Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Octavia Tour II: Ceny začínají i nadále na 269.900,- Kč

Nedávno na trh uvedená Octavia Tour na bázi druhé generace Octavie vstupuje do roku 2011 se dvěma motory a dvěma karosářskými verzemi.
Zpět na článek
10. 1. 2011 10:16
10. 1. 2011 10:35
10. 1. 2011 10:54
10. 1. 2011 11:29
10. 1. 2011 11:42
10. 1. 2011 11:47
10. 1. 2011 13:29
10. 1. 2011 20:42
12. 1. 2011 14:10
10. 1. 2011 11:52
10. 1. 2011 13:24
10. 1. 2011 13:37
10. 1. 2011 13:48
10. 1. 2011 14:15
10. 1. 2011 14:11
10. 1. 2011 17:14
10. 1. 2011 21:44
10. 1. 2011 10:16
Jo jo
Opakování je matka moudrosti. ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
10. 1. 2011 10:35
Re: Jo jo
Taky mě zaujala bezpochyby vysoká informační hodnota... a vzpomněl jsem si na průkopníky slepých uliček :-).
10. 1. 2011 10:54
Re: Jo jo
No tady ten plátek co čteme taky potřebuje peníze.Docela tomu rozumím, bez reklamy to prostě nejde...teda jde, ale to pak někdo musí dělat zadarmo. ;-) Což logicky nikdo nebude....

Kam dovážej ty Toury s naftou, že bych je dpovezl z5 a udělal tady bussines. >:D
Avatar - rohYpnol
10. 1. 2011 11:29
Re: Jo jo
Možná Španělsko?. Původní Tour tam byl obrovský trhák. A nyní, když už se nevyrábí...
Myslím, že Tour2 je nesrovnatelně lepší nabídka než původní Tour.
Avatar - rohYpnol
10. 1. 2011 11:42
Škrty
Oblíbené to dnes slovo. I u Škody se škrtalo. Výsledkem je Tour2.
Nicméně toto považuji za jediný pozitivní výsledek škrtů v naší krasozemi.
Přesto má pihy:
Mít ve výbavě boční a okenní airbagy a autorádio, pak napíšu, že Škoda konečně poskládala základ hodný doby prodeje. Takhle zůstala tak na půli cesty.
Příplatky zkrátka vůbec nedávají smysl - jejich zaškrtnutím mohu na Octavii Tour zapomenout a zajít ke konkurenci, kde za stejný balík dostanu plnohodnotnou současnou generaci.
Přesto se bude prodávat víc než dobře. Zákaznící zkrátka na Octavii zabírají :yes:
Rozbalit vlákno
12
10. 1. 2011 11:47
Re: Škrty
A když chceš poměrně jednoduchý vůz s nadstandartním kufrem Octavie combi tak co vidíš jako konkurenci? za cenu kolem 300tisíc
Avatar - rohYpnol
10. 1. 2011 13:29
Re: Škrty
vždyť to je snad jasné, ne? Mégane Grandtour, Ceed SW, Focus Combi, 308SW, i30 kombi
každý má své plusy i mínusy
10. 1. 2011 20:42
Re: Škrty
já se ptal na konkurenta přes kufr,protože ta jednoduchost a velký kufr je důvod proč si koupili toura combi lidé z mého okolí tak to zkus znovu
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2011 14:10
Re: Škrty
Tak Ceed SW 534 l
Mégane Gtour 491 l
O2 605 l
P 308SW 573/674 l !!!
Takže zatímco Ceed či Mégane jsou podle mě důstojnými konkurenty a nevidím důvod zabývat se rozdílem např. 71 l oproti Ceedu.
Pokud je ovšem někdo kofrový maniak, pak by měl volit 308SW. Octavia rozhodně nenabízí nejvíc :-!
10. 1. 2011 11:52
Re: Škrty
ani, jediny, dle me opravdu JEDINY duvod poc kupovat Toura2 s obstaroznimi motory a nulovou vybavou je kufr, nic jineho, kdo ho nepotrebuje a chce auto pro radost (hlavne i vzhledovou) tak za mensi penize poridi cokoliv jineho s lepsimi motory a nesrovnatelne vyssi vybavou. Francouzu i korejcu bez poruch jezdi miliony a pokud porizuju auto tak na 5-6 let tak je v zasade jedno co se koupi, mimo cinanu uz dneska spatny auto nekoupis.
Avatar - rohYpnol
10. 1. 2011 13:24
Re: Škrty
Tak objektivně vzato: kvalitou zpracování interiéru (materiály atd.) je Škoda přecijen dál než plastoví eurokorejci.
Jinak nevím, co je tak špatného na obstarožní 1.6MPi se 74 kW. Když porovnáš Ceeda s 1.4kou a byť povedeným motorem s možná obstarožní Octavií 1.6kou, šel raději (motoricky) do té 1.6ky.
Ceed 1.4
Maximální rychlost (km/h)
180
Zrychlení 0-100 km/h /s
13,0
Město / mimo město / kombinovaná spotřeba dle EC 692/2008A v litrech na 100 km
7,2 / 5,1 / 5,8
CO2 (g/km) dle EC 692/2008
139

Octavia Tour 1.6
Maximální rychlost 190 km/h
Objem palivové nádrže 55 l
Spotřeba - město 9,6 l/100km
Spotřeba - mimo město 5,5 l/100km
Spotřeba - kombinovaná 7,1 l/100km
Zrychlení 0-100 km/h 12,3 s

ortodoxní 1.4 59 kW ponechávám stranou. Jinak na 74 kW s 1.6 začíná i Mégane a nevidím v tom jediný problém.
10. 1. 2011 13:37
Re: Škrty
ja to nerozporuju, nicmene motor je jen jedna, nulova vybava, pouze dva pytle, priplatek na kazdou kravinu kterou ma konkurence uz od nejzakladnejsich vybav atd. mi ve finale pokud si odmyslim ten mega kufr udela z Toura2 nezajimavou koupi, ale pravdu bude mit zakaznik, uvidime kolik jich bude jezdit, sam se obavam ze v CR relativni uspech Toura1 nebude vzhledem k vyraznym padum cen konurence zopakovan, za nizsi penize se totiz da poridit mnohem vic muziky, toz uvidime.
Avatar - ManInBlack
10. 1. 2011 13:48
Re: Škrty
Úspěch to bude, protože "Je to oktáfka, voe a má jako fakt velkej kufr jak k*áva, voe" a bohužel to jen utvrdí všechny myslící lidi v malosti národa českého :-(
Bohužel i ve svém okolí mám takové typy - kámoš si chce koupit M-B Viano a v hospodě do něj hučeli, ať si koupí kombík, že bude mít taky obrovskej kufr. To, že mu jde o posádku a její pohodlí, na to kašlali, hlavní byl KUFR! A přesně takoví budou majitelé "oktáfky v tůru" - nevadí, že interiér je automobilovou obdobou středověký šatlavy, hlavně že to má ten obří KUFR. Je mi z toho smutno :-(
Avatar - rohYpnol
10. 1. 2011 14:15
Re: Škrty
Interiér O2 je jeden z nejlepších ve třídě :-! Někomu může vadit středový tunel (tady je Ceed mnohem prostornější). Ale jediné, co je na Touru 2 k zamyšlení, je (ne)výbava.
Avatar - rohYpnol
10. 1. 2011 14:11
Re: Škrty
Tour1 bylo víc jak 10 let staré auto s velikostí interiéru dnešních minivozů a prakticky nulovou výbavou, na dnešek již mizernou pasivní bezpečností (a aktivní de facto taky). Přesto byl zájem obrovský.
Oproti tomu půl roku poté - za stejnou cenu generačně soudobý model s interiérem na vrcholu třídy, bezproblémovou prostorností (a ano, prachbídnou výbavou).
Myslím, že opět je to přesně to, co zákazníci chtějí. Mimochodem ve Španělsku šla na dračku právě Octavia Tour1, o tu dvojkovou tam příliš zájem nebyl.
Zákazníci zkrátka nepotřebují mít co nejvíc výbavy, Win7 ready car a já nevím co ještě - valné většině zákazníků stačí posilovač řízení, klima, přední okna v elektrice a nějaké ty airbagy, aby se neřeklo. Pak audio - ale tady si myslím, že Škoda hraje na strunu, že to stejně každý bude ochoten přiobjednat.
Avatar - das_autos
10. 1. 2011 17:14
Re: Škrty
Na pytel je ten kastlik na palubce bez víka a že nejde dokoupit digiklima,ale kdo chce novou Octavii za málo peněz tak tomu to vadit nebude.Radio za 8400,- je taky nesmysl,lepší je klasika.Tátovi do Yetiho ho dali zdarma a ještě zbyde další úložnej kastlíček.To radši dokoupit bagy nebo ESP.
Avatar - Nerez
10. 1. 2011 21:44
Re: Škrty
No o kvalitě interiéru Octavie bych moc nevyřvával, odchlipující tapecirung na sloupcích sem viděl u velkého množství octavií, to raději plasty které drží. A 1,6 je určitě nesmrtelnej motor, ale jak po něm člověk něco chce, tak za to spotřebou draze zaplatí.