Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dálniční agresor č.2, zn. předjet a brzdit

Konec roku 2010 přinesl mimo mrazivého počasí taky druhou velkou kauzu v níž hraje hlavní roli agresivita na silnicích.
Zpět na článek
2. 1. 2011 18:09
2. 1. 2011 18:38
neregistrovaný "Oplik1.3"
2. 1. 2011 18:34
2. 1. 2011 20:05
2. 1. 2011 20:22
2. 1. 2011 20:38
2. 1. 2011 20:51
2. 1. 2011 21:05
2. 1. 2011 21:12
4. 1. 2011 07:15
2. 1. 2011 21:10
2. 1. 2011 21:16
2. 1. 2011 21:22
2. 1. 2011 21:32
2. 1. 2011 23:18
2. 1. 2011 23:48
3. 1. 2011 00:04
2. 1. 2011 21:14
2. 1. 2011 21:19
2. 1. 2011 21:27
3. 1. 2011 22:34
2. 1. 2011 21:37
2. 1. 2011 21:44
2. 1. 2011 21:56
2. 1. 2011 22:59
3. 1. 2011 00:10
2. 1. 2011 21:28
2. 1. 2011 21:37
2. 1. 2011 22:52
2. 1. 2011 21:48
2. 1. 2011 23:15
2. 1. 2011 23:47
3. 1. 2011 00:00
2. 1. 2011 21:20
2. 1. 2011 23:16
3. 1. 2011 01:45
neregistrovaný "warr"
3. 1. 2011 12:03
3. 1. 2011 12:58
3. 1. 2011 13:19
3. 1. 2011 14:06
3. 1. 2011 14:22
3. 1. 2011 17:00
3. 1. 2011 12:25
3. 1. 2011 13:19
2. 1. 2011 18:09
Nechápu...
Tečku mezi oči by si zasloužil...
Rozbalit vlákno
7
Avatar - jenik1
2. 1. 2011 18:15
Re: Nechápu...
Včera na TV Prima řekli jeho jméno i firmu, kterou řídí.
2. 1. 2011 18:24
Re: Nechápu...
Jako třešinka na dortu potom vyzněla informace, že ta kktí hlava je nahlášená jako bezdomovec.:D Zmrskat *!
Avatar - petrumr
2. 1. 2011 19:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Krispos
2. 1. 2011 20:49
Re: Nechápu...
bydliste na radnici je dobra finta, jak se vyhnout navsteve exekutora....
3. 1. 2011 20:15
Re: Nechápu...
Tyhle manýry taky opravdu nechápu. Když už je to velkej závodník a má ML63AMG, tak má dost výkonu na to, aby někoho podjel a jel v klidu dál (nejsem zastáncem ani náhodou, každopádně tohle udělá psychicky normální závodník) ... ale zamindrákovaný *, kteří si myslí, že jsou nesmrtelný ve svým drahým fáru a ještě agresivně chtějí dokázat svýmu okolí, jak velký mají koule bych na místě zastřelil ... jestli touží zemřít, můžu mu posoužit a nemusí sebou brát další lidi ...
2. 1. 2011 18:25
Jak s ním naložit?
Elektrody na varlata, hajzlvi!
Rozbalit vlákno
2
2. 1. 2011 18:35
Re: Jak s ním naložit?
podle mě by bylo vhodné naložit s ním tak jako s pirátem č.1 pokud už se stanovil nějaký precedens - způsobení dopravní nehody vlastní agresivitou (pomineme-li motiv a provedení), mělo by se měřit každému stejným metrem. Zveřejnit, proprat, stejným metrem potrestat. Pokud by byl trest mírnější nebo dokonce žádný, pak veřejná perzekuce pirát č.1 byla absolutně zbytečná. Cílem přece je donutit takové piráty aby tyhle věci nedělaly.
a mimochodem to že se rozhodl "vyškolit" i medvěda S500 mě docela překvapuje. Tenhle si asi opravdu myslí že může všechno. tak snad ho někdo vyvede z omylu
2. 1. 2011 20:44
Re: Jak s ním naložit?
souhlasim, myslim, ze princip exemplarne potrestat agresivni ridice by byl na miste. Hlavne v dobe vzestupu agrese.
Samozrejme ted se poustim na vlnu odhadu, ale myslim, ze tenhle ridic se citil nadrzene i v jinych pripadech.
Popravde, nestalo se vam nekdy v posledni dobe, ze vidate luxusni auta hned u vstupu na mistech pro invalidy?
Avatar - Ricardo
2. 1. 2011 18:33
V ČR se jezdí vpravo
Rozhodně se nechci zastávat podobně primitivního a dětinského chování, ale realita není nikdy jenom černá nebo bílá. Pokud ty auta bylo možné objet zprava, tak v levém pruhu jednoduše neměly co dělat. Nešvar okupovat levý pruh většinou pramení z neznalosti, lenosti nebo někdy i tzv. "vyčuranosti".
Zákon o silničním provozu je v tomto jednoznačný - v ČR se jezdí vpravo a mimo město kromě předjíždění vždy v pravém pruhu. Že se "vpravo nedá jezdit, jak je to tam rozbitý" je hloupá výmluva, stejně jako "když jedu 130, nemá mě kdo předjíždět". Na tyhle pokusy vyplodit nějaký argument je opět odpověď v silničním zákoně, který jasně určuje, co v takových situacích dělat.
Chápu, že ne každý je dobrý řidič a na silnicích se pohybuje nemalé procento lidí, kteří jsou rádi, že se vůbec nějak propletou provozem až do cíle (stačí se podívat, kolik lidí jednoduše není schopna zvládnout pohyb na tříproudové dálnici). Jen se obávám, že právě tito lidé má tendenci k "vychovávání" ostatních a jsou to ti, co se po podobných incidentech nejvíc rozčilují a volají po největších represích.
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný "Oplik1.3"
2. 1. 2011 18:38
Re: V ČR se jezdí vpravo
nechci se ho zastávat, takhle jsi to napsal,,,,,,,,,,,,, i kdyby jel někdo v levém 50 a nechtěl uhnout, tak ho mrsknu v pravo a jedu dál, nebo máš na mysli oko za oko .........
Avatar - rohYpnol
2. 1. 2011 20:32
Re: V ČR se jezdí vpravo
(reaguji na Ricardo) Jízda v pravém pruhu po D1 není jízda po dálnici, D1 má již delší dobu pouze jeden pruh. Ten druhý pruh je souběžná polní cesta...
Vyhýbání se dírám není proti pravidlům silničního provozu, proto si klidně můžu jet v levém pruhu, i když je v tom pravém volno, pokud je v dezolátním stavu >:-[]
Myslím, že majitel 2222 může být v klidu. "Kamarádi" na správných místech to dozajista pošéfují :-(
A tak se časem dozvíme, že vlastně to byla vina toho vozidla jedoucího za ním, protože nestihl dobrzdit a tudíž nedodrřel bezpečnou vzdálenost.
A pokud jde vozidlo předjet zprava, tak nemá v levém pruhu co dělat? Větší hlůpost jsem letos >:D neslyšel. Se 450 koňmi pod kapotou tě zprava předjedu i v dopravní zácpě :-!
2. 1. 2011 18:40
Re: V ČR se jezdí vpravo
souhlas. jízda vpravo pomaleji se tu diskutuje hodně, ale obecně by mělo platit že pokud mi provoz nebrání v jízdě vpravo, měl bych tam být i když jedu těch 130. Nicméně charakter vozidla tohohle "borce" poněkud svádí k tomu připíchnout mu černobílé nelichotivou nálepku. Osobně jsem zatím potkal jen velmi málo aut téhle kategorie (sportovní SUV) které by neměly sklon k agresivní jízdě. a polovina z těch co jela normálně, tak zase telefonovala...soudit černobíle by se samozřejmě nemělo, ale nemůže se člověk lidem zas tolik divit že tak učiní
3. 1. 2011 09:44
Re: V ČR se jezdí vpravo
To je porad nejaky M-paket, S-line, 18" kola a pak je levy pruh D1 polni cesta. Verte, ze se standardnim podvozkem na 16" to docela jde. Navic i v zapadni evrope se najdou podobne useky, napr. v Belgii.

Edit: Sorry, tohle melo prijit o patro vys jako reakce na rohYpnola.
Avatar - T613
2. 1. 2011 18:44
Re: V ČR se jezdí vpravo
Sorry, ale tohle je nesmyslná obhajoba. Je dost idiotů, kteří tohle dělají všude nejen na dálnici. Autobusáci by mohli vyprávět jak je tihle týpci "vychovávají" ve městě. Ne kvůli těm co se plouží v levém pruhu, ale kvůli těmhle vychovatelům lidé volají po represích.
2. 1. 2011 18:52
Re: V ČR se jezdí vpravo
to že je objel vpravo by se ještě dalo překousnout..když se to udělá rozumně a bezpečně, není to až taková hrůza (pomineme-li že se to nesmí a že tady to vzhledem k okolnostem asi ebzpečně neproběhlo) ale vyškolit někoho prudkým bržděním je prasárná za kterou bych zabavoval auta i papíry. taky už jsem byl vyškolen majitelem černého bmw7 ve věku cca 20-25 let a byl jsem rád že brzdy fungují dobře. A vůbec nezáleží na tom jestli je člověk v právu nebo to dělá jen ze vzteku že ho někdo zdržel. myslím ale že ricardo chtěl říct spíš to že se často vztekají i ti, kteří by se taky měli zamyslet nad tím jak jezdí, a že pokud nemám dobrý důvod jet v levo, tak bych tam jet neměl, protože je to dáno zákonem i logikou
Avatar - twistedTSD
2. 1. 2011 20:15
Re: V ČR se jezdí vpravo
kdyby jen prudké brždění, ale zastavit Escort (v kterém byla žena s dítětem) v levém pruhu, to je síla ;-\
2. 1. 2011 23:43
Re: V ČR se jezdí vpravo
a kdyby tam byli dva chlapi, tak by to bylo ok? :no: rozhodně bych se nechoval jako on a dělat se to nemůže. každopádně si za to bába může může svou tupostí sama.. jestli jezdíš, tak sám musíš vědět, že je jenom otázka kdy někomu rupne v kulích a ne jestli..
3. 1. 2011 07:38
Re: V ČR se jezdí vpravo
Co dva chlapi?! Úplně by stačilo kdybych v tom autě byl já. To bych vystoupil a předvedl panáčkovi jak vypadá na-sraný 100 kilový občan.
Avatar - jenik1
2. 1. 2011 20:20
Re: V ČR se jezdí vpravo
Mně jednou takhle "vyškolil" "řidič" černého Passatu. Asi si myslel, že když mám Pandu, že mě může snadno předjet. Měl jsem tam dvojku a šlápl jsem při rozjezdu až na podlahu...přeci nemůžu za to, že jeho dýzlové popelnici to chvilku trvá než zabere turbo. Nedokázal mě předjet a když se mu to samozřejmě potom povedlo, tak začal přede mnou prudce brzdit.
Druhý stejný případ mi udělal řidič Golfu. Hold když někdo před sebou vidí Fiata Pandu, tak musím až na krajnici, abych umožnil předjetí....bohužel.
2. 1. 2011 20:57
Re: V ČR se jezdí vpravo
A sám jsi se tím dopustil přestupku bránění v předjíždění (= zrychlování zatímco se tě jiný účastník provozu na pozemních komunikacích snaží předjet). Jen se chlub... :-)

Ale když tak o tom přemýšlím, možná jen nechápu situaci :) Bavíme se tu o dálnici a ty tam máš rozjíždění a dvojka... Pokud jsem to špatně pochopil, tak se dopředu omlouvám ;-)
Avatar - Ronault.
3. 1. 2011 00:14
Re: V ČR se jezdí vpravo
Jeníku, asi by sis měl koupit jiné auto, protože Panda není pro každého, na tu potřebuješ psychotesty, ostatně jako na každé malé auto, kterým jezdí chlap. Není nic špatného poodjet silnějšímu autu, které se na tebe lepí, ale psát o tom "hrdinském" činu na netu je už trochu moc. A věř mi, že kdyby chtěli, tak tomu Fiatu ujedou. ;-)
Avatar - white label
3. 1. 2011 00:47
Re: V ČR se jezdí vpravo
>:-[]
Není nad to, když řidič rozjíždějící se ve své "benzínové raketě" (rozuměj Fiat Panda 1.1) na dvojku, s plynem na podlaze, vidí v "kdejakém Passatu", potenciální "dýzlovou popelnici" s propastnou "turbodírou"... >:D
2. 1. 2011 23:02
Re: V ČR se jezdí vpravo
Ak nejakých vodičov v BA neznášam, tak sú to zrovna autobusáci MHD. Smerovky - zbytočnosť, poprípade ich zapnú až keď sú už v pohybe, dať prednosť v jazde neznáma disciplína, obchádzať kolónu po krajnici a na konci sa tlačiť späť do pruhu bežné, obchádzať kolónu sprava cez autobusovú zastávku, na ktorej tá linka ani nestojí taktiež, alebo naopak, na zastávke sú pohodlní zájsť vpravo na vyhradenú vyznačenú zastávku, ale zostanú stáť v pruhu aby sa nemuseli potom zaraďovať nazad, a vôbec ich netrápi, že robia zápchu ešte horšou a zavadzajú všetkým ostatným.... Dva autobusy vedľa seba idúce po meste sotva štyridsiatkou, to je už len čerešnička na torte, podobne ako ako autobus zaberajúci prakticky dva pruhy, lebo na kraji cesty sú trochu jamy alebo vyjazdené koľaje... Ak vidím autobus MHD, držím sa radšej bokom...
Avatar - Typhoon
2. 1. 2011 18:55
Re: V ČR se jezdí vpravo
Jezdím občas mezi Jihlavou a Brnem a opravdu se v pravém pruhu, až na několik kilometrů, nedá jezdit. Tam totiž není dálnice, ale schody. A po schodech nerad jezdím. :-O
2. 1. 2011 19:04
Re: V ČR se jezdí vpravo
no je fakt že d1 je v tomhle ohledu příšerná záležitost. sem tam i metr široká a čtvrt metru (nebo víc) hluboká díra tak akorát na vylámání kola. na těchhle úsecích je to za trest jet vpravo... zrovna tam je to dost sporná záležitost...ne z hlediska zákona ale zdravého rozumu
2. 1. 2011 20:25
Re: V ČR se jezdí vpravo
Jde tu o to, že zákon je otevřený k interpretaci. Když jsou v pravém pruhu díry, jak ty říkáš, metr široké a čtvrt metru hluboké, pak mohu jet v pruhu levém, jelikož se vyhýbám překážce na silnici. Takováto díra by mohla způsobit škodu na vozidle, popřípadě ztrátu kontroly a následně dopravní nehodu. Alternativním řešením situace by bylo zpomalit, ale po pravdě, kolik by člověk musel jet, aby bezpečně překonal takovýhle "příkop"... Stejně tak, pokud je v pravém pruhu namrzlá silnice a v levém ne, tak mohu místo plouživé jízdy po ledu jet v levém pruhu. A tak dále.

Do levého pruhu nemohu "vlítnout" a donutit tím řidiče v něm jedoucí ke změně rychlosti, nebo směru jízdy. To je prakticky jediné omezení, které se na vyhýbání překážkám jízdou v předjížděcím pruhu vztahuje.
Avatar - PicoBello
2. 1. 2011 19:12
Re: V ČR se jezdí vpravo
nechces obhajovat a robis to - nepoznas detaily, nevies ako presne sa to odohralo, ale minas pointu a mudrujes o jazde vpravo. velmi zla argumentacia.

nehovoriac o tom, ze vpravo sa na ceskej D1 fakt neda ist ak si vazis vlastne auto (dufam, ze to nebudes interpretovat tak, ze sa jazdy vlavo, bez ohladu ci niekto ide za mnou rychlejsie, zastavam).
Avatar - saldy
2. 1. 2011 19:13
Re: V ČR se jezdí vpravo
souhlas , lidi co se motaj v levo by měli počítat s tím, že mohou narazit na primitiva co si to nedá líbit, snad si z toho vemou obě strany poučení a z rychlostních silnic ubyde agresivita.
2. 1. 2011 19:27
Re: V ČR se jezdí vpravo
on ale predjizdel zprava v odstavnem pruhu a pak udelal to co udelal, onen Mercedes S totiz jel v levem pruhu kvuli tomu ze zrovna predjizdel kamion a ne proto ze by vedle nej v pravem pruhu bylo misto
Avatar - skejpa
2. 1. 2011 19:55
Re: V ČR se jezdí vpravo
Mluvíš mi z duše. Je to teda chuligán a totální pako ale lidi si o to občas říkají sami. Občas mi taky pěkně tečou nervy, když za někým jedete 5km a on nereaguje ani na blikaní ani na to, že sem na něm nalepenej a tak mi pak dojdou nervy... a předjedu ho běžným pravým jízním pruhem (přičemž vlastně musím sám porušit zákon - nehledě na to probliknutí). Bohužel tomuhle cvokovi to nestačí a chce je ještě potrestat sám a to je ta blbost. Asi si myslel, že je víc než zákon. Teď ať ho po zásluze potrestají a to vám teda říkám, že jestli bude mít trest menší než mistr Lacina, tak je to parádní divadlo. Na trestání tady máme policisty a né tyhle vynervovaný blázny... A ještě s tak nenápadnými vozy s nenápadnou SPZ :X

P.S.: Sportovní SUV neexistuje. Je to jen velkej těžkej krám (s těžištěm zatraceně vysoko) se silnějším motorem než obvykle.
2. 1. 2011 20:50
Re: V ČR se jezdí vpravo
Ještě jsi zapomněl na souběžnou jízdu. :-)

Vem si, že zákon nic neříká o tom, že musíš člověka za sebou pustit. Zákon mluví o tom, že nesmíš omezit, ohrozit a musíš se přizpůsobit stavu vozidla, vozovky a povětrnostním podmínkám. Takže pokud je pravý pruh plný, tedy řekněme každých 5 vteřin míjíš auto, popřípadě rozestupy jsou tak malé, že zařazením bys porušil bezpečnou vzdálenost a ohrozil jak sebe, tak osoby jedoucí ve vozidlech před a za tebou, a ty jedeš v levém 110, protože jsi usoudil, že za současného stavu vozovky a počasí je tohle maximální rychlost, kterou můžeš bezpečně jet, tak můžeš v levém pruhu jet až do aleluja. Podle zákona máš toho za sebou pustit při první příležitosti při dodržení těch tří hlavních pravidel = neomezit, neohrozit a jet bezpečně.

Já takové chování neobhajuji, sám jezdím 130 v pravém pruhu i na tříproudé dálnici, což vede kolikrát ke komickému předjíždění (s prominutím) blbců, kteří jedou 80 uprostřed na prázdné dálnici. Jen chci poukázat na to, že jde o mnohem komplexnější problém, který hlavně tkví v bezohlednosti a ignorování těhle základních pravidel. Denně vidím lidi, kteří očividně ignorují technický stav svého vozidla, anebo stav vozovky.

Kolikrát se ti stalo, že jsi ve 130 předjel, zařadil se a ten za tebou tě začal šnečí rychlostí předjíždět, čímž tě efektivně zablokoval a nemohl jsi začít předjížděcí manévr vozidla, ke kterému jsi se 50 kilometrovou rychlostí blížil, aniž bys sám porušil předpisy?
2. 1. 2011 23:54
Re: V ČR se jezdí vpravo
neznám doslovnou literu zákona, protože ježdění vpravo pro mě bylo vždycky základní slušností. proto se nebudu hádat o tom, že v tvojem výkladu podle mě slovo omezit přebývá. místo citování paragrafů bych se spíš zaměřil na to, že místo honění "pirátů v rychlých autech" a lynčování těch zlých manažerů bude mnohem lepší zaměřit se na přestupky z křupanství. tím je třeba zbytečná jízda vlevo, zapnuté mlhovky vpředu i vzadu jakmile padne rosa, nepovolená úprava auta ovlivňující jeho provoz atd. podle mě je meditace nad svatou trojicí sice zajímavá, ale nic neplodící záležitost.

nikoho nenutím jet v pravým pruhu mezi dvěma kamionama, protože to je samo o sobě koledování o průšvih. na druhou stranu jízdy 110km/h ve štrůdlu levýho pruhu jsou opravdu smutným koloritem našich dálnic. důvod? já sem eště na důvod nejezdit vpravo nepřišel. i přesto je to pro některé nemyslitelné..
2. 1. 2011 23:37
Re: V ČR se jezdí vpravo
Ricardo: naprostý souhlas! Když lidi jezdí tak, jak jezdí, přímo si o krizové situace a agresivní jednání říkaj. Bez obou stran by k ničemu podobnýmu dojít nemuselo!

Z čeho mi je ale smutno nejvíc - stačí si přečíst (nejen) tuto diskuzi a jeden vidí, jak lidi snadno podlehnou stádovitosti a tuposti, vnucené médii.
Za prvé - zajímalo by mě, kolik diskutujících bylo na inkriminovaných místech, když tak dobře vědí, kdo je ten zlej, a kdo dobrej.
A za druhý - a to vidím jako obzvlášť nebezpečné - lidi si hrozně rádi nechaj vnutit názor, kterej je jim nabízen. Opět - řidič zlého, velkého esúvéčka, meďouru, jakým jezdí jen bohatý zmetci, s protekční espézetkou, bla bla bla...
Jak by asi celá zpráva vypadala, kdyby zmagořelej řidič seděl ve fábce, nebo v Loganu?
Přemýšleli jste někdy nad tím? Tahle nenávist k bohatství už tu jednou probíhala a plody neseme dodnes...

PS: pokud se řidič choval tak, jak se zatím popisuje (což by mělo objasnit vyšetřování PČR, nikoliv zpravodajství Primy), je to samozřejmě idiot. Ale zatím lidi používejte i vlastní mozek...
Avatar - Ricardo
3. 1. 2011 00:03
Re: V ČR se jezdí vpravo
Ano, konečně někdo, kdo vystihl smysl mého příspěvku :yes:
Avatar - positivemind
3. 1. 2011 00:49
Re: V ČR se jezdí vpravo
Osobně mám na zpravodajství Primy dosti pokřivený názor, ale to asi na každé médium v ČR.
Krásně to reflektují třeba diskuze na Novinkách. Bohužel v honbě za senzací se asi meze nekladou (důkazem je i titulek tohoto "článku"). Lidé s iq < 90 pak rychle skočí na špek.

V ČR bude za chvíli být bohatým podnikatelem trest. A to si ti, kteří hulákají, neuvědomují, že jim dává práci.

Ad ten Logan: asi by se o tom ani nepsalo...
3. 1. 2011 09:45
Re: V ČR se jezdí vpravo
Tohle je ovsem dvousecne. Asi budou ve spolecnosti vzdy existovat lide, kteri budou bohate nenavidet i kdyby se chovali sebemravneji. Ovsem ty tzv. protekcni SPZetky jsou realita a zrovna tak je realita, ze rada tech "bohatych" sama sebe povazuje za lidi jakesi "vyssi kategorie" a podle toho se chovaji. ;-\
Avatar - skejpa
3. 1. 2011 11:14
Re: V ČR se jezdí vpravo
Jo, to je pravda. Taky by si mohli odpustit SPZky 2222 nebo rikat policistum, ze si ukousli prilis velke sousto (pokud to tedy opravdu rekl...). Ono se pak neni cemu divit, ze je ty lidi nemaj radi, kdyz media ukazujou porad tyhlety vykvety spolecnosti...
Avatar - Typhoon
2. 1. 2011 23:42
Re: V ČR se jezdí vpravo
Nevím, jakou máte zkušenost s jízdou po dálnici v Německu. Tam můžu jet v levým třeba 180 km/hod. a musím počítat s tím, že mi tam vjede auto, které jede v pravém pruhu 130 km/hod. a bude předjíždět třeba kamión. Musím zbrzdit a absolutně si nedovolím auto před sebou problikávat nebo mu jet na kufru. Je tam prostě úplně jiná kultura ježdění. Obecně, když jezdím po německých dálnicích 180 km/hod., cítím se mnohem bezpečněji, než pak u nás při mnohem nižších rychlostech. Zvláště v těsném okolí Prahy. Tam už jsem málem 5x boural (4x jsem to ubrzdil, 1x uhnul) kvůli nepředvídatelnému chování řidičů, nejspíše pražských.
3. 1. 2011 10:06
Re: V ČR se jezdí vpravo
A mě se naopak vždy jezdí nejlépe po Praze.
Avatar - Ronault.
3. 1. 2011 00:22
Re: V ČR se jezdí vpravo
Samozřejmě máš pravdu, o tom není žádná polemika a kdo polemizuje ať si to zkusí sám nezanadávat. Třeba dneska si jedu mezi Bělotínem a Hranicemi po nové tříproudové dálnici. Paní v Hondě Jazz jede v pravém pruhu, z toho najednou z naprosto nepochopitelných důvodů přejede do prostředního pruhu a v něm setrvává, i když jí já vyblikávám, když ji předjíždím levým pruhem a to jedu jen 126 dle tempomatu. V Rakousku jsem se s tím např. nesetkal, ani v německu, tam jsou na to přímo značky a lidé se tím řídí. Tady jak jsou dva pruhy, tak je na nich hned každý závodník. A když jsou tři, tak automaticky je ten pravý považován za pruh pro kamiony. Já pak, přiznám se, ve 150 předjedu někoho, který jede 110 v prostředním pruhu levým a zařadím se přes dva pruhy doprava... 8-s

Bohužel tohle je diskuze, která pod tento článek nepatří, protože dotyčný svým chováním těžce překročil nejen silniční zákony... :no:
Avatar - white label
3. 1. 2011 00:55
Re: V ČR se jezdí vpravo
No právě, tady se nejde jen o to předjetí zprava, ale hlavně o to, co následovalo po něm...
Avatar - Ronault.
3. 1. 2011 13:56
Re: V ČR se jezdí vpravo
Miluju jak dokážeš do jedné věty shrnout to, co já tady formuluju na dva odstavce >:-[] >:D
Avatar - white label
3. 1. 2011 14:09
Re: V ČR se jezdí vpravo
Jsem přece jen trochu zkušenější (rozuměj starší a lenivější)... >:-[]
Avatar - Hory
3. 1. 2011 23:30
Re: V ČR se jezdí vpravo
Stejný zákon hovoří i o max. povolenné rychlosti na dálnici, která činí 130 km/h.. Že se na D1 vpravo jezdí jak na tankodromu ví asi každý, kdo zde aspoň jednou jel.. To co dotyčný předvedl /jestli to předvedl/ by v civilizované Evropě/USA bylo "ohodnoceno" min. několika měsíci strávenými v zařízení určeném pro lidi, kteří svým nebezpečným chováním ohrožují život někoho jiného.. Milému pánu podnikateli s kmotrovskou SPZ bych bez rozpaků dal pár let natvrdo.. A přál bych mu sdílet celu s partou nadržených bezdomovců!
Avatar - gld
2. 1. 2011 18:34
Šlachta diaľnic
Tu ich máte, elitu..

ešte nepoviem, keby sa jednalo o nejakého synáčka čo rozmýšľa guľami, ale veľký manažér firmy a správa sa ako zlé dieťatko na pieskovisku..pre ostatných len škoda, že autíčko má od tých dôb väčšie :-|
Rozbalit vlákno
5
2. 1. 2011 18:45
Re: Šlachta diaľnic
na manažery velkých firem co jezdí těmihle vozítky většinou značně působí 2 faktory. stres a peníze resp. moc. ne každý kdo je bohatý a vlivný musí být agresivní, ne každý kdo je agresivní nemusí být vlivný nebo bohatý, ale když se tyhle dvě věci sejdou a posadí se za volant, máš nebepiráta ať je to děda nebo mlaďoch.
2. 1. 2011 20:31
Re: Šlachta diaľnic
Tak tak. Také se v poslední letech ukazuje, že ženy nejsou lepší řidičky, jen jsou v životě vystavovány menšímu stresu a jsou, tak říkajíc, menšími pány. Jak roste uplatnění žen ve stresových povoláních, tak stoupá počet bezohledných řidiček. Podobným důkazem je průměrné dožití, kdy muži se dožívají kolem 65 let a ženy, jestli si to číslo dobře pamatuji, o 10 let více.
2. 1. 2011 20:37
Re: Šlachta diaľnic
To byl vystresovanej z uplácení, jako správnej developer ? Dle chování k policajtům měl velice dobrý vztah s magistrátem. Bohužel to asi nebude jen přestupek, který by se dal vyžehlit.
2. 1. 2011 21:03
Re: Šlachta diaľnic
Tohle bylo spíš tak obecně :-) Prostě stres může vést k agresivitě za volantem, stres a pocit nadřazenosti, moci nad ostatními, je skoro vražedná kombinace. To neznamená, že všichni agresivní řidiči jsou vystresovaní manažeři...
Avatar - gld
2. 1. 2011 21:27
Re: Šlachta diaľnic
možno si len niečoho šľahol..dopraváci mu môžu s fukátkom akurát pofúkať.

Alebo ho nasral obchodný partner, neverná manželka, globálne otepľovanie >:D ..to ale neznamená, že si má tieto komplexy prenášať na cestu
Avatar - Ham.
2. 1. 2011 19:00
Pro každou svini se už někde vaří voda,
přeji mu (v Nové roce se sluší pěkně popřát) aby při svém sportovním pojetí jízdy potkal na úzké silničce Tatru naloženou kamenem s řidičem pomalejších reakcí kterému se nebude chtít ani brzdit ani uhýbat.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - deolator
2. 1. 2011 21:02
Re: Pro každou svini se už někde vaří voda,
:-) ...a aby to byl řidič jeho vlastní stavební firmy... >:D
Avatar - Ronault.
3. 1. 2011 00:24
Re: Pro každou svini se už někde vaří voda,
>:D :yes:
2. 1. 2011 21:02
Re: Pro každou svini se už někde vaří voda,
Tatry maji na okreskach problem. ;-\
[odkaz]
Avatar - Ham.
2. 1. 2011 21:26
Re: Pro každou svini se už někde vaří voda,
Jo tato Tatra to je přesně ono, jen tento řidič-slušňák nesplňuje mé podmínky, pomalé reakce a nechuť brzdit nebo uhýbat.....
3. 1. 2011 00:16
Re: Pro každou svini se už někde vaří voda,
>:D krásné PF...a ta Tatra by mohla být bílá s černým pruhem vpředu...
2. 1. 2011 19:46
Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
Pochopiť, že jazdiť sa má vpravo je na tejto trojprúdovej ceste nad schopnosti pochopu minimálne 10 % vodičov ...

Je pravda, že riešením tohoto rozšíreného debilizmu nie je väčší debilizmus v podobe uvedeného vodiča, ale faktom ostáva, že takýto "slušní" vodiči sú takou istou hrozbou pre dopravu ako tí rýchli ...

Dosť zaujímavú situácii som zažil v Čechách, keď som na nejakom krátkom trojprúdovom úseku išiel cca 130 - 140 km/h v ľavom pruhu, nejaký "expert" išiel takou istou rýchlosťou v pravom pruhu a medzi nami sa "mihali" vodiči v strednom pruhu idúci cca 100 - 110 km/h !!!

Po tom čo prišli policajti na to, že je potrebné merať i bezpečné vzdialenosti na D1 dúfam, že začnú tvrdo postihovať vodičov čo nevedia jazdiť na trojprúdovke ...

Ak "expert" ide vytrvalo v strednom prúde cca 110 km/h. tak je jasné, že brzdí premávku rýchlejších vozidiel a vytvára x-nepríjemných situácií ...

No vlastne nie - lebo i pre takýchto dementov sa znížila maximálna rýchlosť na 110 km/h ...

A neznížila sa pre problémy s rýchlosťou ale pre vodičov čo nedodržiavajú bezpečné vzdialenosti a i tých čo nevedia pochopiť ktorá strana je pre nich určená ...

Vo výnimočných prípadoch pomôže, keď ho obehnem a zaradím sa do pravého, ale pre väčšinu dementov je tento príklad asi prejav čudáctva ...
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Krispos
2. 1. 2011 20:56
Re: Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
Hlavně ty bezpečné vzdálenosti bych měřil.... taky si takhle k večeru jedu po dálnici v pravém pruhu svých 120 a zezadu se přiřítí nějakej magor v prémii. 10 minut se mi z metru lepí na zadek tak, že mi jeho xenony vypalujou díru do hlavy a pak mě triumfálně předjede....
2. 1. 2011 21:00
Re: Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
Tukni levou do brzdy. Spinac svetel je vys, nez pocatek brzdeni a hocha to vyleka.
Avatar - Ronault.
3. 1. 2011 00:26
Re: Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
Já zapínám zadní mlhovky, síla toho světla je stejná jako brzdovek a ono ho to odradí se lepit.
3. 1. 2011 14:28
Re: Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
Mhmm, dva hoši nademnou, a jakýže je přesně rozdíl někomu "ťuknout do brzdy", nebo pustit mlhovku? Podle mě je to 100% ***smus a školení, jako v podání meďáka z článku.
Máte úplně stejné právo to udělat jako on předjet a brzdit - žádné.

Mlhovky jsou rovnou na pokutu - klidně si přečti sazebník, a ťukání do brzdy je hozená rukavice "pojď a udělej mi kufr".
Avatar - gld
3. 1. 2011 15:42
Re: Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
Zažil si už takých expertov, čo sa ti prilepia 5 metrov za kufor a prepaľujú ti bixenónom sedačku? Ja áno, a práve to je ***zmus...nehovoriac o nebezpečí, ktoré ti vyplýva z blbca čo nedodržuje bezpečný odstup
3. 1. 2011 16:12
Re: Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
samozřejmě že zažil - a nemám problém buď přidat nebo mu uhnout (ve smyslu najet víc ke krajnici) - není to snad nejrychlejší způsob jak se zbavit auta za mnou?
Avatar - gld
3. 1. 2011 16:55
Re: Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
pozri si vlákno od začiatku..na okreske sa to občas stáva, ale diaľnica? To je už čistý kktizmus
3. 1. 2011 18:03
Re: Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
pořád to nic nemění na tom, že když kdokoliv kolem Tebe jede jako *, musíš tak jet taky.
Nikdy když jsem jel s kamarádem, co je také agresivní, jsem ještě neviděl pozitivní odezvu na vyblikání, vytroubení, vybrždění, vymlhovkování atd. naopak pokaždé mu ten "školený" ještě udělal nějaký naschvál = a o tom mluvím.

Někdo prostě lidem svítí mlhovkama, někdo jim zabrzí jako ten blb MLku - ale furt je to stejný.

Řešení je, že lidi nebudou za volantama spát a pojedou podle elementární slušnosti a logiky.
3. 1. 2011 21:04
Re: Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
Jenze ono nekdy nepomaha ani uhnuti, hosi casto chteji zavodit.
Jezdim Renaultem, a to je pro sluzebni Oktavky slusne drazdidlo. Kdyz za tebou borec jede ve 130 ve vzdalenosti nejakych pet-deset metru a sviti dalkovejma tak si nic jinyho nezaslouzi. Jednoduse porad drzim seslaply plyn aby auto nahodou nezpomalilo a levou lehce tuknu do pedalu. V Lagune se brzda rozsveci cca centimetr nad mistem, kde zacinaji brzdy brzdit.

Kvuli zavodnikum jsem si koupil do auta kameru, jeste jedna by bodla dozadu. :-)
3. 1. 2011 21:29
Re: Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
...no myslím, že většina lidí si rozbije vlastní nos hned poprvé jak zkusí šlápnout levou nohou na brzdu - ideální trénovat na dálnici. :-!
3. 1. 2011 22:57
Re: Na D1 medzi Blavou a Trnavou sú mraky dementov ...
To, že pokutujú bezpečné vzdialenosti medzi Trnavou a Blavou ma dojalo.. To ako čo mám urobiť, keď idem 110km/h, držím si odstup 70 metrov a predo mňa sa zaradí auto, ktoré ide 112km/h? To ho mám ako predbehnúť? alebo dupať na brzdu aby ma náhodou tí zelení géniovia nenamerali? Toto mohol vymyslieť len pán Sp..majster slova..
Avatar - twistedTSD
2. 1. 2011 20:05
BTW...
ale ten meďour nemá chybu, navíc s mým oblíbeným číslem na značce, hmm :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
2. 1. 2011 20:22
Re: BTW...
Zato majitel má jednu fatální chybu. Žije :-!
Avatar - dicky
2. 1. 2011 20:38
mister sebevrah
Je nesmirne zajimave pozorovat podobne individua na silnicich nastesti se me to vubec netyka a podobne veci na me nezkouseji boji se ze bych nedobrzdil >:D
coz bych asi nedobrzdil >:D a mel by medaka na o metr kratsiho >:D
jinak v usa by ho hned majitel nabouraneho vozu zazaloval o nejaky milion dolaru za osobni ujmu a trvale trauma napr. a na 90% by mu to soud priklepl. >:-[]
coz skoda ze nejde prenest zde i s US tresty by to bylo potreba.Vzdy si pri prijezdu strasne spatne zvykam na tu arogantni bezohlednost agresivitu ....
Je videt ze tato zeme patri do vychodni poloviny evropy a pri mych jizdach napr v rusku v moskve je to uplne to same vcetne silnic napr do petrohradu.
V berline nebo curychu jsem podobne jednani a styl rizeni nezazil
>:D
Ale j nemci maji o cesich takove vtipne prislovy:nohy v mercedesu a zadek v hnoji..
celkem trefne..
Rozbalit vlákno
2
2. 1. 2011 23:47
Re: mister sebevrah
Bohužel musím téměř se vším souhlasit, v US by tu větu policistům ani nedořekl, páč by si dal "velký sousto" asfaltu s rukama za zády :-!
3. 1. 2011 00:00
Re: mister sebevrah
ja se do cech dostany malo kdy. Posledne jsem jel po dalnici do ostravy, byly tam dva pruhy. V pravym rada kamionu cca 40m od sebe, skodovkari mezi nima. Ja jsem tu radu predjizdel v levym, priznam se tak 150-160 tachometrovych. Zezadu se na me ritilo volvo a blikal uz z dalky, at ho pustim. Nebudu prudce brzdit a radit se do pravyho jen kvuli nemu, ze on musi jet alespon 200, jinak bude hrozne nespokojenej... Nacez on zpomalil a pak hodil mysku do pravyho mezi ty, co jeli 85km/h- mel to tak tak. za dalsich asi 10 vterin jsem tu radu predjel a zaradil se do pravyho.
Nekdy je treba zastavit se a zamyslet se nad sebou, co vlastne provadim, nenechat se strhnout okolnostma a naladou. Proste klidek a vyhovet si, kdyz je to mozny a v prvni rade bezpecny.
2. 1. 2011 20:51
?
Jen tu do nej vsichni kopejte. O pripadu vite podobne jako ja uplne kulovy a presto si tady hrajete na klub pocestnych motoristu.
At to bylo jakkoli, v Cesku porad jeste plati presumpce neviny. Ale jak tak koukam, staci jen patricne zduraznit, ze "agresor" je manazerem (tedy nepritelem pracujiciho lidu), ridi "silny Mercedes (urcite si nakradl) a na znacce ma same dvojky (protekcni parchant).

Vazne si myslite, ze zastavovat lidi v levem pruhu by napadlo cloveka se vsemi peti pohromade? Vzdyt to by bylo o hubu i v BVP, natoz ve fungl novem Medvedu. Pochybuju, ze by clovek v S 500 nekoho brzdil, spis hosi zavodili a nejak jim to nevyslo.

Toho cloveka neobhajuji, daleko vic me zarazi pristup novinaru, kteri se publiku snazi vstipit "spravne multikulti" videni sveta a v navaznosti na to aktivita lidovych soudu v diskusich na idnesu a tady (cituji: Tečku mezi oči by si zasloužil..., Tu ich máte, elitu...). Proberte se, podobne manyry patri k "vlade lidu" a ta uz je prece jednadvacet let pryc. 8-s

Ricardo :yes:
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Krispos
2. 1. 2011 21:05
Re: ?
Toto je motoristický web, nikoli právnický. Tady se ti na presumpci nevinny každý vykašle.... mě je jedno, jestli to je manažer nebo Rom na dávkách, ale pokud je jeho jednání nahlášeno ze dvou nezávislých zdrojů (dvě osádky dvou různých aut + případní svědci), pak není co řešit. Ten chlap je agresivní ho-va-do, které nepatří za volant a většina lidí tady se na tom shodne. Zajímalo by mě, jak by na presumpci neviny pohlížel, kdyby ti manželka oznámila, že ji i s dětma nějakej podobnej frajer vybržďoval na dálnici.... Prostě princip je v tom, že dotyčný nepatří za volant, zbytek je omáčka zvyšující zájem čtenářů...

P.S. bydliště na radnici ukazuje spíš na pěkně vykutáleného ptáčka...
2. 1. 2011 21:12
Re: ?
Tak pochopitelne by me to nepotesilo. Jenze manzelce tak nejak verim vic, nez novinarum.
Vcera jsem taky spechal, predjizdel stoupacim pruhem, natocit me nekdo, budu tu misto "manazera" jako pirat, co ohrozil toho chudaka vlekouciho se v levem pruhu na D8 stovkou. Pritom jsem neporusil zadny predpis. Staci drobne prekrouceni faktu a zdurazneni malickosti (manazer, Mercedes, magistrat, 2222, vykriky) a hura, je tu dalsi obetni beranek a dalsi duvod pro zavedeni policejniho statu.
Avatar - Ada je zase tady
4. 1. 2011 00:55
Re: ?
Nejezdis ty nahodou s rendlikem? To by vysvetlovalo mnohe... :no:
4. 1. 2011 07:15
Re: ?
Nebud zvedavej, budes brzo blbej.
Avatar - deolator
2. 1. 2011 21:10
Re: ?
Až na ten malej detail, že jeho chování je zaznamenáno na dálničních kamerách a potvrzeno policíí ČR, Mirku Dušíne...
2. 1. 2011 21:16
Re: ?
O tom to vubec neni. Jde mi o to, ze tu lidi delaji soudy bez dukazu.
Avatar - rohYpnol
2. 1. 2011 21:22
Re: ?
Až na ten malej detail, že jeho chování je zaznamenáno na dálničních kamerách a potvrzeno policíí ČR.
Jaký další "důkaz" by sis přál???
Avatar - deolator
2. 1. 2011 21:32
Re: ?
Sorry, moji reakci jsi nepochopil, škoda (no právě, že ty důkazy jako úplně stačí...)
2. 1. 2011 23:18
Re: ?
NO, muze napovedet i treba to, ze ten clovek byl za stejny chovani souzenej pred 13 lety, kdyz byl jeste ridic metrostavu. Zachranila ho tenkrat amnestie prezidenta a soud se pote zabyval jen skodou na vozidlech. Jinak by uz sedel tenkrat.
2. 1. 2011 23:48
Re: ?
No výborně...začíná se nám to vybarvovat :-)
3. 1. 2011 00:04
Re: ?
Rikali to dneska na prime, krimi zpravy plus , i lejstra predlozili, s razitkama
2. 1. 2011 21:14
Re: ?
Ono na dialnici sa toho najazdim dost a priznam sa , ze je tam takych dost a absolutne sa necudujem , ze sa tu donho ludia navazaju. Ono to je ten typ ludi, ktory ked sa dostane k peniazom , kupi si velke, rychle auto ,aby bol na ceste najvacsi (pochybujem ,ze to ma na hory) a potom si to na dialnici zenie 200. Aj ked je spicka, lavy prud plny aut a pravy kamionov a vsetci uz davno vzdali predbiehanie,ale jemu sa radsej kazdy vyhne. Ono prepac, ale ked sa dostane k velkym peniazom psychicky vyspely clovek, nekupi si ML63 s ciernou kapotou a neohrozuje ludi. Dennodenne vidim luxusne auta za niekolko milionov a za volantom sedi slusny clovek, ktory sa na nikoho nelepi a aj ked ide rychlo tak tak , aby nikoho neohrozoval.
2. 1. 2011 21:19
Re: ?
Ja se ho samozrejme nezastavam, uz podle toho, jak to auto vytuzil je jasny, ze jde o zakomplexovane ho/va/do.
Vadi mi soudy bez dukazu.
Na dalnici kazdy den potkam nejmene jednoho cloveka, co jakymkoli zpusobem ohrozi ostatni na zivote. Presto ty lidi nebudu soudit, netusim prece, jak jsou na tom zdravotne nebo psychicky.
2. 1. 2011 21:27
Re: ?
No ved mne to je jasne... Ono zas ked mohol auto predbehnut sprava, znamena ,ze ani tomu autu nic nezavadzalo preradit sa tam. A ja mam tiez zazitky, neviem preco prave v cechach, ze som si isiel asi 150 tacho po skoro prazdnej dialnici, a nejaky 2 megamachri ktory sli v pravom prude asi 100 sa rozhodli 10 metrov predomnou ze zacnu predbiehat, skoro som skoncil vo zvodidlach.

Ale v normalnej situacii, ked vidim auto ist bezdovodne na prazdnej ceste v lavom prude, spomalim pockam, potom hodim smerovku, potom zablikam a ked ani to nepomoze tak ho obehnem sprava vytrubim a idem pokojne dalej.
Avatar - Typhoon
3. 1. 2011 22:34
Re: ?
Když si jedu svých 130 km/h (dle satelitu) v levým pruhu, páč v pravo jsou schody a prasklý panely, a zezadu se v pravým * auto, uhnu ZAVČASU do pravýho, aby mě nemusel předjíždět zprava. Chce to ale koukat do zpětnýho zrcátka (na dálnici do něj koukám skoro častěj, než dopředu). :-)
Avatar - gld
2. 1. 2011 21:37
Re: ?
Aké súdy bez dôkazu..natočené, potvrdené svedkami..čo viac ti treba

že ty si tak trocha multi-kulti? A s komunizmom a vládou ľudu to nemá nič spoločné, jednou z "obetí" bol týpek na mercedese S500, tak čo za triedny boj sakra? :-O
2. 1. 2011 21:44
Re: ?
Nikdo jste zadne video nevidel a pokud ano, proc jeho obsah nepriblizite nam mene stastnym?
Boj za to, aby ovce nevynasely soudy na zaklade kusych informaci v kvazibulvarcich platcich.
Avatar - T613
2. 1. 2011 21:56
Re: ?
asi to bude tím, že každý takovou situaci zažil na vlastní kůži nebo ji alespoň viděl na vlastní oči
Avatar - rohYpnol
2. 1. 2011 22:59
Re: ?
Nechápu, proč čteš kvazibulvární plátky, proč přispíváš do kvazibulvární diskuse???
Nebo že by snaha pasáka osvítit ovečky laserovým světlem a zahájit tak oslepu? Teda chtěl jsem napsat osvětu...
Avatar - gld
3. 1. 2011 00:10
Re: ?
Tiež mi pripadá ako osvietený čo prišiel kázať sedlákom..odborníci na odborné servery ;-)
Avatar - rohYpnol
2. 1. 2011 21:28
Re: ?
Vážně si myslíš, že by zdravý člověk najel se svým vozem do jiného? A stalo se. Nejsou mezi námi jen zdaví jedinci.
A teď to zdůraznění detailů - jasně - na Medvěda si našetřil z platu, 2222 dostal zcela náhodou, na úřadě má trvalé bydliště protože úřad byl dřív bytový dům a nestihl si změnit adresu, a já jsem prezident Spojených států, že >:D >:D >:D
Jinak to co tu je v diskusi psáno, je zcela v dobré víře v tom, že co je zde napsáno, je pravda. Jestli vůbec víš, co je to zásada dobré víry.
2. 1. 2011 21:37
Re: ?
Jenze vyjadrovat fatalni soudy je zcela v rozporu s dobrymi mravy.
Jestli se ti nelibi 2222, jdi se podivat pred budovy soudu, panove soudci (Teplice, nebudu jmenovat konkretni jmena) maji taky na svych autech zajimave znacky. A taci nas maji rozsuzovat?
Ja mam v soucasne dobe take bydliste na magistrate jednoho z prazskych obvodu, a to ve vsi pocestnosti kvuli soucasnym okolnostem.
Avatar - rohYpnol
2. 1. 2011 22:52
Re: ?
A soudce je zvláštní kategorie lidstva, ve které se nenachází zmetci? To jsem nestihl postřehnout. Jinak mít pěknou RZ na vozidle není nic špatného. Ona stejně na někoho vyjde. A často, světe div se, vychází na "prémiové" vozy. Vlastně za to můžou výrobci, protože ona prémiovost z vozů tak sálá, že přímo přitahuje různé postupky, four of a kind či full house :-!
2. 1. 2011 21:48
Re: ?
Si zabil >:D Ono realnejsi bude moj pribeh. Panko mal stavebnu firmu , ktora ryzovala zo statnych zakaziek. Avsak zmenila sa vlada a teraz uz statne zakazky dostava kamarat niekoho ineho. Panko to chcel zariadit, vsetko vo firme popredaval, poprepisoval, ucty premiestnil na kajmany spravil zo seba bezdomovca a vyhlasil bankrot. A v cechach ho uz nic nedrzi.. Dobre nie ?
Avatar - rohYpnol
2. 1. 2011 23:15
Re: ?
Nestraš. A kde se prosímpak takové zrůdnosti dějí? Snad někde v Evropě? Nebo nedej bože v blízkosti našich hranic? U nás to dozajista není možno. Bo Johna se bojí i Chuck Norris, natožpak nějaká Korupce >:D >:D >:D
2. 1. 2011 23:47
Re: ?
Cara Binieri: zdá se, že tvůj boj je marný a předem prohraný.
Až se ještě víc utáhnou šrouby, řeknu si: dobře nám tak! Vždyť "lid" si nic jinýho nepřál... :no:

Stádovitost mě nikdy nepřestane dráždit...
3. 1. 2011 00:00
Re: ?
stačí kombinace silné/drahé auto a vedoucí/ředitel, no a lidový tribunál začíná :yes:
2. 1. 2011 21:20
Eurodrzek?
Člověk (pokud té kreatuře tak můžeme říkat), který žije ve virtuální realitě peněz, moci a vlastního přesvědčení, že je něco víc než ostatní a ještě si to dokazuje na silnici. Škoda, že se nezkoušel přetlačovat třeba s mostním pilířem, bylo by na silnicích trochu bezpečněji.
Rozbalit vlákno
2