Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Vencos
No vida, už si jen počkat na Chevy Volt pickup truck a Nissan Leaf autobus a můžeme směle konstatovat,že už je ro vážně v ři-ti.
Sakra,mě to tak vytáčí, kam zmizely takový ti věci s chromovym nárazníkem a benzínovým motorem? Jak se tomu tehdá řikalo.... Jo automobil.
Hele,ale nepřijde vám, že k tomuhle autu byse trochu i hodilo mít doma všechno dotykový, mluvící kuchyň a roboty na ulklízení?
Sakra,mě to tak vytáčí, kam zmizely takový ti věci s chromovym nárazníkem a benzínovým motorem? Jak se tomu tehdá řikalo.... Jo automobil.
Hele,ale nepřijde vám, že k tomuhle autu byse trochu i hodilo mít doma všechno dotykový, mluvící kuchyň a roboty na ulklízení?
Myslíš chromový nárazník a slušný, poctivý benzínový motor? Poriadne auto?
Jááj, tak to sa bojím, že už ide naozaj do zabudnutia, v Európe také už dávno nekúpiš a čo som počul, tak sa také vyrábajú už iba v júesej, posledných pár kúskov, tak chvátej příteli a kupuj 😉
Jááj, tak to sa bojím, že už ide naozaj do zabudnutia, v Európe také už dávno nekúpiš a čo som počul, tak sa také vyrábajú už iba v júesej, posledných pár kúskov, tak chvátej příteli a kupuj 😉
Ano to myslím. Ty starý časy kdy slovo Toyota byla nadávka a vstřikování zázrak.
Něco málo takovejch věcí se ještě v usa dělá. Asi bez chromovejch nárazníků,ale budiž. Však já bych si nějákýho toho dinosaura koupil... Kde na to ale vzít,že?
Něco málo takovejch věcí se ještě v usa dělá. Asi bez chromovejch nárazníků,ale budiž. Však já bych si nějákýho toho dinosaura koupil... Kde na to ale vzít,že?
Parda71 (BMWfans)
Nemožnost sedmi míst, cena bude astronomická, reálná spotřeba 7 litrů (můj tip), děsný design= největší automobilový paskvil. Co z toho vychází? V USA mu bude hej... Ale v Evropě podle mě nemá šanci, tedy v zemích bez podpory vlády (ČR) určitě ne...
Do Evropy to ani nepůjde, tady je Verso, ale jinak nesouhlasím, design je perfektní a spotřeba bude ucházející
Souhlasim, do Evropy bych to netahal, toto je site namiru pro USA vkus.
Davam palec nahoru za odvahu jit porad proti proudu. :yes:
Davam palec nahoru za odvahu jit porad proti proudu. :yes:
- ad 7 miest - pre EU je táto varianta údajne stále v hre, amíci sú predsa len o trochu "väčší". Ale úprime, ešte som nevidel reálne použiteľných 7 miest na takejto veľkosti - a to ani u nikoho z konkurencie.
- astronomická cena? Tipujem, že kúpa napríklad podobne veľkého VW Touran musí byť pre Teba finančne skoro také, ako keby si uvažoval o kúpe raketoplánu Columbia ;-\
- spotreba 7l? Možno áno, ak sa nenaučíš používať pri šoférovaní to čo máš na krku, vraj sa tým dá regulovať sila, akou tlačíš na plynový pedál 😉
- dizajn - mne vadí predný pohľad, ostatné sú OK a napr. bočný je ukážkový, nádherne čistá aerodynamická karoséria - pokiaľ teda nie si zástancom kvádra na kolesách
- úspech v US a EU - už 2 mil. bratríčkov behá po svete, krásne číslo, že? Čo by za to dali iní, keby dokázali vyrobiť niečo také! A vďaka véčku určite pribudne kopec ďalších spokojných vodičov hybridu 😉
- astronomická cena? Tipujem, že kúpa napríklad podobne veľkého VW Touran musí byť pre Teba finančne skoro také, ako keby si uvažoval o kúpe raketoplánu Columbia ;-\
- spotreba 7l? Možno áno, ak sa nenaučíš používať pri šoférovaní to čo máš na krku, vraj sa tým dá regulovať sila, akou tlačíš na plynový pedál 😉
- dizajn - mne vadí predný pohľad, ostatné sú OK a napr. bočný je ukážkový, nádherne čistá aerodynamická karoséria - pokiaľ teda nie si zástancom kvádra na kolesách
- úspech v US a EU - už 2 mil. bratríčkov behá po svete, krásne číslo, že? Čo by za to dali iní, keby dokázali vyrobiť niečo také! A vďaka véčku určite pribudne kopec ďalších spokojných vodičov hybridu 😉
Já myslím, že v grandech C4 a sceniku je 7 míst využitelných dobře, takže to sem netahej.
Astronomická cena určitě. Mě do toho nepleť, já o sobě neřekl ani slovo, vyjadřuji se k vozu, ne k mému zájmu o něj. Prius v základu stojí okolo 700 tis, pokud se nemýlím. Co už i to je hodně. Plus příplatek za MPV a jsi na cca 750. Za tyto peníze ti nabídne konkurence plně vybavené a mnohem výkonnější MPV, než je toto. Se spotřebou stejnou nebo menší. A bude taky sedmimístné se sklopnými sedáky a třeba i plnohodnotnou rezervou.
Spotřeba: Vem si zimní podmínky jaké máme teď. Určitě ti neušel test Aurisu HSD zde. Tam dosáhli spotřeby 5,9l. Asi nemusíš být velký myslitel, aby si zhruba odhadl spotřebu Priusu V ve stejných podmínkách proti Aurisu, když uvážíš fakt, že je P těžší a s většími čelním odporem... Jasně, v létě v ideálních podmínkách hezké okresky bez provozu určitě dosáhneš oněch slibovaných 5,9, ale to umí Touran TDI nebo Scenic DCi beze snahy i v té zimě.
Nevím, možná jsem divný, možná jde ze mě cítit pocit, že jsou hybridy nesmyslné slepé uličky, ale toto auto opravdu normálnímu člověku nedává smysl. Minimálně v ČR určitě.
S prodejními úspěchy zde nelaboruj. Jsme v ČR a tady je Prius větší rarita než Ferrari.
Astronomická cena určitě. Mě do toho nepleť, já o sobě neřekl ani slovo, vyjadřuji se k vozu, ne k mému zájmu o něj. Prius v základu stojí okolo 700 tis, pokud se nemýlím. Co už i to je hodně. Plus příplatek za MPV a jsi na cca 750. Za tyto peníze ti nabídne konkurence plně vybavené a mnohem výkonnější MPV, než je toto. Se spotřebou stejnou nebo menší. A bude taky sedmimístné se sklopnými sedáky a třeba i plnohodnotnou rezervou.
Spotřeba: Vem si zimní podmínky jaké máme teď. Určitě ti neušel test Aurisu HSD zde. Tam dosáhli spotřeby 5,9l. Asi nemusíš být velký myslitel, aby si zhruba odhadl spotřebu Priusu V ve stejných podmínkách proti Aurisu, když uvážíš fakt, že je P těžší a s většími čelním odporem... Jasně, v létě v ideálních podmínkách hezké okresky bez provozu určitě dosáhneš oněch slibovaných 5,9, ale to umí Touran TDI nebo Scenic DCi beze snahy i v té zimě.
Nevím, možná jsem divný, možná jde ze mě cítit pocit, že jsou hybridy nesmyslné slepé uličky, ale toto auto opravdu normálnímu člověku nedává smysl. Minimálně v ČR určitě.
S prodejními úspěchy zde nelaboruj. Jsme v ČR a tady je Prius větší rarita než Ferrari.
Cena - sorry, nechcel som to vzťahovať na Teba ako osobu, len na prístup, ktorý si ukázal. Nemôžeš predsa posudzovať cenu systémom "je to drahšie ako iný najlacnejší MPV na trhu". Čo je vysoká cena? 750 za MPV podvozku vyššej strednej? Za hybrida s automatom? Nemyslím si...
Spotreba novinárov v testoch ma neberie, viem ako jazdia, mne sa darí držať tej, ktorú udáva výrobca a som presvedčený, že to nebude problém ani vo "véčku". Navyše posudzovať spotrebu auta podľa 3 mesiacov v roku na zimných gumách, na cestách ktorých adhézia má ďaleko od tej v lete, ok, ak Ti to stačí ku šťastiu, máš pravdu, niekedy sa to možno k tej sedmičke priblíži. Vačšinu roka a normálnej jazdy ale nie a to mi stačí ako argument k tomu, aby človek uprednostnil tichučký benzín.
Predajné úspech sú dôležité bez ohľadu na to, čo to má niekto v Lakšárskej Novej Vsi alebo nie. Vieš že nekupuješ zajíce v pytli a to je referencia, ktorá pri novej technike rozhoduje. Alebo naozaj veríš tomu, že prichádzajúce hybridy od európskych výrobcov budú fungovať rovnako spoľahlivo, ako tieto od Toyoty? To asi nie, taký bláhový človek nemôže existovať 😉
Pardo neber to tak vážne, uvolni sa a dýchaj 😉
Spotreba novinárov v testoch ma neberie, viem ako jazdia, mne sa darí držať tej, ktorú udáva výrobca a som presvedčený, že to nebude problém ani vo "véčku". Navyše posudzovať spotrebu auta podľa 3 mesiacov v roku na zimných gumách, na cestách ktorých adhézia má ďaleko od tej v lete, ok, ak Ti to stačí ku šťastiu, máš pravdu, niekedy sa to možno k tej sedmičke priblíži. Vačšinu roka a normálnej jazdy ale nie a to mi stačí ako argument k tomu, aby človek uprednostnil tichučký benzín.
Predajné úspech sú dôležité bez ohľadu na to, čo to má niekto v Lakšárskej Novej Vsi alebo nie. Vieš že nekupuješ zajíce v pytli a to je referencia, ktorá pri novej technike rozhoduje. Alebo naozaj veríš tomu, že prichádzajúce hybridy od európskych výrobcov budú fungovať rovnako spoľahlivo, ako tieto od Toyoty? To asi nie, taký bláhový človek nemôže existovať 😉
Pardo neber to tak vážne, uvolni sa a dýchaj 😉
Dle mého ta cena zkrátka vysoká je. A bude vysoká určitě pro drtivou většinu čechů, ale i pro hodně Evropanů. Jen pro zajímavost, když už se tady oháníš prodejními úspěchy, tak za 13 let kariéry Priusu se v Evropě prodalo celkem 82 000 aut. Z dvou miliónů. Což jen potvrzuje mé domněnky, že Prius zkrátka v Evropě nedává smysl. A nějaké pseudo MPV na jeho základech to určitě nezmění. Ok, pro vyznavače high tech, absolutního ticha a rádoby ekologů je to trefa do černého, to je ale tak vše.
Jasně, spotřeba tě nebere, novináři jezdí jako prasata a ty jezdíš za tabulkové hodnoty. Nevymluví mi nikdo, že při normální dynamické jízdě dosáhneš na 5,9. Zimní čísla bych nepodceňoval, byť to jsou tři měsíce v roce. A navíc hybridy dost trpí na dálnici, takže tam poletí ta spotřeba ještě víc, než u Priusu. No ale nechme toho lamentování o spotřebě, až realita ukáže.
Poslouchej, pro mě, kdybych měl o takový vůz zájem jsou důležitá fakta. A fakta jsou taková, že je auto co se týká především spotřeby a ceny naprosto mimo mísu. Je sice moc hezké, že má emise pod 100g, ale to může být mě v ČR ukradené. Místo toho mi dává mnohem větší smysl např. Octavia 1.6TDI, nová Jetta, nebo pro mě speciálně třeba nějaké mírně ojeté BMW 3er. A podle toho, jak si Prius stojí v Evropě a ČR, tak nemám sám podobné uvažování...
Ondore, ty se zkus dostat ze svého světa snění a totální deziluze hybridy a uvědom si důležitá fakta. Poté se začni zde psát nějaká moudra.
Jasně, spotřeba tě nebere, novináři jezdí jako prasata a ty jezdíš za tabulkové hodnoty. Nevymluví mi nikdo, že při normální dynamické jízdě dosáhneš na 5,9. Zimní čísla bych nepodceňoval, byť to jsou tři měsíce v roce. A navíc hybridy dost trpí na dálnici, takže tam poletí ta spotřeba ještě víc, než u Priusu. No ale nechme toho lamentování o spotřebě, až realita ukáže.
Poslouchej, pro mě, kdybych měl o takový vůz zájem jsou důležitá fakta. A fakta jsou taková, že je auto co se týká především spotřeby a ceny naprosto mimo mísu. Je sice moc hezké, že má emise pod 100g, ale to může být mě v ČR ukradené. Místo toho mi dává mnohem větší smysl např. Octavia 1.6TDI, nová Jetta, nebo pro mě speciálně třeba nějaké mírně ojeté BMW 3er. A podle toho, jak si Prius stojí v Evropě a ČR, tak nemám sám podobné uvažování...
Ondore, ty se zkus dostat ze svého světa snění a totální deziluze hybridy a uvědom si důležitá fakta. Poté se začni zde psát nějaká moudra.
Je to s Tebou ťažké Pardo... Na jednej strane sa netrafíš do predajov v Európe (cca 210 tis.), na druhej strane cenu porovnávaš s autom o triedu nižšie, alebo ešte lepšie z bazáru, takto sa normálna debata viesť nedá. Nejde o "moudra" ale fakt, že Prius plní celé tie roky úlohu pioniera vo svojej oblasti a Prius V je veľmi podarený pokračovateľ. A to aj v Európe, kde je jeho cena podstatne vyššia, ako v US alebo Japonsku.
Na lacné elektromobily dostupné pre masy si budeme musieť počkať, ale tí, ktorí chcú výbornú techniku budúcnosti už dnes si môžu vďaka Toyote na ňu siahnuť a dokonca si ju kúpiť.
Na lacné elektromobily dostupné pre masy si budeme musieť počkať, ale tí, ktorí chcú výbornú techniku budúcnosti už dnes si môžu vďaka Toyote na ňu siahnuť a dokonca si ju kúpiť.
Omlouvám se, je to přesně 206 100 ks. Četl jsem to v Auto Tipu a nevím proč se mi vrylo do paměti 82 000.
S těmi třídami jsi mimo. Octavia je nižší střední podle použité techniky, ale třeba SDA nebo zahraniční média ji řadí spíše do střední a Jetta v podstatě to samé. Prius je SDA řazen do střední, ale délkou 4,4 metru a stylem karoserie zapadá spíše do nižší střední. Takže jaképak porovnávání s auty o třídu níž? U BMW jsem schválně dodal slůvko SPECIÁLNĚ pro mě, ale to teď neřešme...
Abych to ukončil. Prius dle mého není konkurence schopný vůz pro typického evropana a to především dík vysoké ceně za kterou nabídne slabý motor (hybridní ústrojí) a taky poměrně nezajímavou spotřebu v porovnání s dieslovými modely nižší střední, ale konec konců i střední třídy. A jeho MPV verze to určitě nezmění. Uznávám ale, že k dnešní hysterické ekomódě tento vůz patří, své zákazníky si určitě najde (především doma a v USA, u evropy si tak jsitý nejsem), jeho technika je určitě skvělá, ale to je tak vše.
P.S na tu reálnou spotřebu Priusu V jsem velmi zvědav, tak třeba za rok v diskuzi pod jeho testem "naviděnou"
S těmi třídami jsi mimo. Octavia je nižší střední podle použité techniky, ale třeba SDA nebo zahraniční média ji řadí spíše do střední a Jetta v podstatě to samé. Prius je SDA řazen do střední, ale délkou 4,4 metru a stylem karoserie zapadá spíše do nižší střední. Takže jaképak porovnávání s auty o třídu níž? U BMW jsem schválně dodal slůvko SPECIÁLNĚ pro mě, ale to teď neřešme...
Abych to ukončil. Prius dle mého není konkurence schopný vůz pro typického evropana a to především dík vysoké ceně za kterou nabídne slabý motor (hybridní ústrojí) a taky poměrně nezajímavou spotřebu v porovnání s dieslovými modely nižší střední, ale konec konců i střední třídy. A jeho MPV verze to určitě nezmění. Uznávám ale, že k dnešní hysterické ekomódě tento vůz patří, své zákazníky si určitě najde (především doma a v USA, u evropy si tak jsitý nejsem), jeho technika je určitě skvělá, ale to je tak vše.
P.S na tu reálnou spotřebu Priusu V jsem velmi zvědav, tak třeba za rok v diskuzi pod jeho testem "naviděnou"
A zas a znova to brutalni znasilneni smyslu hybridu... Aneb srovnani ropaka s elektrikou. Ropak potrebuje jezdit dlouhy streky, jinak se ani nezahreje a jde do kytek. Elektrika je jak delana do mesta a na kratsi trasy, pripadne jezdeni po okreskach, na dalnici nepatri. NELZE srovnavat spotrebu ropaka pri konstatni jizde na dlouhych strekach a skakani elektrikou po meste! Kdo si koupi trilitrovou naftu do mesta a kdo hybrida na nemecky dalnice?!
Btw tech 5.9l/100 je podle americke normy, ktera je realna a spoustu let se nezmenila... Evropske mereni je totalne nepouzitelne. Spotrebu neudava vyrobce, ale stanovuje norma, podle ktere se ma merit.
Btw tech 5.9l/100 je podle americke normy, ktera je realna a spoustu let se nezmenila... Evropske mereni je totalne nepouzitelne. Spotrebu neudava vyrobce, ale stanovuje norma, podle ktere se ma merit.
Kašlu na to, že se podle tebe nedají srovnávat! Na co si to tady hrajete? Kde žiješ, myslíš si, že si tady někdo koupí auto za 700K jen na ježdění po městě? Jasně, v USA určitě, kde berou Prius jako miniauto, ale v ČR je to rodinné auto. Takže by mělo umět jezdit všude, včetně dálnice. Opět se budu opakovat i tady. Typický český a víceméně i evropský zákazník chce za své peníze auto a ne jen předražený nesmysl. Trošku spadni na zem. Prius je smysluplný v USA nebo Japonsku, v ČR ne. A mé slova potvrzují prodeje.
Nicméně souhlasím s tebou, evropská norma na měření spotřeby je výsměch. Slyšel jsem, že usporné modely koncernu VW Blue motion a greenline mají pětikvalt, protože kdyby měly šestku, tak by nebyly tak papírově úsporné...kocourkov :no:
Nicméně souhlasím s tebou, evropská norma na měření spotřeby je výsměch. Slyšel jsem, že usporné modely koncernu VW Blue motion a greenline mají pětikvalt, protože kdyby měly šestku, tak by nebyly tak papírově úsporné...kocourkov :no:
Pardo snad si nemyslis ze clovek ktory kupi Prius III za takmer 900 tyček ma zaujem riesit spotrebu. Na 45 l nadrz urobi 900 a viac km cize radius ma dostatocny. Ma v tom absolutne ticho bez vibracii typickych pre naftaka, ma tam posadka priestoru viac ako hociktore auto typu passat insignia atd, ma tam nadstandardne audi👋navi, vychytavky typu radarovy tempomat s pre-collision safety systemom, kozenne sedacky v ktorych sa brutalne pohodlne sedi, ucinny a logicky fungujuci system ventilacie, v lete vetranie napajane solarnym panelom na streche, prijemnu cestovnu atmosferu, vyborne vyvazene bezpecne spolahlive auto s minimalnymi servisnymi nakladmi ktore sa nekradne a ako tu bolo spomenute s nadsazkou "je ich menej ako ferrari". To su vsetko body ktore ho odlisuju a mnohych zakaznikov presvedcia ku kupe. Bohuzial predajna siet Toyoty toto vobec nepochopila a nevedia to predavat, nevedia sa spravat k takemuto typu zakaznikov a v podstate co sledujem ich sluzby nejakych 18 rokov tak stale miesaju hrusky s jablkami aspon na vychode Europy.
Pado ty jis vazne korunovany tulpas... Nejsi schopny chapat zakladni fakta. Chces snad tvrdit ze Fiat 0.9l je smerovan na stejne pouziti a stejnym zakaznikum jako VW 3.2FSI? Nebo ze karosa konkuruje Smartu? Vykaly nepatri do zachoda ale na talir? Nebo to snad doma provozujes obracene? VZDYCKY musis srovnavat srovnatelne a divat se k cemu a pro koho to je urcene! Ktery mamlas by si kdy koupil bagr kdyz okvavka fmetle, na hlinach a ftedei zere min?! A co teprve ti vymastenci s Porsche, Ferrari nebo Rolls-Royce?
Odpovím vám oběma jedním příspěvkem. Mech13 třeba jsem tulpas jak říkáš, ale já se na to snažím dívat pragmaticky. Zatímco ty si tady na něco pořád hraješ a nalháváš si tady něco. Jsi zájemce o rodinný vůz, budeš se někdy zajímat o Priuse? Ve Francii, nebo jinde, kde podporují prodej ekologických vozů možná, jinde těžko. Cena je neadekvátní nabízené hodnotě a spotřeba, která je stále víc důležitější není nic extra. Takže na mě tady nechoď s plkama o srovnání nesrovnatelného, mimochodem ty tvé příklady jsou pěkně hloupé :no: A opět se opakuji, když řeknu, že mé slova potvrzují prodeje v ČR, ale i v Evropě, kde není o nic slavnější. V Evropě se na Prius nahlíží jako na něco extra, nevšední plné novinek. Ne na obyčejnou tuctovku jako třeba v USA. Už chápeš ty rozdíly a co mi jde? Zjevně ne, takže jak ty říkáš tulpas jsi tady spíš ty. Vy tady vlastně obhajujete něco, co nemá žádnou budoucnost a v nejbližší době bude nahrazeno. Koncepce auta vhodného tak leda pro lenochody a paničky do města ani jinak dopadnout nemohla, že ano... Takový Chevy Volt/Opel Ampera, to je budoucnost a pravý mezistupeň mezi elektromobily.
maro-01- sám jsi Priuse měl, takže sám víš. Mě řečma o tichosti neuchlácholíš, stále si je jen z mála, kdo měl odvahu si koupit něco za 900 K, když mohl mít auto s lepšími provozními náklady a větší prostorností za 600. At si každý vybere sám co mu je podle libosti 😉
maro-01- sám jsi Priuse měl, takže sám víš. Mě řečma o tichosti neuchlácholíš, stále si je jen z mála, kdo měl odvahu si koupit něco za 900 K, když mohl mít auto s lepšími provozními náklady a větší prostorností za 600. At si každý vybere sám co mu je podle libosti 😉
Sadni do tohoto auta a obklopí Ťa priestranný vzdušný interiér. Nová multimediálna palubka prináša už dnes to, čo bude u ostatných o pár rokov. Otoč kľúčom zapaľovania, vlastne sorry, stlač tlačítko a obklopí Ťa ticho naplnené ekologickou silou pripravenou vyraziť vpred. Tento pohon má pred konkurenciou náskok 10 rokov a 2 mil. spoľahlivo jazdiacich kusov, spotreba porovnateľná s ropákom 1,6, kultivovanosť ale na svetelné roky vzdialená. A príjemný benefit – automat pri ktorého sametovom a rýchlom radení sa len pousmeješ, ak niekto spomenie dvojspojku (kopajúcu pri každom rozjazde, to veľkoryso zabudnú priaznivci spomenúť).
Chceš odviesť rodinu? V tejto chvíli existujú len dve možnosti v triede MPV – Ford (grand) C-Max a Toyota Prius v. „V“ ako versatility, všestrannosť, prispôsobivosť. „V“ ako victory, víťazstvo. „V“ ako vládca. Posaď sa a zistíš, prečo je Toyota najpredávanejšia na svete. Dokázala ušiť d o k o n a l é a u t o pre ľudí.
- napíš pár vecí, ktoré sa dobre čítajú, na pravde nezáleží
- zdôrazni absolútnu vládu a dokonalosť Tvojej automobilky, potieraj konkurenciu pod čiernu zem
>😒] >😒] >😒]
:yes: :yes: :yes:
Najhoršie je, že sa tu môžes presvedčiť, ako tá demagógia v reáli skutočne funguje! Mladí chlapci si dávajú nick eurodrzek a píšu o svojich mokrých snoch... 8-s