Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

KIA vs. Skoda vs. VW
| 17. 12. 2010 10:59
Celkem zajimave pro me vychazi souboj techto tri znacek, bo se tak potvrzuje to co jsem si myslel a vyvraci to co se tu casto tvrdi a sice ze Skoda=VW>Kia.

Nejdrive z pohledu Skoda vs. Kia, ikdyz opomenu rozdil v najetych km ktery svedci otom ze Skodovky jdou dost jako firemni auta tak rozdil 40 mist v rebricku mluvi docela jasne. Co me ale prekvapuje vic je Skoda vs. VW kde skodovka je vlastne prekapotovany golf, mnohdy s jednoduchsi vybavou ktera by mela Skodovce spis nahravat => pro me z toho vychazi to co si uz nejaky cas myslim a sice pokud se clovek nestehuje kazdy mesic anebo nejezdi v kufru logicka volba ( a v CR paradoxne ve stejne vybave kolikrat i levnejsi) je proste a jasne golf :yes: Ikdyz VW vylozene nemusim tak hledat vuz v teto tride asi bych v Golfu skoncil, v duelu Golf vs. Kia by rozhodovalo jedine pokles ceny ojetiny ktery bude u golfu nizsi a tim se golf vyplati malinko vic.

Trosku mimo me tesi umistneni Mercedes-Benz třída C :yes: u ktereho planuju vyhledove zakotvit a samozrejme 911 kde bych zakotvil zadarit se mi jeste vic >:D go go Porsche :yes:
KIA vs. Skoda vs. VW
| 17. 12. 2010 22:03
Duelu golf kia rozhoduje hlavně cena, která je u golfu přece jenom o dost jinde.
Supermainstream
| 17. 12. 2010 11:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Supermainstream
| 17. 12. 2010 14:28
S akymi poruchami?
Supermainstream
| 17. 12. 2010 15:25
Tohle není statistika poruchovosti, ale statistika žárovek a brzdových destiček. Poruchy hledej u ADACU. Tam pochopíš i známé pravidlo. Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
Avatar - pocitac
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 11:30
Statistika prasklých a nevyměněných žárovek. To by asi nejlépe charakterizovalo celý článek. S ohledem na to, že nejčastější vážná závada na TUV je právě prasklá žárovka a pro to, že právě Prius používá velmi často LED, jak u obrysových tak potkávacích světel, není se ani co divit, že je první… gratulace :yes: >:D . Okrajově statistika vypovídá o kvalitě dodavatelských dílů jako jsou spotřební díly brzd a podvozku. Pak mi tam ale chybí jména výrobců dílů, které se nejčastěji mění. 8-s Jediný přínos statistky TUV tak vidím v informaci, kolik km ročně v průměru najedou řidiči konkrétních aut a značek a to jsou celkem zajímavá čísla. :yes:
statistika prasklých žárovek
neregistrovaný "Fidel1"
| 17. 12. 2010 12:43
Tak za prvé - LED světla používá prius poslední generace a to jenom v nejdražší variantě. Pokud sis všiml tak tato statistika je za období kdy se tento Prius vůbec ještě nevyráběl.

Za druhé - nechápu kde jsi přišel na to, že se jedná o statistiku žárovek.....prosím doložit. protože jinak je to jenom plkání.

Za třetí - když se tak rozčiluješ tak předpokládám, že máš koreu a nebo frantíka >:D
Avatar - pocitac
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 13:11
1) toho období sem si nevšiml ;-) . Pak mě napadá jediné vysvětlení... "miláčku máš nabitou baterku, zkontrolovala si žárovky … ?" No řekni, nebyla by to ostuda mít na "elektrickém" autě prasklou žárovku? ;-)

2) Nejčastější závada na STK jak v ČR tak v Německu - prasklá žárovka, pak daleko nic a následují brzdy a podvozek. Obzvláště pak u aut do 3 let.. tam snad koroze ještě nehrozí ;-). Nebudu dávat odkaz, koukni na internet a nastuduj. Zdrojů je hodně.

3) Mám evropské auto a nerozčiluji se, píšu svůj názor a domnívám se, že pravdivý ;-)
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 13:41
Zrovna predevcirem jsem menil na aute prasklou obrysovou zarovku, nemel bych to TUV napsat, aby si opravili statistiky? ;-)
Avatar - pocitac
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 15:19
Nemusíš to hlásit. Jen kdyby si byl v Německu, té prasklé obrysovky by sis nevšiml a zajel na STK (TUV) - máš vážnou závadu, jeden bod v této statistice pro tvůj model auta dolů ;-)
statistika prasklých žárovek
| 19. 12. 2010 15:01
Tie statistiky su vcelku presne. Nemysli si ze nemec si nevie vymenit ziarovky v aute, asi si v nemecku nebol ked tak vravis alebo ich neppoznas. Tio ze nechavaju auta opravovat v autorizaku je preto lebo na to jednak maju a aj preto lebo ich autorizaky nevlastnia gauneri a zlodeji ako u nas. Nemci nie su americania ;)
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 14:00
Takže se pouze domnívaě když nehodláš tvé domněnky doložit relevantním důkazem. :no:
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 14:37
Ale hosi, pocitac ma pravdu. Boli ste uz niekedy na STK? Na STK sa nechodi, ked mi svieti kontrolka EOBD alebo ked neviem nastartovat, alebo ked mi to dymi na bielo z vyfuku. Vtedy sa chodi do servisu a taku statistiku nikto nevedie.
Na STK sa ide s viacmenej funkcnym autom a vo vacsine pripadov tam technik odhali iba prasknutu ziarovku. Testuje este podvozok, brzdy, rucnu, povinnu vybavu a emisie. Fabia 1, ktora prebyja ziarovky prepatim bude na tom logicky dost zle. A4 s hlinikovou napravou by mohla byt este nizsie, keby nejazdila v D ale u nas no a ked sa preda z Passatu 98% dieselov a keby vacsina tankovala zlu naftu a znici si kat, tam tam vyskoci problem na emiske a stiahne Passat dole.
Avatar - pocitac
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 15:11
souhlas :yes:
statistika prasklých žárovek
| 19. 12. 2010 12:03
tak tak, ale prečo tí nemci chodia na STK po dvoch rokoch? wtf? Nie je v EU 4 roky na nové autá bez STK povinnosti?
statistika prasklých žárovek
| 19. 12. 2010 19:33
Vsetko je v clanku:
"V Německu jezdí ke kontrole nová auta poprvé po třech letech, ale existují i výjimky, které mají zákonem stanoven přísnější (častější, časnější) dohled. Sem patří například vozy taxislužby nebo automobily z půjčoven."

Teda hlavne ide o anketu pre 3rocne vozidla, ale su medzi nimi aj 2rocne, tak to volaju 2-3 rocne
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 15:50
Já když jedu s autem na stk tak ho kontroluju a s prasklou žárovkou bych tam nejel.
Avatar - gld
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 16:13
tiež nechápem, ktorý blb ide na stk bez toho aby skontroloval komplet osvetlenie vozidla
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 16:37
No to by ste sa divili, kto si dnes moze dovolit kupit auto a na Zapade je to este horsie a uz radsej ani nespominam USA.
Aj o tom to tak trochu je. Japonske auta si kupuje trochu technickejsie typy povedzme, pretoze vseobecne Japonec nepritahuje dizajnom, co je presne opak Francuza - pozor, nadsazka - neplati vseobecne ;-) a tak ten, co sa autam trochu rozumie, vybera aj podla inych kriterii, nez dizajn a tiez vie, ze STK kontroluje aj ziarovky, tak si ich radsej dopredu skontroluje, nez by mal tam chodit 2x a platit 50czk naviac. Podla mna si 911-ku kupi clovek, ktory sa do aut vyzna. Kto sa do aut nevyzna, si radsej kupi TT ;-) Nie ze by to bolo zle auto, ale ... ;-)
Avatar - pocitac
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 16:55
Takže podle tvého názoru je to TUV vlastně taková sociálně-psychologická studie ;-) >:-[] ...
Avatar - pocitac
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 16:43
To už je asi na jinou debatu, ovšem nic to nemění na tom, že nejčastější (závadou) na STK je právě prasklá žárovka. Z mého pohledu je to prkotina, která navíc na STK nic neznamená, prostě tě pravděpodobně jen upozorní. Ovšem na pořadí ve statistice TUV to má zcela zásadní význam. 8-s ;-) Jak říkám, jediný zajímavý údaj, je pro mě průměrný počet ujetých km u jednotlivých aut.
Avatar - Katikakus
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 17:15
Presne tak. Jedine, co STK naznacuje, je to, jak majitel daneho auta o svuj vuz pecuje. Nic vic, nic min.
Avatar - Ada je zase tady
statistika prasklých žárovek
| 19. 12. 2010 13:01
No jestli to nahodou neni tak, ze zduraznujes "praskle zarovky" protoze ten seznam je na poslednich mistech preplnen francouzskymi vozy... >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - escorpion
statistika prasklých žárovek
| 17. 12. 2010 19:00
Blby sú na bežnom a každodennom poriadku. Nechápem ako niekto v zime, teraz keď mrzne ako nikdy, jazdí na letných pneumatikách. Dnes ráno cesta do práce, -13°C, ale cesta krásne suchá a autá idú mimo mesto 50 km/hod. Je to na šľaktrafenie. Kľudne sa dá ísť 80-90 km/h, podľa predpisov. Cesta, ktorá inak trvá 30 minút, tak dnes takmer hodinu. Nie všade sa dá predbiehať ...
statistika prasklých žárovek
| 19. 12. 2010 15:04
a vies ci sa chodi v nemecku s autom ktore ma 2-3 roky na STK?
statistika prasklých žárovek
| 19. 12. 2010 19:33
Vsetko je v clanku:
"V Německu jezdí ke kontrole nová auta poprvé po třech letech, ale existují i výjimky, které mají zákonem stanoven přísnější (častější, časnější) dohled. Sem patří například vozy taxislužby nebo automobily z půjčoven."

Teda hlavne ide o anketu pre 3rocne vozidla, ale su medzi nimi aj 2rocne, tak to volaju 2-3 rocne
statistika prasklých žárovek
| 20. 12. 2010 14:51
Ale on má pocitac pravdu. První si to chce zjistit, jaké je ono rozdělení závad. Prasklá žárovka, sjeté destičky a ojeté pneu (ikdyž jen na hranici) jsou vážné závady.... Další věcí je - a tenhle přístup k STK je i u nás - že majitel přijede na STK a až mu technik vyjmenuje závady, které se musí opravit, tak s něma něco udělá.
Proto bych tyhle statistiky nebral až tak vážně.
Avatar - dicky
japan
| 17. 12. 2010 11:34
japonci dokazali opet po roce kde stoji a zbozi made in korea tez ukazalo kde je jeho misto..
to jen pro ti co uz davaji vedle japan = korea

discont je lepsi ale stale jen discont
Forester ???
| 17. 12. 2010 12:32
dost mě překvapilo, že nová generace Forestra se tak propadla, dokonce až za Passata !!! (o jedno místo), přitom starší generace Forestrů byla vždy mezi prvními pěti, napříč různým "stářím"
Forester ???
| 17. 12. 2010 13:55
presne tak, aj ja som z toho prekvapeny. Asi bude problém v tom novom diesli, nakoniec na subaru forach sa už o tom niečo hovorí (napr. často sa kaziaca spojka) Staršie forestery, ktoré mali vždy dobré umiestnenie boli vždy benzíny.
Forester ???
neregistrovaný "ussama"
| 19. 12. 2010 13:18
akorat, že statistika TUVu vubec neresi motory, pokud to v tu chvili startuje a netece z nej olej, tak je to OK. spatny studeny starty, spotrebu oleje, ... to tuv nepodchyti, stejne jako jiný statistiky. ADAC zase do statistiky zahrnuje vybitou baterku, co je chyba predevsim majitele, ale vubec to nevypovida o kvalite auta.
XC
| 17. 12. 2010 14:01
Tak to je nelichotivé :no:
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 15:27
Výsledky TOYOTY jsou jasným a i logickým důkazem.
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 17:13
To aby v Renaultu zavřeli servisy, když všechny modely okupují druhou stovku >:D
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 17:50
53, 63, 80, 89 - jinak s tím servisem máš pravdu - dle ADACU už tam poslední 3 roky nejezdí. Toyota je tam naopak poslední dobou doma. Auto pořád jako nové.
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 18:50
ADAC, kterej počítá i "poruchy" způsobené zvěří, je ještě více zkreslená statistika než TUV. Kuny mají vytříbený vkus a Renault jim nechutná >:-[]

Já jsem jezdil s Renaultem do servisu docela často a nikdy jsem tam nebyl sám. Technici v Renaultu díky svoji vytíženosti musí brát nejmíň 2x tolik co u konkurence >:D
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 18:55
Kuny a zkažená vajíčka na zadních platech Renaultů opravdu nejdou dohromady. >:-[] Pokud jsi si našel ženskou v servisu Renaultu, tak to neber tragicky. Za pár let už za ní tak často jezdit nebudeš.
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 19:20
:-)

Ženskou bych hledal všude možně, jen ne v servisu u Renaultu >:D
Avatar - Ronault.
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 19:11
Tys hlavně žádného Renaulta nikdy neměl, už jsi se k tomu tady veřejně přiznal, tak si znova nevymýšlej ;-)
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 19:21
To že jsem nebyl v techničáku zapsán jako majitel, ještě neznamená že jsem s Renaultem nejezdil a neservisoval jsem ho ;-)
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 19:38
To už jsme pochopili, že jsi jezdil se servisačkou z Renaultu . >:-[]
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 17:17
Takže Kia Carnival do servisů vlastně nejezdí.Stačí vyměnit žárovky.
Avatar - dicky
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 17:29
carnival by meli zobrazovat u te sve slavne 7 lete zaruky s dovedkem budem se videt dnes a denne >:D
Avatar - twistedTSD
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 19. 12. 2010 13:23
:-) já hlavně nechápu, proč Carnival "kraluje" koncům statistik spolehlivosti už ve 2. generaci...To pro automobilku, která se snaží dávat vší silou najevo, že se spolehlivostí vyrovná evropským automobilkám, není moc dobrý...
Avatar - Katikakus
Čím častěji v servisu, tím lepší výsledek v TÜV Reportu.
| 17. 12. 2010 17:17
Jeste tuhle uvahu zvaz...
Avatar - escorpion
i30
| 17. 12. 2010 18:35
V štatistike mi chýba hyundai i30. Auto sa predáva od polovice roka 2007, takže do štatistiky by mal byť zaradený. Kia ceed tam je ...
i30
| 17. 12. 2010 18:57
i30 se v Německu neprodá dostatečný počet, aby mohla být zařazena do statistiky. Koneckonců žádnej Aston Martin tam taky není :-)
Avatar - escorpion
i30
| 17. 12. 2010 19:33
Nikde sa nepíše, že rebríček je podľa predajnosti. V DE sa i30 predáva celkom dobre. Nemyslím, že kia carnival sa predáva v takom množstve, aby v rebríčku bola. Hoci je stále na konci, či už TUV 2008, 2009, 2010.
Avatar - dicky
i30
| 17. 12. 2010 19:02
urcite by dopadl lepe tedy mozna za kia carnival >:D
i30
| 17. 12. 2010 19:51
a nebo jako mnohem bližší Ceed ;-)
Poetika
| 18. 12. 2010 11:21
Zasa raz tabuľka s výpovednou hodnotou na úrovni Alice v krajine zázrakov. Takýchto pseudo objektívnych štatistík urobí priemerné marketingové oddelenie niekoľko a možno aj na počkanie. Porovnávať model, ktorých sa vyrobí 50 000 s modelom, ktorého sa vyrobí milión je vskutku zúfalé. Podľa Auto Bildu je dokonca auto s troma poruchami, ktorých odstránenie si vyžiada cca 200 eur tri krát poruchovejšie ako Audi A6, ktorého jedna porucha bude stáť svojho majiteľa 2000 eur. Samostatnou kapitolou je pozícia VW Passatu na priečke 67....mám pocit, že pred tým dvojčíslím by mala byť minimálne jednotka, ale pardon, zabudol som, že hovoríme o Nemeckej štatistike. Jak poetické. Každý z nás má svoje skúsenosti, či už osobné, tak z blízkeho okolia, aby si na podobné štatistiky urobil vlastný názor.
Avatar - white label
Poetika
| 18. 12. 2010 11:55
Na prvních deseti pozicích jsou dva "němci" a šest "japonců", nehledě na vítěze..,
Opravdu vyloženě německy zmanipulované... :-)
Výpovědní hodnotu těchto statistik rozhodně nepřececeňuju (spíš naopak), ale tvá argumentace cenou za opravu by podobné statistiky degradovala úplně.
Čím je dražší auto, tím dražší je logicky i jeho případná oprava a podle tebe má proto i větší poruchovost? :-O
Jedna oprava za 200 euro = deseti opravám za 20euro 8-s
Avatar - woody-alien
Poetika
| 18. 12. 2010 21:56
K těmto statistikám je potřeba přistupovat s velkou opatrností a nadhledem. Přesto lhal bych, kdybych tvrdil, že mě třeba 7. a 39. pozice v katerii 2-3 letých aut nezajímá. :-)

Největším, ani ne překvapením, ale spíš potvrzením tušeného, je pro mě pád nového Forestera. Není to žádný drama, ale něco na těch nářcích Subaristů nejspíš bude.
Avatar - Righ
Poetika
| 19. 12. 2010 12:04
Trefna reakce na skutecne komickej prispevek. Zvlast ta pasaz o zavislosti poruchovosti aut na cene oprav me rozesmala, autor puvodniho prispevku pravdepodobne vymyslel idealni mechanismus, jak katapultovat francouzsko-korejskou produkci na vrchol vsech statistik spolehlivosti. Jeste zapocitavat i porizovaci cenu a vysledek je zarucen. >:D Jeste bych dodal, ze st.paul nevi patrne nic o statistice, kdyz si mysli, ze vysledky by se nejak vyznamne zmenily podle toho, jestli by pocet zkousenych aut byl 50 tisic nebo milion. :-)
Avatar - Ham.
Zajímavý na této statistice
| 18. 12. 2010 19:24
je pouze nájezd kilometrů, z něj je vidět co jsou auta na ježdění. Pašík, A6, A8, A4 a zbytek si majitelé leští v garáži.
Avatar - woody-alien
Zajímavý na této statistice
| 18. 12. 2010 22:00
Dovolil bych si k tomu podotknou, že ne každý si kupuje auto, aby s ním brázdil dálnice sem a tam. To, že někdo najede 10-15.000 za rok ještě neznamená, že to auto nepotřebuje a že mu nevadí, když bude nespolehlivé.
Zajímavý na této statistice
| 19. 12. 2010 12:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zajímavý na této statistice
| 19. 12. 2010 17:30
Je otázka trpí více auto které najede 100km denně a třeba po dálnicích lepších než naše D1,nebo auto které jen poskakuje po městě třeba 1km.
Spíše rozhoduje počet studených startů,kvalita vozovek,jízdní styl,kvalitní pravidelný servis.Toto vše žádná statistika nezahrnuje a přitom je to nejdůležitější.
Citroen C4
| 19. 12. 2010 11:43
Neviem ci sa mi to zda alebo je v tej tabulke C4-ka naozaj 2x :yes: Asi ich treba spocitat a dostaneme cele cislo >:-[]

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku