Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Německý trh v roce 2010: Trh se po šrotovném propadl o 23 %

5 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Rozhazovat státní pokladnu, aby si lidi kupovali auta je snad ta nejhorší investice.
Subaru.in
Tady vsichni vedi, ze neslo by si lide kupovali auta, ale aby se podporila ekonomika jez je zavisla v mnoha EU zemich.

Proste aby se nemuselo propoustet, jelikoz autoprumysl zamestnava desetitisice lidi hlavne tedy v nemecku.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Krize má jednu dobrou vlastnost, schopnost očistit přebujelé podniky o nadbytečné zaměstnance. Po krizi je vždy podnik štíhlejší a zdravější, není problém pracovníky znovu nabrat.
K tomu díky šrotovnému nedošlo (v Německu), naproti tomu v USA k tomu došlo a nyní se Američané otřepali a jsou znovu ve hře. Bez krize by zbankrotovaly všechny značky, krize jim umožnila dostat se na podovné zaměstnanecké platy, jako má třeba v USA Toyota, před tím měli mzdové a další náklady na zaměstnance až 4x vyšší.
Jak se říká, i to zlé bývá k něčemu dobré.
Avatar - kolmar
kolmar
Mas cistu pravdu z ekonomickeho hladiska. No bohuzial neni vsetko take ruzove ako by sa mohlo zdat. Radio je plne toho, ze v USA je to s nezamestnanostou velmi zle, narasta samozrejme kriminalita a pocty zavrazdenych policajtov tiez nie su optimisticke... Proste co by bolo lepsie??
pogo26
Malá poznámka - autoprůmysl pokladnu plní. Máš to hodně pomotané, ale nemám sílu ti cokoliv vysvětlovat. O úspěchu celosvětové vlny šrotovného nikdo inteligentní nepochybuje. Možná jen pár ideologů. Ti však bohudík nemají v reálné ekonomice žádné slovo.