Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Německý trh v roce 2010: Trh se po šrotovném propadl o 23 %

Prosinec tak byl v loňském roce jediným měsícem, kdy se poptávka po automobilech meziročně zvýšila.
Zpět na článek
5. 1. 2011 08:02
5. 1. 2011 21:51
5. 1. 2011 18:27
Avatar - KANKUNEN
5. 1. 2011 08:02
jsme rádi
Rozhazovat státní pokladnu, aby si lidi kupovali auta je snad ta nejhorší investice.
Rozbalit vlákno
4
5. 1. 2011 08:43
Re: jsme rádi
Tady vsichni vedi, ze neslo by si lide kupovali auta, ale aby se podporila ekonomika jez je zavisla v mnoha EU zemich.

Proste aby se nemuselo propoustet, jelikoz autoprumysl zamestnava desetitisice lidi hlavne tedy v nemecku.
Avatar - WinDiesel
5. 1. 2011 09:11
Re: jsme rádi
Krize má jednu dobrou vlastnost, schopnost očistit přebujelé podniky o nadbytečné zaměstnance. Po krizi je vždy podnik štíhlejší a zdravější, není problém pracovníky znovu nabrat.
K tomu díky šrotovnému nedošlo (v Německu), naproti tomu v USA k tomu došlo a nyní se Američané otřepali a jsou znovu ve hře. Bez krize by zbankrotovaly všechny značky, krize jim umožnila dostat se na podovné zaměstnanecké platy, jako má třeba v USA Toyota, před tím měli mzdové a další náklady na zaměstnance až 4x vyšší.
Jak se říká, i to zlé bývá k něčemu dobré.
Avatar - kolmar
5. 1. 2011 21:51
Re: jsme rádi
Mas cistu pravdu z ekonomickeho hladiska. No bohuzial neni vsetko take ruzove ako by sa mohlo zdat. Radio je plne toho, ze v USA je to s nezamestnanostou velmi zle, narasta samozrejme kriminalita a pocty zavrazdenych policajtov tiez nie su optimisticke... Proste co by bolo lepsie??
5. 1. 2011 18:27
Re: jsme rádi
Malá poznámka - autoprůmysl pokladnu plní. Máš to hodně pomotané, ale nemám sílu ti cokoliv vysvětlovat. O úspěchu celosvětové vlny šrotovného nikdo inteligentní nepochybuje. Možná jen pár ideologů. Ti však bohudík nemají v reálné ekonomice žádné slovo.