Ekonomika
Dobrá cena, škoda, že v té základní verzi je při tak slušné výbavě tak slabý motor. I tak bych o něm možná uvažoval, kdyby tuhle cenu měli dřív. Na podzim byl ale civic cenově úplně jinde, než konkurence.
Súhlas, základná jedna-trojka je nedôstojná motorizácia vzhľadom k image, základnej výbave a cene auta. K 1,8čke je to veľký rozdiel, chcelo by to štandardnú 1,6ku s cca. 85 kW. A taktiež je pravda, že Civic a Honda všeobecne veľmi zľavy nemiluje, preto je cenovo vždy o hodne vyššie, ako konkurencia (aj keď zase výbavu má nadštandardnú).
uz sem si zacinal myslet ze Honda si v CR pripada jako nadfirma, vsechny automobilky okolo sly za posledni dva roky v prumeru o 30% dolu jen Honda se dryela yubz nehty, konecne jim doslo ze se svyma cenama jsou mimo realitu, hura, trvalo to.... Jinak po nejaky dalsi sleve za cca 350 s atmosferou 1,8 to uz nejni tak hrozny, ale za 360 je novy Megane v zcela plny palbe s 1,4T, totez Bravo 1,4T...
předloni byla stejná akce na auta před fl, tenkrát byl sport diesel něco málo přes půl mega, stojí za to si za tohle auto připlatit ale už to bylo mimo můj limit a prodejce tlačil abych platil splátkama
S tím automatem z nuly na 100 za 15 vteřin...to je stejné jako moje Panda 1.1 a přitom Civic vypadá jako super sport.
1,8 sport za 400 klacků je nabídka, která je ve vazbě na značku a na kvalitu asi ve své kategorii nyní nejlepší. Nicméně, nový civic se blíží, navázat rozumně na tenhle, který je hodně povedený bude asi dost obtížné, doufejme, že Hondu nepostihne onen Ford Focus efekt - první focus zjevení v dobrém slova smyslu a pak pomalý, ale viditelný úpadek. Rád bych se mýlil, jak v případě fordu tak především Hondy, o téhle značce i po vlastní tříleté zkušenosti nemohu říct špatné slovo a kdybych si vybíral v této kategorii, o ničem jiném než o tomhle Civicu bych ani neuvažoval....
:yes:
Novy Civic by mel byt s vetsimi zadními dveřmi a pokud se zachova nejvetsi kufr ve sve tride neni o cem >😁
Vozim v kufru se sklopenymi zadnimi sedaky na stojato 2 horska kola s vyndanymi prednimi koly a nemam problem nacpat dalsich x tasek. Panove "kdo z vas to ma" teda ve stejne tride 😉
Novy Civic by mel byt s vetsimi zadními dveřmi a pokud se zachova nejvetsi kufr ve sve tride neni o cem >😁
Vozim v kufru se sklopenymi zadnimi sedaky na stojato 2 horska kola s vyndanymi prednimi koly a nemam problem nacpat dalsich x tasek. Panove "kdo z vas to ma" teda ve stejne tride 😉
To vyklopení lavice je geniální - jednoduché a přitom to umožní to, co ty píšeš. Do jinýho auta téhle velikosti kola nedostaneš. Jezdil jsem s tímhle strašně málo, ale další co mně ohromilo bylo pohodlí za volantem a perfektně řešenej prostor. Ale jak říkám pár kilometrů. Měl jsem předpředchozího Civica a byl jsem nadšenej - auto bez chyb a bez vady a navíc dost hezký (sedan rok výroby 1995) s šestnáctistovkovým motorem a fascinovala mně i spotřeba - jel jsme z Pasova do Prahy, Za hranicema jsem natankoval plnou a na kraji Prahy zase a rychlost jsem moc neřešil (všední den navečer, dokonalý podmínky, ale po dálnici jenom úsek Příbram - Praha) a spotřeba 6,1 litru. Sféra, bez turba, úžasný.
Tenhle je ale v hatchbacku hezčí, než byl ten můj, to uznávám a není to dobou. Tak si ho užij, nesobecká závist 😄 :yes:
Tenhle je ale v hatchbacku hezčí, než byl ten můj, to uznávám a není to dobou. Tak si ho užij, nesobecká závist 😄 :yes:
Nevim jaky ma 2,0 od Mazdy zatah,ale ma horsi zrychleni nez 1,8 od H;-\
Cena nevim,ale nejdenalo se o nejaky vyprodej skladovek? V roce 2007 koncila minula generace Mazdy 6. Nekdy pred rokem vychazela mazda 3 ve stejne vybave a pododne vykonym motorem cenove hure jak Civic. 1,8 je jeden z nejpovedenejsich motoru, vykon dvoulitru, spotreba ala 1,6