Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda Octavia Tour II: Ceny začínají i nadále na 269.900,- Kč

Diskuze (17)
Nedávno na trh uvedená Octavia Tour na bázi druhé generace Octavie vstupuje do roku 2011 se dvěma motory a dvěma karosářskými verzemi.

Loni v říjnu při uvedení druhé generace Škody Octavia Tour na trh (Octavia II s karoserií ve verzi před faceliftem) byla oznámena jediná pohonná jednotka – zážehová 1,6 MPI o výkonu 75 kW. Od závěru roku ji doplňuje motor 1,4 o výkonu 59 kW, který tvoří základ i ve faceliftované Octavii.

Výbava je pro oba motory shodná. Základní verze obsahuje mimo jiné dva airbagy, posilovač řízení, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání nebo volant nastavitelný ve dvou osách. Rozšířením výbavy na vyšší úroveň je akční paket Tour Plus za 10 tisíc Kč, který přidává klimatizaci, elektrické stahování předních oken a palubní počítač.

Další příplatkové položky jsou třetí opěrka hlavy vzadu a deaktivaci airbagu spolujezdce (900,- a 1.600,- Kč), rádio s MP3 za 8.400,- Kč, okenní airbagy za 10.000,- Kč, ESP za 13.000,- Kč a metalický lak za 11.600,- Kč.

S motorem 1,4 stojí Octavia Tour od 269.900,- Kč. To je o celých 62 tisíc korun méně než faceliftovaná Octavia se stejným motorem.

Za motor 1,6 MPI je potřeba si připlatit 13 tisíc korun, za karoserii kombi 30 tisíc.

Škoda Auto nabízí i akční model Family. V případě Octavie Tour to znamená paket Tour Plus v ceně 10 tisíc korun zdarma. Podmínkou pro čerpání tohoto zvýhodnění je ale financování od ŠkoFINu.

Škoda Octavia Tour a Octavia Combi Tour - ceny na českém trhu
Motor1,4 MPI1,6 MPI
Převodovka5M5M
Zdvihový objem [cm3]13901595
Válce/ventily4/44/2
Největší výkon [kW/min-1]59/500075/5600
Největší toč. mom. [Nm/min-1]132/3800148/3800
Max. rychlost [km/h]173190
Zrychlení 0-100 km/h [s]14,212,3
Komb. spotřeba [l/100 km]7,07,1
Cena [Kč]269.900,-282.500,-
Cena Combi [Kč]299.900,-312.500,-

Diskuze (17)
Avatar - rohYpnol
12. 1. 2011 14:10
Re: Škrty
Tak Ceed SW 534 l
Mégane Gtour 491 l
O2 605 l
P 308SW 573/674 l !!!
Takže zatímco Ceed či Mégane jsou podle mě důstojnými konkurenty a nevidím důvod zabývat se rozdílem např. 71 l oproti Ceedu.
Pokud je ovšem někdo kofrový maniak, pak by měl volit 308SW. Octavia rozhodně nenabízí nejvíc :-!
Avatar - Nerez
10. 1. 2011 21:44
Re: Škrty
No o kvalitě interiéru Octavie bych moc nevyřvával, odchlipující tapecirung na sloupcích sem viděl u velkého množství octavií, to raději plasty které drží. A 1,6 je určitě nesmrtelnej motor, ale jak po něm člověk něco chce, tak za to spotřebou draze zaplatí.
10. 1. 2011 20:42
Re: Škrty
já se ptal na konkurenta přes kufr,protože ta jednoduchost a velký kufr je důvod proč si koupili toura combi lidé z mého okolí tak to zkus znovu
Avatar - das_autos
10. 1. 2011 17:14
Re: Škrty
Na pytel je ten kastlik na palubce bez víka a že nejde dokoupit digiklima,ale kdo chce novou Octavii za málo peněz tak tomu to vadit nebude.Radio za 8400,- je taky nesmysl,lepší je klasika.Tátovi do Yetiho ho dali zdarma a ještě zbyde další úložnej kastlíček.To radši dokoupit bagy nebo ESP.
Avatar - rohYpnol
10. 1. 2011 14:15
Re: Škrty
Interiér O2 je jeden z nejlepších ve třídě :-! Někomu může vadit středový tunel (tady je Ceed mnohem prostornější). Ale jediné, co je na Touru 2 k zamyšlení, je (ne)výbava.