Ekonomika
ano konecne dostali rozum a nechali lidi svobodne rozhodovat jak moderni techniku chteji to to trvalo skodo
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
daná motorizace na našem trhu nebyla zatím k dispozici, takže těžko můžou dělat zase akci. TSI je extrémně žádané (a je lepší ho prodávat třeba v yetíkovi nebo OII) a 1.2HTP po naložení family do auta připomíná fotbalistu po padesátce. je logický, že volba padla na 1.4/63kW. automobilka nemusí jít s cenou dolů, uvolní si ruce při výrobě TSI a zákazník dostane dárek v podobě silnějšího motoru, barvy a výbavy navíc za cenu 1.2/51kW.
možná by bylo dobrý věnovat se něčemu, čemu bys mohl rozumět. vaření, nebo tak něco.
možná by bylo dobrý věnovat se něčemu, čemu bys mohl rozumět. vaření, nebo tak něco.
Co to kecáš ?? Je vidět, že máš všechny info načtený akorát z netu. TSI je nedostupné (ano vyrábí se v MB, ale dávají ho do celého koncertu), je po něj obrovská poptávka, proto návrat k 1,4 16V (abyste zákazníci nemuseli čekat). Pro příkla😜 Oct.Combi 1,2TSI obj. začátkem prosince bude dodána cca duben 2011 !!!! Motory prostě nejsou.
Family je postavena na tom, že je k dispozici motor který všichni znají a po načtení výbavy, kterou máš v Family skoro gratis prostě ušetříš 😄
Takže bravo škoda, kucí v marketingu se zamysleli a vyšlo to. Mimochodem od objednání máš tohle auto doma za cca měsíc.
Family je postavena na tom, že je k dispozici motor který všichni znají a po načtení výbavy, kterou máš v Family skoro gratis prostě ušetříš 😄
Takže bravo škoda, kucí v marketingu se zamysleli a vyšlo to. Mimochodem od objednání máš tohle auto doma za cca měsíc.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
..."odkopli" ji do pola, ibizi, jinak naladěná je pořád v golfu..zamysli se. Bojler ti to v příspěvku výše myslím vysvětlil jasně.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
1.4/63kW EU5 se na našem trhu nikdy neprodávala, přišla až s modely Family. Na trhu je naopak už dlouhou dobu v Polsku, na Slovensku a na dalších trzích. V nabídce naopak stále není 1.2TSI/63kW v Polu i Ibize a to ani na domácích trzích.
Normální člověk pochopí, že Škoda zařazením tohoto motoru jenom získá. Nesníží cenovou hladinu a přitom nabídne zákazníkovi bonus v podobě silnějšího motoru, dodá auto v brzkém termínu a uprotože může stejný motor s jinak naladěnou ŘJ a verzí budíků namontovat jako silnější verzi do Octavie nebo Yetiho, finančně pomůže i sama sobě. Zkusil jsem to naformulovat podruhé a pokud i dál budou někteří slepě vidět za tímto krokem morální vítězství motoru HTP, nevím, co dodat.
Normální člověk pochopí, že Škoda zařazením tohoto motoru jenom získá. Nesníží cenovou hladinu a přitom nabídne zákazníkovi bonus v podobě silnějšího motoru, dodá auto v brzkém termínu a uprotože může stejný motor s jinak naladěnou ŘJ a verzí budíků namontovat jako silnější verzi do Octavie nebo Yetiho, finančně pomůže i sama sobě. Zkusil jsem to naformulovat podruhé a pokud i dál budou někteří slepě vidět za tímto krokem morální vítězství motoru HTP, nevím, co dodat.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Umře, ty už seš s těma svejma teoriema o hangárech fakt k smíchu. V dnešní době, kdy jsou sklady naprosto minimalizované a jednotlivé díly se fakticky vyrábí pro konkrétní auta... místo těch blbejch keců si radši najdi čísla o výrobě motorů, možná pak přehodnotíš ty fantasmagorie o 1.4 a budeš šoupat nohama při pohledu na vývoj objemu výroby HTP.
ona ta fabie ve vybavě holobyt nemá centrál >😁
k čemu tady sou fotky nějaké luxusní verze za cca350tis. chci videt fotky té základní verze tedy-přední švihadla,plechová kola-poklice,řidiče jak se natahuje na pravé zadní dveře,aby je mohl odjistit-odemknout,zaslepky mlhových svetel,... né nějaky svetly interiér,navigace...
k čemu tady sou fotky nějaké luxusní verze za cca350tis. chci videt fotky té základní verze tedy-přední švihadla,plechová kola-poklice,řidiče jak se natahuje na pravé zadní dveře,aby je mohl odjistit-odemknout,zaslepky mlhových svetel,... né nějaky svetly interiér,navigace...
A to je tak, když někdo vidí v titulku "Fabia" a hned si jde rýpnout do diskuse...jenže ona ta Fabia holobyt Family má centrál i klimatizaci. A konkrétně Family ambiente, o které ten článek jen tak mimochodem je, má navíc i DO, mlhovky, přední okna v elektrice (...). Niméně, pokud ujíždíš na plecháčích a švihadlech, kochej se 😉 [odkaz]
nechci rypat,jen mne zaraží že v galerii jsou fotky fabie v plné palbě
dokonce má i zadní okna v elektice,takovych verzí se prodá pár desítek kusu...
jinak nad fabii bych uvažoval,ty ceny a vybavy už nejsou tak hrozné jak byvaly :yes:
dokonce má i zadní okna v elektice,takovych verzí se prodá pár desítek kusu...
jinak nad fabii bych uvažoval,ty ceny a vybavy už nejsou tak hrozné jak byvaly :yes:
Mimochodem, na všechna HTP ať už skladová nebo do výroby probíhá akce se slevou 9600Kč pro Fabiu a 14400Kč pro Roomster.
Když to nedáte dohromady, aspoň to můžete opsat odtud [odkaz]
Divim se, proc se Skoda o te sleve na HTP nikde nezminuje...to by znamenalo, ze Fabia zacina na nejakych 190 tis. a Roomster na priblizne 255 tis., hlavne tomu Roomsteru by takova reklama alespon trochu pomohla.