Další autosalony
Jasně, vizáž Velosteru je hodně důležitá, ukáže, jak si Hyundai představuje lidový kočkolap v době, kdy už si slušně posilnil sebevědomí a celkem nadějně stabilizoval svou designovou filozofii. Ale zásadní otazník je, jestli si Hyundai po zase několika letech technického vývoje už troufne na ostré autíčko, které kromě napumpovaných motorů předvede hlavně vyzrálý podvozek, schopný se bez ušklíbání postavit do řady se starými machry. Takové, co ho hoši z Autocaru budou chtít mermomocí protáhnout po anglických okreskách. Na ježdění do školy přece stačí škeble s trochou toho sprejování. Kiamani samozřejmě tuší, že někde za horizontem se nejspíš blíží Schreyroster...
Nizsi verze ma mit normalni manual a ostra dvojspojku od nemeckeho LUK, takze opravdu se tesim na testy.
Pokud se Veloster vejde nekam uprostred s lidry v segmentu + nejaka ta tisicovka nizsi cena, o uspech se nebojim.
Podle spionaznich snimku mne interier moc nepotesil, to se jeste musi Korejci naucit.
Pokud se Veloster vejde nekam uprostred s lidry v segmentu + nejaka ta tisicovka nizsi cena, o uspech se nebojim.
Podle spionaznich snimku mne interier moc nepotesil, to se jeste musi Korejci naucit.
Súhlas, ten interiér je vzhľadom na revolučnosť karosérie biedny (obyčaj Hyundai)... Škoda, ale dôležité bude naladenie podvozku, o ktorom píše patrik...na US trhu asi ani nie, ale v EÚ (najmä teda v ČR a SR >😒] ) určite...
Pokud to chteji stavet proti VW Scirocco tak podvozek musi byt dobry prinejmensim pro Evropu.
Tak jsem to i myslel, není zrovna nutné, aby to byl opravdu hot hatch, ve kterém nám starším vyskáčou plomby. Ale harmonicky naladěný podvozek, který si dá hodně líbit - a taky láká k troše toho dovádění - to ano. Po těch víc než deseti letech nové éry Hyundaie a Kie už na to začíná být čas. Nevím, co kdo očekává od interiéru, mě ničím neuráží, lidem jako já bude záležet hlavně na kvalitní konstrukci sedaček, správných ergonomických poměrech a kvalitě materiálů. Přidávám odkaz - Hyundai chystá pro Veloster a postupně i další modely zavedení nového infotainmentového systému Blue Link, V rámci jednoho centra obsluha více funkcí, s přidáním nových, jako třeba automatické ohlášení nehody v rámci asistenčního programu, sos volání, předehřívání motoru atd.: [odkaz] Což znamená, že Veloster nemá být vozítko pro středoškoláky, ale chce oslovit i náročnější a starší publikum. Tomu odpovídá i ta koncepce pro 2 vpředu + občas někdo vzadu, která asi trochu laškuje s Mini Clubmanem. Mimochodem, VW/Škoda stejnou koncepci u Roomsteru nakonec (podle mě chybně) vzdali. Pokud se náhodou nedostaví efekt "VW Brouk" (po kterém tajně touží každá automobilka), nebude Veloster auto pro davy, ale právě naopak. Pro davy má Hyundai i30ku/Elantru nebo i20/Accent a podobně. Pěkný den :yes:
Má to čtyři dveře, ale sedan to není
Tváře zatím umoněné od popela, ale kominík to není. Kola s lichým počtem paprskú, ale "supermainstream" to není. Šaty s plechu, stříbrnou metlou vyšívané, ale folksvágn to není, jasný pane.
Kto to kedy videl, aby sa jedno auto zľava tvárilo ako "coupé" a sprava ako hatchback... >😒]
[odkaz]
>😁 :no😒br />
Edit: A koukám, že zadní dveře fungují jako šíbr pro zadní cetující. Má to panty uprostřed střechy. Když to zvedne kufr, tak na ně bude pršet. Ale zase by nesměl na Pražský okruh, protože tam smí jen do 4,5 metru výšky >😁
V základní výbavě bude asi tyč s hákem, aby si lidi mohli podat to výko při zavírání. >😁
Potom dávaj pozor, aby si sa nesmial takto i naživo, lebo ak narazíš na podobne jednoduchého jedinca, tak by ťa tou tyčou mohol i vytrieskať. 😉 Ale ktovie, možno v rámci joint venture si od Škúdky nechajú dodávať iba dáždniky zo Supiho...
8-s 8-s
Nemyslím si, že sa to auto stane v EÚ masovkou, ale je to ďalšia cesta, ktorú Hyundai volí v záujme dostania sa do väčšieho povedomia zákazníkov. Jednoducho skúšajú stále niečo, čo strhne pozornosť, trebárs i za cenu, že účel nie vždy musí svätiť prostriedky. Mne je to vcelku sympatické, i keď nie som topper ( 😉 ) vysadení i na Kóreu.
Osobne som tiež "konzerva", ale čas od času nejaký ten výstrelok nezaškodí 😉
Rozhodne tak dal.
Zit porad z historie a retrostylu se neda do nekonecna. Vzdy nejaka ikona musi drive ci pozdeji u nejakeho vyrobce vzniknout a to vetsinou se neda naplanovat o tom rozhodne zakaznik.
Edit: A hlavně má počet dveří na každé straně stejný