Novinky
Tak si pár let počkáš, než přijdou elektromobily s dojezdem, který ti bude vyhovovat. Nikdo ti je zatím nenutí 😉
Súhlas, len pripomeniem že tých 110 km bolo zo zapnutými spotrebičmi a v zime..takže výrazne nižší ten dojazd už nebude..možno pri -20 ale toľko býva týždeň do roka
Jo, ale když to např. já mám do Prahy nějakých 50km, tak při dnešní nedostatečný infrastruktuře abych v tomhle počasí tam radši jel autobusem. A kdyby teplota byla výše zmíněných -15°C a já si zapnul vyhřívání sedačky, tak asi budu rád, když po tý dálnici dojedu alespoň tam. Elektromobily vidím jako "druhá" auta do rodin na nákupy apod., nebo pro někoho, kdo opravdu nejezdí dlouhý tratě. V současnosti ideální "kompromis" motor vs. baterky v autě pro normální využití je asi přístup GM s Voltem/Amperou.
To máš tak, aj spaľovací motor má v zime vyššiu spotrebu..elektromobil zase kratší dojazd....stále, niečo cez 100 km na skákanie po meste alebo dochádzanie do roboty stačí
no jeje a najednou vyplouva pravda na povrch v zime je to na tretine dojezdu a to bylo celkem beznych -7 co treba pri-15.....?
ale kupujte jen kupujte ekologove treba v realnem provozu poznate zac je baterie loket >😁
ale kupujte jen kupujte ekologove treba v realnem provozu poznate zac je baterie loket >😁
I jak tu někdo píše, že i klasicky motor žere v zimě víc. Ano, ale nesežere mi celou nádrž na 60 km. To by mi muselo brat pres 66l/100km. (bral jsem cca 40l nadrž) A to tam neteče ani na jedničku... To je to spravne srovnani totiž
(i těch 110km by znamenalo stalou spotřebu pres 36l/100km)