Novinky
Zadné svetlá vo mne okamžite evokujú Jaguar, ale nevidím v tom žiadne kopírovanie. Každopádne sú veľmi vydarené! 😄
Až na to, že sedí na zádi tvaru zad 90-ti letého starce 😉
Mne sa náhodou páči ten zadok. To máš tak, dizajn je vec subjektívneho názoru. Jednému sa páči jedno, druhému druhé... 😉
Jistě to chápu, jen jsem jaksi evropsky jiný 😉 Jezdit mi před barákem obludy typu Pontiac Aztec možná bych vřískal nadšením i z Ch200 😄
no nemusíš používat podobné příměry (Aztech ej trochu nefér).. Ona i třeba taková A2 a nebo Fox nejsou ždáným designovým skvostem (a nebo svého času Polo masařka byl taky docela dobrý úlet). Myslím, že tady u té 200 se jim opravdu z houna podařilo něco uplést. Oproti výchozímu mdlému modelu (k necti ještě ne uplně kvalitnímu) to už působí jako auto.
Je to blíž autu než předchůdce, přesto... Nic pro evropany. zdaleka nic.
No pokud vemu auto ve specifikaci 2,4 a st. automat tak ano.
Ale předpokládám, že jako Lancie to bude vypadat ještě mnohem líp (na to mají ještě rok) a hlavně to bude v prodeji jen ve specifikacích na Evropském trhu ztravitelných (tedy 1,8 T-Jet, 1,4 T-Jet, JTD, Pentastar a 6st manuál, 6 st. automatická dvojspojka). Je pravdou, že cena pak asi nebude na 20 000 USD. To je celé.
Ja si zatím def. soudy nechám až pokud to uvidím naživo. Já jen regoval s oheldem na rozdílné požadavky amerického a evropského trhu. Ale jo... Octávie to není... 😄 😉
Ale předpokládám, že jako Lancie to bude vypadat ještě mnohem líp (na to mají ještě rok) a hlavně to bude v prodeji jen ve specifikacích na Evropském trhu ztravitelných (tedy 1,8 T-Jet, 1,4 T-Jet, JTD, Pentastar a 6st manuál, 6 st. automatická dvojspojka). Je pravdou, že cena pak asi nebude na 20 000 USD. To je celé.
Ja si zatím def. soudy nechám až pokud to uvidím naživo. Já jen regoval s oheldem na rozdílné požadavky amerického a evropského trhu. Ale jo... Octávie to není... 😄 😉
Povězte mi prosím, co bylo na starym sebringu tak špatnýho? I tady na auto cz jsem se mohl v testu dočíst že to je prostorné a pohodlné auto...
Asi nebyl technologickým lídrem ani prodejním trhákem,neměl předražený vnitřek,ale nikde jsem se nedočetl,proč je tak špatný a každej na něj nadává...
200 je docela hezké auto. Přijde mi stejné jako Toyota Camry. Takové elegantní a vcelku jednoduché, nijak extravagantní,nebo nedejbože sportovní. ( i když pentastar jist+ě "šťávu" dodá). Obyčejný midsize sedan, mírně upscale než laciná auta a za dobrou cenu.
Tentokrát si určitě dali pzor,aby to nebylo tak horzný jako sebring.
Bohužel, lidi se možná nezbaví dojmu že to je furt ten starej a špatnej sebring.
Za mě musim říct, že se mi to líbí. Určitě bych si to koupil raději než Camry (už je stará a má hnusnej vnitřek), Malibu,které se mi přecijen nelíbí, nebo Fusion,kterýv je tvarově takněják vyčpělý a příliš jednoduchý.
Chrysleru fandim. MYslím,že jednou vyjimečně mají na to, být lepší než třetí, z Detroitské trojky. Možná ne s tímhle,ale jednou určitě.
A přečtěte si něco o novym caravanu/TC. Bude to nejlepší MPV v americe. Bez pochyb. Jeep GC je taky skoro dokonalý.
Bude líp,bude
Asi nebyl technologickým lídrem ani prodejním trhákem,neměl předražený vnitřek,ale nikde jsem se nedočetl,proč je tak špatný a každej na něj nadává...
200 je docela hezké auto. Přijde mi stejné jako Toyota Camry. Takové elegantní a vcelku jednoduché, nijak extravagantní,nebo nedejbože sportovní. ( i když pentastar jist+ě "šťávu" dodá). Obyčejný midsize sedan, mírně upscale než laciná auta a za dobrou cenu.
Tentokrát si určitě dali pzor,aby to nebylo tak horzný jako sebring.
Bohužel, lidi se možná nezbaví dojmu že to je furt ten starej a špatnej sebring.
Za mě musim říct, že se mi to líbí. Určitě bych si to koupil raději než Camry (už je stará a má hnusnej vnitřek), Malibu,které se mi přecijen nelíbí, nebo Fusion,kterýv je tvarově takněják vyčpělý a příliš jednoduchý.
Chrysleru fandim. MYslím,že jednou vyjimečně mají na to, být lepší než třetí, z Detroitské trojky. Možná ne s tímhle,ale jednou určitě.
A přečtěte si něco o novym caravanu/TC. Bude to nejlepší MPV v americe. Bez pochyb. Jeep GC je taky skoro dokonalý.
Bude líp,bude
Design, který 85% lidem nesedl, plastový interiér z tvrdých materálů (nejsem příznivcem měkčených plastů, ale drhnout rukou o lokterní opěrku jako o šmirgl, to taky nemusím), zastaralý motor 3,5 V6 SOHC o výkonu pouze 235 HP a ne úplně ideální jízdní vlastnosti.
Však si přečti nějaký americký test. Uvidíš sám, nebo zajdi do bazaru, pár naftáků tam je a posad se do toho.
200ka máš ance navázat na úspěchy Sebringu 01-06. Jak sedan, tak kabrio.
Caravan/TaC je survénně nejlepší minivan v usa, i prodejními čísly a nová generace s Pentastrem + vylepšení a lepší výbavou to jen podtrhne.
To samé Journey, to je hitem zas hlavně v Kanadě a Mexiku.
GCH se nestačí pomalu vyrábět a sbírá ceny.
No a v pátek začla výroba Chargeru a 300C, tak ofenziva nových a feceliftovaných modelů dostane další bojovníky za úpěch.
A RAMky jsou nahoru, to je stálice, jejíž hvězda zas stoupá a prodeje jdou nahoru.
3 místo je daleko, ale být na 4.místě a porazit Hondu nereálné není.
Letos už se to Chrysleru jeden měsíc povedlo, příští rok by těch měsíců mohlo být víc.
Však si přečti nějaký americký test. Uvidíš sám, nebo zajdi do bazaru, pár naftáků tam je a posad se do toho.
200ka máš ance navázat na úspěchy Sebringu 01-06. Jak sedan, tak kabrio.
Caravan/TaC je survénně nejlepší minivan v usa, i prodejními čísly a nová generace s Pentastrem + vylepšení a lepší výbavou to jen podtrhne.
To samé Journey, to je hitem zas hlavně v Kanadě a Mexiku.
GCH se nestačí pomalu vyrábět a sbírá ceny.
No a v pátek začla výroba Chargeru a 300C, tak ofenziva nových a feceliftovaných modelů dostane další bojovníky za úpěch.
A RAMky jsou nahoru, to je stálice, jejíž hvězda zas stoupá a prodeje jdou nahoru.
3 místo je daleko, ale být na 4.místě a porazit Hondu nereálné není.
Letos už se to Chrysleru jeden měsíc povedlo, příští rok by těch měsíců mohlo být víc.
chlapi já bych design zas tak neřešil, v Evropě na to stejně budete koukat v kabátku Lancie a bude to vypadat jinak....
Docela zajímavé jsou údaje o pohotovostní hmotnosti - 1,5t na auto dlouhé 4,9m s motorem 2,4 je podle mě výborná hodnota (hodně podobná Mondeu, které je trochu kratší a o nějakých 100kg míň než má Insignia....).
Pokud se tam dá 1.8T od Fiatu, půjde hmotnost třeba ještě o nějakých pár desítek kg dolů a mohlo by z toho být i relativně svižné, pohodlné auto....
V kombinaci s Pentastarem by to naopak mohla být taková variace na luxusní téma, která není extra drahá.... (za cenu německé prémie to snad prodávat nebudou.... )
Otázkou je, jaké to má hodnoty crash-testu..... (v Evropě Sebring asi testován nebyl....)
Docela zajímavé jsou údaje o pohotovostní hmotnosti - 1,5t na auto dlouhé 4,9m s motorem 2,4 je podle mě výborná hodnota (hodně podobná Mondeu, které je trochu kratší a o nějakých 100kg míň než má Insignia....).
Pokud se tam dá 1.8T od Fiatu, půjde hmotnost třeba ještě o nějakých pár desítek kg dolů a mohlo by z toho být i relativně svižné, pohodlné auto....
V kombinaci s Pentastarem by to naopak mohla být taková variace na luxusní téma, která není extra drahá.... (za cenu německé prémie to snad prodávat nebudou.... )
Otázkou je, jaké to má hodnoty crash-testu..... (v Evropě Sebring asi testován nebyl....)
V evropě nikoliv, ani když se tu ofiko prodával.
Ale v USA plný počet hvězdiček, dle jejich metody. Dostal označení Top Safety Pick.
Jo a 1500 kg měl i muj Sebring 01 - taky to slušně pelášilo s 203 HP, bejt tam něco jinýho než 4.rychlostní automat, mohlo být i zrychlení trochu někde jinde, ale i tak to jelo velmi živě a spotřeba skvělá na V6.
Ale v USA plný počet hvězdiček, dle jejich metody. Dostal označení Top Safety Pick.
Jo a 1500 kg měl i muj Sebring 01 - taky to slušně pelášilo s 203 HP, bejt tam něco jinýho než 4.rychlostní automat, mohlo být i zrychlení trochu někde jinde, ale i tak to jelo velmi živě a spotřeba skvělá na V6.
Má to i osekanou výbavu.
Jinak auto je už v prodeji, na www.chrysler.com je i ceník, mluvil sem minulý týden s jedním prodejcem z Tennessee, prý už je má na showroomu.
Základní cena 4stupnovky (LX) je 19 245 usd (MSRP), v reálu půjde sehnat i pod 19 tisíc.
6ti stupnový automat (Touring) je o 2 tácy dražší; Pentastar V6 (Limited) pak přijde na 23 745 s opravdu slušnou výbavou.
Počátkem léta bude k mání i kabriolet.
A prej ze s tim jezdej pristehovalci - leda pokud je u tebe kazdej american pristehovalec ( coz teda je). JInak - automaty jsou tam prece hlavne kuli linejm domacim belochum. Jo a jen tak mimochodem cena 19000 USD (u recyklovanyho auta) v porovnani s 20000 USD u fungl novyho Passata (a to nemluvim o korejcich a japoncich) zpusobi ze ta 200 si na showroomech pobude pekne dlouho. Jestli tu aktualni modelovou ofenzivu chrysler prezije tak to bude zazrak. S ohledem na to jak vypadaji ti panove co ta auta prezentuji (proste prototypy autombilových manazeru pro 21 stoleti 😉 ) se ale neni cemu divit.
Za me osobne jsou "nove modely Chrysleru velkym zklamanim. Mozna si toho je vedeni vedomo a proto na tech autech radsi nejsou videt loga (u americký znacky!)
Detto Camry, základ s 2,4 R4 za 19820 USD (tiež ale 6st. man.).
Vrcholu už holt dosáhla. Skandály Toyoty jí taky nepřidaly.
Nevím, už šíleně dlouho - 20 let???
Např. Sebring minulé generace vlastily v usa asi z 65% ženy, myslíš si že ty budou kvedlat manuálem?
Jestli sis nevšiml, tak tady je pouze automat, a až VW zveřejní podrobné ceny, sem si jist že to s tím jejich příplatkem bude stát víc, než co stojí 200C Touring s 6tistupnovým automatem (21 000 usd).
Běloch s průměrným platem nebude zákazník pro 200C v základní výbavě. Ten si koupí Pentastar, nebo spíš úplně jinou značku - Buick, Toyotu, BMW, Hondu/Acuru atd.
VW má zasadní problém, že ten "nový Passat" má horší nebo stejné výkonové parametry, jako tenhle "recyklát" (a to má VW 5tiválec) s komplet novým vnitřkem, fungl novou V6, přepracovaným podvozkem a designem, navíc narozdíl od VW to má i víceprvek. A nabízí i stejnou výbavu a stejnou záruku.
Z toho co je dostupné mě nepřesvědčil, že nabízí víc i jak to 200C.
Mě se líbí 200C, tobě VW, zastavíme na ulici třetího a ten řekne že obojí je hnus a že jemu se líbí Honda. A pak potkáme čtvrtýho, který se bude líbit Ford atd....
Proti Sebringu (07-10) je 200C designovej skvost.
Navíc je tu ještě sesterský Avenger, který se prodával vždy líp jak Sebring (až 3 násobně) se stejnou technikou.
Takže kdo preferuje jiný design a víc hrany - [odkaz]
Cena bude navíc možná nižší než u 200C, neb Dodge je pod Chryslerem v rámci koncernu.
Myslím že to dopadlo dobře, zmizely ty největší designové zrůdnosti Sebringu jako zadní část a je nový interiér, upravený podvozek, nový motor.
Vypadá to rozhodně líp, v testech si taky pochvalují výrazné zlepšení.
Je to velký facelift no, nikdo neříká že je to nový auto.
Evropa taky dělá facelifty. Sebring byl na trhu 4 roky, tak to se ještě dá udělat velký facelift po 4 letech.
Kdyby to bylo po 8, neřeknu.
Pentastar se určitě vyplatí, je pro to auto vhodnější.
P.S. Aj keď názov PENTAstar je mierne zavádzajúci, správnejšie by asi bolo HEXAstar. 😉
Přičemž se pracuje na slabší verzi 3,0 nebo 3,3 (ale mluví se o 3,3 v zákulisí) a časem má mít přímý vstřik, multiair a mát být i turboverze. Se vším bylo porčítáno už při vývoji (až na multiair samo).
Však ten motor budou mít i Alfy a Lancie. Už ted se přemýšlí zda to budou stíhat dělat, protože jen kolik se dělá denně minivanů. To je pořádné číslo.
Fabriky jedou na plný výkon a dělaj se i nedělní směny, co mam informace.
Naopak výroba všech starých V6tek, mimo té co je pro Wrangler byla už ukončena.
A letos přijde Wrangler na trh v modernizované podobě, v rámci výročí, takže pak skončí i to a pojedou jen Pentastary.
+ HEMI V8 a R4 GEMA samo.
Ta stará 2,4 to má víceméně spočítané, dřív nebo později bude nahrazena motorem od Fiatu ať už 1,4 a nebo 1,8 s turbem. Při vší úctě, ta 1,4 T-jet co mám v autě má srovnatelné parametry s tou 2,4 (dnes z nouze nabízenou) při nesrovnatelně lepší spotřebě a emisích. Je to vývoj, chce to jen chvilku času. Ano o chlup nižší výkon, ale vyšší točivý moment.
Ad Pentastar..je to název podle znaku Chrysleru, kterým je pětiúhelník, s počtem válců to nemá nic společného.
P.S. Pro Webpaju.. ve srovnání Passat s manuálem (byť 6 st.) a 200 s automatem byť 4 st. za stejný peníze, suvéreně vede ten Chrysler. Manuální převodovka je tam vždy brána jako mínus i ve vztahu třeba k 3 st. převodovce, ale automatické... Z pohledu Evropana zblblého masáží zdejších periodik je to asi nepochopitelné,ale je to tak. 6st převodovka byť z našeho pohledu třeba výborná je velkým mínusem v konkurenčním boji na severoamerickém trhu. Tedy tady jako levnou alternativu auta pro ženské a hispánce je to logická (a levná volba). A prodejní čísla se počítají. Pro Evropu souhlasím, že nevhodná. Tam je 6 st. automat (či manuál) jasnou a nutnou volbou. Lancia se 4 st. automatem jistě nepřijede.
pro chytráka1😒br /> Pokud ty ubožáku narážíš na neformální styl oblékání Sergia, tak si skutečně ubožák. Člověk co si na nic nehraje za pomoci drahých obleků (byť by jich mohl mít víc než kterýkoliv jiný manažer tebou zbožňované automobilky) je mi rozhodně příjemnější než nějaký skopčák v drahým obleku v Chebu przníci děcka a nebo prostitutky. Ti dobytci z německého managementu se tady už dost předvedli a jaksi drahé obleky jim na morální kvalitě a profesních schopnostech nepřidaly. Soudit lidi podle obleku umí jen anonymní ubožák.
Neznám kromě Ch200 a VW Passat ceny konkurence, ale dokážu si jasně odvodit, že první cena Pašíka s 6° automatem bude kolem 22k, takže možná o 1k více než u podobné převodovky Chrysleru. nemíním obhajovat "německý" model, ale sám za sebe jen tvrdím, že by mě při současném vzhledu a technických kvalitách základního 200 nic nedonutilo za něj utratit podobné peníze jako za konkurenci.
Jedinými působivými vozy z celého koncernu tak vidím jen 300C a nový Grand CH. That´s it 😉
Co jednou bude nebo nebude je nyní jedno, žiju teď a podle toho se chovám 😉
Ty prostě nechápeš že ta ženská a nebo hispánec (a nejenom oni) 6st manuál nechce(ani s tím neumí, je to tedy v podstatě neprodejné za jakoukoliv cenu) a 6 st automat nepotřebuje a nevyužije? Že na tu maximální rychlost (80 mil na dálnici, nebo kolik to je), kterou mimochodem 99% amiku dodržuje ta 4 st automatická převodovka stačí a ušetřených 3000 dolarů oproti tomu co nabídne ten passat je dobrých?
ty máš na tu věc typické evropsé nazírání, ale to oni fakt nemají. Pro ně je to laciné spotřební zboží, ne žádná modla a nebo v případě VW uberprodukt. Když už bude chtít něco lepšího, tak i s motorem a to pak veme ten Pentastar a nebo rovnou 300ku... A znovu opakuji. Manuální převodovka není konkurenci v USA pro žádný manuál (byť by byl sebestarší)...
Hele ja v Americe potkal jendoho jediného Passata a to byla svého času W8 s automatem a k tomuto tam měl jugoš co tam emigroval za války... Prostě na celou problematiku nazíráš jiným pohledem než oni. Pokud se jim nová 200 bude líbit, není důvod aby nešla dobře na odbyt. Hledat problémy kde nejsou je zbytečné.
A ještě k těm ženskám. tam je ta 200 s tou 2,4 něco jako u nás Hátépéčko ve Fabii Combi...., s tím Pentastarem už se to dá brát jako octávka... myslím, že ten cílový příměr víceméně sedí.
Mexičani, důchodci, chudí studenti atd.
Každej ostatní si ta 2 tisíce (cca 38 tisíc kč) v pohodě připlatí.
Navíc, a to tu nebylo zmíněno - má koncem roku dostat 200C dvojspojku, 9ti stupnovou. Za příplatek.
Takže si každý vybere, co bude chtít.
Prostě manžel měl třeba Volvo nebo BMW nebo něco v tom stylu a pro ženu koupil Sebring.
Jí to stačilo - vzadu odvezla ty 2-3 děti do školy či školky, mělo to klimatizaci, dobře se to ovládalo, mělo to dobrou spotřebu a ona s tím nezávodila.
Když sklopila sluneční clonu, měla tam zrcátko s osvětlením, tak se mohla před vystoupením nalíčit a vyrazit do práce. V zimě si zapla vyhřejvání sedaček. Pustila si svoje oblíbený CD a pohoda. Prostě tak to je, hele já to auto měl 3 roky a klidně bych si ho zas koupil. S 2,7 V6 to bylo i hodně živý.
U Sebringu Convertible, neprodávanějším americkém kabrioletu bez rozdílu značek už to neplatilo (bohužel od prvenství se přišlo, díky zpatlanému nástupci) a kupé s historickým motorem Mitsubishi byl jen okrajovou záležitostí.
O tyhle zákazníky bohužel Chrysler z části přišel, vinou toho 07-10 Sebringu (ten bych si taky nikdy nekoupil), ale 200C, co sem ši četl na FB reakce amíků je vnímáno opět vcelku pozitivně.
A nedělá se jen 2,4, ale i 2,0 (Caliber + dřív e😜ortní verze dalších modelů do EU)
Ale možná že změnily plány.
HEMI ale 100% neskončí.
Co bys dal do pikapů? V6 biturbo? Zatímco ostatní budou mít pořád V8? A co do Challengeru, muscle car s turbem?
Po několik dalších let nemyslitelné. + jsou tu SRT8 verze Chargeru, 300C + auta pro polici atd.
HEMI v horizontu dalších 10-20ti let 100% neskončí.
Letos přichází nová 6,4 - náhrada za 6,1ku s vypínáním válců (6,1ka nemá) a větším výkonem.
I HEMI jde totiž modernizovat, když na to přijde. Přímý vsřik by tam šel určitě.
O Gemě se mluvilo, že by zůstala, ale osobně tomu moc nevěřím. 1,8 T-Jet je asi lepší volbou. Ty parametry toho motoru už jsou prostě za zenitem. Uvidíme. Podle mě z Chryslerovských motorů má teď jasnou zelenou jen Pentastar a HEMI. Fiat ještě využil E.torq, ale to je jen jihoamerická záležitost. uvidíme. Pokud Ford a Chrysler začne nasazovat Ecoboost a podobné motory, není důvod aby to stejné nezačal dělat Fiat v Chrysleru. A pak by byla GEMA jako taková mrtvá.
Tak čím je motor zastaralý?
Výkon je slušný, podívej, VW nabídne svůj 5tiválec ještě s horším výkonem a výkon obdobných motorů od GM je jen mírně větší.
Dokud konkurence bude nabízet podobné motory, není důvodu GEMu odstřelit, spíš jí jen vylepšit. Továrna je hotová, výroba zavedená, náklady nebudou tak velké.
Až začne GM a ford + další nabízet něco hypermoderního, pak prosím.
Ale v současnosti není důvod na to nalepit nápis Factory closed.
Emise, to bylo. Letos a loni už nic neplatili, navíc s příchodem Pentastaru klesne spotřeba i emise u všech modelů o cca 7-12%.
To je za celký koncern slušné číslo a s příchodem nových převodovek spadne spotřeba ještě víc.