Ekonomika
Magistr
0
To sis špatně všiml, já nesouhlasil s tím blábolem od GTI-ho. Naopak Klaudius má podle mého pravdu v mnohém.
Přejít do diskuze
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Souhlas, jen ten rozdíl stáří Passatu a Golfu je opravdu minimální, řekl bych pouze symbolický... 😄
Jasně, Passat je starší než Golf. Ale mě prostě jen zaujalo tak vysoké číslo u vozu střední třídy. Přeci jen jsou to drahá auta ne až tak dostupná auta o to je to větší úspěch.
Kolik vozů střední třídy prodali v témže období u konkurence? Renault, Opel nebo snad Peugeot? Jediný konkurent je snad BMW a M-B střední třídy.
Kolik vozů střední třídy prodali v témže období u konkurence? Renault, Opel nebo snad Peugeot? Jediný konkurent je snad BMW a M-B střední třídy.
Lupo
si ešte ani nevidel. Netušíš, ako bude jazdiť. Tak dupni na brzdu. Ale docela sa teším na tvoju obhajobu poniektorých použitých prvkov, ktoré, popravde, do moderného osobného auta už nepatria.
Polo
je dobré, ale či najlepšie... Tu by som polemizoval. Čo tak C3? Nový Swift? Micra?
Golf
určite jeden z najlepších, aspoň podľa predajov. Ale je fajn, že ako vo všetkom, aj v tejto triede je viacero alternatív.
Jetta
patrí k tým krajším. Ale či aj k najlepším... Ešte je príliš nová, škoda unáhlených záverov...
Touran
najlepšie kompaktné MPV? Neklam sám seba. V tejto triede na Francúzov nemá ani náhodou.
Passat
dobrý, ale - starý. Aj tu najčastejšie prezentovaný názor na poslednú generáciu potvrdzujú najnovšie čeké predaje...
Sharan
vyzerá, že je vyriešený naozaj pozorne a do detailov. Držím mu palce. Možno bude najlepší. Uvidíme, v porovnaní s Fordom Galaxy a prípadnými ďalšími novinkami.
Tiguan
v srdci Európy asi nedocenený. Na cestách ho je menej ako C5. Čím to bude, že kórejské vozy letia viac?
Scirocco
docela dobre vyzerá, meno j bombastcké, iba tá dnešná ničím nevyčnievajúca klasika z Golfa pod kabátom... Ja ti neviem, pod pojmom najlepší kompaktný dravec nejak u VW nehľadám. Iba snáď, ak by si hovoril o Golfe GTI...
EOS
je vraj fajn auto. Neviem, neviezol som sa. Novodobým priekopníkom pevnej sklápacej strechy ale je a zostane Peugeot. EOS až po ňom.
Passat CC
je najkrajší Passat. To bez debaty. Najlepší - po prečítaní niektorých článkov popisujúcich jeho kvalitu - tak to iste nie. Štvordverové kupé - názov, odporujúci sám sebe. Podivná trieda, ale prvým a jediným kráľom je Mercedes.
Touareg
v druhej generácii výrazne pokročil. Prajme mu úspech.
Nejak si zabudol na "mistra elegance", kam zmizol z tvojich rebríčkov?
si ešte ani nevidel. Netušíš, ako bude jazdiť. Tak dupni na brzdu. Ale docela sa teším na tvoju obhajobu poniektorých použitých prvkov, ktoré, popravde, do moderného osobného auta už nepatria.
Polo
je dobré, ale či najlepšie... Tu by som polemizoval. Čo tak C3? Nový Swift? Micra?
Golf
určite jeden z najlepších, aspoň podľa predajov. Ale je fajn, že ako vo všetkom, aj v tejto triede je viacero alternatív.
Jetta
patrí k tým krajším. Ale či aj k najlepším... Ešte je príliš nová, škoda unáhlených záverov...
Touran
najlepšie kompaktné MPV? Neklam sám seba. V tejto triede na Francúzov nemá ani náhodou.
Passat
dobrý, ale - starý. Aj tu najčastejšie prezentovaný názor na poslednú generáciu potvrdzujú najnovšie čeké predaje...
Sharan
vyzerá, že je vyriešený naozaj pozorne a do detailov. Držím mu palce. Možno bude najlepší. Uvidíme, v porovnaní s Fordom Galaxy a prípadnými ďalšími novinkami.
Tiguan
v srdci Európy asi nedocenený. Na cestách ho je menej ako C5. Čím to bude, že kórejské vozy letia viac?
Scirocco
docela dobre vyzerá, meno j bombastcké, iba tá dnešná ničím nevyčnievajúca klasika z Golfa pod kabátom... Ja ti neviem, pod pojmom najlepší kompaktný dravec nejak u VW nehľadám. Iba snáď, ak by si hovoril o Golfe GTI...
EOS
je vraj fajn auto. Neviem, neviezol som sa. Novodobým priekopníkom pevnej sklápacej strechy ale je a zostane Peugeot. EOS až po ňom.
Passat CC
je najkrajší Passat. To bez debaty. Najlepší - po prečítaní niektorých článkov popisujúcich jeho kvalitu - tak to iste nie. Štvordverové kupé - názov, odporujúci sám sebe. Podivná trieda, ale prvým a jediným kráľom je Mercedes.
Touareg
v druhej generácii výrazne pokročil. Prajme mu úspech.
Nejak si zabudol na "mistra elegance", kam zmizol z tvojich rebríčkov?
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
On ten Adolf určitě nakreslil i Golfa, Passata, Polo..., ta sebevražda bylo jen divadlo, aby mohl dál úspěšně kreslit vozy pro VW... a to spojení s Porsche je samo taky hlavně jeho práce... >😒]
Golf plus je jen takový zvětšený rodinný kompakt, má sice prvky/atributy kompaktního MPV. ale plnohodnotné kompaktní MPV to není, je to něco mezi Golfem (ke kterému má blíž) a Touranem (kompaktním MPV). On i ten S-max je těžko přiřaditelný k přímé konkurenci, protože stejně snížené ("sportovnější") velké MPV také konkurnece moc nenabízí...
Hitler nakreslil Brouka? No to je do zlatyho ventilku.... Hitler sice byl malíř, ale pokojů, ty ťunťo >😁
Meles kraviny, jen abys obhajil svou vlastni hloupost.
Tvuj koment, kterym to zacalo je zcela od veci a hromadou prazdnych tlachu o tom, co bylo, to nesmazes.
Jak uz jsem napsal driv - doufam, ze to admin smaze, je to na ostudu.
Tvuj koment, kterym to zacalo je zcela od veci a hromadou prazdnych tlachu o tom, co bylo, to nesmazes.
Jak uz jsem napsal driv - doufam, ze to admin smaze, je to na ostudu.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přímý konkurent Touranu je spíš C-Max (a tebou zmiňovaný Scenic), podstatně méně pak S-Max (a Grand Scenic)...
S dobrym motorem ano, ale do vasne a touhy maji motory v Bravu daleko. A podvozek taky. Bohuzel...
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No že by se Bravo nedalo koupit s dobrým turbobenzínem nebo turbojnaftou, to slyším prvně 😉 Podvozek bych taky nijak nezahazoval, minimálně tady v posledním testu zase tak špatně nedopadl a co vím, tak si jej redaktor i dost pochvaloval.
Jo, v mainstreamu nemá VW konkurenci, to je jasné. Samozřejmě je tu prémie, zejména tedy Mercedes, BMW a... AUDI 😄
Jasne, ale na touzeni to neni. Aspon u mne ne... 500 je pro holky, Bravo je tluste a motoricky a jizdne nevyrazne. GP v nejake Abarth verzi mozna ano, ale to uz je pak cenove teritorium jinych dravcu.
Asi zadne, proto nejezdim male auto. MINI jsem projel a je to opravdu povedena motokara :yes:
Spis mi zkus odpovedet na tu otazku ohledne Fiatu, to uz je hosi...
Edit: Aha, uz jsi odpovedel 😄
Spis mi zkus odpovedet na tu otazku ohledne Fiatu, to uz je hosi...
Edit: Aha, uz jsi odpovedel 😄
Pokud se budem bavit o mainstreamu tak bych v zásadě mohl souhlasit.Teda kromě Tourana tam je před ním S-max a Scenic. Nicméně maistream není celý svět, takže pokud budem brát třídu po třídě tak sou lepší auta než ty VW uvedená výše 😄
Tatínek jsem... ale bez toho Passata 😄 Ještě mi tvrď, že znáš v mainstreamu lepší porfolio, než má volkswagen...
Typický názor 18ti letého naivky, jehož tatínek si po letech střádání koupil Passata B5 TDI 250 tkm, a cití se jako šlechtic na silnici. A jo počkej to ty si ten tatínek 😄
V mainstreamu je Volkswagen doslovnou šlechtou😒br />
LUPO - nejlepší malé auto (od 1.1.2012)
POLO - nejlepší subkompakt
GOLF - nejlepší kompakt
JETTA - nejlepší kompaktní sedan
TOURAN - nejlepší kompaktní MPV
PASSAT - nejlepší střední
SHARAN - nejlepší střední MPV
TIGI - nejlepší kompaktní cross/SUV
ROCCO - nejlepší kompaktní dravec
EOS - nejlepší compaktní coupé/cabrio
PASAT CC - nejlepší čtyřdveřové coupé
TOUAREG - nejlepší velké SUV
K tomu si přidej Phaetona a máš celej život na co střádat, ale hlavně máš celej život... plnou garáž.
LUPO - nejlepší malé auto (od 1.1.2012)
POLO - nejlepší subkompakt
GOLF - nejlepší kompakt
JETTA - nejlepší kompaktní sedan
TOURAN - nejlepší kompaktní MPV
PASSAT - nejlepší střední
SHARAN - nejlepší střední MPV
TIGI - nejlepší kompaktní cross/SUV
ROCCO - nejlepší kompaktní dravec
EOS - nejlepší compaktní coupé/cabrio
PASAT CC - nejlepší čtyřdveřové coupé
TOUAREG - nejlepší velké SUV
K tomu si přidej Phaetona a máš celej život na co střádat, ale hlavně máš celej život... plnou garáž.
A kterépak malé auto je tak chlapské, že uspokojí i mariachiho? VW Beatle pro barbíny v růžové, Twingo taky neopývá chlapáckými tvary, i když v RS o něm leckterý muž uvažovat může, A1 je typicky ženské vozítko, snad jen v tom Mini by se dalo jezdit "chlapsky", ale to je zase cenovka někde jinde. To F500 v černé nebo v bílé vůbec nemusí vypadat zženštile.
Právě proto, to nebylo vůbec tak "špatné", jak to může z dnešního pohledu vypadat... 😄
Nároky jdou strmě nahoru a s nimi především hmotnost samotných aut, na druhou stranu 110 koní z atmosferické 1.6 8V nezní vůbec špatně ještě dnes... 😉
Ne, to je tvoje pojetí demokracie, za komančů bys měl strach to veřejně vyslovit, natož to někde veřejně napsat..., z těchto podobně "vypatlaných" anonymních křiklounů se bohužel občas někdo ozve... :no: 8-s
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Doufam, ze ten tvuj neuveritelne hloupy vykrik co nejdive nekdo smaze.
Admin by se o to mel postarat, od toho tu je.
:no: :no: :no:
Admin by se o to mel postarat, od toho tu je.
:no: :no: :no:
Ber to z nadsázkou, ale nemohl jsem si pomoci, bylo to silnější než já, když jsem měl takhle naservírováno na smeč.
Nebud tak kruty 😄
Sam bych byl rad, kdyby mel RayBan v tomhle pravdu, ale dnes je to jen jeho zbozne prani...
Sam bych byl rad, kdyby mel RayBan v tomhle pravdu, ale dnes je to jen jeho zbozne prani...
Zkus mi napsat, ktery FIAT je dnes tak vzrusujici a vasnivy. Po kterem FIATu se da touzit?
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Velká gratulace koncernu VW, čísla to jsou obdivuhodná. Co mě překvapilo jsou obrovské celkové čísla prodejů Passata. 17,5 mil kusů vozu střední třídy je si myslím hodně slušné číslo. To opravdu zírám.
Takže jen tak dál k dalším stovkám miliónů 😉
Takže jen tak dál k dalším stovkám miliónů 😉
Výrazy jako vzrušení, touha nebo vášeň se dnes nemusí už tolik okecávat, dají se popsat jedním slovem: FIAT 😉
Jsou auta, co se snaží vypadat. Jsou taky auta co nevypadají vůbec. Jsou auta, která projedou kolem tvých uší, když stojíš na chodníku ve frontě na lístek na metro a tebe ty uši brní ještě tejden. Jsou auta, která tě šlehnou přes konečky prstů a tebe mrazí, jen si na ně vzpomeneš. Jsou auta, co ti vyrvou srdce a ty víš, že se už nikdy neopustíte.
Vím, že je možné přicházet k odpočaté devětsetjedenáctce a už na dálku cítit to chvění, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš na sedadlo. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položíš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíš zpětný, nakopneš to, a jsi v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři. Jsi v tom a nikdo nikdy na světě nemůže vědět, co cítíš. Uvnitř zatáčky ti to pod levým žebrem buší na sto padesáti za minutu, za tebou řve džungle světa, ty dáváš kontra a ve zpětným sleduješ, jestli gumy vyryly do silnice tvou ostrou křivku nekonečné rozkoše.
V sedmdesátých létech minulého století dali do Golfu 1 kostkovaná sedadla, načechrali motor a na záď napsali tři písmena – písmeno „G“, písmeno „T“ a písmeno „I“. A všichni kluci světa přicházeli po špičkách a se zatajeným dechem k tomuhle autu. A zničehonic pocítili silné vzrušení. Měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Ti kluci byli "On the Road" a mělo to velký grády.
Tak ti kluci si sedli tady v Evropě na ta kostkovaná sedadla, ale ještě nenastartovali těch sto pět koní. Napřed zkusili vůli řadičky, seřídili zpětný a… pak teprve do toho řízli. Cítili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cítili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu, a zpívali si se stopětaosmdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be, jo, jo, nech to bejt… Dole, když se přehoupli přes vrcholky Alp, to potom na ně zkoušeli ostří bejčci, kluci v červených zaprášených Alfách Giulia, a to teda byly řežby. Ještě dnes jsou tam v pangejtech stopy těchto závodů.
Dnes, dnes už se nebude nikdo honit se zaprášenou Alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedají jen tak ruku na volant a nepohladí řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach všech cest? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to GTI, červená Alfa nebo žlutej cee´d. Sesuňte se na sedadla, položte ruce lehce na volanty, pohlaďte řadičky, zvedněte pohledy šikmo vpravo a seřiďte zpětná... :yes:
Vím, že je možné přicházet k odpočaté devětsetjedenáctce a už na dálku cítit to chvění, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš na sedadlo. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položíš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíš zpětný, nakopneš to, a jsi v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři. Jsi v tom a nikdo nikdy na světě nemůže vědět, co cítíš. Uvnitř zatáčky ti to pod levým žebrem buší na sto padesáti za minutu, za tebou řve džungle světa, ty dáváš kontra a ve zpětným sleduješ, jestli gumy vyryly do silnice tvou ostrou křivku nekonečné rozkoše.
V sedmdesátých létech minulého století dali do Golfu 1 kostkovaná sedadla, načechrali motor a na záď napsali tři písmena – písmeno „G“, písmeno „T“ a písmeno „I“. A všichni kluci světa přicházeli po špičkách a se zatajeným dechem k tomuhle autu. A zničehonic pocítili silné vzrušení. Měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Ti kluci byli "On the Road" a mělo to velký grády.
Tak ti kluci si sedli tady v Evropě na ta kostkovaná sedadla, ale ještě nenastartovali těch sto pět koní. Napřed zkusili vůli řadičky, seřídili zpětný a… pak teprve do toho řízli. Cítili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cítili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu, a zpívali si se stopětaosmdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be, jo, jo, nech to bejt… Dole, když se přehoupli přes vrcholky Alp, to potom na ně zkoušeli ostří bejčci, kluci v červených zaprášených Alfách Giulia, a to teda byly řežby. Ještě dnes jsou tam v pangejtech stopy těchto závodů.
Dnes, dnes už se nebude nikdo honit se zaprášenou Alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedají jen tak ruku na volant a nepohladí řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach všech cest? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to GTI, červená Alfa nebo žlutej cee´d. Sesuňte se na sedadla, položte ruce lehce na volanty, pohlaďte řadičky, zvedněte pohledy šikmo vpravo a seřiďte zpětná... :yes: