Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Auto Bild TÜV Report 2011 (vozy stáří 4-5 let): Porsche, Toyota, Porsche

39 komentářů

Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Francouzske (a italske) vozy jsou tradicne nejhorsi. >😒]
Nezapomeň na Korejce :yes:
tonny.p2
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
white label
To je dobře, že sis konečně všiml toho roku výroby... 😲 :😉 😉
Avatar - Righ
Righ
Prosim usetri nas dalsich a dalsich odkazu na inzertni autoweby. Uznavam nicmene, ze to by ses musel z diskuzi takrka uplne vytratit, neb nic jinyho sem v podstate nedavas. :no:
Avatar - white label
white label
>😒]
Avatar - euro89
euro89
Překvapil mě ten velkej rozdíl, mezi Corollou Verso a normální Corollou a mezi Golfem Plus a normálnim Golfem. Co se Itálie týče, jsem zvědavej za pár let, až se tam objeví nový Brava, Delty a Giulietty, jak si povedou. Že Stilo nebyla žádná velká výhra, je známá věc. ;-\
mozgog
možná proto, že Verso je cenově spíš střední třída ( =vyšší kvalita? ), ale udělal mi radost "starý" Avensis, tady je vidět jak nástup nového modelu (Avensis, Forester) znamená propad dolů, a nakonec nesmrtelný, Volkswagenovský trhák, designová legenda a posel technických inovací a hi-tech materiálů, VW Fox na krásném 56. místě, a to si zaslouží :yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Mne asi nejvice prekvapil propad vozu Volvo - pred 4 lety patrily tyto vozy sice (kvuli sve komplikovanosti) uz do podprumeru, ale u dvouletych vozu Volvo se uz projevovaly financni potize firmy a kvalita sla vyrazne dolu. Take vozy Mercedes nepatri mezi zadne zvlastni lumeny. Asi to souvisi s tim, ze byla navazana spoluprace s firmou rendlik a syn... :no:
kyklop
nejako sa napamatam, ze by mb spolupracoval s renaultom uz pred piatimi rokmi, takze si nemyslim, ze by sa to tejto tabulke malo "prajavit "
kuko
>😁

to vieš, jak sa prevalila spolupráca, tak aj 30 ročný MB mojho strýka sa zrazu začal kaziť >😒]

ale samozrejme je to velmi doveryhodná štatistika, naplno odhalujúca problémy s praskaním valcom, turbami, váhami vzduchu a pod. :😉 >😒]
kyklop
ber to pozitivne - s prasknutou ziarovkou, alebo vytecenym tlmicom na stk dojde....tam ta dodrbu a napisu, ze nie si sposobili.
Ak ti praskne hlava valcov, tak sa skrabu za usami v servise a po oprave je stk brnkacka.

Inac tiez som si vsimol, ze po oznameni spoluprace mb s firmou rendlik a hnisa zacali starsie mb na uliciach korodovat >😁
Avatar - miromen
miromen
Co se ti nezda mezi Golfem a Golfem+ ? Vždyť je tam rozdil pouze 1.5% a navic Golf+ s menšim počtem najetych kilometru. Dalši věci je ta že klasicky Golf ma v nabidce vice motoru GTI/GTD což muže vysledek jistě ovlivnit ikdyž jak už jsem psal v tomhle připadě prakticky nijak.
kyklop
skusenosti so stilom ( firemne pouzitie ) mame skor opacne ako je jeho umiestnenie v tabulke...jedine co na nom liezlo krkom je vymena ziaroviek >😒]
Avatar - Emel
Emel
Ono hodně dělá i řídící elektronika... třeba Fabia I je naprosto nekompromisní a víceméně jakákoliv chybka znamená, že auto nenastartuje. Pro majitele občas na zabití, pro auto bezpečnější... a pro TUV statistiku ideální, auto se závadou nemá šanci dostat se na STK 😉.
kuko
přesně - statistika TUV je založena na tom, že ty vozy se k TUV fyzicky dostaví. Což teda s vadným turbem, prasklou hlavou, vytečenými tlumiči, zablokovanou elektroinstalací, rozsypanou převodovkou a pod. asi nejde, že? (pochybuji, že někdo přiveze vůz s odtahovkou >😒] )

no jo, ale aspoň mají vědátoři Ádova formátu munici do hard-core diskuzí o spolehlivosti. Užijte si to kluci 😉
Avatar - pocitac
pocitac
Tahle statistika je opravdu ztráta času, jak pro čtenáře, spotřebitele, tak pro techniky na německé TUV. Je mi jasné, že tento článek redakce Auto.cz pouze přebírá z jiného zdroje, ale předpokládal bych, že na odborném serveru o autech se dočkáme alespoň širšího pohledu a zhodnocení této statistiky. Zásadně mi například v článku chybí informace, o výčtu vážných závad, které mají vliv na statistiku. Chybí mi vysvětlení, že tato statistika sleduje pouze „závady“, které mohou mít vliv na bezpečnost provozu a prakticky nemají žádno výpovědní hodnotu o skutečné spolehlivosti nebo nespolehlivosti konkrétního modelu auta. V podstatě se jedná o běžné spotřební věci jako jsou žárovky, tlumiče, brzdové destičky, čepy apod.
Podívejte se například na srovnání vozu Renault Scenic vs Škoda Fabia, opravdu si tady někdo myslí, že i přesto, že Renault najede téměř dvakrát větší porci kilometrů, má méně závad než česká škodovka. Nebo se podívejte na Ford Fusion a pak výsledky VW Polo… nesmysl. 😉

PS: a pro pobavení přidávám pár citátů😒br /> Statistika je jako bikini. Co odhaluje je zajímavé, co skrývá je podstatné.
Když lovec mine zajíce jednou zleva a podruhé zprava, je zajíc v průměru mrtvý.
Statistika je metoda, jak vyjádřit nejistá data s přesností na setinu procenta.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Ta statistika odhaluje jedine - ze inteligentni lide nekupuji francouzske a italske vozy. :-!
kuko
co odhalují tvoje příspěvky je jasné taky...
Avatar - Righ
Righ
Uz ses tady Kuko dost dlouho na to, abys odhalil, ze Ada je podobne jako GTI primarne provokater a srandista. Viz jeho uvahy o TDI v Corvette ci Murcielagu nebo komicky agresivni napadani francouzsky auto-produkce. Jestli tedy jeho prispevky neco odhaluji, pak predevsim to, ze se ukrutne nudi a rad provokuje. Nam ostatnim nezbyva, nez zustat nad veci a nenechat se rozhodit. 😄
kuko
mně to nerozhodilo, jen se mu snažím vždy naznačit, že ať už se nudí, nebo jen provokuje, výsledek vždy odpovídá vždy nějaká psychické poruše. Nebo snad tohle vypisuje nudící se člověk? A když má nutkavou potřebu někoho provokovat, to asi pak taky není všechno v richtigu pod čepicí...

Ale to s tím TDI v supersportu jsem nějak přehlídl, škoda >😒]
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
.... mazec ty jo... nějak se kazí...
pogo26
Tahle statistika není o poruchovosti. Nebo jezdíš se závadou na technickou ?
Avatar - Righ
Righ
Jak bylo moudrymi kolegy popsano v diskuzi pod 2-3 letymi vozy, tato statistika je vyhradne o poruchovosti zarovek. Cili na technickou jezdime s nefunkcnimi svetly. 😄
kuko
náhoda je *** - sousedka jela na technickou. Doma ještě rychle oběhla vůz, světla svití, stěrače stírají, klakson troubí. 5 km cesta na STK a bác, žárovka vyhořela >😒]

na podzim jsem byl se svým vozem. Jezdím s ním po Praze, takže je na tankodromy zvyklý. Klasika, před cestou kontrola, světla svítí, stěrače stírají... Jak tam technik začal s vozem drncat, najednou jedno světlo nesvítí. Si říkám, to není možný, to snad ne! Otevřel haubnu, něco tam pošprtal a najednou světlo zase svítí! Takže v normálním provozu po kanálech a výmolech Prahy světlo vydržel, ale na STK ho dokázali rozhodit >😒]
Avatar - Righ
Righ
>😁 Stane se, kdybys zil v Nemecku, uz by meli Francouzi dalsi cerny puntik do statistiky.

Je jasny, ze ty zarovky si ukroji na technicky podstatnou cast zavad, navic nejde jenom o potkavaci, ktery kontroluje prubezne kazdej, ale x dalsich (obrysovky, couvaci a brzdovy svetla, mlhovka...). Zuzovat vsak problem potizi jednotlivych vozu pouze a jen na ty zarovky je tezce zavadejici. Skutecnost, ze prvni je Toyota made in Japan a posledni je ta lemra Carnival, vyvojove a technicky jete v korejskym automobilovym stredoveku, jiste neni nahoda.
kuko
zajímavé by bylo vidět statistiku konkrétních poruch. Jestli je to jen nějaká kontrolka blbnoucí kvůli špatným kontaktům, nebo skutečně eventuálně závažná porucha.

Ale umím si představit, že na TUV přijede nějaká paní na 3 válce, páč když mě odešla indukční cívka, taky to jen blikne SERVICE, ale auto jede dál. Klepe se, nezrychluje, geometricky roste spotřeba, ale žádná trvalá chybová hláška není vypsaná >😒]
pogo26
Máte někdo pro tyto průměrné nájezdy vysvětlení. Přece nebyl rok v servisu ? Tomu tady nikdo neuvěří.
Horst Fuchs
Jsou dvě možná vysvětlení 😒br /> 1. Passata si kupují jen důchodci
2. Údaje jsou převzaty od nejmenovaného třípísmenového autobazaru. Což ovšem nevylučuje možnost 1. neboť v tomto bazaru jsou zásadně nabízena jen auta po důchocích.
Avatar - Emel
Emel
Zajímavá perlička...

Samozřejmě to nejsou ta samá auta, takže existuje ještě jedno vysvětlení: auta uvedená do provozu před pěti lety jezdila méně, než ta uvedená před třemi roky. Možná důsledek krize, kdy si původní hodně jezdící majitel nechal "staré" auto déle, než ho poslal do světa?
ozawasan
odpověď je prostá - rok stráví na plaťáku - takže málo najedou 😄
kuko
už se připravují pro české autobazary - jo pane, to je foňavka, jesdil s tím duchódce f Mannheimu, jáko nofý :-!
Avatar - Righ
Righ
A jenom f nedeli do kostela, ploto ma najeto jenom 60 tisic! >😒]
kyklop
samozrejem f tdi, f metle, atd....
mech13
Statistika všelijaká, co si budem nalhávat, ale i přesto vypovídající.
Spousta špageťáků a žabožroutů se ohání tím, že je to statistika nesvítících žárovek... Pokud to ale vážně je o žárovkách, tak je to možná ještě smutnější - když neumí vyrobit nebo sehnat spolehlivé žárovky, jak sakra chtějí dělat spolehlivá auta?! 8-s
Aneb radši si koupím auto od někoho, kdo je schopný se postarat o svítící žárovku >😁
Sparrow
Může mi, prosím, někdo vysvětlit, proč BMW 3 (10. místo) má o tolik kvalitnější žárovky, než BMW X5 (92. místo)??
Děkuji.
mech13
X5 ridi barbiny ktery umi jen otocit klickem a slapnout na plyn >😒]
Je zajimavy, ze vetsina automobilek ma vetsinu modelu +- pohromade (obcas nejaky ten ustrel) ale BMW a Mercedes jsou rozhazene po cele tabulce
Klaudius
Kto mi potom vysvetlí, ako je možné, že keď na ceste vidím "jednooké" auto, skoro nikdy to nie je francúzska značka, ale spravidla nejaká Škoda...? Ak Francúz alebo iná značka, tak obvykle zas autá aspoň 15-20 rokov staré....
mech13
mozna to bude tim, ze u nas je trzni podil skodovek jiny nez v nemecku?
V moji statistice vedou jednooky fabie a nesvitici oktavky...