Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Fabia Family: Zvýhodněná 1,4 16V (63 kW) taky jako Ambiente

Aleš Dragoun
Diskuze (21)
Vedle základního modelu Classic Family (239.900,-Kč) je nyní v nabídce i lépe vybavené provedení Ambinte Family.

Jarní modernizace sice přinesla přímovstřikový turbomotor 1,2 TSI ve verzích 63 a 77 kW, který nahradil atmosférické agregáty 1,4 16V a 1,6 16V, prvně jmenovaná čtrnáctistovka se 63 kW se však pod kapoty vrátila v akční verzi Family.

Ti, kteří preferují konzervativnější techniku, nebo výhodnější poměr cena/výkon, proto mohou sáhnout po pohonné jednotce pocházející z Fabie před faceliftem.

Standardní výbava Classic za 239.900,- Kč (kombi je o deset tisíc dražší) obsahuje čtyři airbagy, ABS, posilovač řízení a další položky. Paket Family k nim přidává klimatizaci, centrální zamykání a metalízu.

Za příplatek dalších 15 tisíc Kč, tedy od 254.900,- Kč může zákazník zvolit vyšší výbavu Ambiente, která nabízí navíc například elektricky ovládaná přední okna a vyhřívaná zpětná zrcátka, mlhovky, patnáctipalcová ocelová kola (Classic má o palec menší), dálkové ovládání k centrálnímu zamykání, dveřní kliky a zrcátka v barvě karoserie, palubní počítač, či vyšší tónování zadních skel SunSet.

Verze Combi je jen o 10.000,- Kč dražší, stojí tedy 264.900,- Kč.

Pokud dáte přednost pohonné jednotce 1,4 16V (63 kW) před 1,2 TSI (63 kW), ušetříte 20 tisíc Kč volbou motorizace a dalších 10 tisíc přítomností paketu Classic Plus v akčním modelu Family.

Aleš Dragoun
Diskuze (21)
Avatar - das_autos
19. 12. 2010 11:13
Re: ?
petrmur je evidentně frustrovanej,že má tříhrnec a dneska by za ty peníze mohl mít jednačtyřku.
19. 12. 2010 10:48
Re: ?
Umře, ty už seš s těma svejma teoriema o hangárech fakt k smíchu. V dnešní době, kdy jsou sklady naprosto minimalizované a jednotlivé díly se fakticky vyrábí pro konkrétní auta... místo těch blbejch keců si radši najdi čísla o výrobě motorů, možná pak přehodnotíš ty fantasmagorie o 1.4 a budeš šoupat nohama při pohledu na vývoj objemu výroby HTP.
18. 12. 2010 22:39
Re: ?
1.4/63kW EU5 se na našem trhu nikdy neprodávala, přišla až s modely Family. Na trhu je naopak už dlouhou dobu v Polsku, na Slovensku a na dalších trzích. V nabídce naopak stále není 1.2TSI/63kW v Polu i Ibize a to ani na domácích trzích.

Normální člověk pochopí, že Škoda zařazením tohoto motoru jenom získá. Nesníží cenovou hladinu a přitom nabídne zákazníkovi bonus v podobě silnějšího motoru, dodá auto v brzkém termínu a uprotože může stejný motor s jinak naladěnou ŘJ a verzí budíků namontovat jako silnější verzi do Octavie nebo Yetiho, finančně pomůže i sama sobě. Zkusil jsem to naformulovat podruhé a pokud i dál budou někteří slepě vidět za tímto krokem morální vítězství motoru HTP, nevím, co dodat.
18. 12. 2010 16:53
Re: kdy ty časy jsou
Co to kecáš ?? Je vidět, že máš všechny info načtený akorát z netu. TSI je nedostupné (ano vyrábí se v MB, ale dávají ho do celého koncertu), je po něj obrovská poptávka, proto návrat k 1,4 16V (abyste zákazníci nemuseli čekat). Pro příklad: Oct.Combi 1,2TSI obj. začátkem prosince bude dodána cca duben 2011 !!!! Motory prostě nejsou.
Family je postavena na tom, že je k dispozici motor který všichni znají a po načtení výbavy, kterou máš v Family skoro gratis prostě ušetříš :-)
Takže bravo škoda, kucí v marketingu se zamysleli a vyšlo to. Mimochodem od objednání máš tohle auto doma za cca měsíc.
Avatar - twistedTSD
18. 12. 2010 16:05
Re: foto
no ono to tak zarážející ani není, výrobci se fotkami základních verzí obecně moc nechubí :-)