Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
acALIEN
Jak jsem jiz psal u drive zverejneneho clanku, tohle je krok zpet, pripadne stranou, protoze tohle uz neni ten Tank, ten kriznik, co na silnicich v Evrope dominoval, tohle uz zaslape mohutnosti i Skovej Mercedes a to neni zrovna drsnak. Interier se sice zlepsil, nicmene jeho pojeti je uniformni a anonymni. Jsem z toho zklamanej, protoze zrovna tohle auto si melo zachovat svoji vyjjimecnou tvar. Vime, jak to dopadlo s prodeji Mustangu, Camar atd, kdyz jim zmenili krivky na takove, ktere jejich predloze nebyly podobne, oziveni prodeji prinesl az rok 2005, kdy se vse zase vratilo tam, kde to melo celou dobu byt a to hrde a verne dodrzovani linii nastolenych generacemi z let 60tyh a 70tych. U Tehle 300vky, to bude podle mne obdobne, american nechce auto, ktere v ramci modernizace zAsijsti a jehoz vyraz je prazdny, nic nerikajici. Tohle rozhodnuti zvedne prodeje mozna v ?Asii? v USA urcite ne a v Evrope take jen tezko. Ocekavam, ze za par let, az se nabazi Asie, prijde facelift, kterej vrati autu zpet alespon trosku toho ,,chlapa" , ktereho mel v sobe v dnes jiz minule generaci. :-!
Souhlas, minula generace byla lepsi. Tohle auto zapadne mezi ostatni, nikdo si na nej neukaze. Jestli jim o tohle slo, ok.
Z originalu udelali us masovku, skoda.
Z originalu udelali us masovku, skoda.
Souhlasím s tebou v tom směru,že 300c stratila-ten kus drsné chlapáckosti a to je velká škoda. :-( Předek se prostě velmi nepovedl (připomíná mi to facelift Subaru B9-Tribeca),proč nějak pěkně nenavázali na předchozí model,když v případě zadní části navázali absolutně perfektně??Tam je odkaz na rodovou příslušnost evidentní. :yes: Jinak interiér je bez debat krok vpřed,hlavně přístrojová kaplička se povedla,středový tunel ještě není úplně to,na co jsme v evropě zvyklí u německé trojky,ale posun tu jednoznačně je! :yes:
dietmar
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
twistedTSD
ta hromada chromu vzadu je vážně ohavná :no: ;-\
loydl
vie mi niekto zodpovedne ozrejmiť jednu maličkosť? sú tie kolesá pekné alebo nie? (10 dvojpaprskov) je to možné? párny (sudý) počet....
kolesá sú pekné, nevidím tam chybu..
vôbec celá galéria pôsobí lepšie ako pri prezentácii modelu..čierna chrysleru padne, lepšie vynikne chróm a zadné partie :yes:
Už to nie je ten búchač ako pred faceliftom, kladivo správneho kovboja, ale stále je to pekné auto..taký kovboj v obleku ;-)
vôbec celá galéria pôsobí lepšie ako pri prezentácii modelu..čierna chrysleru padne, lepšie vynikne chróm a zadné partie :yes:
Už to nie je ten búchač ako pred faceliftom, kladivo správneho kovboja, ale stále je to pekné auto..taký kovboj v obleku ;-)
dicky
jedinne pozitivum je ze bude pohon na vsechny kola u tohoto vozu jinak nechat puvodni vzhled a dat tam new interier by bylo pozitivum toto je krok zpet
Ten už byl i u minulé generaci, stačí si zadat do google Chrysler 300 3,5 V6 AWD nebo 300C 5,7 V8 AWD.
Jiný verze se nedělali, AWD bylo jen s těmahle motory. Sedan i kombi.
Jiný verze se nedělali, AWD bylo jen s těmahle motory. Sedan i kombi.
Beersheva
Množstvím chromu zejména na zadní barokní buclatou části mi to připadá jako výtvor jiného velkého národa, GAZ Volha 3111.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ještě by jsi byl, rád, kdyby ses mohl odvézt v pořádném autě...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nech vyklidit celý Václavák, to svět neviděl jak drahý pneumatiky tam parkujou >:D >:D >:D
A pak za bouřlivého vítání a jásotu tam přijeď Fabií 1,2 HTP a nezapomeň frajersky kynout levicí z okénka... Ať se konečně můžou všichni lidé kouknout na kus pořádného a krásného auta... >:D
A pak za bouřlivého vítání a jásotu tam přijeď Fabií 1,2 HTP a nezapomeň frajersky kynout levicí z okénka... Ať se konečně můžou všichni lidé kouknout na kus pořádného a krásného auta... >:D
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak se hovorově říká jednomu rynku tady u nás na vsi...
V podstatě si za třista koupil nejlepší auto světa... Kam se nějaká třísetkoňová vyšší střední s pohonem na všechny čtyři hrabe...
Na ty údaje o brzdné dráze mi dej prosím odkaz....
V podstatě si za třista koupil nejlepší auto světa... Kam se nějaká třísetkoňová vyšší střední s pohonem na všechny čtyři hrabe...
Na ty údaje o brzdné dráze mi dej prosím odkaz....
18" pneu 205/60R18 stojí zimní cca 3200 Kč s DPH a letní zhruba stejně. Pokud chceš něco lepšího, tak kolem 4500 tácu už je luxusní Goodyar Eagle F1 ZR18....
Bohužel, přirovnání ke GAZu je vlemi trapné, ale když zminuješ GAZ, tak do těch Volh se dodávaly až do skončení jejich výroby motory 2,4 a GAZu se prodala celá výrobní linka a plány na model Sebring 2001-2006.
Tudíž s GAZem udělal Chrysler dobý kšeft, další kšefty udělal Chrysler s britským Bristolem (motory V10 z Viperu), s Bufori (motory HEMI + převodvoky W5A580 + palubky) či VW (výroba modelu Routan pro VW).
Tudíž s GAZem udělal Chrysler dobý kšeft, další kšefty udělal Chrysler s britským Bristolem (motory V10 z Viperu), s Bufori (motory HEMI + převodvoky W5A580 + palubky) či VW (výroba modelu Routan pro VW).
Co je trapného na tom, když řeknu že tenhle američan zejména zezadu je jak GAZ 3111? A řeknu ti objektivně proč: chrom. Obroučky zadních světel v chromu, lišty na kufru i kolem oken v chromu, vystouplá svislá světla jak (nejen) u starých Volh, zrcátka z chromu. Jestli byl někdy Barichello v Rusku, jako že asi ne, tak by věděl, že v Rusku se prodávají celý kity, který dají do chromových obrouček zejména zadní světla, místa na SPZ, lišty na kufru apod. Prostě stejný vkus! Nejčastěji to plácají na Mercedes třídy E, sériově to dávali na Volhu 3111.. a teď na nový 300C.
Protože onen Barýk není nic jiného než do chrysleru převlečený wolff. Navíc ta jeho nenávst vůči VW a spol. ho k němu řadí taky. Jenže....pokud se tady někdo vyjádří proč se mu líbil předchozí auťák a proč se mu nelíbí tohle provedení, tak je hned ***. Líbí se mi i to tvrzení zvrchu (tuším Zino), že jemu se to líbí a nezajímá ho, co si o tom myslí ostatní. To sem nemusel psát....
Předchozí třístovka byla z hlediska designu prostě dotažené a osobité auto, které prostě mělo šmrnc. Mám dokonce pocit, že to byla jedna z posledních, ne-li dokonce poslední amerika, tak jak jsme je znali dřív. Nejsem sice velkým znalcem a fandou americké produkce, al jestli se mi něco v posledních deseti letech líbilo s origoš americké produkce, tak to byl předpředchozí Jeep Grand Cherokee, předchozí třístovka a Mustang (ten stále ještě stávající). Zbyl Mustang. Nový Grand Cherokee je tuctovka, která nezaujme ničím a faceliftovaná, či dokonce "nová" třístovka dokazuje starou a dobrou pravdu, že je mnoho faceliftů, ale jenom minimum se jich povede. To, co se z toho stalo teď je opičárna - vypadá to (chromy jsou jenom třešnička na dortu, i když v tomto případě je to spíš broskev) jako karikatura předchozího typu. Nojo, časy se mění, to auto vypadá, jako by zadání tnělo - předělejte to tak, aby to tolik neprovokovalo těmi svaly a robustností, protože to přímo vzbuzuje dojem mohutné spotřeby a tím i nedostaku zelenosti....no a designéři to udělali no a ten chrom je vlastně to poslední, co jim zbylo. A povedlo se. Auto ztratilo proporce a soulad mezi celkem a detaily.
Jenom hlupák a fanatik hystericky obhajuje a s povykem chválí něco, co je neobhajitelné. To je ale jeho věc. Já se ztotožňuji s tvým názorem. A dodávám - bohužel.
Předchozí třístovka byla z hlediska designu prostě dotažené a osobité auto, které prostě mělo šmrnc. Mám dokonce pocit, že to byla jedna z posledních, ne-li dokonce poslední amerika, tak jak jsme je znali dřív. Nejsem sice velkým znalcem a fandou americké produkce, al jestli se mi něco v posledních deseti letech líbilo s origoš americké produkce, tak to byl předpředchozí Jeep Grand Cherokee, předchozí třístovka a Mustang (ten stále ještě stávající). Zbyl Mustang. Nový Grand Cherokee je tuctovka, která nezaujme ničím a faceliftovaná, či dokonce "nová" třístovka dokazuje starou a dobrou pravdu, že je mnoho faceliftů, ale jenom minimum se jich povede. To, co se z toho stalo teď je opičárna - vypadá to (chromy jsou jenom třešnička na dortu, i když v tomto případě je to spíš broskev) jako karikatura předchozího typu. Nojo, časy se mění, to auto vypadá, jako by zadání tnělo - předělejte to tak, aby to tolik neprovokovalo těmi svaly a robustností, protože to přímo vzbuzuje dojem mohutné spotřeby a tím i nedostaku zelenosti....no a designéři to udělali no a ten chrom je vlastně to poslední, co jim zbylo. A povedlo se. Auto ztratilo proporce a soulad mezi celkem a detaily.
Jenom hlupák a fanatik hystericky obhajuje a s povykem chválí něco, co je neobhajitelné. To je ale jeho věc. Já se ztotožňuji s tvým názorem. A dodávám - bohužel.
Jistě - já sem fanatik jak wolff. O tom žádná.
GTI, Whitelabel a další fanataci koncernu z Vlkohradu fanatici ale nejsou že. Protože co je německé je dobré, co není německé není dobré. Co mi to jenom připomíná, majn fírer? Nebo že by "Sovětský svaz - náš vzor?"
Staré 300C mělo tedy originální vzhled, dobrá - dokonce sme se ted od tavaryšce Berana dozvěděli že to byla poctivá amerika dle staré školy (to asi těžko ne? přeci to nemá rám a má to podvozek z MB), ale mělo to hnusnej interiér že, zastaralou V6ku a normální výbavu.
Od dalších ctitelů echt rajch wagenů se zas dozvídám, že stará 300C je pandur a tank a moc nápadný auto pro pár ma*orů...
Zkuste si ujasnit co plácáte, máte v tom trošičku chaozzz - jednou je dobře že je to svalnatý, podruhý to není dobře, jednou se nadává na hnusnej interiér, podruhý nevadí - prostě co se momentálně hodí do krámu, to se použije, že. Toč se korouhvičko, toč!
Když už se nemůže na motory a interiér (bacha, sou tam měkčený plasty, ale určitě ne tak měkčený jako u VW - bude to chtít laboratorní rozbor a pro fetišistický osahavače palubek to 159x za sebou ohmatat, pak se pozná rozdíl) a nebo na cenu - tak se poplive design. Už nic jinýho nezbývá.
Takže ted tu je každej chytrej jak propagandistický rádio soudruha Géblse a plive tu po faceliftu, že to má unifikovanej design, přitom slavný koncern VW tohle plodí už x let - šedý, nemastný unifikovaný design, jedno auto jak druhý, jen každý jinak velký. Rozdíl je pouze v ceně - u VW je si nutný připlatit i za volant.
Kidy na na nový Jeep GrandCherokee jsou taky zajímavý - když už nejde kritizovat výbavu - prostě už to má elektricy otvíraný 5tý dveře(btw Voyager měl ty 5 el. otvíraný dveře v nabídce už v době, kdy u Sharanu ještě neměli ani boční posuvný dveře který měl Voyager taky v elektrice a kde na to maminy ze Sharanu čuměli na parkovišti před Tescem jak puk se slovy"hele táto, čum na to") jako Audi, vyhřejvanej volant, sedačky + přední ventilovaný, podsvícený kliky atd.; podvozek z akutálního MB ML; tak zbyde zas jen design no. Ze se to v USA nestačí vyrábět a bylo to vyhlášený za nejlepší SUV roku 2010 od mnoha odborných spolků, jakož i od těch dalších vč. Playboye (kde že je skončil v USA Touareg??) nevadí....
Ono takový BMW X5 či Adi Q7, přezdívaný vocumlanej autobus pro slečny zbohatlíků a kinder bus do školky - jsou přímo designový skvosty, vyboučující svým vyjimečným desingem a nápaditými prvky těžce mimo mainstream. No, ted sem málem spadl smíchy pod stůl....
O tech vylepšení samozřejmě ani slovo - a na to, že domácí Superb na tenhle "čínský Geelly, nebo je to ZIl nebo Samsung, Gaz, Hyundai atd. ztrácí 36 HP, nemá ani srovnatelnou výbavu a přijde na 200-300 tis víc ( 3,6 V6 FSI). Pravda má deštník, to je podstatné a motor ze sekačky, což je znak té správné luxusní limuzíny ve vyšší střední. Jak málo stačí české ovci ke štěstí.
To už se do krámu fanouškům kýblwagenů, pardon uberwagenů samozřejmě nehodí, zmůžou se na výkřik do tmy v podobě, že ta 3,6ka má v Audi 300 Hp.
Přitom maj blbý keci na HEMI, že to maá z 5,7ky jen 365 Hp - ale v Ramce má ta HEMI 390 HP.
Takže ten motor jde taky naladit na víc. Co tam máte dál?
Že za 10 tis na to jde od Moparu, což je výrobce ND a originálního příslušenství pořídit otevřený sání + cca za 20 jiný svody, což dohromady přidá dalších 20 HP?
Na Audi bude tahle sestava za 30 táců přímo od originál výrobce těžko, že :-)
Jak sem tu zminoval, komu těch 400 HP NESTAČÍ, může si tam fláknout za 200 tis kompresor a mít těch koní 500. U verze SRT8 se standartním výkonem 470 HP pak můžetě mít 590 HP za cenu 1,8 mega - Bohužel 580 Hp Audi stojí o celý mega víc.
Co má Audi navíc? Lepší spotřebu? Na to se pravda u 600ti konového auta kouká nejvíc, pravda; jistě určitě lepší podvozek, co dál? Brzdy, bohužel SRT8 má brzdy Brembo (a série 5,7 brzdy Bosch), takže tam problém nebude, stejně jako ve výbavě.
Za kruhy na grille a lepší podvozek já teda 1 mega navíc platit nehodlám :-)
Protože bohužel nejsem fanatik - mě stačí kalkulačka a jednoduchý počet cena/výkon.
Musím bohužel se smutným výrazem říci, že v tomhle nemá evropa na "This once made in USA" ani omylem.
A dokud mít nebude, rád budu fanatikem uscars.
To samý lze říct o Corvette, CTS-V, Challengeru, Mustangu GT, Voyageru atd.
Tyhle auta tu v poměru cena/výkon a možnost je dál doupravit žádnou konkurenci nemaj.
A největší pr*el je ta, že krom mě tu nikdo z vás nikdy v žádným 300C nejel, stejně jako v dalších amerikách, jen tu je každej expert a doma přitom leští usmolenýho fabiatika s kadla kadla tdi nebo půlkou motoru se zvukem vysavače a a švihadlama na zadních voknech, popř. jinou nádheru s hyperdmodrními motory, výprodejovou oktávku se slavným motorem 1,6, s kterým dosáhl kamarád skvělé spotřeby na trase Brno-Praha 12,8 L a která má výbavu jako mu Stratus z roku 1995; nebo že by Yeti 1,8 který žere pomalu jak 10 let starej 2,7 V6 chrysleru se 120 tis km na hrbu, mimochodem mající 203 Hp, zatímco Superb I měl z 2,8 193 HP.
Nějak se vytrvale ten litrový výkon u motorů V6 nedaří, domácí šáde. Vím, slovutný koncern VW víc neodovolil, jinak by to mělo o 100 Hp víc za stejnou cenu :o))))))))))))))))))))))))
GTI, Whitelabel a další fanataci koncernu z Vlkohradu fanatici ale nejsou že. Protože co je německé je dobré, co není německé není dobré. Co mi to jenom připomíná, majn fírer? Nebo že by "Sovětský svaz - náš vzor?"
Staré 300C mělo tedy originální vzhled, dobrá - dokonce sme se ted od tavaryšce Berana dozvěděli že to byla poctivá amerika dle staré školy (to asi těžko ne? přeci to nemá rám a má to podvozek z MB), ale mělo to hnusnej interiér že, zastaralou V6ku a normální výbavu.
Od dalších ctitelů echt rajch wagenů se zas dozvídám, že stará 300C je pandur a tank a moc nápadný auto pro pár ma*orů...
Zkuste si ujasnit co plácáte, máte v tom trošičku chaozzz - jednou je dobře že je to svalnatý, podruhý to není dobře, jednou se nadává na hnusnej interiér, podruhý nevadí - prostě co se momentálně hodí do krámu, to se použije, že. Toč se korouhvičko, toč!
Když už se nemůže na motory a interiér (bacha, sou tam měkčený plasty, ale určitě ne tak měkčený jako u VW - bude to chtít laboratorní rozbor a pro fetišistický osahavače palubek to 159x za sebou ohmatat, pak se pozná rozdíl) a nebo na cenu - tak se poplive design. Už nic jinýho nezbývá.
Takže ted tu je každej chytrej jak propagandistický rádio soudruha Géblse a plive tu po faceliftu, že to má unifikovanej design, přitom slavný koncern VW tohle plodí už x let - šedý, nemastný unifikovaný design, jedno auto jak druhý, jen každý jinak velký. Rozdíl je pouze v ceně - u VW je si nutný připlatit i za volant.
Kidy na na nový Jeep GrandCherokee jsou taky zajímavý - když už nejde kritizovat výbavu - prostě už to má elektricy otvíraný 5tý dveře(btw Voyager měl ty 5 el. otvíraný dveře v nabídce už v době, kdy u Sharanu ještě neměli ani boční posuvný dveře který měl Voyager taky v elektrice a kde na to maminy ze Sharanu čuměli na parkovišti před Tescem jak puk se slovy"hele táto, čum na to") jako Audi, vyhřejvanej volant, sedačky + přední ventilovaný, podsvícený kliky atd.; podvozek z akutálního MB ML; tak zbyde zas jen design no. Ze se to v USA nestačí vyrábět a bylo to vyhlášený za nejlepší SUV roku 2010 od mnoha odborných spolků, jakož i od těch dalších vč. Playboye (kde že je skončil v USA Touareg??) nevadí....
Ono takový BMW X5 či Adi Q7, přezdívaný vocumlanej autobus pro slečny zbohatlíků a kinder bus do školky - jsou přímo designový skvosty, vyboučující svým vyjimečným desingem a nápaditými prvky těžce mimo mainstream. No, ted sem málem spadl smíchy pod stůl....
O tech vylepšení samozřejmě ani slovo - a na to, že domácí Superb na tenhle "čínský Geelly, nebo je to ZIl nebo Samsung, Gaz, Hyundai atd. ztrácí 36 HP, nemá ani srovnatelnou výbavu a přijde na 200-300 tis víc ( 3,6 V6 FSI). Pravda má deštník, to je podstatné a motor ze sekačky, což je znak té správné luxusní limuzíny ve vyšší střední. Jak málo stačí české ovci ke štěstí.
To už se do krámu fanouškům kýblwagenů, pardon uberwagenů samozřejmě nehodí, zmůžou se na výkřik do tmy v podobě, že ta 3,6ka má v Audi 300 Hp.
Přitom maj blbý keci na HEMI, že to maá z 5,7ky jen 365 Hp - ale v Ramce má ta HEMI 390 HP.
Takže ten motor jde taky naladit na víc. Co tam máte dál?
Že za 10 tis na to jde od Moparu, což je výrobce ND a originálního příslušenství pořídit otevřený sání + cca za 20 jiný svody, což dohromady přidá dalších 20 HP?
Na Audi bude tahle sestava za 30 táců přímo od originál výrobce těžko, že :-)
Jak sem tu zminoval, komu těch 400 HP NESTAČÍ, může si tam fláknout za 200 tis kompresor a mít těch koní 500. U verze SRT8 se standartním výkonem 470 HP pak můžetě mít 590 HP za cenu 1,8 mega - Bohužel 580 Hp Audi stojí o celý mega víc.
Co má Audi navíc? Lepší spotřebu? Na to se pravda u 600ti konového auta kouká nejvíc, pravda; jistě určitě lepší podvozek, co dál? Brzdy, bohužel SRT8 má brzdy Brembo (a série 5,7 brzdy Bosch), takže tam problém nebude, stejně jako ve výbavě.
Za kruhy na grille a lepší podvozek já teda 1 mega navíc platit nehodlám :-)
Protože bohužel nejsem fanatik - mě stačí kalkulačka a jednoduchý počet cena/výkon.
Musím bohužel se smutným výrazem říci, že v tomhle nemá evropa na "This once made in USA" ani omylem.
A dokud mít nebude, rád budu fanatikem uscars.
To samý lze říct o Corvette, CTS-V, Challengeru, Mustangu GT, Voyageru atd.
Tyhle auta tu v poměru cena/výkon a možnost je dál doupravit žádnou konkurenci nemaj.
A největší pr*el je ta, že krom mě tu nikdo z vás nikdy v žádným 300C nejel, stejně jako v dalších amerikách, jen tu je každej expert a doma přitom leští usmolenýho fabiatika s kadla kadla tdi nebo půlkou motoru se zvukem vysavače a a švihadlama na zadních voknech, popř. jinou nádheru s hyperdmodrními motory, výprodejovou oktávku se slavným motorem 1,6, s kterým dosáhl kamarád skvělé spotřeby na trase Brno-Praha 12,8 L a která má výbavu jako mu Stratus z roku 1995; nebo že by Yeti 1,8 který žere pomalu jak 10 let starej 2,7 V6 chrysleru se 120 tis km na hrbu, mimochodem mající 203 Hp, zatímco Superb I měl z 2,8 193 HP.
Nějak se vytrvale ten litrový výkon u motorů V6 nedaří, domácí šáde. Vím, slovutný koncern VW víc neodovolil, jinak by to mělo o 100 Hp víc za stejnou cenu :o))))))))))))))))))))))))
euro89
Nakonec jsem na tom autě našel aspoň jednu věc, která se mi líbí - krásný modrý podsvícení budíků, ostatně jen trochu světlejší odstín modrý měl i Thesis. :-)
Dinar
z Audi rozdýchávají amerikanofilové jak?
dle diskuse dost těžko ;-) Ovšem tržní bojiště je důležitější než to diskusní (ikdyž.... ;-) ) takže uvidíme jak se tenhle amík v Evropě prosadí....
Ani jsem úplně nechytil, jestli to jako v celé Evropě bude jen jako Lancia nebo jestli se budou prodávat souběžně....
Ani jsem úplně nechytil, jestli to jako v celé Evropě bude jen jako Lancia nebo jestli se budou prodávat souběžně....
Only Lancia + šedý dovoz z usa/can.
To samé GrandVoyager, 200C, Dodge Journey a možná i něco dalšího
To samé GrandVoyager, 200C, Dodge Journey a možná i něco dalšího
Ada je zase tady
specielně pro malé muže malé i duchem. :-!
Myslel si VW Passat a škodu Superb vid? To nezbývá než souhlasit :-)
Předražené plečky, kterých vidíš na každým rohu 20 a kterým chybí 40 HP opravdu může koupit jen člověk chudý duchem :-) A kde se plácaj do prsou, že jsou luxus a přitom nemaj motor V8, který byl vždy považován za nejvyšší luxus.
Tzv. stádní typ, který chce splynout s davem ovcí.
Kontrolní otázka soudruzi? Co je nejhroznější zbran na světě? Dav tupých ovcí.
A to jsem neřekl já, můžete si dohledat kdo tenhle citát řekl :-)
Předražené plečky, kterých vidíš na každým rohu 20 a kterým chybí 40 HP opravdu může koupit jen člověk chudý duchem :-) A kde se plácaj do prsou, že jsou luxus a přitom nemaj motor V8, který byl vždy považován za nejvyšší luxus.
Tzv. stádní typ, který chce splynout s davem ovcí.
Kontrolní otázka soudruzi? Co je nejhroznější zbran na světě? Dav tupých ovcí.
A to jsem neřekl já, můžete si dohledat kdo tenhle citát řekl :-)
rc__46
prechadza na ostrejsie hrany a linie ale celkovo ok
PS: najväčší odporcovia budú prívrženci Lancie. Myslím si však, že keby s týmto dizajnom prišla prvá Lancia, tak by to chválili, takže pôjde asi len o princíp. Samozrejme bude mať Lancia ten predok ešte trošku zmenený...
Největší odpůrci jsou přívrženci předražených uberwagenů....
Opět došlo na má slova, že bude víc barevných variant interiéru, tedy komu se nelíbil prvotní interiér ve světlých barvách, se světlým dřevem, může zvolit tento černý.
Každopádně oproti první generaci vypadá interiér mnohem lépe, moc se mi líbí propracovavaný navigační systém s rádiem, HDD, ovládáním ventilace a klimy atd...
A samozřejmě vše za velmi dobrou cenu, při dovozu z usa/can.
Pentastar V6 navíc naladěn na slušný výkon, vše doplnuje ještě bohatý program originálního příslušenství Mopar a samozřejmě existují i neoriginálhí performance katalogy od renomovaných firem, např. kompresory na motor 5,7 V8, kdy pak může být výkon namísto 365 470-500 Hp to vše za ceny cca 200 tis vč. práce.
A velmi zajímavá bude i verze SRT8, která se představí příští rok s novým V8 6,4, taktéž s odpojováním válců a výkonem 470 HP, brzdami Brembo, sportovním podvozkem s upraveným zavěšením a odpružením - kde půjde za pomocí kompresoru tedy dostat výkon 570-600 Hp.
Počítám, že takto upravené 600 HP 300C vč. instalace kompresoru půjde dovézt z usa za cenu cca 1,6-1,8 milionu Kč.
Cena, která nemá konkurenci.
interier je skvelý perfektná ergonmia minimum ovladacov vsetko riesene cez volant a dotykovu obrazovku jednoduche ako na telefone nie ako v uberautach cez tie ich kolieskove iSomariny
Na minulou generaci navíc šlo dokoupit asi 6 druhů grille, jako od ofiko Mopar, ten po neorigo ala Bentley.
V bílé barvě to vypadá úplně jinak, bohužel zatím byly k mání jen fotky jako bílá a černá, černá tomu nesluší, ale ta nijak zvlášt neslušela ani minulé generaci.
A pokorok nezastavíš, tohle má oproti první generaci 300(C) velkou řadu vylepešní, inovací a hlavně nový motor V6, plně konkurenceschopný s evropskou špičkou, což se o prehistorickém 3,5 V6 SOHC teda říct nedalo.....