Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Parda71 (BMWfans)
Velká gratulace koncernu VW, čísla to jsou obdivuhodná. Co mě překvapilo jsou obrovské celkové čísla prodejů Passata. 17,5 mil kusů vozu střední třídy je si myslím hodně slušné číslo. To opravdu zírám.
Takže jen tak dál k dalším stovkám miliónů 😉
Takže jen tak dál k dalším stovkám miliónů 😉
Pakliže se nemýlím tak první Passat vyjel z linky v roce 1973 takže to číslo je za 37 let.
Jasně, Passat je starší než Golf. Ale mě prostě jen zaujalo tak vysoké číslo u vozu střední třídy. Přeci jen jsou to drahá auta ne až tak dostupná auta o to je to větší úspěch.
Kolik vozů střední třídy prodali v témže období u konkurence? Renault, Opel nebo snad Peugeot? Jediný konkurent je snad BMW a M-B střední třídy.
Kolik vozů střední třídy prodali v témže období u konkurence? Renault, Opel nebo snad Peugeot? Jediný konkurent je snad BMW a M-B střední třídy.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
>😁 :yes:
Mrzí ťa, že nesedíš? Pri takýchto veciach idú žarty stranou.
Doufam, ze ten tvuj neuveritelne hloupy vykrik co nejdive nekdo smaze.
Admin by se o to mel postarat, od toho tu je.
:no: :no: :no:
Admin by se o to mel postarat, od toho tu je.
:no: :no: :no:
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
áno ale hajlovať na fóre..to je trošku moc, nezdá sa ti? ;-\
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No a ja tebou tedy opovrhuji.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Meles kraviny, jen abys obhajil svou vlastni hloupost.
Tvuj koment, kterym to zacalo je zcela od veci a hromadou prazdnych tlachu o tom, co bylo, to nesmazes.
Jak uz jsem napsal driv - doufam, ze to admin smaze, je to na ostudu.
Tvuj koment, kterym to zacalo je zcela od veci a hromadou prazdnych tlachu o tom, co bylo, to nesmazes.
Jak uz jsem napsal driv - doufam, ze to admin smaze, je to na ostudu.
Ne, to je tvoje pojetí demokracie, za komančů bys měl strach to veřejně vyslovit, natož to někde veřejně napsat..., z těchto podobně "vypatlaných" anonymních křiklounů se bohužel občas někdo ozve... :no: 8-s
Hitler nakreslil Brouka? No to je do zlatyho ventilku.... Hitler sice byl malíř, ale pokojů, ty ťunťo >😁
On ten Adolf určitě nakreslil i Golfa, Passata, Polo..., ta sebevražda bylo jen divadlo, aby mohl dál úspěšně kreslit vozy pro VW... a to spojení s Porsche je samo taky hlavně jeho práce... >😒]
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
GTI
V mainstreamu je Volkswagen doslovnou šlechtou😒br />
LUPO - nejlepší malé auto (od 1.1.2012)
POLO - nejlepší subkompakt
GOLF - nejlepší kompakt
JETTA - nejlepší kompaktní sedan
TOURAN - nejlepší kompaktní MPV
PASSAT - nejlepší střední
SHARAN - nejlepší střední MPV
TIGI - nejlepší kompaktní cross/SUV
ROCCO - nejlepší kompaktní dravec
EOS - nejlepší compaktní coupé/cabrio
PASAT CC - nejlepší čtyřdveřové coupé
TOUAREG - nejlepší velké SUV
K tomu si přidej Phaetona a máš celej život na co střádat, ale hlavně máš celej život... plnou garáž.
LUPO - nejlepší malé auto (od 1.1.2012)
POLO - nejlepší subkompakt
GOLF - nejlepší kompakt
JETTA - nejlepší kompaktní sedan
TOURAN - nejlepší kompaktní MPV
PASSAT - nejlepší střední
SHARAN - nejlepší střední MPV
TIGI - nejlepší kompaktní cross/SUV
ROCCO - nejlepší kompaktní dravec
EOS - nejlepší compaktní coupé/cabrio
PASAT CC - nejlepší čtyřdveřové coupé
TOUAREG - nejlepší velké SUV
K tomu si přidej Phaetona a máš celej život na co střádat, ale hlavně máš celej život... plnou garáž.
hele, hošánku a kde máš Craftra a Caddy? 😉 měl by sis naštudovat vw bibli :-!
Typický názor 18ti letého naivky, jehož tatínek si po letech střádání koupil Passata B5 TDI 250 tkm, a cití se jako šlechtic na silnici. A jo počkej to ty si ten tatínek 😄
Tatínek jsem... ale bez toho Passata 😄 Ještě mi tvrď, že znáš v mainstreamu lepší porfolio, než má volkswagen...
Pokud se budem bavit o mainstreamu tak bych v zásadě mohl souhlasit.Teda kromě Tourana tam je před ním S-max a Scenic. Nicméně maistream není celý svět, takže pokud budem brát třídu po třídě tak sou lepší auta než ty VW uvedená výše 😄
Jo, v mainstreamu nemá VW konkurenci, to je jasné. Samozřejmě je tu prémie, zejména tedy Mercedes, BMW a... AUDI 😄
Přímý konkurent Touranu je spíš C-Max (a tebou zmiňovaný Scenic), podstatně méně pak S-Max (a Grand Scenic)...
A čí konkurent je pak golf plus?
Golf plus je jen takový zvětšený rodinný kompakt, má sice prvky/atributy kompaktního MPV. ale plnohodnotné kompaktní MPV to není, je to něco mezi Golfem (ke kterému má blíž) a Touranem (kompaktním MPV). On i ten S-max je těžko přiřaditelný k přímé konkurenci, protože stejně snížené ("sportovnější") velké MPV také konkurnece moc nenabízí...
nechybí ti tam náhodou jistý zázrak na 3 písmena? 😉
Lupo
si ešte ani nevidel. Netušíš, ako bude jazdiť. Tak dupni na brzdu. Ale docela sa teším na tvoju obhajobu poniektorých použitých prvkov, ktoré, popravde, do moderného osobného auta už nepatria.
Polo
je dobré, ale či najlepšie... Tu by som polemizoval. Čo tak C3? Nový Swift? Micra?
Golf
určite jeden z najlepších, aspoň podľa predajov. Ale je fajn, že ako vo všetkom, aj v tejto triede je viacero alternatív.
Jetta
patrí k tým krajším. Ale či aj k najlepším... Ešte je príliš nová, škoda unáhlených záverov...
Touran
najlepšie kompaktné MPV? Neklam sám seba. V tejto triede na Francúzov nemá ani náhodou.
Passat
dobrý, ale - starý. Aj tu najčastejšie prezentovaný názor na poslednú generáciu potvrdzujú najnovšie čeké predaje...
Sharan
vyzerá, že je vyriešený naozaj pozorne a do detailov. Držím mu palce. Možno bude najlepší. Uvidíme, v porovnaní s Fordom Galaxy a prípadnými ďalšími novinkami.
Tiguan
v srdci Európy asi nedocenený. Na cestách ho je menej ako C5. Čím to bude, že kórejské vozy letia viac?
Scirocco
docela dobre vyzerá, meno j bombastcké, iba tá dnešná ničím nevyčnievajúca klasika z Golfa pod kabátom... Ja ti neviem, pod pojmom najlepší kompaktný dravec nejak u VW nehľadám. Iba snáď, ak by si hovoril o Golfe GTI...
EOS
je vraj fajn auto. Neviem, neviezol som sa. Novodobým priekopníkom pevnej sklápacej strechy ale je a zostane Peugeot. EOS až po ňom.
Passat CC
je najkrajší Passat. To bez debaty. Najlepší - po prečítaní niektorých článkov popisujúcich jeho kvalitu - tak to iste nie. Štvordverové kupé - názov, odporujúci sám sebe. Podivná trieda, ale prvým a jediným kráľom je Mercedes.
Touareg
v druhej generácii výrazne pokročil. Prajme mu úspech.
Nejak si zabudol na "mistra elegance", kam zmizol z tvojich rebríčkov?
si ešte ani nevidel. Netušíš, ako bude jazdiť. Tak dupni na brzdu. Ale docela sa teším na tvoju obhajobu poniektorých použitých prvkov, ktoré, popravde, do moderného osobného auta už nepatria.
Polo
je dobré, ale či najlepšie... Tu by som polemizoval. Čo tak C3? Nový Swift? Micra?
Golf
určite jeden z najlepších, aspoň podľa predajov. Ale je fajn, že ako vo všetkom, aj v tejto triede je viacero alternatív.
Jetta
patrí k tým krajším. Ale či aj k najlepším... Ešte je príliš nová, škoda unáhlených záverov...
Touran
najlepšie kompaktné MPV? Neklam sám seba. V tejto triede na Francúzov nemá ani náhodou.
Passat
dobrý, ale - starý. Aj tu najčastejšie prezentovaný názor na poslednú generáciu potvrdzujú najnovšie čeké predaje...
Sharan
vyzerá, že je vyriešený naozaj pozorne a do detailov. Držím mu palce. Možno bude najlepší. Uvidíme, v porovnaní s Fordom Galaxy a prípadnými ďalšími novinkami.
Tiguan
v srdci Európy asi nedocenený. Na cestách ho je menej ako C5. Čím to bude, že kórejské vozy letia viac?
Scirocco
docela dobre vyzerá, meno j bombastcké, iba tá dnešná ničím nevyčnievajúca klasika z Golfa pod kabátom... Ja ti neviem, pod pojmom najlepší kompaktný dravec nejak u VW nehľadám. Iba snáď, ak by si hovoril o Golfe GTI...
EOS
je vraj fajn auto. Neviem, neviezol som sa. Novodobým priekopníkom pevnej sklápacej strechy ale je a zostane Peugeot. EOS až po ňom.
Passat CC
je najkrajší Passat. To bez debaty. Najlepší - po prečítaní niektorých článkov popisujúcich jeho kvalitu - tak to iste nie. Štvordverové kupé - názov, odporujúci sám sebe. Podivná trieda, ale prvým a jediným kráľom je Mercedes.
Touareg
v druhej generácii výrazne pokročil. Prajme mu úspech.
Nejak si zabudol na "mistra elegance", kam zmizol z tvojich rebríčkov?
Vím, že je možné přicházet k odpočaté devětsetjedenáctce a už na dálku cítit to chvění, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš na sedadlo. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položíš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíš zpětný, nakopneš to, a jsi v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři. Jsi v tom a nikdo nikdy na světě nemůže vědět, co cítíš. Uvnitř zatáčky ti to pod levým žebrem buší na sto padesáti za minutu, za tebou řve džungle světa, ty dáváš kontra a ve zpětným sleduješ, jestli gumy vyryly do silnice tvou ostrou křivku nekonečné rozkoše.
V sedmdesátých létech minulého století dali do Golfu 1 kostkovaná sedadla, načechrali motor a na záď napsali tři písmena – písmeno „G“, písmeno „T“ a písmeno „I“. A všichni kluci světa přicházeli po špičkách a se zatajeným dechem k tomuhle autu. A zničehonic pocítili silné vzrušení. Měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Ti kluci byli "On the Road" a mělo to velký grády.
Tak ti kluci si sedli tady v Evropě na ta kostkovaná sedadla, ale ještě nenastartovali těch sto pět koní. Napřed zkusili vůli řadičky, seřídili zpětný a… pak teprve do toho řízli. Cítili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cítili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu, a zpívali si se stopětaosmdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be, jo, jo, nech to bejt… Dole, když se přehoupli přes vrcholky Alp, to potom na ně zkoušeli ostří bejčci, kluci v červených zaprášených Alfách Giulia, a to teda byly řežby. Ještě dnes jsou tam v pangejtech stopy těchto závodů.
Dnes, dnes už se nebude nikdo honit se zaprášenou Alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedají jen tak ruku na volant a nepohladí řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach všech cest? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to GTI, červená Alfa nebo žlutej cee´d. Sesuňte se na sedadla, položte ruce lehce na volanty, pohlaďte řadičky, zvedněte pohledy šikmo vpravo a seřiďte zpětná... :yes:
P.S. První (Golf I) GTI začínal s 1.6kou (8V) na 110 koních...
Sam bych byl rad, kdyby mel RayBan v tomhle pravdu, ale dnes je to jen jeho zbozne prani...
Spis mi zkus odpovedet na tu otazku ohledne Fiatu, to uz je hosi...
Edit: Aha, uz jsi odpovedel 😄