Videa
Chcel by som vidiet toho kto pri cene od 50 K eur da prednost RS3 pred WRX STI alebo Evom...
Neboj, určitě budeš mít aspoň nějakou příležitost, těch nových STi a EVO taky moc nepotkávám... 😉
EVO a WRX STI jsou vyloženě sportovně zaměřený auta bez většího užitku na denní použití. Tohle je použitelný všemi směry. Určitě by jsem se o potencionální zákazníky nebál.
Jasně, navíc za relativně slušný peníz dostaneš třeba zrychlení lepší, než má 911 Carrera S! (srovnej s STi a EVO), charismatický pětiválec, nebo prémiový interiér a zpracování...
A někteří si cení i ten design...
Krispe tak co uz máš podepsanou objednávku? To je krásné auto pro tebe.
Krispe tak co uz máš podepsanou objednávku? To je krásné auto pro tebe.
Myslíš "prémiový" interiér? Ono ten "prémiový" interiér jaksik podedilo i Exeo po A4. Vek modelu sa už na jeho prémiovosti tiež tak nejak poznačil...
Sedni si do interiéru RS3 a potom do STi/EVO, i přes věk "tohoto" modelu bude mít (v tomto ohledu) naprostá většina jasno...
>😁
Niekto tu začne porovnávať neporovnateľné a ďalší sa toho bude silou mocou držať. Ide hlavne o to, že EVO a STI doposiaľ nikdy nehrali zákazníkom na city načančanosťou, ale účelovým (technicistným) dizajnom, a hlavne použitou technikou, takže stále neviem, čo tu porovnávate. Tieto autá majú do veľkej miery rozličné cieľové skupiny zákazníkov, ale to som už písal nižšie. Jedno bude primárne pre cestných a mestských frajeríkov na robenie "parády" a v ďalších dvoch sa vzhliadnu týpkovia, ktorí nepotrebujú robiť dojem uhladeným interiérom...
A o prémiovosti toho interiéru ma nemusíš presviedčať. "Užíval" som si ho v predošlej generácií A4, samozrejme s miernymi obmenami oproti A3, ktoré sú ti ako odborníkovi na koncern dobre známe a nemusíme ich rozoberať.
Niekto tu začne porovnávať neporovnateľné a ďalší sa toho bude silou mocou držať. Ide hlavne o to, že EVO a STI doposiaľ nikdy nehrali zákazníkom na city načančanosťou, ale účelovým (technicistným) dizajnom, a hlavne použitou technikou, takže stále neviem, čo tu porovnávate. Tieto autá majú do veľkej miery rozličné cieľové skupiny zákazníkov, ale to som už písal nižšie. Jedno bude primárne pre cestných a mestských frajeríkov na robenie "parády" a v ďalších dvoch sa vzhliadnu týpkovia, ktorí nepotrebujú robiť dojem uhladeným interiérom...
A o prémiovosti toho interiéru ma nemusíš presviedčať. "Užíval" som si ho v predošlej generácií A4, samozrejme s miernymi obmenami oproti A3, ktoré sú ti ako odborníkovi na koncern dobre známe a nemusíme ich rozoberať.
Nevím proč skáčeš z diskuse o porovnání interiéru RS3/STi/EVO (kterou jsi sám rozvinul), k obecně známým a logickým věcem, jako jsou rozdílné cílové skupiny pro STi/EVO a modely RS od Audi.
A cheš snad říct, že interiér RS3 bude kvalitou zpracování a použitými materiály zcela srovnatelný s STi/EVO?
Napsal jsem přece do závorky jasně: "v tomto ohledu", takže tu "bavíš" především ty... 😉
A cheš snad říct, že interiér RS3 bude kvalitou zpracování a použitými materiály zcela srovnatelný s STi/EVO?
Napsal jsem přece do závorky jasně: "v tomto ohledu", takže tu "bavíš" především ty... 😉
Neskáčem od ničoho, len píšem v širších súvislostiach. Že tebe hlava vždy berie iba isté ohľady / hľadiská / aspekty, ktoré si sám narazíš, za to ja nemôžem.
Pôvodne som sa vyjadril k prémiovosti interiéru Audiny, ty samozrejme hneď porovnáš to "najdôležitejšie" rozhodovacie kritérium a budeme ďalej diskusiu rozvíjať k tvrdosti použitých plastov, ergonómii spínača svetiel, páčky smerovky, atď., atď. ...asi takto si si to predstavoval, nemôžem za to, že vy koncernisti ste vysadení na tie "najpodstatnejšie" veci. Akákoľvek diskusia s vami je zbytočná, zdravý rozum vám tu vlastne predvádza ako sa tu bavíte sami so svojimi názormi, až teraz mi to došlo, o čo chlapcovi ide... 8-s
Pôvodne som sa vyjadril k prémiovosti interiéru Audiny, ty samozrejme hneď porovnáš to "najdôležitejšie" rozhodovacie kritérium a budeme ďalej diskusiu rozvíjať k tvrdosti použitých plastov, ergonómii spínača svetiel, páčky smerovky, atď., atď. ...asi takto si si to predstavoval, nemôžem za to, že vy koncernisti ste vysadení na tie "najpodstatnejšie" veci. Akákoľvek diskusia s vami je zbytočná, zdravý rozum vám tu vlastne predvádza ako sa tu bavíte sami so svojimi názormi, až teraz mi to došlo, o čo chlapcovi ide... 8-s
Ty už si se zase nepamatuješ jak tahle část diskuse začala, co? Ta tvoje paměť... Reagoval jsem na karl.laze (který reagoval na jednostranný příspěvek Lia) a vypíchl jsem některé silnější stránky RS3 (relativně proti STi/Evo), které mohou případné zájemce o něj pozitivně ovlivnit. Tohle je totiž diskuse pod RS3, ne pod Evem, nebo STi...
Tobě ovšem vadila konkrétní! zmínka o relativní prémiovosti interiéru! RS3, proti STi/EVO, aniž bys dal jediný konkrétní příklad, v čem je jejich interiér aspoň takový, jako u RS3.
Místo toho tady aspoň mlátíš prázdnou slámu o jiné cílové skupině, čímž si opravdu objevil ameriku, a když ti nevyšlo ani to, tak zkoušíš ohrané primitivní koncernové řečičky...
Zkus se probrat a začni psát jako Plautus, ne jako tragéd, "chlapče"... 😉
Tobě ovšem vadila konkrétní! zmínka o relativní prémiovosti interiéru! RS3, proti STi/EVO, aniž bys dal jediný konkrétní příklad, v čem je jejich interiér aspoň takový, jako u RS3.
Místo toho tady aspoň mlátíš prázdnou slámu o jiné cílové skupině, čímž si opravdu objevil ameriku, a když ti nevyšlo ani to, tak zkoušíš ohrané primitivní koncernové řečičky...
Zkus se probrat a začni psát jako Plautus, ne jako tragéd, "chlapče"... 😉
Šmárjá...tragédia je diskutovať s ľuďmi ako si ty.
Uznávam, že sa dá stále pozerať aj len späť alebo prešľapovať na mieste, ale väčšinou by sa veci, človek i diskusia mali hýbať dopredu.
Ale nie je to pre mňa žiadna novinka, vedel som s kým idem do diskusie... Teda z tvojej strany to nie je diskusia, ale opätovne snaha o presviedčací monológ. EVO a STi som sem predsa nezatiahol ja, práveže som sa ohradil voči porovnávaniu tejto trojky. Na rozdiel od teba, ktorý si liboval v tom, akú "super" výhodu má RS3 oproti nim... Dobrú noc, príjemné a prémiové interiérové sny!
Uznávam, že sa dá stále pozerať aj len späť alebo prešľapovať na mieste, ale väčšinou by sa veci, človek i diskusia mali hýbať dopredu.
Ale nie je to pre mňa žiadna novinka, vedel som s kým idem do diskusie... Teda z tvojej strany to nie je diskusia, ale opätovne snaha o presviedčací monológ. EVO a STi som sem predsa nezatiahol ja, práveže som sa ohradil voči porovnávaniu tejto trojky. Na rozdiel od teba, ktorý si liboval v tom, akú "super" výhodu má RS3 oproti nim... Dobrú noc, príjemné a prémiové interiérové sny!
Nikde nepíšu, žes tu "zatiahol" STi/EVO, proto má původní reakce nebyla na tebe. A taky jsem přece nepsal jen o interiéru, na ten jsi zbytečně debatu zúžil právě ty, s následným závěrem, že jej snad považuju za nejdůležitější věc vůbec, ale já tu nic takového nenapsal. Mohli jsme klidně podobně polemizovat o tom zrychlení, nebo pětiválci, nebo naopak o výhodách STi/EVO (třeba 4x4), bohužel se to tradičně stočilo ke zde tolik oblíbenému tématu o tom, že je kvalita interiéru naprosto nepodstaná (jak pro koho) a "olizují" ho jen příznivci koncernu a německé produkce vůbec. Chápu, že je to takové populistické téma, které se dá snadno a "vtipně" zlehčovat... a že třeba u toho zrychlení, už to jde podstatně hůř...
O žádných "super" výhodách jsem taky nepsal, dokonce jsem to ani nenapsal tak konfrontačně, jako výhody "o proti nim", ale aspoň vidím, jak si to překládáš/přizpůsobuješ...
Talkže ještě jednou, to samé, tentokrát pro tebe😒br /> "Jasně, navíc za relativně slušný peníz dostaneš třeba zrychlení lepší, než má 911 Carrera S! (srovnej s STi a EVO), charismatický pětiválec, nebo prémiový interiér a zpracování..."
O žádných "super" výhodách jsem taky nepsal, dokonce jsem to ani nenapsal tak konfrontačně, jako výhody "o proti nim", ale aspoň vidím, jak si to překládáš/přizpůsobuješ...
Talkže ještě jednou, to samé, tentokrát pro tebe😒br /> "Jasně, navíc za relativně slušný peníz dostaneš třeba zrychlení lepší, než má 911 Carrera S! (srovnej s STi a EVO), charismatický pětiválec, nebo prémiový interiér a zpracování..."
Chtěl bych vidět toho kdo dá přednost XRX STI nebo Evu před skvělou RS3..
Zase nie som si až taký istý, či sa cielové skupiny záujemcov o tieto vozidlá príliš prekrývajú. Komu v žilách koluje "rallykrv", ten po RS3 ani neštekne. RS3-ka je rýchlik na cesty, ale kto rád blbne i na šotoline, ten pôjde "automaticky" do WRX STI a EVO. Takže áno, RS3 bude fajn auto pre istú cieľovú skupinu, ale hlavne pre fandov koncernu. Fajnšmekri sa poobzerajú niekde inde 😉
Přesně tak. Historii STi nebo EVA ničim nenahradíš jsou to jiná auta než tohle. Vyrábějí se x let a furt se vylepšují. Ty auta si nekoupíš protože na ně máš, ale protože to auto je kousek tebe. Něco k nim cítíš a chceš se o ně starat. Je to jako David a Goliáš, historičtí rivalové, kterým se těžko někdo vyrovná. Málokdo je ohrozí. Můžeš mít sebelepší auto, ale vdžycky tu bude jen EVO a STI. Jsou to auta, která nemají konkurenci. Ford to zkusil s Focusem..
Jak už bylo jednou řečeno: Subaru je s tebou jedno tělo, jedna duše. Srdce ti tluče v rytmu motoru a plynový pedál je telepaticky ovládán myslí. Ruce máš vrostlé do volantu a prsty skrz něj prorostou až pod kola. Páteř je napevno spojená s podvozkem a pouhé zavanutí větru ihned převede na pohybový vjem. Když řídíš Su...baru, tak řídíš, když řídíš neSubaru, tak se vezes.😄
A to samé se dá říct o EVU..jsou to auta pro řidiče, kteří hledají zábavu, ne tuctovku s pořádným motorem
Jak už bylo jednou řečeno: Subaru je s tebou jedno tělo, jedna duše. Srdce ti tluče v rytmu motoru a plynový pedál je telepaticky ovládán myslí. Ruce máš vrostlé do volantu a prsty skrz něj prorostou až pod kola. Páteř je napevno spojená s podvozkem a pouhé zavanutí větru ihned převede na pohybový vjem. Když řídíš Su...baru, tak řídíš, když řídíš neSubaru, tak se vezes.😄
A to samé se dá říct o EVU..jsou to auta pro řidiče, kteří hledají zábavu, ne tuctovku s pořádným motorem
Tohle nikomu neberu, ale co ti z těchto pocitů chybí třeba v minulé RS4, nebo M3 (kromě 4x4)? A co myslíš tím srovnáním Davida s Goliášem?
Jistě, STi a Evo jsou vynikající auta, ale s jejich neopakovatelnou glorifikací, bych to zas tak nepřeháněl, jako u každého auta i tady najdeš slabiny a zdaleka ne pro každého jsou snem o sportovním voze. A konkurenci nemají, především v poměru cena/výkon (PS+AWD)...
Jistě, STi a Evo jsou vynikající auta, ale s jejich neopakovatelnou glorifikací, bych to zas tak nepřeháněl, jako u každého auta i tady najdeš slabiny a zdaleka ne pro každého jsou snem o sportovním voze. A konkurenci nemají, především v poměru cena/výkon (PS+AWD)...
Otazkou je, kolik je tech fajnsmekru a kolik je obycejnych lidi, kteri chteji pohodlne cestovat z bodu A do bodu B...
Pohodlne cestovať z bodu A do bodu B... :😉 Keby si napísal rýchlo sa presúvať z bodu A do bodu B, tak to beriem, ale na pohodlné cestovanie v RS3 zabudni, hlavne na cestách v obvyklej kvalite v ČR a SR. Na pohodlné cestovanie sú tu iné vozidlá...a pre "obyčajných ľudí" tiež 😉
Pohodlne cestovať z bodu A do bodu B... :😉 Keby si napísal rýchlo sa presúvať z bodu A do bodu B, tak to beriem, ale na pohodlné cestovanie v RS3 zabudni, hlavne na cestách v obvyklej kvalite v ČR a SR. Na pohodlné cestovanie sú tu iné vozidlá...a pre "obyčajných ľudí" tiež 😉
Edit: správa bola samozrejme určená pre Krispos, len mi ju buchlo najprv nie ako reakciu...
Edit: správa bola samozrejme určená pre Krispos, len mi ju buchlo najprv nie ako reakciu...
Vypada pekne