Jinak bych doporučoval odhalovat třeba nějakou sexbombu (pravda, v souvislosti s Itálií mně už taky žádná nenapadá - Monica Belluci už má taky svoje léta), bude to rozhodně zajímavější, než neustálé "odhalování" novinek z Turína.
..... kde autor článku přišel na to, že v nové Ypsilonce bude nějaký T-jet se 115kW.... Ten se na platformě Pandy objevuje tak možná v nějakém F500 Abarth.... Moc si nedovedu představit, co by dělal v luxusně pojaté, pětidveřové Lancii ;-)
No to toho teda odhalili >:D To už bylo víc vidět na tom zamaskovanym autě v minulym článku. Ale chápu, že čtvrt roku před premiérou je na odmaskování ještě brzo. ;-) Zatim to vypadá, že by nová Ypsilonka mohla vypadat docela k světu :yes:
jinak všimli jste si toho chladiče ? Lancia měla vždy žebrování svislé, Chrysler vodorovné, teď má mít nová Lancia Y žebrování vodorovné ? To teda pěkně zchryslerovatěla...No fuj... :no:
to na tom musí bejt fakt hodně finančně špatně, když rozdílné žebrování Lancie pro účetního představuje takovej problém, že za cenu pár uspořenejch euro, které by stála jiná maska Lancie plivne na historii značky a udělá takovou prasárnu. To je jako by ve VW koncernu u Audi ty kruhy odteď dávali na masku svisle :no:
Ono to hlavně žádný úspory nepřinese, to by tam musela pasovat naprosto přesně nějaká maska z už existujícího Chrysleru, tohle je jen designový sblížení anděla s ďáblem. :-!
Kopni už do zadku toho účetního, co tě zaprodal pro větší slávu a lesk (které se nikdy nekonaly) Alfy Romeo. Představ nám svůj koncept Fulvie jako sériový model a udělej lepší sedan než rebrandovaný Chrysler, abych tě mohl mít zase rád jako když Delta Integrale vládla rallye sportu.