Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Honda Civic 5D: Akční sleva 60.000,-Kč, základní verze za 339.900,-Kč

David Bureš
Diskuze (20)
Honda zavedla akční slevu 60.000,- Kč na všechny stupně výbavy pětidveřového Civicu. Akce se týká skladových vozů modelu 2010.

Za první cenu 339.990,- Kč pořídíte pětidveřový Civic s motorem 1,4 i-VTEC se 73 kW v kombinaci s šestistupňovým manuálem.

Ve výbavě Comfort nechybí šest airbagů, ABS, stabilizační systém VSA a kotoučové brzdy na všech kolech. Z komfortních prvků zmiňme automatickou klimatizaci, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, vyhřívaná a elektricky nastavitelná zpětná zrcátka, elektrické stahování předních i zadních oken, autorádio s CD/MP3 a ovládáním na volantu a palubní počítač. Ke standardu nižší střední třídy tedy nic neschází.

Verze Sport přidává přední mlhová světla, alarm, tempomat, kůží potažený volant, dešťový senzor, parkovací senzory, vyhřívání předních sedadel, konektor USB k autorádiu a litá kola. V kombinaci s 1,8litrovým motorem i-VTEC a šestistupňovou manuální převodovkou je za cenu 409.000,- Kč. Pětistupňový automat je s tímto motorem za příplatek 30.000,- Kč.

Výbava GT doplnila nabídku Civicu loni. Vychází z výbavy Sport s motorem 1.8 i-VTEC a obsahuje několik designových prvků, které podtrhují sportovní rysy - přední masku chladiče s voštinovou mřížkou. Spodní části nárazníků a lemy kol jsou lakovány v barvě vozu. 17palcová litá kola, kliky dveří, víko nádrže a další doplňky v interiéru jsou v barvě tmavého chromu. Hlavní novinkou v interiéru jsou nové potahy sedadel s kombinací kůže a textilu.

Výbava GT je k dispozici ve čtyřech barevných provedeních: metalické Alabaster Silver, dvou perleťových Crystal Black a Deep Sapphire Blue a klasické červené Milano Red. Nyní se prodává za 429.000,- Kč.

V nejvyšším stupni výbavy Executive nechybí duální klimatizace, xenonové světlomety, panoramatická střecha a na přání může být interiér čalouněný kůží.

Akční ceny Civicu 5D se vztahují na vozy vyrobené v modelovém ročníku 2010, které jsou na skladě. Podle vyjádření importéra je momentálně k dispozici široká škála vozů, včetně těch nejlevnějších.

Honda Civic – akční ceny na českém trhu (leden 2011)
Motor1,4 i-VTEC1,4 i-VTEC i-Shift1,8 i-VTEC1,8 i-VTEC2,2 i-CTDi
Zdvihový obj. [cm3]13391339179917992204
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Převodovka6M6AM6M5A6M
Nejvyšší výkon [kW/min-1]73/600073/6000103/6300103/6300103/4000
Nejvyšší toč. mom. [Nm/min-1]127/4800127/4800174/4300174/4300340/2000
Max. rychlost [km/h]177177205197205
Zrychlení 0-100 km/h [s]13158,9118,7
Komb. Spotřeba [l/100 km]5,95,76,77,35,3
Cena Comfort [Kč]339.900,-369.000,-379.000,-409.000,-449.000,-
Cena Sport [Kč]--409.000,-439.000,-479.000,-
Cena GT [Kč]--429.000,---
Cena Executive [Kč]--459.000,-489.000,-529.000,-

David Bureš
Diskuze (20)
Avatar - Choochoo
5. 1. 2011 12:51
Re: Nabídka bez konkurence
H byala vzdy motorova spicka, za rozumnou spotrebu. Me fascinovala v Civicu 1,6 118kW, 1,8 140kW, tomu rikam slusnej motor, ne ty dnesni vysavace >:D
4. 1. 2011 22:25
Re: Nabídka bez konkurence
To vyklopení lavice je geniální - jednoduché a přitom to umožní to, co ty píšeš. Do jinýho auta téhle velikosti kola nedostaneš. Jezdil jsem s tímhle strašně málo, ale další co mně ohromilo bylo pohodlí za volantem a perfektně řešenej prostor. Ale jak říkám pár kilometrů. Měl jsem předpředchozího Civica a byl jsem nadšenej - auto bez chyb a bez vady a navíc dost hezký (sedan rok výroby 1995) s šestnáctistovkovým motorem a fascinovala mně i spotřeba - jel jsme z Pasova do Prahy, Za hranicema jsem natankoval plnou a na kraji Prahy zase a rychlost jsem moc neřešil (všední den navečer, dokonalý podmínky, ale po dálnici jenom úsek Příbram - Praha) a spotřeba 6,1 litru. Sféra, bez turba, úžasný.

Tenhle je ale v hatchbacku hezčí, než byl ten můj, to uznávám a není to dobou. Tak si ho užij, nesobecká závist :-) :yes:
4. 1. 2011 17:23
Re: nechápu
Ale pojde a to hned v dalsej verzii Civicu. Hovori sa o 1.6 s turbom, 160-200k.
4. 1. 2011 17:21
Re: konecne
Evropa asi moc nepomohla. Největší propad ze všech značek: - 25%.
Avatar - .andrej.
4. 1. 2011 16:59
Re: nechápu
Nejak nechapem ako mozete oznacit tento motor za lenoch v nizkych otackach, je pravda ze tam dole neprdvadza ziadne velke vykony, ale napiste mi sem nejaky pruznejsi motor nech som v obraze, teraz vynechajme turba a kompresory... Obavam sa, ze Honda uz pracuje na preplnanych motorch.