Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Návrat Jeepu Grand Wagoneer: Bude to nástupce Commanderu nebo jen lepší Grand Cherokee?

21 komentářů

chytrak1
ten ital je ale vů.... Ať už to auto bylo jakkoli dobrý či špatný, prohlásil že defakto nějaká část jeho zákazníků jsou blbci, protože si kupili auto kterýmu on nerozumí. To řekne ital o američanech američanům. Myslím že za toho ho celá amerika bude milovat a prodeje chrysleru se tím zdvojnásobí. >😒] No ale koneckonců co bychom chtěli od šefa fiatu, že.
Avatar - gld
gld
Je to veľký stratég, o tom niet pochýb >😁

Ale vážne, je zásadný rozdiel, keď šéf automobilky prizná, že ich výbehový model bol omyl, a keď nazve jeho zákazníkov (defacto) blbcami. To si vážne mohol odpustiť, pravdovravný či nie, niektoré veci sa proste nehovoria.

Odhliadnuc od toho, nechápem tú vlnu nevraživosti proti commanderu a compasu..mne sa oba páčili, v európe to asi zabil ich nedostatočný punc exkluzivity a v zámorí zase príliš veľký tradicionalizmus. Inak neviem.
simson33
Nevím proč lidé kupují naše výrobky >😒]
No ono těch výroků od tohoto pána bude letos ještě víc, třeba až bude zdůvodňovat, proč Fiat prodává Alfu VW, když předtím prohlásil, že ji nikdy neprodají. Máme se na co těšit.
Avatar - Anonym
Anonym
No ten výrok byl hodně neštstnej.
Tohle si měl odpustit. to auto mělo svý zákazníky a nebylo nijak výrazně horší než jiné Jeepy. Mělo konzervativní design, což ale řada zákazníků ocenila.
wolff
Tak tady si dovolím s tebou plemizovat...
Jestli se nepletu, tak když to stejné Sergio řekl o 159 (která taky vznikla ještě před jeho přítomností), tak sem rozebíral důvody proč tomu tak bylo. A taky se mi to nelíbilo (zvláště, když to byl produkt mateřské automobilky). Snad souhlasím s tím, že se tohle nedělá. Na druhou stranu ten Commander (jak sem koukal), stál opravdu za starou bačkoru a krásy taky nepobral. Obhajovat za každou cenu auto co stálo za starou bačkoru by asi taky nebylo úplně košér. A to auto vzniklo ještě za úplně jiného vlastníka a současné vedení se s ním prostě nestotožnilo. Mimo jiné prodeje Commanderu co sem měl možnost vidět za nějakou širší diskuzi ani nestály. Tedy těch (potenciálně) uražených zákazníků může být minimum. A nevím jak to zaznělo v originále, ale myslím, že originál mohl být nějak ve smyslu... Obdivuji zákazníky, kteří si z tradice byli ochotní kopit takové auto, my jim dnes (i ostatním) chceme nabídnout něco mnohem lepšího. To je celé. U té 159 to bylo myslím daleko více nš´tastné, než tady u toho původního zgarbu. 159 nějaké kvality měla, tu zabili jen cenou.
Avatar - Anonym
Anonym
Nesmíš sledovat prodeje v roce 2010, kdy byla výroba už ukončena a odprodávají se skladovky.
To auto bylo technicky na úrovni GrandCheera, stejná převodovka, stejný motory atd.
Takže to by to bude musel prohlásit i o něm.
Jinak nechápu v čem je to auto horší, jak znovu říkám, je jiný design, konzervativní, což zas někteří, starší zákazníci ocení.

A pokud vím, tradiční zákazníci značky Jeep měli největší výhrady ne na Commander, ale na Compass a Patriot, zejména na Compass.

Takže nic proti Sergiovi, ale pokud chtěl obdivovat zákazníky Jeepu, že si něco divného koupili, spletl si ZJEVNĚ model.
Přečti si pár amerikcý fór o Jeepu, at se dostaneš do obrazu který model jim nejvíc vadil.
Commander to nebyl.

Jenže Compass pokračuje, tak to by si Sergio říct neodvolil. Tak si kopnul do Commanderu, který už skončil.
Trošku mooooc průhledný. Promin.
Avatar - Ricardo
Ricardo
Je to takové italské... zatímco v Německu se i míň povedený (a to 159 s lepším motorem ani vlastně nijak nepovedená není) model do dvou generací stane "nedílnou součástí DNA", v Itálii se zavrhne. Novinkou je, že zavrhnutí proběhne ještě v ideálním případě dokud se ten model vyrábí >😁
kuko
možná zítra plácne, že chystaná nová Panda stojí za starou bačkoru a že jí raději ani nevyrobí >😒]
Avatar - Ricardo
Ricardo
Když řekl, že Alfa 159 byl omyl, co jiného mu zbývá říct o téhle plečce? >😒]
Sergio je holt i na veřejnosti drsný k vlastnímu týmu, měli bysme si už zvyknout >😁
Avatar - euro89
euro89
Starej Grand Wagoneer je asi nejhezčí Jeep v historii značky. Jako malej jsem ho měl od Matchboxu a byl to jeden z mejch nejoblíbenějších angličáků 😄 Pěkná maska, z profilu vypadá jako terénější kombi a typickej dřevěnej pruh na boku, kterej byl tenkrát v módě :yes:
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, to auto bylo moc pěkný. Nějakej moderní nástupce, ale v duchu tradic starýho Wgoneera by byl fajn :yes:
Mr.Murphy
>😁 .... No, aspoň je sranda 😉

Podle mě tyhle věci (jako o 159 tak o tom Commanderu) říká, aby prostě ukázal, že jak Jeep tak Alfa jsou schopní se poučit z chyb minulosti.... (a že jich bylo dost, nemá cenu si nic namlouvat)

Jasně, není to nic diplomatického, holt on je asi takovej, že někam přijede v jeansech a řekne co si myslí. A co je lepší - takovej řízek, který možná někdy šlápne vedle, ale aspoň to umí uznat, nebo banda připos*aných kravaťáků, kteří než by řekli něco konkrétního tak budou blábolit klišé a i nad totálním debaklem se budou chlácholit....? (zrovna ve Fiatu jich myslím v minulosti dělalo víc než dost)

A navíc, beztak ty jeho výroky internetoví "novináři" překládají přes google, takže ta interpretace je taková vágní....

A jinak mě opravdu fascinují ty trapné urážky na adresu SM - od internetových pisálků, kteří nedokázali ani jedno promile z toho, co SM, to sedí.... :yes:
wolff
Jojo přesně.
Jako s tou 159 mě teda ranil, ale chápu to. U toho commanderu si myslím je to jedno.

A to by bylo na douhe debaty.

Zatim to vypada ted dobre, tak uvidime.. Snad to nepos.

Barri, ty prodeje Commanderu byly male i pred tim. 1000 ks v prumeru za měsíc je prostě prd.
Avatar - Anonym
Anonym
Mě jen vadí proč Commander a ne Compass.
Ten se v původní podobě líbil opravdu málokomu a prodeje taky tristní.
wolff
Tak to už sis odpověděl sám a měl si pravdu.
Ono taky o Compassu to každý ví (věděl) a hlavně se ještě prodává a nějaký rok ještě prodávat bude. Pak ta spatlanina bude nahrazena zclea novým autem od Fiatu. Tak aby to už bylo (na C-evo platformě). To co se s tím povedlo udělat je malý zázrak,a le an azdek si z toho nikdo asi už nesedne... Na druhou stranu, za cenu fabie.. 😉
Avatar - Anonym
Anonym
No jo, ale pak platí že než kopnout jen do něčeho, je lepší bejt zticha.

No já nevím jestli nástupce bude vyjívejt Fiat, on má zkušenosti s výrobou 4x4 a SUV jako Tatra s výrobou hybridů 😄 Narozdíl od Jeepu.
Pandu 4x4 nepočítám, že.

Ten nástupce má nahradit jak Compass, tak Patriot, takže to menší jak Compass 100% nebude. Pokud vím, Jeep vycházející z Pandy měl bej (má) ještě úplnej jinej model bokem.
Takže Fiat určitě s vývojem pomůže, že by ho vedl, o tom s úspěchem pochybuji.

Nic proti Fiatu - ale kde nic není - proč asi fiat chtěl Chrysler - že žádný SUV nemá a že neumí dělat pořádné MPV a velká auta (Masseratti nepočítám, to je jiná liga), + přístup na US trh - co si budem lhát, že.

Takže postup je jasný, je to asi jako by Toyota koupila Porsche a jala se vyjíjet nástupce 911ky a vést vývojový tým 😄

Každej umí něco - Fiat umí výborně malé vozy + dodávky + auta jako Ferrárko a Masserati, zbytek mu v minulosti tolik nešel nebo to bylo přímo tristní, takže to by měl přenechat americkému partnerovi.
wolff
No my dva se nikdy asi neshodnem na jedné věci.
Ty tvrdíš, že Fiat neumí vyrábět velká auta. A já tvrdím, že to není pravda. Fiat je právě i to Maserati a nebo další značky.
Fiat umí vyrábět a hlaně navrhnout velká auta, jen vzhledem v Evropě specifickým podmínkám (německá prémie) a k množství objemu prodaných velkých aut je neuměl a neumí vyrobit a prodat levně (podívej se jak je na tom s výrobou velkých aut renault, PSA, Opel a další, odkázaní pouze na veropské trhy).

Pokud se vyrobené jednotky rozpočtou na Chrysler a využije levná výrobní US kapacita, pak cena Fiatem vyrobených a vyvinutých aut bude nižší. Fiat dělal vždycky výborný 4 kolky, fungující na Torsenu (i současná AR jako 4kolka je bezvadná).

Například Fiat 130 svého času, to byla kára fňů, na ktero seu BMW a nebo mercedes koukalo leda tak na koncovky vejfuků.

Compass nemá být offroad (se kterým už dnes má Fiat v rámci Iveca také zkušenosti), ale má to být 100% SUV Crossover na podvozku C-Evo. Podvozek z giulliety je připravený na osazení pohonu 4X4. To nebude čistokrevný Chrysler ani náhodou. V tomto mi věř. Toto pojede v režii Fiatu. Fiat nebude řešit Velká SUV (tam hraje prim jeep), to bez debat.

A ad ten malý jeepee na platformě Pandy. Buhví jestli bude. teď je nová Panda a těžko te´d soudit, jestli bdue azse 4 kolka jako u předchozí verze. To se ještě uvidí. O tom autě je zatím ticho.Je fakt, že F 500 se zatím daří a postupně by něco podobného mohlo přijít.
chytrak1
Řeknu ti to jinak.
Šéf kterej nevi proč si jeho (byť neúspěšný) vvýrobky někdo kupuje by asi neměl bejt šéfem. Správnej šéf by měl mít na stole podrobný analýzy toho proč a co se na tom autě povedlo a co ne aby tu chybu nezopakovali a převzali to dobry. Ale když se podívám na některý produkty fiatu ( třeba Deltu nebo Cromu) tak je asi zřejmý že oni svoje produkty na akceptaci na trhu moc netestujou, a jejich úspěšnost moc neanalyzujou. 😉
Mr.Murphy_
Chytráku, ty si vážně myslíš, že to Marchione myslel doslova? 😉 Že vážně v celém Chrysleru není na marketingovém oddělení nikdo, kdo by znal odpověď? Ale no tak, nechytejme se tady za slovíčka.... (to je jak když teď někdo z Fiatu řekl, že "Alfu nikdy neprodají" a hned v diskusi někdo psal, že nemůžou vědět, co bude za 20 let..... OMG....)

Jinak Delta ani Croma nejsou nijak extra úspěšné modely, ale v Itálii se prodávají docela slušně a určitě je pro Fiat lepší je mít než je nemít.... (ty auta odpovídají době, ve které vznikly a která nebyla zrovna lehká....)
GeekStar
Jeep Commander není jeho výrobkem, vyráběl jej Chrysler před převzetím Fiatem.
Avatar - Anonym
Anonym
To víme taky.
Commnader vznikl ještě za DaimlerChrysler AG.
Navíc Fiat má stále v celém Chrysler Group pouze 20% - takže když se budem chytat za slovo, není výrobkem Fiatu ABSOLUTNĚ NIC zatím. Vše je výrobkem Chrysleru, které majetokově ovládá us vláda, odbory + kanadská vláda.
A nebude, dokud tam nebudou mít 51% a víc.