Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Honda Civic 5D: Akční sleva 60.000,-Kč, základní verze za 339.900,-Kč

Honda zavedla akční slevu 60.000,- Kč na všechny stupně výbavy pětidveřového Civicu. Akce se týká skladových vozů modelu 2010.
Zpět na článek
4. 1. 2011 07:47
4. 1. 2011 10:12
4. 1. 2011 10:38
4. 1. 2011 12:57
4. 1. 2011 15:03
4. 1. 2011 16:23
4. 1. 2011 16:59
4. 1. 2011 17:23
4. 1. 2011 10:44
4. 1. 2011 12:31
4. 1. 2011 12:31
4. 1. 2011 17:21
4. 1. 2011 10:57
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2011 07:47
nechápu
Před třemi lety jsem měl o ni zájem. Motor 1,8 byl v nižších otáčkách nudnější než tehdy moje 1,6 v Corolle. Jasná volba byl diesel, protože motor měl síly dost kdykoliv. Xenony si nešly ve verzi Sport ani připlatit. Nakonec za stejné peníze jsem skončil o třídu výš.
Rozbalit vlákno
7
4. 1. 2011 10:12
Re: nechápu
muzu se zeptat u ceho? ja uvazoval o novem civicu (mam o generaci starsiho), ale prisel me v teto dobe drahy..
Avatar - KANKUNEN
4. 1. 2011 10:38
Re: nechápu
Mazda 6 Aktive s Xenonama a Bose muzikou. Tam benzínový dvoulitr v nízkých tak netápal a nafta zdaleka neměla taký zátah jako u Hondy.
Avatar - Choochoo
4. 1. 2011 12:57
Re: nechápu
Jel jsem v Aurisu 1,6 92 kW a subjektivne to bylo linejsi nez 1,5 s 66 kW.
Nevim jaky ma 2,0 od Mazdy zatah,ale ma horsi zrychleni nez 1,8 od H;-\
Cena nevim,ale nejdenalo se o nejaky vyprodej skladovek? V roce 2007 koncila minula generace Mazdy 6. Nekdy pred rokem vychazela mazda 3 ve stejne vybave a pododne vykonym motorem cenove hure jak Civic. 1,8 je jeden z nejpovedenejsich motoru, vykon dvoulitru, spotreba ala 1,6
4. 1. 2011 15:03
Re: nechápu
Kolega si ji nedávno koupil. 1.8 Executive. Výbava perfektní, xenony apod. samozřejmostí, motor skoro neslyšitelný. V nižších otáčkách to opravdu není žádný drak, ale je to tak úmyslně v ekonomickém režimu kvůli nízké spotřebě.
4. 1. 2011 16:23
Re: nechápu
proste klasicka funkce variabilnich ventilu, honda do turba jen tak nepujde
Avatar - .andrej.
4. 1. 2011 16:59
Re: nechápu
Nejak nechapem ako mozete oznacit tento motor za lenoch v nizkych otackach, je pravda ze tam dole neprdvadza ziadne velke vykony, ale napiste mi sem nejaky pruznejsi motor nech som v obraze, teraz vynechajme turba a kompresory... Obavam sa, ze Honda uz pracuje na preplnanych motorch.
4. 1. 2011 17:23
Re: nechápu
Ale pojde a to hned v dalsej verzii Civicu. Hovori sa o 1.6 s turbom, 160-200k.
4. 1. 2011 09:09
zajímavá cena
Dobrá cena, škoda, že v té základní verzi je při tak slušné výbavě tak slabý motor. I tak bych o něm možná uvažoval, kdyby tuhle cenu měli dřív. Na podzim byl ale civic cenově úplně jinde, než konkurence.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
4. 1. 2011 10:13
Re: zajímavá cena
Súhlas, základná jedna-trojka je nedôstojná motorizácia vzhľadom k image, základnej výbave a cene auta. K 1,8čke je to veľký rozdiel, chcelo by to štandardnú 1,6ku s cca. 85 kW. A taktiež je pravda, že Civic a Honda všeobecne veľmi zľavy nemiluje, preto je cenovo vždy o hodne vyššie, ako konkurencia (aj keď zase výbavu má nadštandardnú).
4. 1. 2011 10:44
konecne
uz sem si zacinal myslet ze Honda si v CR pripada jako nadfirma, vsechny automobilky okolo sly za posledni dva roky v prumeru o 30% dolu jen Honda se dryela yubz nehty, konecne jim doslo ze se svyma cenama jsou mimo realitu, hura, trvalo to.... Jinak po nejaky dalsi sleve za cca 350 s atmosferou 1,8 to uz nejni tak hrozny, ale za 360 je novy Megane v zcela plny palbe s 1,4T, totez Bravo 1,4T...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - saldy
4. 1. 2011 12:31
Re: konecne
předloni byla stejná akce na auta před fl, tenkrát byl sport diesel něco málo přes půl mega, stojí za to si za tohle auto připlatit ale už to bylo mimo můj limit a prodejce tlačil abych platil splátkama
Avatar - Choochoo
4. 1. 2011 12:31
Re: konecne
Popravde Honda neni Rendlik ;-)
Nevim co jim doslo ale myslim ze minuly rok vykazovali rekordni zisky ;-)
4. 1. 2011 17:21
Re: konecne
Evropa asi moc nepomohla. Největší propad ze všech značek: - 25%.
Avatar - jenik1
4. 1. 2011 10:57
No nevím
S tím automatem z nuly na 100 za 15 vteřin...to je stejné jako moje Panda 1.1 a přitom Civic vypadá jako super sport.
Rozbalit vlákno
1
4. 1. 2011 11:34
Re: No nevím
Automat je nastaven na hodne nizke otacky motoru blizko maximalni ucinnosti, dukazem je prizniva spotreba paliva verze s automatem. Zajemci o supersport asi 1,3 v automatu nekupuji. Ja bych s tim problem nemel, v realnem provozu je takove zrychleni zcela dostatecne.
4. 1. 2011 12:30
Nabídka bez konkurence
1,8 sport za 400 klacků je nabídka, která je ve vazbě na značku a na kvalitu asi ve své kategorii nyní nejlepší. Nicméně, nový civic se blíží, navázat rozumně na tenhle, který je hodně povedený bude asi dost obtížné, doufejme, že Hondu nepostihne onen Ford Focus efekt - první focus zjevení v dobrém slova smyslu a pak pomalý, ale viditelný úpadek. Rád bych se mýlil, jak v případě fordu tak především Hondy, o téhle značce i po vlastní tříleté zkušenosti nemohu říct špatné slovo a kdybych si vybíral v této kategorii, o ničem jiném než o tomhle Civicu bych ani neuvažoval....
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Choochoo
4. 1. 2011 12:36
Re: Nabídka bez konkurence
:yes:
Novy Civic by mel byt s vetsimi zadními dveřmi a pokud se zachova nejvetsi kufr ve sve tride neni o cem >:D
Vozim v kufru se sklopenymi zadnimi sedaky na stojato 2 horska kola s vyndanymi prednimi koly a nemam problem nacpat dalsich x tasek. Panove "kdo z vas to ma" teda ve stejne tride ;-)
4. 1. 2011 22:25
Re: Nabídka bez konkurence
To vyklopení lavice je geniální - jednoduché a přitom to umožní to, co ty píšeš. Do jinýho auta téhle velikosti kola nedostaneš. Jezdil jsem s tímhle strašně málo, ale další co mně ohromilo bylo pohodlí za volantem a perfektně řešenej prostor. Ale jak říkám pár kilometrů. Měl jsem předpředchozího Civica a byl jsem nadšenej - auto bez chyb a bez vady a navíc dost hezký (sedan rok výroby 1995) s šestnáctistovkovým motorem a fascinovala mně i spotřeba - jel jsme z Pasova do Prahy, Za hranicema jsem natankoval plnou a na kraji Prahy zase a rychlost jsem moc neřešil (všední den navečer, dokonalý podmínky, ale po dálnici jenom úsek Příbram - Praha) a spotřeba 6,1 litru. Sféra, bez turba, úžasný.

Tenhle je ale v hatchbacku hezčí, než byl ten můj, to uznávám a není to dobou. Tak si ho užij, nesobecká závist :-) :yes:
Avatar - Choochoo
5. 1. 2011 12:51
Re: Nabídka bez konkurence
H byala vzdy motorova spicka, za rozumnou spotrebu. Me fascinovala v Civicu 1,6 118kW, 1,8 140kW, tomu rikam slusnej motor, ne ty dnesni vysavace >:D

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku
Články odjinud