Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Spy Photos: BMW 1 (F20) - Jako vejce vejci?

9 komentářů

Avatar - Hamunasakra
Hamunasakra
S tím R6 se naprosto shodneme, ale tohle je prostě lobistický vítězství masových automobilek, nicméně BMW se s tím zdá se popralo víc než dobře. BMW 1 je vůz kategorie Golfu a Octavie a i se 4válci začíná na 100 kW a prozatím končí na 185 kW a 180 kW v naftě - to je na auto týhle velikosti dost a dost a navíc časem určitě bude třešničkou nějaká ostrá M verze, ta už možná s 6ti válcem.
Jinak BMW je sice fakt asi nejznámější svými R6, nicméně famozní maj téměř všechny motory, i ten 1.6 turbo co dělaj s PSA je na auto týhle velikosti naprosto dostačující, ty silnější budou už asi fakt divočina. No a 6 a 8mi válce holt zůstanou jen v těch vyšších třídách, což je akceptovatelný a dle mne jsou superfrajeři že jako jediný na světě dělaj dokonce 3 různý V12.
Motory prostě uměj nejlíp na světě, takže že končí R6 v nejmenšim autě značky sice zamrzí ale funkční jízdní problém to určitě nebude, naopak nová jednička by mohla bejt fakt lídr třídy - spousta lidí si šestiválec nekoupí protože jim to příjde zbytečný - pitomci 😉
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
No jasně, bude to určitě motor na úrovni, toho se nebojím. Ale já klasické benzínové R6 miluju, byť mám naftu. Ale další BMW chci v benzínu a mrzí mě, že E90 bude poslední trojka, kde je R6 benzín dostupný... A jde taky o tradici. Nikdo není tak známý svými šestiválci jako BMW.
Avatar - Hamunasakra
Hamunasakra
Tříválce dorazí - o to žádnej strach - jen musíme ještě 2-3 roky počkat 😉
Jinak dle výkonu vypadá že 1.6 turbo bude stejný jako u PSA, což mi ale nepříjde jako problém, je to prostě nejlepší motor svý kategorie :yes:
Dle mě je BMW 1 nejlepší auto svý kategorie - a to naprosto jednoznačně!
Avatar - Hamunasakra
Hamunasakra
Ono bude ještě hůř - během 3 let příjdou namísto 4válců 3válce 😉
Já sice taky radši pořádnej 6ti válec, ale v tomhle případě bych se nebál. Výkony i schopnosti motorů budou ok a lehčí příď z už tak povedenýho auta udělá superovladatelnou raketu. BMW modnim trendum odolává nejlíp ze všech a vypadá to že i když ve velkym k turbomotorum přistoupilo až když to jinak fakt nejde, tak budou opět lepší než konkurence. A že i 4válce umí dokazujou už teď skvělej dvoulitr diesel nebo i obyčejnej 1.6 turbo co dělaj s PSA - a to nový jen vlastní motory budou určitě ještě lepší. Já bych se neobával - myslim že nás v nový 1čce čeká nejlepší auto svý třídy s nejlepšíma motorama v týhle kategorii :yes:
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Tak a je to tady. Z nabídky definitivně mizí klasické dostupné benzínové R6... Top verzi 135i s cenou vysoko nad milion nepočítám. Verze 125i a 130i se čtyřválcem turbo 😒 :no: :no: Nejhorší je, že stejné to bude nejspíš i u nové trojky. Ach jo, z tohohle mi je fakt smutno. A proč to všechno? Jen kvůli evropským normám, kde pseudo eko turbo motory umí dosáhnout na papíře sice hezkou spotřebu, ale v reálu je to utopie a ve srovnání s dnešními R6 s přímým vstřikem by byly si myslím na tom ještě hůř při klasické dynamické jízdě. Jde to všechno do kytek a BMW s nimi....
jenda
mně taky zaujala informace o 4x4. V takové verzi bych si jí uměl představit jako nástupce mojí A3.
jirka1203
Mne sa zda naopak sucastna velmi podarena(cierna,biela), spolu s feacelift trojky,X5,X6,X1(až na predkus)X4,nova petora, sedmica

najskaredsi bawor je asi 6, ako stara tak aj nova. X3, 5GT nieje tiez bohvieco
Staniczeq
Skoda, ze opet budou kulate mlhovky. Ty ploche se mi libi daleko vic.
Avatar - iudex
iudex
Z maskovaného prototypu spolu s vedomosťou o poslednom dizajnovom smere BMW (5er, rendre 3er) si možno pomerne jednoducho urobiť predstavu o novom 1er. A vyzerá to lepšie, ako doterajšia jednotka (zrejme najškaredší súčasný bavorák). Predĺženie karosérie a plynulejší sklon zadného okna prispeje ku klasickejšej hatch-karosérii a nebude už pôsobiť ako odhryznutá zozadu.
Každopádne hlavnou správou je, že ani BMW zatiaľ nenasadzuje trojvalce, ako hrozilo z niektorých správ. S turbom sa už musíme zmieriť, každopádne 1,6turbo (HTP) je vydarený motor, oproti jeho verziách v autách PSA očakávam ešte mierne vyladenie. O úspech novej 1er nemám obavy.