Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v listopadu 2010: Ti nejlepší v nižší střední třídě

Český trh v nižší střední třídě je oproti roku 2009 větší o 11,6 %.
Zpět na článek
20. 12. 2010 07:55
20. 12. 2010 08:14
20. 12. 2010 08:27
20. 12. 2010 08:41
neregistrovaný "Oplik1.3"
21. 12. 2010 21:57
20. 12. 2010 08:38
20. 12. 2010 09:02
20. 12. 2010 13:56
20. 12. 2010 09:15
20. 12. 2010 09:18
neregistrovaný "RayBan"
20. 12. 2010 09:27
20. 12. 2010 13:14
20. 12. 2010 13:22
20. 12. 2010 13:45
20. 12. 2010 14:40
20. 12. 2010 18:08
20. 12. 2010 16:03
20. 12. 2010 18:00
20. 12. 2010 16:05
20. 12. 2010 16:15
20. 12. 2010 16:27
20. 12. 2010 18:06
20. 12. 2010 20:14
20. 12. 2010 22:42
20. 12. 2010 16:03
20. 12. 2010 18:08
20. 12. 2010 18:50
20. 12. 2010 20:00
21. 12. 2010 08:39
20. 12. 2010 19:21
20. 12. 2010 19:44
20. 12. 2010 19:58
20. 12. 2010 20:23
20. 12. 2010 21:25
Avatar - 3_diamanty
20. 12. 2010 07:55
Golf
skonci 4ty za oktavkou hyundaiom a ceedom, par ludi to nerozdycha uz sa tesim ako tu bude o mesiac rusno >:D skoda len ze megane ho uz nestihne predbehnut ale o rok ma golff iste 5 miesto :-! haha

kia hyundai :yes: dorazte vsetkych drzim vam palce
Rozbalit vlákno
4
20. 12. 2010 08:14
Re: Golf
Počkej na registrace VW a Škody v prosinci a v lednu, to podle mě najedou statistiky za obměny fleetů, kvůli kterým teď ten golf trochu spadnul.
20. 12. 2010 08:27
Re: Golf
No hlavně že máš radost...
neregistrovaný "Oplik1.3"
20. 12. 2010 08:41
Re: Golf
kolik ti je? 12...... oprav si nick na topper1998
21. 12. 2010 21:57
Re: Golf
tebe to s tou matematikou tiez nejde.. opravovat si 1,3 ale nemusis, sedi to.. :yes:
Avatar - KANKUNEN
20. 12. 2010 08:38
Nafty
Podle podílu nafty je zřejmé, že Octávky mají jiní zázníci než zbytek. U ostatních se jde po ceně, ale octávka slouží jako plnohodnotné auto pro rodinu nebo firmu, kde si lidi připlatí už motor a mají skoroPassata.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - jazva
20. 12. 2010 09:02
Re: Nafty
ty si dobrý skoroPassat... >:-[]
20. 12. 2010 13:56
Re: Nafty
Ne skoroPassat ale sciroccůPossrát. ;-) >:-[] >:D
neregistrovaný "RayBan"
20. 12. 2010 09:18
Re: Nafty
U Octávií se jde samozřejmě po kvalitě, ostatní mají už jen tu nízkou cenu >:D
20. 12. 2010 09:27
Re: Nafty
A proto ji kupují firmy a rodiny v naftě jako plnohodnotné auto. >:-[] >:-[]
20. 12. 2010 13:14
Re: Nafty
Vtip v zaveru roku... skoropassat >:D V okoli mam hoooodne lidi, kamaradu, dokonce i nekterych clenu rodiny, kteri maji Octavky v nafte... ti kdo maji sluzebni - tam je to jasne, zbytek jezdi olitane bazarovky... zavarem bych si dovolil rict (na zaklade soukrome studie :-) ), ze drtiva vetsina Octavkaru "vlastniku - fyzickych osob" jezdi bazarovkach. Cili na prodane kusy nemaji absolutne zadny vliv... firmy - to je ono :-) :yes:
Avatar - white label
20. 12. 2010 13:22
Re: Nafty
Tvůj pohled je zkreslený tím, koho znáš, případně s kým se stýkáš (kbk). Majitelé Octávek , která znám já, je mají v naprosté většině soukromě a koupené jako nové, obvykle ne poprvé...
Takže dělat si soukromé statstiky především podle svého okolí může být velmi zavádějící... :-O ;-)
20. 12. 2010 13:45
Re: Nafty
To určitě >:D "Ochcávka od škodofka"... :yes: :yes: :yes:
Avatar - KANKUNEN
20. 12. 2010 14:40
Re: Nafty
Tobě se dá napsat jedině: Do Prahy Fordem a zpátky vlakem. >:-[]
20. 12. 2010 16:03
Re: Nafty
a jak je to s poměrem nafta/benzin v okruhu tvých známých?

já třeba až tak moc Oktávkářů neznám, ale ti co to mají od novoty, mají všichni benzin. A naopak všechny nafty jsou buť A-služebák nebo B-bazar.
Avatar - white label
20. 12. 2010 18:00
Re: Nafty
Mají obojí, naftu i benzín, TDIčka jsou ale celkově nejčastější, z benzínu je docela oblíbený 1,8 TSI.
20. 12. 2010 16:05
Re: Nafty
Jasne ze je to zkreslene ;-) je to prece statistika/průzkum a ten se dela jen z maleho vzorku lidi ;-) Samozrejme je jasne ze v Praze bude pomer kupujicich (fyzickych osob) novych Octavek jistojiste vetsi, nez napr. v Moravskoslezkem kraji ;-)
Chtel jsem tim poukazat na to, ze obecne cislo v teto tabulce prodejnosti modelu nehovori o realnych prodejich fyzickym (nepodnikajicim) osobam... pokud nejaka takova tabulka existuje - sem s ni :-)
20. 12. 2010 16:15
Re: Nafty
Jde o to, ze pokud je White Label vlastnikem GTI - coz je, tak se pravdepodobne pohybuje mezi lidmi stejneho socialniho statusu, kde je s velkou pravdepodobnosti prumerny plat vyssi, nez ten udavany statem - a to treba i vyrazne. Ja pochazim puvodne z Kutnohorskeho okresu... a tam psenka nekvete ani vzdelancum (koneckoncu proto se tam vracim jen na navstevy, ze?), cili koupeschopnost lidi nove, vybavene Skodovky v nafte je ta tam... snad jen v tom bazaru. Specialitou meho rodiste je vyssi vyskyt jetych Audi a BMW vyrazne ovlivneny mladymi kupci z rad zamestnancu armady :-)

Jedina spravna tabulka by byla ta, rozdelena na okresy a dale delena na nafta/benzin a fyzicka/pravnicka osoba.

Takova tabulka by byla i socialnim pruzkumem danych lokalit... ;-)
20. 12. 2010 16:27
Re: Nafty
ideální tabulku nikdy nesestavíš ;-)

Oktávky jsou fenomén - jednak počtem, jednak dominancí nafty. Z toho se už nějaký ten závěr vyvodit dá.

Je to paradox - Oktávka s velice komplexní nabídkou benzinových motorů a přesto samá nafta... :-)
Avatar - white label
20. 12. 2010 18:06
Re: Nafty
Ani profesionální statistika není pochopitelně úplně dokonalá, ale ta "osobní", jen podle "okolí" jednoho člověka, je na tom s případnou objektivní výpovědní hodnotou ještě mnohem hůř...
20. 12. 2010 20:14
Re: Nafty
Naprostý souhlas.Statistika jen dle okolí jednoho člověka nemá objektivní výpovědní hodnotu.
Avatar - Righ
20. 12. 2010 22:42
Re: Nafty
Veta "Octavky maji jini zakaznici nez zbytek" je skutecne z velky casti pravdiva a realite odpovida i zduvodneni, ktery nabizis. Podil nafty nas neomylne smeruje do vod fleetovych prodeju, coz na rozdil od mnohych jinych nevnimam ani v nejmensim jako negativum, nybrz jako projev duvery tech nejnarocnejsich zakazniku. A pricinou je opravdu zasadne jiny "spolecensky status" oktavky, nez jaky maji jeji tridni konkurenti, at uz se to nekomu libi nebo ne. Vetsina lidi v CR zkratka oktavku vidi jednou nohou ve stredni tride, coz ji spolu s dustojnymi proporcemi, vysokou kvalitou materialu a dilenskyho zpracovani, velkorysou priplatkovou vybavou a v neposledni rade idealnimi karosarskymi variantami cini univerzalnim firemnim autem. Ja kazdopadne prodejum oktavky tleskam a doufam, ze ji to vydrzi. :yes:
20. 12. 2010 09:38
Nezapomenout na obehrané písničky
Některým ctěným diskutérům připomínám jejich obligátní klišé, kterými tady obvykle argume ntují :

1. Velké číslo Oktávie tvoří pouze fleetové prodeje, které jsou nevýhodné, ale prodejci škodovky uplácejí za nákup zodpovědné pracovníky, ti ostatní se chovají fér a radši trpí nižší prodejem, než aby se uchýlili k podobným špianvostem. Místo slova Oktávie doporučuje použít slovo Ochcávka, Škoda změnit na škodofka....

2. Golf je úplně v háji, je to zřejmé z jeho postavení, takové nudné auto si kupují přece jenom důchodci a ti už asi došli, tak klesá a klesá a behem dvou tří měsíců bude v žebříčku nahrazen AR Guillietou. Navíc Golf je předražený a nekvalitní, doporučuji zapojit názvy jako Vlkohrad a Xindlvágn a hlavně nezapomenout připomenout Hitlera a Goebelse.

3. Focus je tak vysoko prostě hlavně proto, že ten nastupující je tak ohavný, že so ho nikdo nekoupí, takže fordisté se rychle předzásobují.

4. Nejlepší auto na trhu je Dacie Logan. Je nejlevnější a přitom je jako hrom - tedy veliká. V přepočtu váha/cena je její kilogramová cena nejnižší, to je ten základní údaj vypovídající o celkové úrovni vozidla. Čím je tento ukazatel menší, tím je kvalita, design, užitné vlastnosti vozidla a vše ostatní lepší a vyšší....

5. Výrobky firmy Rendlík a syn by Evropská unie měla už dávno zakázat. Jistě by se to podařilo, ale všichni se bojí nového Napoleona - Sarkozyho. Nicméně tohle je jediná cesta, jak zastavit hromadění nepojízdných renaultů všech typů na našich silnicích.

6. Korejci znovu a znovu (a to i na našem sociaismem deformovaném piditrhu, jak píšou znalci) dokazují, že na to prostě nemají. Holt lambo je lambo a to v tý Žilně nebo Nošovicích ne a ne vyrobit. Ukazuje se, jak jsou strašně neúspěšní - místo aby už měli obsazeno tak 70% třeba v této třídě, tak jsou jenom třetí a čtvrtí s pár stovkami kusů....ha ha jednoznačný příznak nastávajícího krachu.

7. lidi furt nepochopili, že v dané kategorii je už cca čtyři roky nejlepším autem Fiat Bravo. Ten měl přece nahradit v celoevropském měřítku Golfa. Měl být zrovna v tomhle žebříčku už pár let první, Tak sakra jak to, že je tedy s třiceti kousky až bůhví kde?

8. Ukazuje se raketový nastup AR Guilliety. Teď to jsou desítky kusů, v prosinci to budou stovky a příští měsíce už tisíce. Těch osm Scciroců jsou zásadně auta, co si museli koupit dealeři a teď jim stojí zaprášené v showroomech.

A tak dále a tak dále, třeba jsme na něco (a někoho) zapomněl, doufám, že se objeví nějaká ta nová perla.
Rozbalit vlákno
17
20. 12. 2010 09:56
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Ještě tvoje téma: body 7 a 8 v obráceném gardu.
Avatar - white label
20. 12. 2010 10:21
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Pak rozhodně i bod 6.
20. 12. 2010 09:56
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Tebe je tady škoda, ty jsi měl psát do Dikobrazu :-)

Ale s tou Guliettou to taky nechápu, že má tak slabé prodeje, když se o ní tady a všude básní jak to není překrásné auto.
Avatar - white label
20. 12. 2010 10:15
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Včera jsem zrovna viděl stříbrnou (naleštěnou) a zatím rozhodně "nejhorší" barva na tohle auto (z těch které jsem zatím viděl)..., i když ten přední výraz je prostě (mírně řečeno) divný v každé barvě (ve tmavé je to přece jen únosnější) a dělá to auto zbytečně (negativně) výstřední. Předek měl být spíš ve stylu AR 159, design by pak byl na AR víc klasický a nebyl tak "konfliktní". Většina solventních zákazníků se "pere" už s předsudky ohledně kvality, logicky pocházející z minulosti, a k tomu ještě musí překousnout i ten podivně výstřední předek...
Avatar - white label
20. 12. 2010 10:00
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Souhlas, navíc mnohdy existujou i názory opačně "vyhraněnéí", viz korejci hned v prvním příspěvku této diskuse. A hlavně se pod českými čísly diskutuje mnohem zásadněji, než pod těmi evropskými, což je při podílu českého trhu (na evropském) docela komické... ;-)
Avatar - Emel
20. 12. 2010 10:04
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
České prodeje jsou naše prodeje, známe okolnosti a ceny... mě to tak komické nepřijde.
Avatar - white label
20. 12. 2010 10:19
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Docela komické jsou ty "zásadní" závěry, které tu někteří z těch malých českých čísel dělají, např. vůči značkám/typům jako takovým... ;-)
Avatar - Emel
20. 12. 2010 10:25
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Jojo, s tím už souhlasím.
20. 12. 2010 20:25
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Souhlas,globální prodeje jsou důležitější.
21. 12. 2010 08:32
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
S počty prodaných kusů ČR/EU se nakládá "jak kdy" (podle aktuálních výsledků). Jednou je trh ČR svou velikostí nesměrodatný a je nutné nakouknout do EU a někdy je to naopak středobod vesmíru... >:D
Avatar - Emel
20. 12. 2010 10:01
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Super :-). K tomu rendlíku to chtělo ještě dodat něco o neporazitelné kombinaci 4Motion a TDI PD...
20. 12. 2010 10:07
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Áda, Topper, Wolff, GTI a jeho přisluhovači.
20. 12. 2010 12:11
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Hezké :-) ...
1. To si zase moc nemyslím, prostě pro spoustu lidí v ČR je das Auto Škoda Octavie. Pokud můžu posoudit na základě své zkušenosti s fleetovým prodejem, jsou daleko více vstřícní ve Fordu, Oplu nebo VW ... na druhou stranu jsem si poměrně jistý, že každý z kluků jezdících v VW Golf 1,6 (teď možná nově 1,2 TSI) nebo Focusu by bral oktávku byť v základu ...
2. Golf je auto pro fleet nebo individualisty .... pro mě osobně je to výborné auto a mám ho hodně rád
3. Focus je zase fleet a dobrá cena ... 1,6, která má všechno, co normální člověk potřebuje a není zohyzděna nějakou idiocií jako černá zrcátka za 300 ...
4. Žiju už 8 měsíců v Rumunsku a tady je Dacie doma ... pro ně je Dacie Logan to samé jako Škoda Octavia, jenom méně "nacukrovaná" ... snem každého Rumuna je VW Passat :-)
5. Renault - tady nemám žádný komentář, prostě nemám k této značce žádný vztah ...
6. Korejci - no asi to nebudou špatná auta, když se jich prodává tolik a ne každý chce nebo má peníze (chce dát) na Octavii
7. a 8. Italové mi nic neříkají, Sciro je asi spíš pro mladé kluky

Upřímně řečeno jsem hrdý na to, že jsem Čech a jsem rád, že vyvíjíme a děláme dobrá auta, i když škodovkama nejezdím, protože jezdím tím, co mi dají ...
Avatar - Emel
20. 12. 2010 13:24
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Jen pro jistotu... tohle byl takový vtip, narážka na místní diskusní klišé...
Avatar - Katikakus
20. 12. 2010 13:56
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Tim bych dnesni diskuzi uzavrel, vse podstatne jiz bylo receno ;-) :yes:
20. 12. 2010 14:18
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
Ještě si zapoměl na:
"... je jedno, jaké auto koupíš, protože to není Golf. Golf, Gé, Gé jako guru. Ikona, jež nemá v popisu cenové podbízení a akční sleva je pouze cenový jemnocit VW, protože přeci každý její zákazník ví, že za nižší střední musíš vyklopit půl milionu, jinak hraješ švorcligu. Jo a nezapomeň, místo parkovacích senzorů si ve výbavě zaškrtni vonící stromeček, protože senzory jsou pro baby..."
Avatar - Righ
20. 12. 2010 22:31
Re: Nezapomenout na obehrané písničky
:yes: :-)
Avatar - igor77
20. 12. 2010 14:36
hyundai: prepare to want one
takže octavia má tržní podíl ve třídě 45% a korejci mají 15. renault na ně přestává stačit.
Rozbalit vlákno
1
20. 12. 2010 16:08
Re: hyundai: prepare to want one
tak když počítáš korejce za 1 entitu, možná bys mohl k Meganu připočíst ještě Fluence ;-)

ale korejcům se daří, to bez debat. Už si pomalu zvykám i na ten divný F/L Ceeda.
20. 12. 2010 16:03
TABULKA ČOKOLÁDY
No, někomu hořkne, jinému sládne, někomu lezou voříšky do stoliček, jinej má chilli pálení až v konečníku. Padni komu padni, ráno moudřejší garáže, kdo jinému garáž kopá, sám do ní padá.

Tak jdeme na to. Centrální tabulka bobtná a nabývá postupně charakteru nepřehledného garážového perkeltu, takže to trochu zprůhledněme -

Výprodeje:
1. Focus
2. C4

Lowend:
1. i30
2. cee´d
3. Logan

Mainstream (včetně supermainstreamu)
1. Octavia
2. Golf (Gé Golf, Gé jako... GURU) :yes:
3. 308

Diamant
1. A3
2. BMW 1
3. VOLVO V50

Plakát:
1.Mégane
2. Fluence
3. Giulietta

Centrem zájmu jsou samozřejmě dvě tabulky - čistý, cenovým jemnocitem definovaný mainstrem (včetně supermainstreamu) a svět diamantových kompaktních kovbojů. Jako nejlepší hatchback z toho (ostatně jako v celé Itálii i v celé Evropě) vychází GOLF, VOLKSWAGEN GOLF. Jedničkou diamantu je pak AUDI A3.

Překvapení? Nikoliv, od té doby, co má ježíšek Passata se já osobně nedivím už vůbec ničemu.

Číslem měsíce je číslo 2.463. Ano ano, Škoda OCTAVIA. Neboť to nejlepší, co tu můžeš udělat je, si pořídit ereso nebo scouta. Nevěříš? Vyzkoušej.

BRAVO ŠKODA :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - pocitac
20. 12. 2010 17:06
Re: TABULKA ČOKOLÁDY
Máš tam chybu, v tabulce výprodej ti chybí Golf. Nejstarší model v celé tabulce. Současná faceliftovaná verze z roku 2003. Oprav to, takhle ti to zbytečně snižuje kredit. ;-) >:D
Re: TABULKA ČOKOLÁDY
V poměru cena-výkon není na našem thu horší volby, než právě Škoda Octavia!
20. 12. 2010 17:37
Re: TABULKA ČOKOLÁDY
Ty jseš zralý na Chocholouška... Nebo jako bezdomovec okupuješ starého Golfa a ven nevylezeš, jak je rok dlouhý...
20. 12. 2010 18:14
Re: Octavia Tour je Lowend
A pri nej je Ceed a i30 jednoznačne "vyššie" ....

Inak povedané - do toho "mainstreamu" patrí Octavia 2, i30, Ceed a do "lowedndu" patrí Logan a Octavia Tour ....

Nejako Ti to "ušlo" ...
20. 12. 2010 18:56
Re: Octavia Tour je Lowend
jemu uchadza vela veci, momentalne sa snazi rozdychat ze jeho oblubeny golf je az na 6 mieste !!!! >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - pocitac
20. 12. 2010 21:35
Re: Octavia Tour je Lowend
Kouknul na auto.cz... "Co? Golf až šestý? Kde mám tu čokoládu, sakra?" Otázka zní, jakou vybral? Předpokládám, že hořku s chilli >:-[]
20. 12. 2010 21:37
Re: Octavia Tour je Lowend
podla mna ho tazko zapuieklo z tej cokoladky:) Inak to poradie svedci skor o celkovom pomere cena-uzitocnost, a jednoznacne ta octavka tam je pravom v tomto.. :yes:
Avatar - 3_diamanty
20. 12. 2010 19:06
Re: Octavia Tour je Lowend
a japoncov si kde nechal alebo taky fiat bravo alebo seat leon?
20. 12. 2010 20:21
Re: Octavia Tour je Lowend
Dobrý!Vše se dá číst jak kdo potřebuje.
A co třeba toto mistře,jak by jsi to interpretoval?[odkaz]
Avatar - white label
20. 12. 2010 20:38
Re: Octavia Tour je Lowend
A1 má dva hlavní problémy, jednak je ta cena (vzhledem k tomu co v ní dostanu) přehnaná (prakticky srovnatelná s A3) a potom je velká chyba že ten "hliníkový oblouk" (z profilu) nemají všechny A1ičky sériově. Bez něj vypadá moc obyčejně a v kombinaci s běžmým rozměrem/designem kol až lacině (vzhledem k ceně)...

P.S. ...a kdo si za tuhle cenu koupí A1, po příchodu zcela nové generace A3?
Avatar - twistedTSD
20. 12. 2010 20:33
Re: Octavia Tour je Lowend
mně se líbí, jak si tu tabulku dokážeš pěkně zpracovat ;-)
20. 12. 2010 20:46
Re: Octavia Tour je Lowend
skus zdovodnit zaradenie ceeda a i30 k loganovi, nejako mi to uchadza
20. 12. 2010 18:08
Alfa
Když se podívám o měsíc zpátky, tak tady bylo křiku, když Giulietta nevyhrála COTY. Ale když přijde na prodeje, tak po nejhezčím autě ve třídě s nejlepšími jízdními vlastnostmi a motory neštěkne ani pes...
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Krispos
20. 12. 2010 18:50
Re: Alfa
Tys to nepochopil. Alfa je pro nadšence, kterým bije v hrudi Cuore Sportivo. Alfa je pro fajnšmekry, kteří mají patent na posuzování designu. A hlavně, Alfa nechce být žádnou masovkou a proto by jí velké prodeje byly spíše na obtíž....
Avatar - pocitac
20. 12. 2010 20:00
Re: Alfa
trochu tě opravím ... A hlavně, fanoušci nechtějí aby se Alfa stala masovkou a proto by jim velké prodeje byly spíš na obtíž ;-)

PS: dneska sem nabootoval z CD - Cuore Sportivo :-! :-)
21. 12. 2010 08:39
Re: Alfa
Chci ty fanoušky vidět, až ty jejich vysněné exkluzivní nízké prodeje přivedou Alfu do náruče (třeba) VW. A nebo neumožní vývoj něčeho s opravdu cuore sportivo.
Avatar - pocitac
20. 12. 2010 19:21
Re: Alfa
Tak ty jsi taky ze všech nejhezčí, píšeš nejlepší příspěvky, máš vždycky pravdu a přesto, v porovnání s takovým GTI, tady na diskusi po tobě neštěkne ani pes ;-)
20. 12. 2010 19:44
Re: Alfa
Sice jsi to myslel ironicky, ale aniž by sis to uvědomil, tak jsi tady poprvé napsal něco pravdivýho a smysluplnýho...alespoň v první polovině tvého příspěvku ;-)
Avatar - pocitac
20. 12. 2010 19:58
Re: Alfa
Máš štěstí, že tady není Samantha, ta by ti to napsala bez ironie >:-[] >:D
Avatar - white label
20. 12. 2010 20:23
Re: Alfa
Já teda nevím, jestli tu po něm neštěkne ani pes, ale zrovna ty (se Samanthou) určitě jo, viz tvá reakce na něj... :-O :*) >:-[]
Avatar - pocitac
20. 12. 2010 21:25
Re: Alfa
štěkání? To mé láskyplné doplnění jeho příspěvku? >:-[] ;-) ...
20. 12. 2010 23:16
Rusko - listopad - TOP10
Něco pro Labela - trochu jiný pohled

Pos Model Nov % Oct 2010 % Pos
1 Lada Kalina 12,148 6.4% 3 97,088 5.8% 3
2 Lada Priora 11,753 6.2% 2 113,325 6.8% 2
3 Lada 2105/2107 11,737 6.2% 1 124,200 7.4% 1
4 Lada Samara 8,853 4.7% 4 92,653 5.5% 4
5 Ford Focus 6,348 3.3% 5 58,682 3.5% 5
6 Renault Logan 5,893 3.1% 6 56,119 3.4% 6
7 Lada 4×4 5,043 2.7% 7 39,626 2.4% 8
8 Opel Astra 4,344 2.3% 8 26,305 1.6% 12
9 Chevrolet Niva 4,256 2.2% 16 30,497 1.8% 9
10 Daewoo Nexia 3,751 2.0% 9 39,659 2.4% 7
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
20. 12. 2010 23:43
Re: Rusko - listopad - TOP10
Proč zrovna Rusko a proč zrovna pro mě? To mě jako má vyrazit dech ta LADA, nebo něco jiného? :-O >:-[]
21. 12. 2010 11:51
Re: Rusko - listopad - TOP10
" Docela komické jsou ty "zásadní" závěry, které tu někteří z těch malých českých čísel dělají, např. vůči značkám/typům jako takovým." - jen jsem dal větší čísla pro větší závěry. :-O