Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Marko: Přehled novinek pro rok 2011

Rok 2010 máme takmer za sebou. Preto prichádza čas nazrieť pod plachty, zakrývajúce nové, alebo aspoň inovované tvary, ktoré si pre nás automobilky pripravili pre kalendárny rok 2011.
Zpět na článek
27. 12. 2010 09:50
27. 12. 2010 10:19
27. 12. 2010 09:54
27. 12. 2010 10:19
27. 12. 2010 11:51
28. 12. 2010 16:28
27. 12. 2010 10:25
27. 12. 2010 11:24
27. 12. 2010 12:02
27. 12. 2010 12:12
27. 12. 2010 13:31
27. 12. 2010 19:33
27. 12. 2010 19:45
27. 12. 2010 19:54
27. 12. 2010 22:47
28. 12. 2010 00:04
28. 12. 2010 16:38
27. 12. 2010 19:01
27. 12. 2010 19:27
28. 12. 2010 11:19
28. 12. 2010 16:54
27. 12. 2010 19:31
27. 12. 2010 19:34
27. 12. 2010 20:26
27. 12. 2010 20:49
27. 12. 2010 21:08
27. 12. 2010 21:21
28. 12. 2010 07:15
28. 12. 2010 16:56
28. 12. 2010 20:52
27. 12. 2010 20:47
28. 12. 2010 16:58
28. 12. 2010 21:33
27. 12. 2010 21:56
28. 12. 2010 17:01
Avatar - d0m!n0
27. 12. 2010 09:50
S8
Nezapomělo se u Audi na S8?
Rozbalit vlákno
1
27. 12. 2010 10:19
Re: S8
Skor som to vynechal, pretoze mam taku info, ze S8 bude posunuta az na prelom rokov 2011/2012. A koncorocne premiery su vzdy problem. Napr. nova A6 - je to novinka roka 2010 (v zavere), alebo novinka roka 2011? ;-)
Avatar - manitou
27. 12. 2010 09:54
WIKIMARKO
Jak jinak než díky a ještě jednou díky za nahlédnutí pod pokličku roku 2011. Snad v Bratislavě dnes nevypukne nějaká aféra bez kondomu ;-) Díky a hodně zákulisních informací pro články na auto.cz ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
27. 12. 2010 10:19
Re: WIKIMARKO
;-) ...hlavne toho casu by som mohol mat viac. :-(
Avatar - manitou
27. 12. 2010 11:51
Re: WIKIMARKO
tak to by si přáli asi všichni ;-) díky a už se těším na nějaké pěkné fotky, třeba bmw 1 nebo fiesta st ;-) :yes: (technika pro st je už známa ?)
28. 12. 2010 16:28
Re: WIKIMARKO
Takmer iste 1.6 EcoBoost. Presne parametre na kolko kW bude motor vyladeny neviem...
27. 12. 2010 10:23
Este doplnok k Nissanu Sunny
To co pisem o novom Sunny sa netyka toho "svetoveho auta"´, ktore bolo teraz predstavene. Ten sedan ma vyvojovy kod L02b a pravdepodobne nie je urceny pre europske trhy.
Europa dostane klasicky hatchback pripravovany ako projekt B12d.
Tu su spy fotky:
[odkaz]

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
27. 12. 2010 10:24
zajímavý článek...
Docela mě překvapil ten Chevrolet Volt, myslel jsem, že se tu bude prodávat jen jako Ampera
Rozbalit vlákno
20
27. 12. 2010 11:25
Re: zajímavý článek...
GM to chce rozlozit medzi obe znacky. U Chevroletu kvoli posileniu image, a u Opelu kvoli tomu, ze ide o domacu znacku.
27. 12. 2010 17:46
Re: zajímavý článek...
Článek zajímavý, ale spousta mladších to asi vzdá po několika málo větách, protože slovensky neumí. V dnešní době se prostě náctiletí na Slovensku domluví asi stejně tak jako v Polsku, tzn vůbec nebo hodně špatně.
Kolik je asi česky psaných článků na sloveských webech?
To není nic proti Slovákům ani jejich jazyku, ale prosté konstatování, že pokud napíšete článek v trochu jiném jazyce, tak automaticky přicházíte o polovinu čtenářů.
Jinak článek chválím.
Avatar - white label
27. 12. 2010 19:19
Re: zajímavý článek...
To snad nemyslíš vážně, že !stejně! jako v Polsku. Příbuznost češtiny a slovenštiny je mnohonásobně větší, než u češtiny a polštiny... což vidím jasně i na svých dětech, se slovenskými jazykem nemají (až na pár neznámých slov) větší problém, to ale o polštině stejně rozhodně říct nelze... ;-)
Avatar - iudex
28. 12. 2010 08:51
Re: zajímavý článek...
Problém je, že lidi málo čtou. Moje rada je vzít si nějakou slovenskou knížku (pro začátek něco kratšího a lehčího) a nebude žádný problém.
P.S. Sakra, čo sú to tie kurděje? Ani po 380 stranách som na to neprišiel... 8-s
Avatar - white label
28. 12. 2010 09:22
Re: zajímavý článek...
"Kurděje", slovensky "SKORBUT". ;-)
Avatar - iudex
28. 12. 2010 09:34
Re: zajímavý článek...
Ty čítaš snáď všetky diskusie, človeče. :-) A ten skorbut si vedel, alebo si si to niekde vyhľadal?
Avatar - white label
28. 12. 2010 13:11
Re: zajímavý článek...
Dyť jsem tu dnes (00:01) přispíval ještě před tebou... ;-)
Slovenský výraz pro kurděje jsem opravdu neznal, ale zjistil jsem, že v podstatě ani neexistuje, na rozdíl do nás, jste totiž pouze "převzali" jeho latinskou podobu "skorbut" - Möllerova Batlowova choroba, avitaminóza vitaminu C.

P.S. Asi se vám s tím nechtělo "překládat"...a třeba "kurveje" by asi zněly trochu divně >:-[]
Avatar - iudex
28. 12. 2010 13:41
Re: zajímavý článek...
>:D :yes:
P.S. Fotosúťaže si sa nezúčastnil; výnimka?
Avatar - white label
28. 12. 2010 13:50
Re: zajímavý článek...
Bylo to prakticky stejné téma jako v lednu (dlouhá lednová noc), tak jsem možná ani neměl tu správnou motivaci... uvažoval jsem o fotce náměstí s projíždějícím vozem, něco jak si dnes dával ten odkaz do fotosoutěže s rozmázlou stopou světel..., ale nakonec jsem to vzdal.

P.S. Mimochodem to bylo kolo s opravdu mimořádně vysokou laťkou, přesně si pamatuju na skvělé fotky Wii-Jaye, Ronaulta, fefe, nebo Poustníka.
V tehdejší konkurenci by zřejmě i současná vítězná fotka měla problém dostat se alespoň na bednu..., letos se mi docela líbila jedna fotka Poustníka, bohužel zrovna tu nepoužil do soutěže...
Avatar - Blue Sun
27. 12. 2010 19:19
Re: zajímavý článek...
Markovy články jsou magnetem pro všechny, kdo se o auta zajímají a těm je jedno, že Marko píše slovensky. Kdo chce, pochopí, kdo nechce, bude psát nácíčkovské řečičky do diskusí.
Avatar - white label
27. 12. 2010 19:58
Re: zajímavý článek...
Souhlasím..., ale ty "nácičkovské řečičky" sis mohl odpustit, autor se přece vyjádřil dostečně a doslovně ve smyslu, že proti Slovákům ani jejich jazyku nic nemá...
27. 12. 2010 20:17
Re: zajímavý článek...
Ty po tom Polanovi jedeš, co? >:D
Avatar - white label
27. 12. 2010 20:44
Re: zajímavý článek...
Nezačínej zase s tím žárlením..., přece sám nejlíp víš, že podle nicků to zásadně neberu, dívám se především na obsah příspěvků, navíc tady jsem s ním přece minimálně částečně souhlasil... ;-) :*) >:-[]
Avatar - Blue Sun
27. 12. 2010 21:57
Re: zajímavý článek...
Nemá, jen si neopomene rýpnout, že v Česku se má psát česky...
A vůbec, vandruj si do někoho jiného a mě nech žít ;-)
Avatar - white label
28. 12. 2010 00:01
Re: zajímavý článek...
Hele buď rád, že si tě občas aspoň trochu všimnu, co by za to jiní dali, viz třeba žárlivý Navtech...
>:-[]

P.S. Nebo takový RayBan, ten ještě než začne psát, tak první přemýšlí, co mu na to zase napíšu... :-)
Avatar - Blue Sun
28. 12. 2010 12:08
Re: zajímavý článek...
Su nekonfliktní typ, nemám rád vyostřování diskusí >:D
Avatar - white label
28. 12. 2010 13:16
Re: zajímavý článek...
Ale bez zdravého (nevulgárního) vyostřování by tu byla nuda, jak na webu o háčkování zuberské krajky... ;-\ >:-[]
27. 12. 2010 19:21
Re: zajímavý článek...
Československo hledá superstár a další je toho důkazem, ty polovino.
Avatar - twistedTSD
27. 12. 2010 22:41
Re: zajímavý článek...
blbost, tak zlý to není ;-) ...i kdyby někdo náhodou měl (pro mě nepochopitelný) problém se čtením, pomůže mu strýček Gůgl
Avatar - iudex
28. 12. 2010 08:46
Re: zajímavý článek...
Že s tým práve Ty máš problém; vzhľadom na vek si ešte musel chytať československú televíziu a slovenské rozprávky, takže aký problém?
Avatar - Emel
27. 12. 2010 10:25
VWF1
Zdá se tedy, že si VW na Formuli nechá zajít chuť?

Jinak díky za přehled, vypadá to opět zajímavě... namátkou se těším na Civic, 911 nebo BMW 1...
Rozbalit vlákno
14
27. 12. 2010 11:24
Re: VWF1
Ak koncern VW nakonic predsa len pojde do F1, tak velmi pravdepodobne s inou znackou. Teoreticky by to este stale mohol byt aj VW, ale skor to bude Audi.
Avatar - kari.laz
27. 12. 2010 12:02
Re: VWF1
Já jsem někde četl, že by to v případě vstupu mělo být pod značkou Porsche.

Už jsem to našel.

*/*-dostane-motory-16-turbo-volkswagen…
Avatar - Emel
27. 12. 2010 12:12
Re: VWF1
No zachytil jsem různé možnosti... Porsche jako dodavatel motorů, VW jako dodavatel motorů od 2012, Porsche jako tovární tým... tak uvidíme. V nějakém prohlášení od Audi bylo, že jim F1 nezapadá do jejich strategie. Seat si takovou poctu asi nezaslouží a Škoda stejně tak, takže Porsche nebo VW... a nebo nejpravděpodobněji nic...
27. 12. 2010 13:31
Re: VWF1
Ano, tych moznosti bolo viac. Povodne ani VW do F1 nechcel (to v dobe kedy sa rozhodovalo medzi Audi a Porsche). Kratko potom ale bol vstup do F1 zamietnuty.
O niekolko tyzdnov neskor ale FIA schvalila "svetovy motor" 1.6T od sezony 2013 a koncern VW na zaklade tohto znovu prejavil zaujem. Takze za tychto podmienok sa to bude cele este raz prehodnocovat.
A nemyslim, ze by VW ako znacka mierila do F1 (ak sa hovori o VW, potom skor ako o koncerne) - tam totiz nie je nijaka spojitost ani v klientele, ani v portfoliu. Skor to vidim na to Audi, alebo Porsche... ;-)
27. 12. 2010 19:33
Re: VWF1
Můj skromný názor je, že VW nemá do F1 vůbec potřebu se pouštět. Je to spíš otázka prestiže a i Porsche a Audi lítá v jiných vodách motorsportu.
Jinak opět perfektní shrnutí! :yes:
27. 12. 2010 19:45
Re: VWF1
Znacka VW v F1 by bola obrovskym prekvapenim - a ak by sa tak stalo, mali by to aj nejak (neviem ako) zmysluplne zdovodnit. V zmysle, co by im to ako znacke prinieslo...

U Audi a Porsche je problem v tom, ze:
1.) Audi uz Le Mans vyhralo tolkokrat, ze kazda dalsia vyhra je uz brana akosi automaticky a jedine co tu vyhru moze ozvlastnit, je len to, ked sa vyhra nedostavi. Teda, ked bude Audi porazene.
Ak by to Audi chcelo posunut niekam vyssie, moze uz ist iba do F1.
2.) Porsche nema skutocny tovarensky team a ich tradicna parketa v LeMans je dlhodobo obsadena Audi. Co - napriek pokojnym vyjadreniam sefov znacky - asi nie je pre vyrobcu sportovychaut s tak slavnou minulostou idealny stav.

Tak logika ma vedie k tomu, ze ak pojde koncern do F1, tak cez Audi, ktore prejde z Le Mans do F1, a tym uvolni pole posobnosti pre Porsche.
27. 12. 2010 19:54
Re: VWF1
Aha, tak to jsem netušil, že vlastně jsou "automaticky" pořád první... tak to možná ano. Ale i tak si to nedovedu představit, pokud by do F1 vlezlo VW pod značkou VW. I když Toyota tam byla taky. Stejně je to asi v rukách toho "staříka" Bernieho ;-)
Avatar - Emel
27. 12. 2010 22:47
Re: VWF1
F1 s logem VW by byla překvapením asi jako... luxusní limuzína s logem VW. VW je na tom ekonomicky dobře a F1 je pořád bez diskusí královskou disciplínou motorsportu, případné touze po posílení loga VW bych se ani moc nedivil. Jsou tu i další značky - Bugatti, Lamborghini... jenže u nich není případný úspěch tak dobře využitelný, stejně se prodá pár kusů.

Jiná věc je, že vstup do F1 neznamená automaticky úspěch... a vcelku pravděpodobná porážka od Renaultu by byla pro VW jako přímého konkurenta celkem nepříjemná.
28. 12. 2010 00:04
Re: VWF1
Pamatuj nato, ze VW chce do F1 predevsim jako dodavatel motoru 1.6l v roce 2013 jde predevsim o image a pripadny uspech se da marketingove vyuzit. V lastnimu tovarnimu tymu neverim dokud nebudou motory uspesne sami o sobe.
28. 12. 2010 16:38
Re: VWF1
No a ako ta luxusna limuzina dopadla...(?) Predaje mizerne a nastupca uz nebude. Aspon nie v Europe a nie v tejto podobe. Novy 5m sedan bude klasicky full-size sedan pre americky trh.

Posilnit image ide aj cez WRC.
Ono ale nakoniec bude zalezat este na jednej veci. VW sa bude urcite rozhodovat aj podla toho, co za svoje peniaze dostane/moze dosiahnut. Pamatam si tak 5 rokov nazad rozhovory s Piechom, ktory opakovane otazky na vstup znacky do F1 odrazal argumentom, ze v sampionate je prilis vela vyrobcov a zvitazit moze iba jeden. A ze druhe miesto nema cenu. Takze z tohto dovodu nema zaujem o vstup do prostredia, kde sa kvoli konkurencii rapidne znizuje sanca na uspech, zato sa rapidne zvysuju naklady na vyvoj a prevadzku, prave kvoli extremnej konkurencii.
Avatar - Starfighter
27. 12. 2010 19:01
Re: VWF1
Marko, nevíš jak to bude s WRC, Škoda nebo VW? V textu to sice zmiňuješ, ale nedošlo už k nějakému posunu? Ve fórech o rally místy kolují "zaručené" zvěsti o tom, že u škodovky se už testuje budoucí wrcéčko, nehledě na rozhodnutí, které padne.
27. 12. 2010 19:27
Re: VWF1
Neviem, do WRC momentalne az tak nevidim. Ja to momentalne vidim len zo strany F1 (takze vylucovacou metodou). Viem, ze McLaren (+ dve dalsie stajne) kontaktoval vo veci novych tovarenskych motorov vedenie koncernu VW = ale to bolo este tak cca. pred dvoma mesiacmi ked bola zvolana schodzka sefov motorsportu Audi a Porsche (kvoli rozdeleniu si aktivit medzi Le Mans a F1). Potom ale VW zamietol vstup ktorejkolvek koncernovej znacky do F1, takze to cele padlo.
Ciastocne to znovu ozilo pred cca. 2. tyzdnami, ked boli oznamene definitivne pravidla pre sezonu 2013. Motor 1.6T v F1 je pre koncern VW zaujimavy.

U znacky VW je iste zatial iba to, ze na Dakar ma plan iba pre rok 2011. Dalsi rok sice mozu este ist, ale to uz sa bude pripravovat prestup do ineho prostredia. V Dakare pre VW nelezi buducnost - chcu nieco vacsie. Takze bud F1, alebo WRC. Pre znacku VW je podla mna lepsie WRC - ako som povedal, F1 nema velky vyznam, pretoze nie je nijak marketingovo naviazatelna na klientelu VW, a automobilka ani nema produkty, ktore by islo naviazat na F1.
Toyota sa snazila propagovat znacku ako taku, a ta previazanost medzi jej klientelou a F1 bola dost katastrofalna. A to bola lekcia nielen pre Toyotu, ale aj pre VW.

Cize, ak nie F1 potom uz iba WRC. A ak pojde VW do WRC, potom Skoda pokracuje v IRC. Ci v MB stavaju, alebo nestavaju specifikaciu WRC ako "truc-podnik" materskej znacke neviem. Ako som povedal, v prostredi WRC som sa nepohyboval od nejakeho roku 2002(?), takze viem len to, co sa mi sprostredkovane donesie. A popravde, dlhe roky bola WRC v stave, kedy som ani nemal velku chut to sledovat.
Avatar - Starfighter
28. 12. 2010 11:19
Re: VWF1
Děkuji. Bude to ještě zajímavé. Kdyby do WRC šla nakonec Škoda, tak vyvstává otázka, s jakým modelem by to bylo. Současná Fabia už asi moc perspektivní není, s ohledem na to, že jí zbývají na trhu tak 2-3 roky (tedy, ty budeš vědět přesněji) a vývoj spolu s testováním auta wrc na nějakou přijatelnou úroveň k ostrému nasazení trvá minimálně rok, spíše však více.
28. 12. 2010 16:54
Re: VWF1
Nova Fabia bude niekedy na jar 2014. Cize ak pocitame s tym, ze na buduci rok urcite nijake WRC od Skody nebude startovat, tak sucasna fabia by mal pred sebou (ako WRC) nejakeho 2,5 roka kariery. Z pohladu marketingu Fabie by to uz moc vyznam nemalo. Z pohladu marketingu znacky Skoda (ak by sa malo pokracovat aj s nastupcom) - ano.

Co sa tyka techniky, tam by to podla mna az taky problem nebol. IRC upravit na WRC neda az taku pracu. Samozrejme je otazkou nakolko bude nastupca Fabie technicky odlisny od sucaneho modelu a ci by sa neoplatilo zacat az s tymto autom.

Kazdopadne si ale myslim, ze ak koncern VW bude chciet vstupit do WRC, prvou na rade bude znacka VW. Marketingovo to dava vacsi vyznam ako podporovat Skodu, pretoze VW je profilova znacka koncernu, ktora na celom svete predava viac vozov ako Skoda a casto ich predava za vyssie ceny. Podpora brandu VW je tak z tohto pohladu logickejsia.

(Inak, vedel by som si predstavit, ze Skoda by zdedila po VW ucast na Dakare. Jednak by sa tak zuzitkovali doterajsie skusenosti VW z tohto prostredia, jednak by Skoda pokracovala v nejakej inej forme v rallye - a tentokrat na vrcholovej urovni, a vyhodou by bolo aj to, ze Dakar ma v CR pomerne silnu zakladnu. Ale toto je len moja spekulacia.)
Avatar - Shr3k
27. 12. 2010 19:31
Mazda
Co se Mazdy týče, mám informace, že CX-5 v roce 2011 a bude to první auto kompletně vybavené Sky motory...
Rozbalit vlákno
1
27. 12. 2010 19:34
Re: Mazda CX-5
Ano, tu informaciu som v reakcii na tento clanok dostal uz aj ja. Takmer priamo od zdroja. Takze CX-5 bude - asi uz definitivne - predstavena koncom roka 2011.
27. 12. 2010 20:26
VW Bi-TDI
Nebyly by nějaké nové informace ohledně potencionálních, nových dieselů(bi) od VW???? :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - white label
27. 12. 2010 20:46
Re: VW Bi-TDI
Myslíš "bi", jako pro bisexuály... :-O >:-[]
27. 12. 2010 20:49
Re: VW Bi-TDI
myslím "bi" jako dvě turba, ale jezdit v tom pak může samozřejmě kdokoli ;-)
27. 12. 2010 21:08
Re: VW Bi-TDI
I white label? :-O
27. 12. 2010 21:21
Re: VW Bi-TDI
I bílá nálepka, ale ten je spíš přes benzín, ne? :-O
Avatar - white label
27. 12. 2010 23:58
Re: VW Bi-TDI
Ne ne, co se týče paliva (benzín a nafta) jsem "bi"... ;-) , ale jinak jsem přísně hetero, takže máš možná smůlu... >:-[]
28. 12. 2010 07:15
Re: VW Bi-TDI
I když bych rád vojel ten tvůj bílej čtyřkolovej skvost, co se lidí týče, jsem fanatický hetero ;-) Možná trošku mate můj nick, který se dá vyložit jako bi - cák (jakože cákám na obě strany), ale správný výklad je - bicák >:D

P.S. Tak, když už jsme si vyjasnili naše sexuální orientace, kdyby měl někdo něco k Bi-TDI... >:D
28. 12. 2010 16:56
Re: VW Bi-TDI
Myslim, ze toto sa tu uz preberalo. Bohuzial ale s tymto sluzit nemozem. K tak detailnym info ako je skladba buducich motorov som sa nedostal. ;-\
28. 12. 2010 20:52
Re: VW Bi-TDI
Přesto díky za odpověď. Já si tipnu, že se objeví s "novým" CC :-)
27. 12. 2010 20:47
INFORMA(RKO)CE
Tak to je počteníčko :yes: Za mistrovskou informační prácičku považuji sdělení o připravovaném Peugeotu 2008 na bazi Mitsu, a zjemnění připravované XC90ky od Volva :yes:
Rozbalit vlákno
2
28. 12. 2010 16:58
Re: INFORMA(RKO)CE
Ten termin noveho Volva este nie je isty. Skladba a terminy noviniek sa stale doladuju s cinskym vlastnikom. ;-)
Avatar - euro89
27. 12. 2010 21:56
Lancia
Docela mě zajímá pořadí uvedení novinek u Lancie. V článku je uvedeno, že nejprve má přijít MPV... Nedávno jsem četl, že naopak nejdřív přijde premiéra Ypsilonky a nástupce Thesisu - oba dva na jaře v Ženevě. A až někdy na podzim, nebo koncem roku by měl přijít i nástupce Phedry. Jak to tedy bude? Do Ženevy zbývají už jen tři měsíce. :-)
Rozbalit vlákno
1
28. 12. 2010 17:01
Re: Lancia
S nastupcom Phedry a velkym sedanom je to cele take neiste. Faceliftovany Voyager je uz v USA davno v predaji a az teraz prisiel "novy" Chrysler 300C.
Co sa verzii Lancie tyka, kludne mozu byt obe predstavene v Zeneve, kludne ale aj jedna v Zeneve, druha vo Frankfurte (v lubovolnom poradi). Dalsia vec je potom ich realne uvedenie na trh.