném s karoserií čtyřmi gumokovovými silentbloky.
:😉
Jinak pokud tak zásadně bazíruješ na víceprvku vzadu a dáváš mu jasně přednost před jednodušším (technicky a prostorově méně náročnějším) řešením, nic proti tomu (spíš naopak), pak si měl kritizovat spíš současnou Hondu Civic, na kterou se tu víceprvek zatím ani nenabízel (na rozdíl o Golfu 5/6, nebo Focusu)... 😉
P.S. A taky se dobře se podívej, co všechno může být v současném Passatu a zkus to porovnat s tím Accordem...
Nezpochybňuju špičkově naladěný podvozek (na svou třídu) Accordu, ani špičkové řazení manuálů od Hondy vůbec, ale to co tu "plácáš" ty, je jen slepé fandovství, které nemá s nezaujatým pohledem, ani objektivními znalostmi, nic moc společného..., viz i reakce "K.o.r." na tebe...
Honda City je s přehledem nejlepší malý sedan na trhu, takže to sis asi nevybral dobrý příklad. :-! Škoda, že na našem trhu skončil. Ovšem vzhledem k jeho ceně se vlastně ani není čemu divit, když se za něj daly koupit dvě thalie...
tak začneme podvozky😒br />
- např. Passat z roku 2005: vzadu 4-prvek, vpředu obyčejný McPerson (stejná úroveň jako o třídu nižší Honda Civic), Accord - vpředu dvojitý lichoběžník, vzadu nejdokonalejší zavěšení - 5-prvek, už jen toto musí jizdní vlastnosti VW výrazně degradovat (přrdchůdce B6 měl vzadu jen torzku!),
- hondí motory snad nemusím popisovat. Je pravodu, že VW to nyní zkouší s TSI, ale přešlapy VW u Passatu v minulosti (např. B6) viz [odkaz]
- hondí motory snad nemusím popisovat. Je pravodu, že VW to nyní zkouší s TSI, ale přešlapy VW u Passatu v minulosti (např. B6) viz [odkaz]
Jenže tam šlo o brzdy napříč nebrzdícím spektrem Fiat výrobků..... 😉 a pak ještě kolik lidí to bude řešit.....a vyšlo to. 😉
Zatím nevidím nic zásadního, co by pomohlo VW pozvednout technickou úroveň Hondy.
Ale pro objektivnost, kdybych měl na vybrání mezi VW a francouzskými vozy, neváhal bych a bral VW.
Ale pro objektivnost, kdybych měl na vybrání mezi VW a francouzskými vozy, neváhal bych a bral VW.
Jezdím výrobkem koncernu VW v klidu uznám, že je Honda celkově určitě spolehlivější. Jestli to kolem sebe nevidíš, nečteš nebo nechceš je už tvoje věc, třeba se ty do "VW" nebe dostaneš 😄
Mas pravdu, ze zahrnuti pomerne vyznamny svolavacky VW, byt v USA, do clanku o Honde, nekoresponduje se zpusobem, jak auto.cz informuje o ostatnich svolavackach a nepusobi tim padem v uvedenym kontextu nijak zvlast seriozne. Na obranu redakce je nicmene treba rict, ze pouze zkopirovali info od CTK - viz [odkaz] . Nabizi se samozrejme otazka, proc profesionalni redaktori nenapisou do Googlu "VW usa 2010 recall" a pouze prevezmou slovo od slovo zpravu z tiskovky.
tak je fajn, že dokonce i takový gigant jako ty se vyvíjí 😉
Před pár lety tě nad svolávačkama jímala hrůza, viz tady: [odkaz]
a dnes už to nonšalantně přecházíš mávnutím rukou....
A nebo že by to spíš bylo o té demagogii a překrucování skutečností?
PS: zas to vyšlo na Vánoce, to jsou paradoxy, že 😉
Před pár lety tě nad svolávačkama jímala hrůza, viz tady: [odkaz]
a dnes už to nonšalantně přecházíš mávnutím rukou....
A nebo že by to spíš bylo o té demagogii a překrucování skutečností?
PS: zas to vyšlo na Vánoce, to jsou paradoxy, že 😉
Hondy byly, jsou a určitě budou kvalitnější a spolehlivější, než VW.
Jen úplný antitechnik např. nevidí neskutečný rozdíl technických úrovní Passatu a Acordu, samozřejmě ve prospěch Hondy.
Myslím si, že Hondařům nepřísluší vůbec srovnávat Hondy s něčím takovým, jako jsou VW.
Jen úplný antitechnik např. nevidí neskutečný rozdíl technických úrovní Passatu a Acordu, samozřejmě ve prospěch Hondy.
Myslím si, že Hondařům nepřísluší vůbec srovnávat Hondy s něčím takovým, jako jsou VW.
Spíš náhodný kolemjdoucí co se občas k něčemu vyjádří. Původně sem se reistroval, ať se na něco můžu zeptat pár lidí z mojeauto 😄
Honda a VW zvolávajú k oprave..bang, máš to tam, a ani sa nevyčerpal materiál celého článku hneď v nadpise 😉
:yes😒br />
Ale to, že redaktor konspiruje, to mi stejně nevymluvíš. Jenom ještě nevím, proti komu. 😉
Ale to, že redaktor konspiruje, to mi stejně nevymluvíš. Jenom ještě nevím, proti komu. 😉
To je velmi případná poznámka.
Amíci to ještě nemaj tak zažitý. Posledně si jeden zapnul tempomat a odešel si něco vyřizovat do zadní části vozu. 8-s
Takže Toyota si sypala popel na hlavu ostošest, protože se hledal viník americký nedostatečnosti a bylo třeba zabránit ještě větším ztrátám.
Amíci to ještě nemaj tak zažitý. Posledně si jeden zapnul tempomat a odešel si něco vyřizovat do zadní části vozu. 8-s
Takže Toyota si sypala popel na hlavu ostošest, protože se hledal viník americký nedostatečnosti a bylo třeba zabránit ještě větším ztrátám.
Tak spýtal som sa, lebo ja som sa v prvom momente skoro splietol.
Pokiaľ to nevadí jemu alebo redakcii, tiež si zvyknem. Hlavne ak budeš vpohode parťák do diskusie. Problém tu býva skôr vtedy, keď niekto úmyselne podobným nickm "múti vodu". Nič v zlom, dúfam, že ani moja prvá reakcia na Tvoj príspevok tak nevyznela. 😉
Pokiaľ to nevadí jemu alebo redakcii, tiež si zvyknem. Hlavne ak budeš vpohode parťák do diskusie. Problém tu býva skôr vtedy, keď niekto úmyselne podobným nickm "múti vodu". Nič v zlom, dúfam, že ani moja prvá reakcia na Tvoj príspevok tak nevyznela. 😉
Beranovi s jedním n se omlouvám. Ale sem zvykly na nick beran a kdybych použil více kreativity, tak si pak můžu číst komenty co sem sám napsal a neuvědomit si, že jsem je psal já ;-\ Jesli mu to vadí, ať pošle PM a nějak to napravím.
Vydedukovat z mojho textu ze snad redaktor konspiruje proti Honde....to si sa bud musel naozaj velmi snazit, alebo si zapojil svoju legendarnu zensku domyslavost. Auto.cz informuje samostatnymi clankami o zvolavackach v Cine, Juznej Korei, Juznej a Severnej Amerike. Keby vysla agenturna sprava o zvolavacke v Malajsii, tiez ju uverejnia, ver tomu. Akurat samostatnu agenturnu spravu o zatial najväcsej tohtorocnej zvolavacke VW sa rozhodli dat ako samostatny posledny odstavec v ramci clanku o zvolavacke inej znacky. Presiel som si vsetky clanky na auto.cz ktore sa dali vyhladat pod heslami "svola" a "svolava" a nic podobne som zatial nenasiel. Ty ano?
Neprominu, ja som nenapísal, že nie je dosť kreatívny, to si napísal ty. Mimochodom, tá poznámka bola naňho, nie na teba a vôbec nemierila na jeho kreativitu. Chce to viac uvažovať, a ako som už napísal, menej skákať. 😉
Podle mě nepotřebujeme být informováni o svolávačkách Toyoty v Asii ani VW v Americe samostatnými články s nadpisy, které budou jmenovat každou značku zvlášť. Občas se holt nějaká závada vyskytne a svolávačku beru jako projev dobré vůle, pokud se ji nesnaží utajit jako nedávno škodovka [odkaz] . Tohle by si zasloužilo titulek a vlastní článek... >😒]
Klidně mi to hoď do PM, rád se zasměju a v mém věku a stavu už mě jen tak něco nerozhází 😄
To je fajn ze zijeme v Europe, najdem Ti X samostatnych clankov tu na auto.cz ktore informuju vylucne o zvolavackach mimo Europy. Dokonca tu samostatny clanok informuje o zvolavacke na par tisic kusov v Juznej Korei
[odkaz]
Ovsem ked som teraz hladal ci tunajsi server informoval tiez o partisicovej zvolavacaj akcii VW Routanu v USA z tohto roku tak som taku informaciu nenasiel.
[odkaz]
[odkaz]
Rovnako som nenasiel informaciu o partisicovej zvolavacej akcii VW v USA minuly rok v suvislosti s DSG. TIez sa mi nic nepodarilo najst.
*/volkswagen-svolava-vozy-s-prevodovko… />
Preco podla Teba potrebujeme byt informovany samostatnym clankom o zvolavacke Toyoty z Juznej Korei a zvolavacka 400tis. aut VW v USA s moznym rizikom vznietenia za to nestoji?
[odkaz]
Ovsem ked som teraz hladal ci tunajsi server informoval tiez o partisicovej zvolavacaj akcii VW Routanu v USA z tohto roku tak som taku informaciu nenasiel.
[odkaz]
[odkaz]
Rovnako som nenasiel informaciu o partisicovej zvolavacej akcii VW v USA minuly rok v suvislosti s DSG. TIez sa mi nic nepodarilo najst.
*/volkswagen-svolava-vozy-s-prevodovko… />
Preco podla Teba potrebujeme byt informovany samostatnym clankom o zvolavacke Toyoty z Juznej Korei a zvolavacka 400tis. aut VW v USA s moznym rizikom vznietenia za to nestoji?
Proč bych měl potřebu po někom skákat? Berann napsal poznámku k tématu, ty jsi mu odpověděl že není dost kreativní protože má nick berann. Sorry, ale tos mu mohl napsat PM, do téhle diskuze to patří asi stejně jako GTI do showroomu Fiatu...
Na to by som ti tiež vedel niečo trefné napísať, ale zdržím sa, pretože by to tiež nebolo dvakrát slušné...
Vieš ako sa to u nás hovorí? "Kto chce psa biť, palicu si nájde". Ak máš potrebu stále po niekom skákať, nech sa páči, ale bezo mňa.
Kdyby bylo všecko v naddpisu co by pak bylo v článku? >😁 Jasně že tam ten VW uvedený být mohl, ale nevidím jeho vynechání jako tragédii.... a na rovinu, kdyby tam byl samostatný odstavec o svolávací akci Alfy nebo Nissanu, kolik příspěvků v diskuzi by tomu bylo věnováno?
Však já píšu v pohodě a věcně k tomu, co zaujalo mě >😁 Tebe zaujal něčí nick, na jehož základě jsi usoudil, že dotyčný majitel onoho nicku není dost kreativní. Mě zase zaujalo, jak to souvisí tvoje reakce se svolávacími akcemi Hondy a VW?
dobre, zvolávačka hondy sa dotkne aj európy, má prednosť.
Ale keď už o niečom píšem, dám aspoň do podnadpisu o čom bude článok, ni?
Ale keď už o niečom píšem, dám aspoň do podnadpisu o čom bude článok, ni?
Já jsem se pouze snažil, aby to pochopil. Podle jeho gramatických schopností by slovo "komolit" nemusel vůbec pobrat.... >😒]
Nedá sa nesúhlasiť, ale nie celkom bez výhrad. Čo myslíš tým "fatálním průšvihem" ? To, že Amíci spravili z vlastnej blbosti cnosť aby si pľuvli na Toyotu, alebo to, že Toyota vzala ich blbosť za svoju chybu?
>😁
>😁
Tebe niekto stúpil na otlak asi, keď stále vyskakuješ. Ja píšem vpohode a vecne k tomu, čo ma zaujalo. Ak s tým máš problém, načo reaguješ?
Kdybych ječel tak by to vypadalo jako tvoje reakce "k věci" pod berannovým příspěvkem.... :no:
Nás na diskuzi nemusí naštěstí svolávat nikdo, intuitivně vytušíme, že si máme sednout k monitoru...
Pro každou automobilku jsou svolávačky nepříjmené. Těm prosťáčkům, kteří se veřejně domnívají (bože) že snad redaktor konspiruje proti Hondě a zprávy o VW dokonce píše šifrovaným písmem snad jen krátké informativní sdělení - informace jede v tom správném pořadí - Honda je globální problém a svolávat se bude i zde, u VW se jedná o problém v Americe. Pokud tě zajímá jak si stojí Proton v malajsii, popros šéfredaktora, ať ti to hází rovnou do mobilu, tedy, pokud budeš mít po tom potom lepší spaní.
Fatální průšvih byla TTT, tohle nahoře je brnkačka. Bohužel je to realitou doby, tlak na modernizace, dokonce se nám už zdá sedm let na obměnu modelů jako příliš dlouhá doba... koneckonců, někdy mívám i pocit, že auta se modernizují hlavně proto, abychom zde měli o čem kafrat...
Takže, jestli je tu nějakej prosťáček, kterej to, že nevlastní geteerko od nissanu odůvodňuje tím, že se bojí svolávačky, ať se jde bodnout. Auto je velmi velmi komplikovaný stroj a svolávačka je holt doprovodným efektem masové výroby.
Ostatně v lednu má být zahájena svolávačka diskutérů, uskuteční se školení na téma - jak správně diskutoVWat. Nevím teď přesně, kdo to organizuje, ale garantuju vám, že výplachem projde každej, kdo má registrovanej nick. Registrovaní partneři projdou nadto i klystýrem... No vidíš, kam nás ta svolávačka až zahnala... 😉
Pro každou automobilku jsou svolávačky nepříjmené. Těm prosťáčkům, kteří se veřejně domnívají (bože) že snad redaktor konspiruje proti Hondě a zprávy o VW dokonce píše šifrovaným písmem snad jen krátké informativní sdělení - informace jede v tom správném pořadí - Honda je globální problém a svolávat se bude i zde, u VW se jedná o problém v Americe. Pokud tě zajímá jak si stojí Proton v malajsii, popros šéfredaktora, ať ti to hází rovnou do mobilu, tedy, pokud budeš mít po tom potom lepší spaní.
Fatální průšvih byla TTT, tohle nahoře je brnkačka. Bohužel je to realitou doby, tlak na modernizace, dokonce se nám už zdá sedm let na obměnu modelů jako příliš dlouhá doba... koneckonců, někdy mívám i pocit, že auta se modernizují hlavně proto, abychom zde měli o čem kafrat...
Takže, jestli je tu nějakej prosťáček, kterej to, že nevlastní geteerko od nissanu odůvodňuje tím, že se bojí svolávačky, ať se jde bodnout. Auto je velmi velmi komplikovaný stroj a svolávačka je holt doprovodným efektem masové výroby.
Ostatně v lednu má být zahájena svolávačka diskutérů, uskuteční se školení na téma - jak správně diskutoVWat. Nevím teď přesně, kdo to organizuje, ale garantuju vám, že výplachem projde každej, kdo má registrovanej nick. Registrovaní partneři projdou nadto i klystýrem... No vidíš, kam nás ta svolávačka až zahnala... 😉
Chorý ty si? On reagoval věcně a k tématu, takovouhle podpásovku si od tebe nezasloužil.... zvlášť když k tématu očividně nemáš co říct.
Ja sa nehádam. Ja len súhlasím s tým, že jačí akurát Krispos. Dute píše tiež od veci, ale to som bral len ako také žbrblanie na tú nepriazeň osudu, že VW nie je v titulke...
Krispos bez Krispa, voláme Krispe! Děkuji, že máš alespoň tolik slušnosti, abys nekurvil lidem jména....
A já si zase myslím, že ne. Podle mě je důležitější, že je svolávačka na Jazz, protože se to týká majitelů Jazza a jelikož máme 2 v rodině, tak jsem hned majitelky informoval odkazem.
Nevím na co by mi bylo informování někoho v USA
Nevím na co by mi bylo informování někoho v USA
Ktorý ty si? Už tu niekto s veľmi podobným nickom je, nebolo by vhodnejšie uplatniť o kúsok viac originality?
Zijeme v Evrope, v clanku se resi svolavacka Hondy, mimi jine i v Evrope (podobnost ciste nahodna) a jako okrajova zminka je tam zprava o svolavaci akci VW v USA, Kanade a Gronsku... ja sice chapu, ze i ten jedem horici gronsky volkwagen by zastavil Golfsky proud, ale presto mi tato zprava prijde hodna max. titulku v AHA, nikoli nadpisu clanku na ACZ (ackoli vlastnik ACZ i AHA je taz firma).
Nejacim, ozval som sa pretoze som presvedceny, ze redakcia oceni spätnu väzbu v zaujme neustaleho zlepsovania a zvysovania kvality webu. A nejde len o nadpis, je to tak ako napisal gld. Clanok je o zvolavacke Hondy, uvadza vsetky fakty a na koniec pripomina z akeho dovodu su spravy o zvolavackach v poslednej dobe take popularne. A potom uplne na konci len tak btw spomenie, ze aj VW zvolava vyse 400tisic aut v USA z dovodu mozneho uniku paliva a nasledneho poziaru.
Ak teda chyba VW v nadpise neumyselne, preco je jeho odstavec az za odstavcom o Toyote? Logicky by mala byt prva Honda, potom VW a az potom odstavec o Toyote, ktory uvadza do obrazu preco su informacie o zvolavackach v sucasnosti take popularne. Alebo sa mylim?
Ak teda chyba VW v nadpise neumyselne, preco je jeho odstavec az za odstavcom o Toyote? Logicky by mala byt prva Honda, potom VW a az potom odstavec o Toyote, ktory uvadza do obrazu preco su informacie o zvolavackach v sucasnosti take popularne. Alebo sa mylim?
Ikdyby Honda svolavala miliardu aut a VW jedno, tak tady budete jecet ze ma byt VW v nadpisu >😒]
Pozriem na hlavnu stranku a vidim ze su tam nadpisy aj o dost dlhsie, v tomto by som problem nevidel. A ak by problem naozaj mal byt, staci nadpis upravit. Trebars :"Honda zvolava 1,35mil. a Volkswagen 400 tisic aut." Toto nie je prvy krat, ked sa v jednom clanku informuje o zvolavacke viacerych znaciek a zatial nebol so zmestenim sa do nadpisu ziadny problem.
[odkaz]
[odkaz]
Nejdulezitejsi udaj v clanku je to cislo - 1,35 milionu. Ackoli chapu, ze pro lidi postizene komplexem z VW je nejdulezitejsi zpravou to, ze se VW neco nepovedlo, tak ten nadpis uz je takhle dost dlouhy a cpat do nej jeste VW mi prijde jako hovadina...
Dobré vwoko, nadpis veľkým kričí o chybnej elektroinštalácii svetiel hondy, a len tak mimochodom ku koncu článku spomenú, že volkswageny predané v amerike by mohli začať horieť..len tak, na okraj.. ;-\