Novinky
porsche Panamera
0
kupte si tento vůz a pak posuzujte kvality.
Přejít do diskuze
Už jasně vidím pilota formule Passat nebo Octavia kombi jak se snaží předjet tento vůz. 😄
Už jasně vidím pilota formule Passat nebo Octavia kombi jak se snaží předjet tento vůz.
VW pojímá přístup k Bugatti s velkou designovou pokorou. V historii je jen málo takových legend jako EB, o to těžší je se ctí na tu legendu navázat. Zdá se, že designéři dokázali najít skulinu ve světě toho nejdražšího autoluxusu. Podélný šev na karoserii, ikonicky známý tvar chladiče, úchvatně minimalisticky pojaté retro poutko zavírání dveří zevnitř, no člověk jihne. Navíc je nutno brát do úvahy, že se nebude jednat o porcelánového jelena na bulváry elej, nýbrž, že půjde doslova o automobilovou raketu. Tedy i v tomto se nový EB drží klasického EB.
Jsem velmi zvědavý na produkční verzi. Bude to velká událost jak na zámku tak v podzámčí... Velmi mi ladí zejména ta bugattiovská legendární záď. Je otázka, co je těžší, zda stvořit auto na čisté louce, tedy výhradně podle představ daného designéra, či navázat na předchozí předmětnou vrcholně dokonalou karosářskou praxi Bugatti. V tom navázání hrozí krach kýčem, což se evidentně nekoná, Nový Bugatti ukazuje, že to jde. Věc se zdařila :yes:
Jsem velmi zvědavý na produkční verzi. Bude to velká událost jak na zámku tak v podzámčí... Velmi mi ladí zejména ta bugattiovská legendární záď. Je otázka, co je těžší, zda stvořit auto na čisté louce, tedy výhradně podle představ daného designéra, či navázat na předchozí předmětnou vrcholně dokonalou karosářskou praxi Bugatti. V tom navázání hrozí krach kýčem, což se evidentně nekoná, Nový Bugatti ukazuje, že to jde. Věc se zdařila :yes:
Já vám musím říc, že tohle auto je hnus hnus a hnus. tento styl interiéru nechápu. Ten zadek zaoblený a nechutný s kýčovitýma (připomíná mě to ruský tuzing) koncovkama výfuku. Prostě a jednoduše je to hnus.
podla mna nieje design vozidla prilis zvladnuty. Interier vyzera spickovo, ale exterier je snad prilis gycovity a zaroven fadny. Mohol byt proste viac retro, hlavne by som sa pohral zo zadnou castou, ktora sa podla mna nepodarila. Toto bugatti ma proste prilis tlstu ***isko. ;-\ A treba poznamenat, ze predna cast zas trocha prilis pripomina audi a8.....
já si nepotřebuju kupovat něco co tvrdí že je nejlepší, jen proto, že na tomám když vím, že to nepotřebuju? Doopravdy kdybych měl i na Veyrona, tak bych šel do Conti GT, podle mě ideální poměr luxusu i sportovnosti a užitné hodnoty, nejen na golfové hole a peněženku s kreditkama >😁 na což trpí sportovní vozy
RR mi nepřijde ale vůbec sportovní. Ten hraje ne jinou notu.
Mulsane a Flying Spur jsou sice superluxusní auta a mě se třeba Mulsane velmi líbí, ale oproti Bugatti to je obyčejná "střední" třída.
Mulsane a Flying Spur jsou sice superluxusní auta a mě se třeba Mulsane velmi líbí, ale oproti Bugatti to je obyčejná "střední" třída.
když bych chtěl lux sedana tak bych asi uvažoval o novém RR či Bentley Mulsane, nebo Flying Spur nebo jak to je... prostě se mi líbí víc a toho luxusu je tam tolik, že už je to jedno...
tak pro mě je ten vzhled naprosto odpudiví, jen má pár dobrých detailů a mít ty prachy tak se prostě dívám do Británie z tamních luxusních značek.
Je to krasne auto, ked sa uz ma porovnavat v superluxusnych limuzinach, tak jedno z najkrajsich, ked nie priamo ten najkrajsi, proste minimalisticky design, hlavne interieru, a maximalny luxus.
Ale aj ked bide stat predpokladam dvojnasobok RR roro Bugatti, ked to posudim podla fotiek,je priliz orientovane na jazdca, a na lepsich miestach ani do RR nesada pan do predu, ale do zadu, na take blbenie ako jazdenie, ma ine predmety, sportiak, ci trebars vobec nema cas na take blbnutie. Na nieco ale aspon je ten megalomansky koncern dobry, takychto beci by sme sa od inych automobiliek nedockali, je to krasne auto, ale posrana koncepcia, ale najlepsie na tom je, ze tak isto ako u veyrona koncern sa ani teraz nesnazil o zmysluplnost...
Ale aj ked bide stat predpokladam dvojnasobok RR roro Bugatti, ked to posudim podla fotiek,je priliz orientovane na jazdca, a na lepsich miestach ani do RR nesada pan do predu, ale do zadu, na take blbenie ako jazdenie, ma ine predmety, sportiak, ci trebars vobec nema cas na take blbnutie. Na nieco ale aspon je ten megalomansky koncern dobry, takychto beci by sme sa od inych automobiliek nedockali, je to krasne auto, ale posrana koncepcia, ale najlepsie na tom je, ze tak isto ako u veyrona koncern sa ani teraz nesnazil o zmysluplnost...
Nezpochybňuji závodní auta, ale v případě civilních aut byla trošku jinde. Je na tom stejně jako Ferrari, s tím rozdílem, že historicky má Bugatti kořeny i v superluxusních limuzínách. Můžete se hádat, můžete nesouhlasit, ale to je jediné co s tím naděláte.
Bugatti (najma v zaciatkoch, za cias stareho pana Ettoreho) bolo predovsetkym o pretekani. Taky "Type 35" je jedno z najuspesnejsich sportovych aut v historii, s viac nez 2000 vitazstvami! Mimochodom, vyhralo 3x po sebe aj GrandPrix Ceskoslovenska, v 30-tych rokoch. Jo vidiet tak prichod Bugatti do F1, to by sa mi pacilo...
I ty jeden nespokojený člověče. Bugatti bylo vždy o výkonu, luxusu a extrémně vysoké prestiži 😉
Nejak týmto ultraluxusným aristokratickým exotom neviem prísť na chuť. Meno Bugatti by som radšej počul v súvislosti s automobilovým športom. Lenže to je už minulosť, dnes slúži iba prestíži, ničomu inému.