Novinky
O tom, zda je podobnost s Aston Martinem náhodná, nebo záměrná, můžeme maximálně spekulovat a diskutovat. Faktem ale je, že Ford pořád vlastní pár % Aston Martinu. Tak i kdyby to byl záměr, nikdo nemůže říci ani popel.
For GTI, dobře se podívej, toto je král, opravdový světový super mainstream, lidová DB9, jediný pravý vůdce tvého "super-high-mainstreamu"! Pořádně se podívej, ať si to stále nepleteš s 20 let designem zastaralým Golfem, který nemá ani hybrid ani elektromobil. 😉
Kdo by teď kupoval designem low-endového Golfa? Jen hlupák jako ty. >😁
For GTI, dobře se podívej, toto je král, opravdový světový super mainstream, lidová DB9, jediný pravý vůdce tvého "super-high-mainstreamu"! Pořádně se podívej, ať si to stále nepleteš s 20 let designem zastaralým Golfem, který nemá ani hybrid ani elektromobil. 😉
Kdo by teď kupoval designem low-endového Golfa? Jen hlupák jako ty. >😁
Toho pána, kterému byl určen vzkaz nemusím, ale Ty by jsi si měl jít taky na chvíli odpočinout.....................
:yes: >😁 😄 >😁 >😒]
Nevím o tom, že by Fiat vlastnil někdy Aston Martin nebo že by do Aston Martinu půjčoval svého koncernového designera. Tak že jediný kdo je zde Grande Kopírak, je Fiat. 8-s
PS kde má Das Auto svůj Golf elektromobil nebo hybrid? Trochu u vás chrápou, co? >😁 >😒] 8-s :yes:
PS kde má Das Auto svůj Golf elektromobil nebo hybrid? Trochu u vás chrápou, co? >😁 >😒] 8-s :yes:
Já nejsem koncerňák a ani příznivec hybridů a elektromobilů.Je to sezńní módní záležitost.Jen mě nebavěj články před tím než začnou u nás prodávat FoFo III.Tohle už je asi dvacátej pátej.Mimochodem už se nemůžu dočkat až se v něm koncem března svezu.
Je to sezóní módní záležitost... >😁 >😁 >😁
To si povíme za pár let, zatím to je hlavně ukázka toho, co daný koncern dokáže nebo nedokáže, spíše nedokáže u VW nebo např u Fiatu. 😉
To si povíme za pár let, zatím to je hlavně ukázka toho, co daný koncern dokáže nebo nedokáže, spíše nedokáže u VW nebo např u Fiatu. 😉
Jen jestli to nejsou zbytečně vyhozený prachy.Před lety vyvíjelo BMW vodíkovej pohon a kde je teď.Spíš by se měli zaměřit na zvýšení účinnosti stávajících spalovacých motorů,než plejtvat prachama za zelený auta,když nafťák co by žral např 3,5l nafty je víc zelenej a hlavně úspornější než pseudohybrid nebo elektromobil.
Možno lepší ohlas na dizajn EV Focusu primäje Ford ísť pri facelifte Focusu III týmto smerom. Aj keď na druhej strane sa dá namietať, že Focus mierne zBRAVOidnel.