Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C4: Ceny na českém trhu

První cena 274.900,-Kč obsahuje 6 airbagů, dálkově ovládané centrální zamykání, klimatizaci i tempomat.
Zpět na článek
6. 1. 2011 23:02
6. 1. 2011 23:03
7. 1. 2011 07:42
7. 1. 2011 08:24
7. 1. 2011 08:44
7. 1. 2011 14:17
neregistrovaný "Ja osobne"
7. 1. 2011 15:14
7. 1. 2011 16:14
6. 1. 2011 23:12
7. 1. 2011 00:13
7. 1. 2011 13:51
7. 1. 2011 16:01
7. 1. 2011 07:47
7. 1. 2011 07:57
7. 1. 2011 08:06
7. 1. 2011 09:00
7. 1. 2011 12:19
7. 1. 2011 12:16
7. 1. 2011 13:05
7. 1. 2011 12:43
7. 1. 2011 13:54
7. 1. 2011 16:18
7. 1. 2011 18:03
7. 1. 2011 18:41
7. 1. 2011 08:07
7. 1. 2011 10:15
7. 1. 2011 11:22
7. 1. 2011 12:21
7. 1. 2011 13:30
7. 1. 2011 13:34
7. 1. 2011 18:09
7. 1. 2011 14:00
7. 1. 2011 16:26
7. 1. 2011 13:14
7. 1. 2011 20:17
8. 1. 2011 00:30
7. 1. 2011 23:27
7. 1. 2011 14:35
7. 1. 2011 17:00
7. 1. 2011 21:34
7. 1. 2011 22:08
7. 1. 2011 17:20
7. 1. 2011 20:08
neregistrovaný "Kajfik"
7. 1. 2011 22:34
neregistrovaný "Kajfik"
7. 1. 2011 21:07
7. 1. 2011 23:01
7. 1. 2011 23:11
7. 1. 2011 23:42
6. 1. 2011 23:02
6 st. manual
za chybajucu kombinaciu benzinu so 6st. manualom davam :no: A za to, ze k silnejsiemu 1,6 hdi sa dava iba 5st. manual, ked P 308 uz roky ma k tomuto motoru 6st. manual davam dalsi :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - miromen
6. 1. 2011 23:15
Re: 6 st. manual
Ty převodovky to je opravdu žalostne.
No a podle testu v odkeze nic co by mělo rozčeřit rybniky v nižši středni ale uvidi se.

[odkaz]
Avatar - del42sa
7. 1. 2011 16:47
Re: 6 st. manual
počkejte si na DSG od PSA :-!

[odkaz]
6. 1. 2011 23:03
Kombi
Kombi nebude? Skoda, i kdyz na druhou stranu to je spis nase specifikum, na Zapade male kombiky tolik neleti.
Rozbalit vlákno
6
7. 1. 2011 07:42
Re: Kombi
Strategie, kterou šel aktuální Fiat Bravo, se podle mě neosvědčila - jediná karosářská varianta u evropského auta nestačí. Když se podíváš na nabídku předchůdce, tak ojeté stilo je v drtivé většině nabízeno jako kombík. A že Evropa chce tuhle verzi, došlo i VW, když kromě golfu plus na konci života golfu V taky začal právě kombíky dělat taky.
7. 1. 2011 08:24
Re: Kombi
Je pravda, ze kombi v nizsi stredni tride je zalostne malo. ale vyraz "male kombiky" je vzhledem k tomu jak auta rostou trosku zavadejici. uz treba takove kombi astry v predposledni generaci je velke jako mondeo v prvni generaci. Auta uz narostla tolik, ze kombi nizsi stredni pro rodinu postaci.
7. 1. 2011 08:44
Re: Kombi
V Cechach rodinam staci i kombi z kategorie malych vozu ;-)
neregistrovaný "Ja osobne"
7. 1. 2011 14:17
Re: Kombi
Je to fake?

[odkaz]
7. 1. 2011 15:14
Re: Kombi
Pokud vím tak při oficiálním představení na autosalonu se o kombíku cosi šuškalo, že by automobilka couvla, anebo ne ? :-!
Avatar - del42sa
7. 1. 2011 16:14
Re: Kombi
ne není to fake, ale to že to bude C4 kombi byla jen doměnka. To co je na fotkách je vlastně DS5, který bude představen letošní rok.

DS5 je postaven na podvozku C4 a proto nebude mít hydropneumatické odpružení i když název DS5 k tomu zavádí (C5 = DS5) ve skutečnosti to vlastně bude "DS4 tourer" ;-)

DS5 je ale vlastně jen designová kreace kombi na platformě PF2 vycházející z konceptu C-Sportlounge ;-) (jen platforma PF3 je uzpůsobena pro použití hydraulického odpružení)

[odkaz]

[odkaz] ;-)
Avatar - Ronault.
6. 1. 2011 23:12
Nooo...
Kdyby to byl býval člověk tušil, tak by si i počkal, ale to by člověk čekal do nekonečna...

:yes:
Rozbalit vlákno
3
7. 1. 2011 00:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
7. 1. 2011 13:51
Re: Nooo...
Hele... zdá se, že s podvozkem se nic pozitivního neudálo, převodovky taky nic moc. Motory, výbava i ceny jsou fajn...
7. 1. 2011 16:01
Re: Nooo...
tak co jsem viděl test v televizi, podvozek tam právěže hodně chválily. Ona předchozí generace nebyla žádná sláva, spíš takový slabší průměr, takže prostor na zlepšení určitě byl.
7. 1. 2011 07:47
Počty
Vaše věta v článku:

Střední stupeň výbavy - Tendance - je o 30 tisíc korun dražší než základní Attraction.

Moc nesedí s tabulkou s cenama - mě teda vychází, že je dražší o 45 tis. Kde je chyba v článku nebo v tabulce? Radši bych v tabulce, ale asi to bude v článku že?
Rozbalit vlákno
2
7. 1. 2011 07:57
Re: Počty
V těch výbavách je více chyb, například je tam uvedeno i to, že Tendance je střední a pak i nejvyšší stupeň výbavy. Asi to bylo šité horkou jehlou. ;-\
Avatar - strýček BOB
7. 1. 2011 08:06
Hmmm
Potom se divte, že koncern válcuje Evropu. Tím nechci srovnávat novu C4 a Golf, ale naznačit tu rozdílnou filozifii přstupu k zákazníkům. U koncernu si do Golfa naklikáte cokoliv, tedy od výkonu motoru, bufíka po DSG. Tady dostanete na výběr, ber, nebo táhni do háje. Nabízet nejvýkonnější benzín s automatem, který nabízejí už jenom primitivní korejci, to je doslova výsměch zákazníkům :no:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - KANKUNEN
7. 1. 2011 09:00
Re: Hmmm
Stejně jako ti nedošlo, že při tvých názorech z tebe bude strejda B LB, tak ti nedochází, že Korejci pofrčí na německé dvouspojce.
Avatar - strýček BOB
7. 1. 2011 09:11
Re: Hmmm
Chlapče, musiš se naučit rozlišovat přítomnost a budoucnost. Ano, korejci mají dvojspojku...na obrázku, sa datem uvedení někdy možná... V nižší střední aktuálně nabízejí X let starý čtyřstupňový automat, tedy ten samý automat, který, mimo robotizovaného manuálu, nabízí Citroen.
7. 1. 2011 12:19
Re: Hmmm
To možná v budoucnu. V současnosti nabízí do většiny modelů "obyčejný" čtyřstupňový automat. Což neberu jako nějakiu kritiku - průměrný Američan s tím bude naprosto spokojen a v Evropě by si do koresjkého auta objednal automat málokdo, i kdyby byl sedmistupňový.
7. 1. 2011 12:16
Re: Hmmm
Je třeba si uvědomit, že francouzská auta kupují hlavně ženy, zatímco Golf chlapi, takže bych to Citroenu zase tak nevyčítal. Podívejte se na Mondeo, tam jsou dokonce dva benzníňáky nabízeny jen s automatem - tam už to je opravdu na pováženou, protože Modeo je auto pro chlapy.
Avatar - Ricardo
7. 1. 2011 13:05
Re: Hmmm
Snad se tato myšlenka nedostane ke zdravému rozumu >:D >:-[]
Avatar - kari.laz
7. 1. 2011 12:43
Re: Hmmm
Je rpavda, že ne vždy se s tvým postojem stotožňuji, ale zde musím souhlasit, že ty převodovky jsou opravdu žalostné. Budiž ty manuální pětikvalty. Pokud budou dobře odstupňované, tak to problém nebude (jako například fabia TSI, kde si s tím poměrně dobře poradili), ale ten čtyřstupňový automat je hodně špatný na nové auto.
Avatar - Emel
7. 1. 2011 13:54
Re: Hmmm
Ta konfigurovatelnost je sice u VW lepší, ale je taky spousta "zakázaných" kombinací.

Ten šestistupňový automat pro THP je fajn...
Avatar - del42sa
7. 1. 2011 16:18
Re: Hmmm
není to automat, ale robotizovaná převodovka ;-)
7. 1. 2011 18:03
Re: Hmmm
a robotizovaná prevodovka je čo? tiež automat.
Avatar - del42sa
7. 1. 2011 18:41
Re: Hmmm
speciálně pro tebe: šestistupňová automatická převodovka nemá klasickou spojku, ale hydrodynamický měnič a planetový převod.

Šestistuňová robotizovaná převodovka je úplně stejná jako manuální se spojkou, jen za tebe tu spojku mačká + řadí elektromotor/hydraulika ;-)

[odkaz]

[odkaz]

PS: a moc dobrá volba to pro motor 1,6THP není, protože všude v testech tento "automat" (robotizovanou převodovku) pěkně sepsuli.Nevýhody jsou nasnadě: trhavé řazení, pomalá reakce převodovky, někdy i špatná logika při náhlé změně převodových stupňů.

Proto klasický 6st.automat Aisin by byl pro tento motor mnohem lepší volbou než robotizovaná převodovka.

[odkaz]
7. 1. 2011 08:07
Beru zpet...
Vcera jsem psal cosi o designu Brava 2 ... dnes musim rict, ze vidim (moje subj. hodnoceni) pokoritele... tohle je opravdu nadherny vuz a za cenu, ktera se neodmita... vypada to, ze nakup Korejcu (ac nejsou vubec spatni) zacina byt velmi diskutabilni.
Tu 1.4VTi jsem mel cest chvili vyzkouset (v C3) a rekl bych, ze se hrave vyrovna te korejske.
Ted jeste jak to bude s tim razenim :-) Ale clovek si zvykne na cokoliv, ze?
Rozbalit vlákno
0
7. 1. 2011 10:15
+ -
To auto je prostě pěkné (vlastně krásné). Za tyto peníze se v tomto segmentu tak krásný design většinou neprodává. Snad jen u prémiových značek, kde si ho samozřejmě nechají zaplatit. U Citroenu ne - za cenu na úrovni konkurence (snad i mírně pod) dostanete auto, za kterým se spousta lidí otočí. Než za pár let zevšední..
Co je ovšem tragedie je ten čtyřstupňový automat. To je k smíchu! Ten si objedná jen nějaký nalitý trouba! Jestli koncern PSA nemá vhodnou automatickou převodovku (což je ovšem na pováženou) tak tenhle automat neměli vůbec dávat do nabídky a dělat si s ním ostudu..
Rozbalit vlákno
7
Avatar - del42sa
7. 1. 2011 11:22
Re: + -
nějakou "maminu" co poveze dítě do školky vůbec nebude zajímat, kolik stupňů má automatická převodovka. Pro ni bude nejdůležitější, že se bude schopna ve zpětném zrcátku dobře namalovat aniž by se musela rozptylovat tou "otravnou" kvedlací pákou ;-) >:-[]
7. 1. 2011 12:21
Re: + -
Tak, tak. Francouzská auta kupují hodně ženy a ty nezajímá, kolik stupňů má automat nebo kolik kW a N.m má motor a při jakých otáčkách.
7. 1. 2011 13:30
Re: + -
Tohle me bavi... Francouze kupuji "zeny", Golf "chlapi" 8-s
Avatar - Krispos
7. 1. 2011 13:34
Re: + -
Tak Twingo nebo Clio jsou u žen oblíbené, ale to třeba Polo taky.... chlapi ale kupují cuore sportivo! >:D
7. 1. 2011 14:00
Re: + -
taky nechápu, proč tam nedali 6st klasický Aisin, který používají u modelů střední třídy. To je slušný automat klasické koncepce
Avatar - del42sa
7. 1. 2011 16:26
Re: + -
oni ho tam dají, nebojte ;-) ale později... Ten automat (verze AT6 ) je teprve novinka a zřejmě ho při sestavovování nabídky ještě neměli k dispozici.( auto a konfigurace motorů byla sestavována předem )
Podotýkám,aby nedošlo na napadání, že se jedná o novou verzi šestitupňové převodovky Aisin s max. točivým momentem do 300Nm určenou pro menší modely PSA. Je to jiná převodovka, než ta co se použivá pro vozy C6/C5/C4 Picasso a Peugeot 607/407/5008.Ta přenese až 450Nm (verze AM6).

[odkaz] ;-)
7. 1. 2011 13:14
Sklamanie
Cenová politika Českých a Slovenských dovozcov je skutočne z ríše Alenky v krajine zázrakov. Základná cena v CZ 274900 voči 13940 EUR na Slovensku vyznieva aj po zohľadnení najhoršieho možného kurzu nepochopiteľne. Po kunfigurácii na moju vlastnú predstavu o výbave auta nižšej strednej triedy som sa dostal na cenovku 18 000 eur, čím sa stáva nová C4 s 5 stupňovou prevodovkou a trošku prízemným a jednoduchým dizajnom (to najlepšie zostalo pre verziu DS) v podstate nepredajným autom. Bohužiaľ, interiér je dizajnom, materiálmi a spracovaním doslova etalónom a prosím Vás, neporovnávajte to tu s defektným Golfom.
Rozbalit vlákno
3
7. 1. 2011 20:17
Re: Sklamanie
Odkiaľ máš tie ceny v SR ??? 8-s
8. 1. 2011 00:30
Re: Sklamanie
Oficiálny cenník na stránke citroenu sk
Avatar - gld
7. 1. 2011 23:27
Re: Sklamanie
Ceny pôjdu dole..ako poznám francúzov tak kľudne aj za pár mesiacov ;-) Plus akčné modely a jedno s druhým a hneď bude cena, na akú sme pri C4 zvyknutí.

Btw dizajn- prízemný? Videl si to auto na živo? Z fotiek to možno nevidieť ale to auto patrí k najkrajším v triede.
Avatar - leone
7. 1. 2011 14:35
cena
Jako startovní cena nové C4 při známé politice Citroenu, je cena opravdu zajímavá,...do roka se do 300L vejdete i 17" Alu, akorát výběr motorizace nebude sice ideální, ale na vybodování plně postačující, Velmi kladně hodnotím interiér, proti současné generaci jiná liga, tak jen aby kvalita a spolehlivost byla minimálně taková. :-) :-) jen pro upozornění, nejsem absolutně žádný příznivec fr.značek, ale toto je opravdu velmi slušné,...z absence kombi, ale "český" chatař nadšen nebude :-(
Rozbalit vlákno
0
7. 1. 2011 16:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
7. 1. 2011 16:43
Spokojenost
S timhle autem jsem tedy velmi spokojen. Urcite o nem budu uvazovat.
Rozbalit vlákno
6
7. 1. 2011 17:00
Re: Spokojenost
A jak to uvažování praktikuješ? :-)
7. 1. 2011 20:42
Re: Spokojenost
Ty si ešte nikdy neuvažoval? :-O
7. 1. 2011 21:34
Re: Spokojenost
Zkus uvažovat alespoň před psaním příspěvku... :-O
7. 1. 2011 22:03
Re: Spokojenost
Nemáš rád vtípky? Ja som myslel, že berieš také nevinné šťuchnutia s nadhľadom. ;-)
7. 1. 2011 22:08
Re: Spokojenost
Kdybych to nebral s nadhledem, napíši úúúplně něco jiného ;-)
8. 1. 2011 01:09
Re: Spokojenost
Ale no tak...nadhľad sa píše s iným smajlíkom. Nepoznáš pravopis? >:D
7. 1. 2011 17:20
CENOVÉ NŮŽKY
Je dobře, že se v evropském kompaktním mainstreamu slušně rozevírají cenové nůžky. Jistě, cena, jak známo, je nejčistší vyjádření hodnoty výrobku. Nebo se snad domníváš, že by cečtyřka měla stát osm set tisíc? Nikoliv, je přesně taková, za kolik se prodává.

Popravdě si napišme, že předmětnou cenovou různorodost vnesla do třídy produkce korejská. Je jen trpkou realitou, že postupem času to ti korejci dotáhli v Evropě na místa dříve nevídaná, ano, oni útočí na spodní příčky třídy. Bravo, Mégane, C4, Ceed, i30... konkurenční pole.

Jak je to u cečtyřky s adaptivními tlumiči, jak je to s dvojspojkou, neví někdo? A jak je to s cabriem? A neví někdo jak je to s kombíkem? A neví někdo jak je to s třídvířkem? Tohle jsou jistě důležité informace. Vždyť takový Volkswagen ti tohle všechno servíruje levou zadní... No jo, také je na špici třídy. A je to tak správně.

Na vizáži c4 se nám líbí především to, že to není... citroen... Zcela konvenční, sympatická karoserie, světelné roky vzdálená od designových výbojů citroenu, kvůlivá nimž však (snad všichni) právě toho citroena ceníme... No, ukázalo se, že není jiné cesty, než alespoň kopírovat německou produkci přesně tak, jako se to udělalo v případě cepětky.

Avšak... dilema mezi C4 a Golfem... :-) Ani papírově, co? Ano, ano, třída se nachází v doslova vesmírném rozpětí. Tak si vyber dobře, abys nazapad´ do první černé díry...

BRAVWO GOLF :yes:
Rozbalit vlákno
29
Avatar - VelkejChytrák
7. 1. 2011 17:50
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Proč tady nemine den, aby se o GTIho někdo neotřel? Protože se, většinou, trefí do černýho. Ukážu na sobě: Bože, jak já bych chtěl bejt na značku Citroen (FIAT, Ford, Opel... doplň podle sebe) hrdej! Nemůžu. Nejde to prostě. V provnání s VW to vždycky někde kulhá. K vzteku, že?
Avatar - gld
7. 1. 2011 23:31
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Hrdý na značku? To je ťažko definovateľná kvalita, mne úplne stačí ak mi auto vyhovuje a som s ním spokojný ;-)

a či kedysi vyrábala kubelwageny alebo ozubené kolesá ma príliš netankuje
7. 1. 2011 18:37
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Zase tvoje primitivní závěry podložené cenami na českém piditrhu. Píšeš o Evropě a opíráš se o česká data. Srovnej si v hlavě, co chceš komentovat. Pokud píšeš o Evropě, tak si také srovnej ceny na největších evropských trzích. Prodeje a ceny na těchto trzích jsou rozhodující.
7. 1. 2011 18:45
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Nez jsem te tu zaregistroval, nenapadlo me, ze si nekdo bude nekdy stezovat, ze je neco moc levne. Ale lidi jsou ruzni. Tak pozor u vecere, at ti nezaskoci ;-)
Avatar - Falco
7. 1. 2011 19:04
Re: CENOVÉ NŮŽKY
To náš pan učitel zase říkával, "nejsem tak bohatý, abych si kupoval levné věci"
7. 1. 2011 19:13
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Tak mazej dopsat ukoly, at se pan ucitel nezlobi :-)
7. 1. 2011 19:46
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Predpokladam, ze tvoje narazka mela byt smerovana na "levnost" a celkovou "spatnost" francouzu a absolutni preciznost a bozskou dokonalost toho jedineho mozneho vyrobce opevovaneho mistnim ministrem propagandy.
Jsem fascinovan, jak si plno diskuteru mysli, ze koupi koncernovych vozu okamzite spadaji do kategorie "nadlidi", nebo supermainstreamovych? Ted uz fakt nevim... :-) Kazdopadne je videt, ze propaganda funguje na 100% C4 se jeste nestacila objevit v autosalonech a uz tu mame drsna hesla o lacinosti.
Tak hlavne abys byl tak bohaty, aby sis mohl koupit NOVE auto a ne olitanej sunt, jako plno jinych "supermainstreamovych kovboju" ze zdejsich diskusi.
7. 1. 2011 20:01
Re: CENOVÉ NŮŽKY
:yes:
Vetsinou prudi lidi, co zdalky videli R19 a i po dvaceti letech podle nej pausalizuji. Ten zbytek jsou pubertaci s votuzenou G3 a jen minimum diskuteru dokaze prijit s rozumnymi argumenty proc Frantika nebrat.
7. 1. 2011 20:43
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Presne tak... koneckoncu predsudky a cechackovstvi je znak naseho naroda odjakziva...

Aneb - kdyz ty Fluence, tak my Skodovku, kdyz ty Skodovku, tak my BMW (a co jako, ze je za 150k z bazace).

A kdyz mluvime o tech bedarovitych... je tu jeden specialista (sice nemel nic z VW), uz nevim jeho nick, ale ma tusim olitanou BMW7 z devadesatych... to byl kalibr, ten doslova zil v domneni, ze je, jak by rekl ministr propagandy, premiovy clovek - co prispevek to cosi o sockach a zavisti :-) Plecka za 100 z Acek a citil se jako buh... >:D >:-[] Toho bych na silnici potkat nechtel. Ale to jsem trochu OT... 8-s
7. 1. 2011 21:37
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Malá cena je vždy podezřelá, a prakticky vždy na to doplácí kupec, jistě to znáš velmi dobře sám. Kdyby citroen vytvořil jedničku třídy, myslím designovou, technickou, neměj obavu, že by byl v té třídě tím nejlevnějším...
8. 1. 2011 10:19
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Proto je Golf v Británii levnější než Megane. Máš pravdu, nízká cena je podezřelá. >:-[]
7. 1. 2011 19:09
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Dilema mezi C4 a Golfem? Máš pravdu, pro mě žádné. Na Golfa bych se ani nepodíval a vzal C4. A to jsem ji ani neviděl naživo.
7. 1. 2011 19:56
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Chte nechte musim souhlasit.
Jen bych dodal, ze potencialnimu kupci muze byt jedno, ze se Golf nabizi i s DSG, 4Motion, v kabriu, kombiku a individualni barve. Hlavne kdyz nabidnou rozumnou konfiguraci za rozumne penize.
Kdyz se podivas na to, co jezdi na silnicich, v podstate by stacily dve-tri pevne konfigurace. Ale ta moznost volby je paradni, pri koupi Golfika jsem se v tom malem ztratil. Vzit DSG? Nebo spis tu individualni metlu? A co anatomy? :yes: :-)

K C4: Krasny vzhled, slusne motory, jinak bohuzel zklamani. Pro me zustava prijatelny pouze kvintet Golf, Octavia, Delta, Megane a Giuletta. Kazdemu podle chuti.
7. 1. 2011 19:59
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Muzu se z ceho je to nejvetsi zklamani z C4?
7. 1. 2011 20:08
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Zvlastni cenova politika, chybejici karosarske mutace a celkove mam z toho auta takovy divny pocit. Kdyz zahlidny Deltu, Julinu anebo Golfa Hajlajn, nejradeji bych bezel do autosalonu. Tady zautocila bezova.
Avatar - Krispos
7. 1. 2011 20:13
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Jak se ti libi ten cumak Delty? Ja ho proste nezkousnu....
7. 1. 2011 23:15
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Me se to auto moc libi jako celek. Ale tak je to subjektivni, vic lidi to skousnout nedokaze. Chtel jsem ji koupit misto Laguny, ale pristup prodejce me zhnusil natolik, ze bych mu nejradeji hodil do vylohy hever.
Jasne, ze kdyz se vyslovi Lancia, vzdycky to pro me budou Stratos, 037 a Delta Integrale, ale tahle Delta 3 svemu jmenu take nedela ostudu :-)
7. 1. 2011 20:54
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Zvlastni cenova politika? Chces rict, ze si nekoupis neco, co je tady levnejsi, nez v jinych zemich EU? Nebo mas na mysli neco jineho? Karosarske mutace... jo, bylo by fajn mit i verzi kombi...
Alfa se mi taky libi, Golfik jakbysmet, Delta ovsem vubec... Ale tenhle Citron bych dal hned za Alfu, prijde mi uhlazenejsi, nez Golf. Nemluvim zde o kvalitach jizdy apod. pouze o subjektivnim dojmu z vozu jako takoveho.
Jsem zvedav, zda bude manual v te C4 tak tragicky, jako v predchozi... fak kvedlacka jako ve stodvaciaskovi.
7. 1. 2011 23:30
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Ne, vadi mi cenova politika priplatku a doplnku. Tedy tahle vytka plati celkove pro Citroen.
Na nizkou cenu bych si nestezoval nikdy, prece jen kdo setri, ma za tri a jednou treba 5-er v plny palbe k tomu. :-)
Alfina je nadherna, Golf je defaultni a v tehle generaci krasna volba, Megane je hezky a navic value for money a Delta se mi proste strasne libi.
Avatar - Krispos
7. 1. 2011 20:11
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Pro me byl nejhezci citroen starej krabicoidni BX.... jako malej kluk jsem o nem snil. Dneska mi Citroen nic moc nerika, ikdyz mam dojem, ze se jeho design v poslednich letech zlepsuje. Ale proste to neni muj salek kavy. Ja ulitavam na Volvu C30, jenze prodejce se snazi mi ho za kazdou cenu neprodat. Kdyz pominu neaktualni ceniky na volvo.cz, tak 19.10. jsem se objednaval na testovaci jizdu, dodnes se mi nikdo neozval. Tak jsem se objednal jeste na testovacku Scirocca a pokud mi to auto bude sedet, tak skoncim u koncernu....
7. 1. 2011 20:56
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Siroko je spravna volba... ac ten interier k nemu absolutne nesedi... ale kdybych se ja mohl rozhodovat mezi temito vozy, vyberu najisto Siroko... :yes:
7. 1. 2011 21:28
Re: CENOVÉ NŮŽKY
To lze než doporučit, C30... nyní je asi lepší počkat na lifting, případně na čtyřdveřovou variaci, která snad přijde v 2012. Podle toho, jak má vypadat upravená tvář (ve stylu S60) to bude dělo.
neregistrovaný "Kajfik"
7. 1. 2011 20:08
Re: CENOVÉ NŮŽKY
"Jistě, cena, jak známo, je nejčistší vyjádření hodnoty výrobku."

Proto je nový golf plus levnější než výběhový Ford Fusion....

Cena vyjadřuje hodnotu a je proto jasné že nový Golf plus se nechytá na osm let starý Ford Fusion... >:D >:D >:D
7. 1. 2011 21:32
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Fusion začíná na 234.000,- Kč, to je G+ fakt tak cenou dole? To jsem netušil.
neregistrovaný "Kajfik"
7. 1. 2011 22:34
Re: CENOVÉ NŮŽKY
vycházel jsem z téhle stránky kde je cena od 323 000,-

[odkaz]

Ale jo moje chyba. Nekde tam maji akcni cenik a ten pochopitelne golf nepodleze. Psal jsem to jeste castecne v soku ze si nekdo za fusiona muze uctovat 320000....
7. 1. 2011 23:13
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Kajfíku, Kajfíku... ;-) :-) :yes:
7. 1. 2011 21:38
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Ono to tak ale je ze cena je vyjadreni hodnoty vyrobku, at uz jsi to pochopil nebo ne (spis asi ne podle toho co pises).

Kde se da poridit novy golf plus levnejsi nez fusion?
Avatar - Hamunasakra
10. 1. 2011 01:24
Re: CENOVÉ NŮŽKY
Jak všichni, teda krom GTi, víme - cena C4 je nízká aby zbyl prostor na luxusnější a hezčí verzi DS4 :-)
No a co se dilematu DS4 Racing s 217 kW a Golfu GTi týče - papírově i prakticky je to dost jasný volba - tuctový masový mainstrýmový Golf GTi nebrat :-)
Jo a co se týče toho vesmírnýho rozpětí, to bych souhlasil - BMW 1 M je fakt hodně jiná liga, proti Golfu i C4 je skoro jak z jiný - o dost lepší části vesmíru ;-)
Avatar - jozephko
7. 1. 2011 20:44
Po veľmi dlhom čase pekný Citroen
Citroen po véééľmi dlhom čase uviedol pekné a praktické auto. Podľa mňa posledný pekný Ctroen bol CX a čiastočnej aj XM. Aj by som rozmýšľal o jeho kúpe, keby to nebol - Citroen, respektíve Francúz.
Keby to isté auto robili japonci, neváham ani chvíľu.
Rozbalit vlákno
2
7. 1. 2011 20:45
Re: Po veľmi dlhom čase pekný Citroen
Ale kde...ja som istého času trochu jazdil so Xsarou v kombíku, a bolo to veľmi sympatické a príjemné auto.
14. 3. 2011 15:08
Re: Po veľmi dlhom čase pekný Citroen
Nojo ... a já furt přemýšlel, že už jsem nějakého citroena měl a teď jak to čtu mi to konečně došlo .... u mě to byla Xantie v kombi počas mého pobytu v Itálii ... nevzpomenu si, co to mělo za motor, ale bylo to heboučké svezení ... sedačky byly v kůži :-)
7. 1. 2011 21:07
Pěkné auto
Hezké auto, dobrá cena, ale já bych ho nekoupil už jen proto, že to je citroen. Snad mi tu povrchnost prominete:-) Jinak design se mi líbí více než korejci (I30 a snad více než i ceed - musel bych vidět na život) a je hezčí i než nově nastupující ford focus, což je škoda, protože ten bude tradičně technicky o dost lepší.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Perun
7. 1. 2011 21:55
Do čtveřice všeho dobrého
Člověk až ustrne nad těmi větami v diskuzních příspěvcích některých kolegů.. Tu někomu vadí, že je nová C4 (bože!) cenově dostupná, jiný se pozastaví nad tím, že je to sice bezva kára, a být to "Japonec", bral by to hned, ale je to jen Citroën... Kdosi zpoza bazarového plotu hýká, že si C4 nekoupíte s dvojspojkou a nebo s adaptivními tlumiči... někde se tu mihla designová ikona rozzuřeného morčete... Jedna myšlenková perla střídá druhou.

Ovšem Citroën hodlá nové C4 prodat tento rok u nás minimálně dva tisíce kousků... A to by jaksi bez patřičných kvalit nešlo..

Takže se do tří stovek vejdete doslova s ideálem pro většinu lidí, co dnes o podobném autě uvažují a nemíří zrovna do prémiových vod, kde loví podstatně zazobanější rybáři.

Za tři stovky máte kompletní auto, kterému nic podstatného nechybí a která vás i se základní motorizací donutí otevřít kapotu a (s trochou nadsázky) hledat turbo :-)

Nová Céčtyřka umí nabídnout ale mnohem víc, než jen spoustu kvalitní muziky za přiměřený pěníz.. Výtečná masážní sedadla, refereční komfort a akustickou pohodu, hlídání mrtvého úhlu v zrcátku (kdo to v této třídě umí?), sound system od Denonu (znalí vědí své, ostatní tuší...), kvalitní interiér na špičce své třídy a 408 litrů na stěhování...

Ale C4 umí nabídnout také kus svébytnosti... není to prvoplánový (s)excentrik a přesto je to auto jiné, než zástupy ostatních... v dobré barvě a na pěkných kolech vypadá naživo úchvatně.

V Cé čtyřce je to nejlepší ze současného Citroënu a protože už je dealeři asi mají na salonech k vyzkoušení, uděláte nejlépe, když si jí prostě jen vyzkoušíte.. Ale pozor, aby vám nevypadly oči z důlků, bude je totiž mít otevřené dokořán.

P.S. Platí to i pro ynteligenty s desetiletými ojetinami. Tentokrát už ovšem bez historek o nákupu auta pro "přítelkyni", to už nikdo nezbaští... C4 si totiž každý koupí pro sebe - pro radost ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
7. 1. 2011 22:20
Re: Do čtveřice všeho dobrého
Ustrnujou jen ti, co nosí na hlavě pozůstatky falešných sobů. Pokud ti někde odpoledne na semaforech nějaký bazarový kovboj přišláp´kšandu, nemusíš to tu dávat tak okatě najevo, spíše se pokus napsat něco rozumnějšího k hornímu autu.

Nevšiml jsem si, že by tu komukoliv vadila nízká (já tvrdím že příměřená) cena, naopak. Sůj názor v této souvislosti koncentruji do postoje, že nízká cena je to poslední, co by mě mohlo pro nákup (jakéhokoliv) auta motivovat.

Dáváš tu na všechny strany doporučení na úrovni vesnického balíka, pravděpodobně jsi při návštěvě prodejny objevil ameriku. Ty sám jsi si C4 jistě již vyzkoušel, pak bys mohl napsat, jak se stavíš k jízdě, co řadička? Co podvozek? Nebo sis pustil ve skladu masáž do sedadla a dál tě nepustili, neboť to tam po tobě pak museli uklízet?
Avatar - iudex
7. 1. 2011 22:54
Re: Do čtveřice všeho dobrého
Miera úbohosti reakcie je úmerná obsahovému prázdnu. Bohužiaľ k autu okrem eskamotérskej snahy urobiť z kladu zápor nič.
P.S. Tie soby Ťa stále musia bolieť... >:-[]
7. 1. 2011 22:59
Re: Do čtveřice všeho dobrého
Takhle ostře bych Peruna neodsuzoval, obsahové prázdno ano, ale dělal co mohl, snažil se být stylový, ale na to on není, on si musí články psát nanečisto a pilovat formu (bloger), na diskuzích to dopadá jak to dopadlo - toporně a chtěně. Samozřejmě, že ho sobi bolí, dostal za uši od šéfredaktora AMS :-) , ale tohle mu není třeba dokolečka připomínat.
Avatar - iudex
7. 1. 2011 23:01
PRO ET CONTRA
V prospech novej C4 hovorí veľa vecí, predovšetkým vyvážený a pútavý dizajn, ktorý pôsobí neotrelo, avšak s potenciálom dlhovekosti. Interiér na prvý pohľad atakuje špičku triedy. Motory sú v najdôležitejších výkonových spektrách veľmi slušné. Prakticky zameraných poteší madzi hatchmi kráľovský kufor.
V jej neprospech už spomínaná absencia slušného automatu/dvojspojky, obmedzené výkony motorizácií a hlavne jediná karosárska verzia. Mať C4 kombíka, boduje dvojnásobne.
Každopádne u Dvojitého šípu sústredili ponuku na to, čo sa najviac predáva, t.j. 1,6 benzín a dízel. Výbava očarí už v základe, príplatky nízke. Trhový a predajný potenciál veľký.
Rozbalit vlákno
3
7. 1. 2011 23:11
Re: PRO ET CONTRA
Jak můžeš! Tak, že by tenhle trend následovali všichni ne? Že by jako se dala dvouspojka do musea, adaptivní tlumiče též, že by Ford a VW přestali vyrábět variace kombi, sedan a trojdvířko a následovali by (podle tebe) dokonalý marketingový tah citroenu, nabídnout zákazníkovi jedinou karosářskou verzi na technice která v jistých ohledech až "automaticky" zarazí. Děkuji, tvou sci-fi představu nesdílím.
Avatar - gld
7. 1. 2011 23:42
Re: PRO ET CONTRA
Dupkaj si koľko chceš, ale v tejto triede bude 70-80 percent ľudí brať 5 dverový model v strednej výbave s manuálom..takže absencia trojdveráku, adaptívnych blbostí a dvojspojky zamrzí v reáli málokoho.

Kombíku je škoda, pravda..ale hore už niekto postol odkazy na zaplachtovaný prototyp, či už to bude DS alebo C
8. 1. 2011 00:18
Když to máš, tak to ukaž!
Je fuk, kolik procent lidí bude volit to, či ono... to řeš, pokud si to můžeš dovolit nabídnout a ne polemizovat, proč to tak je. Ne proto, že ty si to myslíš, ale proto, že to automobilka prostě neumí, nebo nedělá, což je v podstatě to, že to neumí.
Podívej se na Golfa, ale nemusíš si to kupovat, když to nechceš, nebo na to nemáš... Kup si třeba korejce, tam je to jasný, ale zase ti zbyde na velký krevety!
Rozbalit vlákno
5
8. 1. 2011 01:16
Re: Když to máš, tak to ukaž!
Neřekl bych že to u Citrónu neumí. Tohle je otázka rentability. Kolik běžných zákazníků by bylo ochotných si připlatit za adaptivní podvozek? Troufnu si tvrdit, že minimum. Osobně to považuji za zbytečnost u auta této třídy. Něco jiného by to bylo u vozu o třídu nebo dvě vyšším kde by byla větší šance, že si tuto vymoženost někdo zakoupí. Zde bych použití tohoto prvku díky větším ujetým vzdálenostem chápal. Trochu zamrzí použití pouze čtyřstupňového automatu který bude zbytečně zvyšovat spotřebu a škrtit jízdní dynamiku na druhou stranu bude jízdní projev odpovídat poslání vozu tedy být rodinným vozem. Na vyblbnutí tu máme jiné ;-) Neodpustitelná je absence karoserie kombi. Kdyby byl v nabídce kombík tak si troufám tvrdit že co nevidět bude C4 v top pětce prodejů na českém trhu, ale vzhledem k tomu že mají u dvou šípů rozum a nabízí C4 za rozumnou cenu tak určitě nedopadne jako Bravo.
Obsáhlejší hodnocní si nechám na později.
Avatar - del42sa
8. 1. 2011 11:04
Re: Když to máš, tak to ukaž!
nový menší šestistupňový automat Aisin už PSA k dispozici má a v nabídce nové C4 se zcela jistě objeví (viz mé posty výše)

dokonce se PSA konečně rozkývalo a bude mít k dispozici i vlastní DSG převodovku ;-)

Verzi kombi bude suplovat DS5, která má být více lifestyle

Důvodem proč už není C4 ve verzi kombi je ta, že Citroen je toho názoru, že tuto mezeru už velmi dobře vyplňují obě verze C4 Picasso, kratší i delší C4 Picasso Grand.

adaptivní tlumiče PSA umí a měla je v nabídce min. o 10let dříve, než je začal nabízet Volkswagen. Důvodem proč se neobjevují v této třídě automobilů je cena, náklady na údržbu a minimální objem poptávky po takovém systému v této cenové třídě automobilů.
8. 1. 2011 11:18
Re: Když to máš, tak to ukaž!
Je fakt, že ve Francii plní funkci rodinného auta MPV. U nás je to kombi, tak asi proto nechápeme absenci této varianty u C4.
Avatar - Perun
8. 1. 2011 11:26
Re: Když to máš, tak to ukaž!
;-) :yes:

Termín uvedení dvojspojkové převodovky bě mě zajímal...
Avatar - del42sa
8. 1. 2011 13:16
Re: Když to máš, tak to ukaž!
DSG se stalo populárnějším, než si ostatní automobiloví výrobci původně mysleli.Proto s jeho výrobou mnoho výrobců otálelo... Teď se ale stalo módou takovou převodovku mít v nabídce a nástup DSG u ostatních automobilových výrobců tento trend potvrzuje. Proto ani PSA nebude vyjímkou ;-)

PSA původně hodně věřilo robotizované převodovce, náklady na její výrobu i cena je oproti DSG poloviční....
Nakonec i nástup robotizovaných převodovek započatých Alfou Romeo 156 Selespeed vypadal slibně. Jenže málokdo si uvědomoval, že pilotovaná převodovka pracující skvělě ve sportovním voze a primárně určená k manuální změně převodů ( přesto že umí pracovat i v automatickém módu u Alfy režim "city" ) není určena pro běžné vozy a nedokáže zcela nahradit funkci klasické automatické převodovky vybavené hydrodynamickým měničem, protože pokud zároveň nespolupracujete citlivě s plynem a otáčkami motoru, tak dochází k cukání , které vytváří diskomfort při řazení a může nezkušeným uživatelům ( nejen ženám ) přinést nejedno nepříjemné překvapení.

Taková verze pilotované převodovky je vhodná do sportovního vozu s výkonným benzínovým nebo naftovým motorem s možností řadit páčkami na volantu což C4 jistě není. (ale třeba v takové DS4 Racing s motorem 1,6 THP 155kw by svoji funkci mohla plnit dobře >:D )

Rozhodně ji tedy jako takovou nezavrhuji, jen do běžného vozu a pro běžného řidiče je rozhodně ideálnější volbou klasický automat s hydroměničem.

DSG jako taková je někde na půl mezi těmito převodovkami, rozhodně není tak citlivá na chování řidiče jako "BMP6" ale není ani tak komfortní jako klasické automaty (ZF/Aisin). Při rychlejší (sportovnější) jízdě umí také pěkně "pocukat" a občas má také problémy s logikou řazení nicméně je pravda, že při běžné jízdě je komfort velmi dobrý, lepší než u BMP6 ;-)