Novinky
Hombre_71
Velmi povedené, bude ozdobou každé pobřežní promenády. Každopádně vedle SLS vypadá jako v padesátých letech 190 SL vedle 300 SL - což rozhodně není výtka :yes:
3_diamanty
tiez som uneseny. Konecne medak robi to co od neho zakaznici cakaju.
po SLS, CLS je SLK treti naj medak v sucasnosti. Nema chybu cize je to pravy mercedes.
po SLS, CLS je SLK treti naj medak v sucasnosti. Nema chybu cize je to pravy mercedes.
white label
Říkáš víc "chlapská", tak to asi nebylo nic pro tebe, teda aspoň podle té fotky u nicku... 😉
Ji/Ri
...je prostě úžasný, úchvatný, krásný........ Tomu říkám Mercedes jak má být. :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
white label
Jasně, taky by mě zajímalo, kde vzali toho řidiče s hmotností 68 kg, třeba v USA to odpovídá maximálně tak 50% průměrné váhy jednoho řidiče... a i v Evropě budou takoví řidiči (muži) opravdu velká vzácnost...
Pro přesnější představu měla údajně minulá generace SLK objem palivové nádrže 70 l, její nová generace 60 l a Golf GTI cca 55 l, což znamená. že minulá generace SLK byla lehčí, než GTI, o něco výrazněji...
Pro přesnější představu měla údajně minulá generace SLK objem palivové nádrže 70 l, její nová generace 60 l a Golf GTI cca 55 l, což znamená. že minulá generace SLK byla lehčí, než GTI, o něco výrazněji...
Subaru.in
At si rika kdo chce co chce, ja vzdy videl SLK jako auto pro zenu a SL pro chlapa. Ale asi jsem staromodni.
Tam se nepíšeš nic o tom že by to bylo první použití v autech obecně. Ale že je to poprvé použito v SLK.
Mě příjde nesmysl těch 90% nádrže... Auto s větší nádrží je považováno za těžší, což je nesmysl...
Ta hodnota je vhodná pro představu jízdy s tímto automobilem, při srovnávání dvou vozů už existují výhrady...
Ta hodnota je vhodná pro představu jízdy s tímto automobilem, při srovnávání dvou vozů už existují výhrady...
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
white label
Záleží právě na tom, podle jaké normy/směrnice to je bráno a jestli to jde v tom techničáku zjistit. Logičtější je pro mě taky hodnota bez těch 75 kg, ale protože VW i MB používá tuto normu, nechal jsem srovnání v ní. Pokud odečeteš ode všech těch 75kg, zůstanou rozdíly hmotností logicky pořád stejné...
iudex
Je v tom trocha bordel, aspoň automobilový portál by mohol udávať rovnaké veličiny podľa rovnakých predpisov.
BTW teraz som pozeral a v techničáku mám údaj "prevádzková hmotnosť". Je to "pohotovostná hmotnosť", ako ju definujú Tebou spomínané normy?
BTW teraz som pozeral a v techničáku mám údaj "prevádzková hmotnosť". Je to "pohotovostná hmotnosť", ako ju definujú Tebou spomínané normy?
white label
Odečti si od všech hodnot těch normovaných 75kg (řidič+zavazadla) a si přesně na svých hodnotách poh. hmotnosti GTI6. Všechny ty hodnoty byly pro možné srovnání s manuálem a v níže popsané normě.
1393 - 75 = 1318!
Doslova tam těch 75kg přece zmiňuju.
Dnes jsou obvykle pohotovostní hmotnosti vypočítány podle Směrnice 92/21/EC, verze 95/48/EC (pohotovostní hmotnost s palivovou nádrží plnou 90 %, řidič o hmotnosti 68 kg a zavazadlo 7 kg) pro standardní specifikaci vozidel.
1393 - 75 = 1318!
Doslova tam těch 75kg přece zmiňuju.
Dnes jsou obvykle pohotovostní hmotnosti vypočítány podle Směrnice 92/21/EC, verze 95/48/EC (pohotovostní hmotnost s palivovou nádrží plnou 90 %, řidič o hmotnosti 68 kg a zavazadlo 7 kg) pro standardní specifikaci vozidel.
iudex
Odkiaľ máš ten údaj o hmotnosti GTI6? Lebo ja som našiel pohotovostnú hmotnosť GTI6 1318 kg/1339 kg s DSG: [odkaz] Oproti Tvojim 1393 kg je to sakra rozdiel.
Každopádne tá nepresnosť v údajoch zrýchlenia u SLK vec vysvetľuje.
Každopádne tá nepresnosť v údajoch zrýchlenia u SLK vec vysvetľuje.
white label
S tím vyztužením podvozku samozřejmě souhlas..., ale i přesto byla třeba minulá generace SLK nepatrně lehčí, než G6GTI.
white label
Ta hodnota Cx by mohla být u nové generace SLK i trošku lepší, než u té minulé...
Ale zjistil jsem hodnoty hmotnosti a taky jeden tradiční překlep, k vůli kterému tahle větev vlastně začala. Zrychlení základní motorizace tohoto SLK je s manualem! 7,3 s, a G6 GTI má s manualem 6,9 s, a to už nějaký rozdíl opravdu je.
Mezigeneračně u SLK opravdu k mírnému navýšení hmotnosti došlo, u základní motorizace + 45kg, čímž je o 42 kg těžší, než G6 GTI, naopak minulá generace SLK byla v základní motorizaci o 3 kg lehčí, než G6 GTI.
Pohotovostní hmotnosti včetně provozních náplní (palivo 90😖 a 75kg (68 řidič + 7kg zavazadla)😒br /> SLK 200 Kompresor 1390 kg
SLK 200 BlueEFFICIENCI 1435 kg
Golf 6 GTI 1393 kg
Ale zjistil jsem hodnoty hmotnosti a taky jeden tradiční překlep, k vůli kterému tahle větev vlastně začala. Zrychlení základní motorizace tohoto SLK je s manualem! 7,3 s, a G6 GTI má s manualem 6,9 s, a to už nějaký rozdíl opravdu je.
Mezigeneračně u SLK opravdu k mírnému navýšení hmotnosti došlo, u základní motorizace + 45kg, čímž je o 42 kg těžší, než G6 GTI, naopak minulá generace SLK byla v základní motorizaci o 3 kg lehčí, než G6 GTI.
Pohotovostní hmotnosti včetně provozních náplní (palivo 90😖 a 75kg (68 řidič + 7kg zavazadla)😒br /> SLK 200 Kompresor 1390 kg
SLK 200 BlueEFFICIENCI 1435 kg
Golf 6 GTI 1393 kg
Emel
Tedy víceméně totéž... a teď předpokládejme stejnou šířku a porovnejme výšku
Emel
O tu střechu ani nejde... obecně bývají kabria těžší proto, že je nutné více vyztužit podvozek. U kupátka lze stejné tuhosti dosáhnout snáz (s použitím menšího množství materiálu).
Emel
Ono pokud jsi někdy zrychlení na 100 v reálu zkoušel, tak víš, že právě přenos síly na silnici při prvotním rozjezdu je klíčový. Pak už se nikde moc času vyčarovat ani ztratit nedá a ani rozdíly v řádu třeba 20 koní se tolik neprojeví (to spíš až na trojku ve vyšších rychlostech). U předokolky kolem 200 koní bez speciálního obutí už je optimální start docela problém...
SLK je výrazně nižší a aerodynamičtější, s nataženou střechou jsem si jistý menším odporem vzduchu než u Golfu.
SLK je výrazně nižší a aerodynamičtější, s nataženou střechou jsem si jistý menším odporem vzduchu než u Golfu.
white label
Při současných trendech bych naopak o prémiového roadsteru očekával spíš mírný mezigenerační pokles hmotnosti, no uvidíme...
white label
Souhlas, zvlášť pokud jde právě o roadster se zavřenou "pevnou" střechou...
white label
Nejde o přenesení (při zrychlení z místa) těch 135 kW na zadek (tam žádný problém není), problém je spíš přenést těch 155kw jen na předek, protože u větších výkonů je zadní náhon (proti přednímu) jistá výhoda..., i když i předokolky umí zajímavé hodnoty (rocco R, megan RS, Focus RS), větší ztráty díky "předku" tam prostě jsou...
Plautus
Prečo by mal mať roadster horšiu aerodynamiku? Leda tak s otvorenou strechou, ale pri zatvorenej nevidím dôvod... Už len výška karosérie mu hrá do karát...o ostatných prvkoch, ktoré sa lepšie uplatňujú na tomto type vozidiel ako na bežnom hatchbacku ani nehovoriac.
iudex
No pri 135 kW by som o limitoch prenosu na vozovku moc neuvažoval. A roadster by som očakával, že má horšiu aerodynamiku.
iudex
Logické by to bolo. Ale doterajšie SLK 200K bolo ťažšie (1390 kg), ako Tvoja generácia GTI (1355 kg) a pri novšej generácii sa skôr dá čakať mierny nárast hmotnosti, teda usudzujem, že SLK bude ťažšie ako GTI. Preto moje počudovanie.
white label
Myslíš, že díky "pevné" střeše bude i s nejlehčí motorizací těžší , než pětimístný HH? Údaje o hmotnosti nového SLK neznám, ale logicky by měla být za tím zajímavým poměrem PS/zrychlení spíš nižší hmotnost, než vyšší...
Emel
Co se zrychlení týče, předokolka má prostě své limity... bez ohledu na výkon.
Co se maximálky týče, tam hraje hlavní roli aerodynamika, hmotnost je podružná.
Co se maximálky týče, tam hraje hlavní roli aerodynamika, hmotnost je podružná.
iudex
Neviem, mne sa predošlý dizajn: [odkaz] k charakteristike malého roadstera hodil viac. Celkovo bola karoséria vyváženejšia a mala jednotný charakter. To chýba novému SLK: základné proporcie a línie zostali rovnaké, avšak predok výrazne "nabral" a zväčšil sa neproporčne k ostatnej karosérii.
A s AMG paketom pôsobilo SLK i dostatočne agresívne, nič mu nechýbalo: [odkaz]
A s AMG paketom pôsobilo SLK i dostatočne agresívne, nič mu nechýbalo: [odkaz]
iudex
Ja som skôr narážal na to, že pri tuhej sklápacej streche a výstužiach potrebných pri roadsteri sa dá čakať značný nárast hmotnosti oproti porovnateľne veľkým hatchom. Preto ma udivilo, že s očakávanou vyššou hmotnosťou a so slabším motorom má porovnateľnú dynamiku, ako relatívne ľahké GTI. 8-s
white label
Nenašel jsem údaje o hmotnosti, takže porovnat PS/kg zatím nelze. GTI je homologován jako pětimístný vůz a tohle jen dvou. Přesto na výkonově srovnatelnou 250ku ztráci pouhé 3km na maximálce a 3 desetiny na zrychlení...
Plautus
Ono je to dosť spôsobené tou výraznou červenou farbou, ktorá ešte viac zvýrazňuje predsadenosť a veľkosť masky. Na iných fotkách to vyzerá pre mňa prijateľne. Podľa mňa zaúčinkoval uhol nafotenia v kombinácii s tou farbou. Naživo bude všetko tak, ako má byť. Toto zagresívnenie SLK vítam. 😉 A HB (aj keď HH) od kohokoľvek by som sem neťahal, toto je trošku "iné kafe" 😉
Plautus
vycecnanú alebo vyčančanú? >😒] 😉
Inak súhlasím, SLK mi teraz príde viac "chlapácke", a o nejakej 4%-nosti ako píše gil54 sa dá ťažko hovoriť. Auto dizajnovo nabralo na ostrosti a agresivite, oproti predchádzajúcej generácii určite.
Inak súhlasím, SLK mi teraz príde viac "chlapácke", a o nejakej 4%-nosti ako píše gil54 sa dá ťažko hovoriť. Auto dizajnovo nabralo na ostrosti a agresivite, oproti predchádzajúcej generácii určite.
iudex
Z hľadiska dizajnu exteriéru mi vôbec nesedí nová maska SLK. V pomere k ostatnej mase karosérie pôsobí disproporčne, akoby z o triedu väčšieho auta. Osobitne tá neprimeranosť vo vzťahu k ostatnej karosérii vyčnieva tu: [odkaz]
Myslím, že takáto mierne násilná aplikácia dizajnu väčšieho SLS na malý hravý roadster nie je dostatočne vyvážená. Skrátka ako dievčatko v maminých veľkých šatách.
O technike samozrejme nepochybujem, naopak zdá sa mi až neuveriteľné, že 1,8čka so 135 kW má dynamiku ako 155 kW Golf GTI.
Myslím, že takáto mierne násilná aplikácia dizajnu väčšieho SLS na malý hravý roadster nie je dostatočne vyvážená. Skrátka ako dievčatko v maminých veľkých šatách.
O technike samozrejme nepochybujem, naopak zdá sa mi až neuveriteľné, že 1,8čka so 135 kW má dynamiku ako 155 kW Golf GTI.
3_diamanty
suhlas
nove clsko, teraz aj slkacko a aj dalsie medaky chytaju smrncovejsi interier, ten hrackarsky baworacky s kadejakymi jranami a kuplickami straca dych :yes:
nove clsko, teraz aj slkacko a aj dalsie medaky chytaju smrncovejsi interier, ten hrackarsky baworacky s kadejakymi jranami a kuplickami straca dych :yes:
Anonym2811
Auto se mi líbí, nemyslím si, že by byl pro holky, ale co mne hodně zklamalo je AMG paket. Zatímco u většiny Mercedesů vzhled vylepšuje, tady to totálně podělali. Koho probůh napadlo dát na auto plné oblých tvarů a křivek hranatý nárazník, který zná sotva pravý úhel ??? 8-s :no:
autogurman
s tym bmw z4 plne suhlasim. doteraz bezkonkurencne vo svojej triede, ale v porovnani s tymto eselkáčkom minimalne v interieri straca bmw dych. som zvedavy na porovnavaci test tychto dvoch fesakov 😄
jenda
mně zas přijde, že ten předek je takovej těžkopádnej. S hodnocením počkám, až uvidim naživo 😄 Jinak pěkné auto, což se ovšem od tohodle typu aut předpokládá 😄
3_diamanty
ano je nadherny ten medacik, sportovy svizny kompaktny moderny, interier je skutocne tip top uno perfecto :yes😒br />
bmw z4 bude mat co robit konecne, doteraz to bola jasna zalezitost bmw ale to sa meni :yes:
bmw z4 bude mat co robit konecne, doteraz to bola jasna zalezitost bmw ale to sa meni :yes:
3_diamanty
no a ja zase pri pohlade na tu predoslu generaciu a aj na to foto co si nam ponukol som si hned v tom ciernom medaku predstavil nejaku vycencanu blondinku.
Kdez to pri pohalde na novu generaciu si v nom predstavim uspesneho sportovca ako napr Federer. Ok kazdy vidi co chce 😉
Kdez to pri pohalde na novu generaciu si v nom predstavim uspesneho sportovca ako napr Federer. Ok kazdy vidi co chce 😉
autogurman
nadherna hracka a relativne dostupna aj pre smrtelnikov. dizajn nema chybu (aj ked dost zafungoval sls kanibalizmus - co vsak samozrejme vobec nie je na skodu) a dokonca by som povedal, ze interier, takmer identicky s sls ma este viac sexi napr. budiky :yes: :yes: :yes:
gil54
V žádném případě neříkám, že je špatný. Ale dokonalost je možná příliš silný výraz. Vadí mi např. příliš "masitá" záď. Vím, že je to daň za prostor pro složenou pevnou střechu. Porto já když už kabrio, tak raději klasiku s plátěnou střechou.
V těch 190tkách z roku 1955 tehdy jezdily téměř výhradně lepší "sociální pracovnice" a i tohle SLK mi přijde spíš vhodné pro ženy než pro normálního chlapa. Dobře v tom může vypadat kluk max. do 26ti let, nebo jedinec jemných mravů s hedvábným šátečkem kolem krčku, čítájící v lidské populaci 4%.
V těch 190tkách z roku 1955 tehdy jezdily téměř výhradně lepší "sociální pracovnice" a i tohle SLK mi přijde spíš vhodné pro ženy než pro normálního chlapa. Dobře v tom může vypadat kluk max. do 26ti let, nebo jedinec jemných mravů s hedvábným šátečkem kolem krčku, čítájící v lidské populaci 4%.
Nicméně, koukala na to i moje drahá polovička a zkoušel jsem jí to vnutit místo Z4 - a se zlou jsem se potázal😄
je to opravdu škaredé, předchozí SLK bylo daleko hezčí. Nevím, jestli to má být inspirováno GLKáčkem se svojí ultrahranatostí. CLS je úžasné, ale tohle se jim moc nepovedlo.