Novinky
já byl do ceníku daihatsu vlezený zrovna před 2 dny..
jenže lištička TERIOS v provedení jako čtyřkolka stojí přes 500k.
takže se nedivím že se u nás nic nemůže prodat.
namísto toho se brzy asi dočkámě nějaké číny ;-\
jenže lištička TERIOS v provedení jako čtyřkolka stojí přes 500k.
takže se nedivím že se u nás nic nemůže prodat.
namísto toho se brzy asi dočkámě nějaké číny ;-\
Daihatsu ako automobilka má moje sympatie, ale odchodu z európy nemožno inak ako súhlasne prikývnuť. Ceny vysoké, konkurencia akčná, počet predaných kusov oscilujúci okolo nuly..
Ľúto mi bude za copenom, ktorý od skončenia výroby smartu roadster nemal konkurenciu...a potom možno za modelom Materia, taký uletený japonský dizajn v malom balení.
Ľúto mi bude za copenom, ktorý od skončenia výroby smartu roadster nemal konkurenciu...a potom možno za modelom Materia, taký uletený japonský dizajn v malom balení.
Pri výběru ojetiny pro přítelkyní se jí se zalíbilo Daihatsu YRV......Na fotkách bazaru nevypadalo špatně, originální doplňky atd. Po prohlédnutí auta naživo, bída....Stáří 3 roky, ale koroze bujela docela slušně a byla šikovně schovaná právé tím originálním oplastováním. Podvozek velmi tvrdý, nepohodlný, motor 1,3 téměř neodhlučněn, papírový výkon super, reálně to bylo líné a jelo to slušně až od 4500 ot...., materiály v interíéru nic moc. Cena se od lepších aut moc nelišila. Takže z mojí zkušenosti se konci v evropě se moc nedivím.
Bohuzial, tento krok sa dal cakat. Nijak inak to ani dopadnut nemohlo. Maly pocet predanych aut na malom trhu (vramci EU, kde Daihatsu obsadzovalo len niektore krajiny), ktore naviac museli byt v Japonsku konvertovane z RHD na LHD - co vsetko vyhanalo ceny Daihatsu v EU neprimerane vysoko. V poslednom case naviac zdrziavanie vymeny/opustenia Copenu, nepredstavenie noveho Sirionu, aj ked v Japonsku sa vyse roka predaval...no, vselico to naznacovalo....
Tipujem ale, ze Terios sa nevytrati nadlho. Viem si velmi dobre predstavit, ze v portfoliu EU Toyoty by dobre nahradil Urban Cruiser, ktory je predajne dost velka slabota.
Tipujem ale, ze Terios sa nevytrati nadlho. Viem si velmi dobre predstavit, ze v portfoliu EU Toyoty by dobre nahradil Urban Cruiser, ktory je predajne dost velka slabota.
Vzdyt je to jen brand Toyota motor company, takze se nic nedeje. Maximalne si to, o co bude zajem, koupite pod znackou Toyoty. Novy perspektivni brand bude ... Prius.
skor si myslim že je to dohoda s toyotou..su v jednom koncerne a navyse vyraba pre subaru model justy -daihatsu sirion...ako mestke auto je neprekonatelné..vlastne som aj rad lebo už teraz je daihatsu rarita...a ludia sa otáčaju čo je to za auto..
daihatsu je piata najvacsia automobilka v japonsku takže o jej zánik sa bať nemusim..nahradne suciastky su aj budu,, 😄
Ikdyž nejsem Škoda orientován, držím této naší znače palce, protože ta si ještě stále udržuje designový odstup jednotlivých modelových řad, což je pro mne pozitivní.
Daihatsu jsem nikdy nijak nemusel, měli pro mne jako Evropana "takový divný tvary", ale na druhou stranu, bylo to zpestření a jak říkáš, žádná "unifirmovanost". Proto, i jak můj nick napovídá, jsem fanouškem zatracované "nekvalitní" fr značky, což mi nijak nevadí, protože nikdo mi chování mého srdce stejně nerozmluví 😄
Daihatsu má takový zvláštní design, ale musí se uznat, že kdybych na silnici natrefil na takový Copen, tak že bych byl hodně překvapenej a příjemně. Asi bych ho šel okukovat stejně, jako lidi okukují toho našeho Outlandera turbo. Zvláštní auto, které zaujme.
Jinak Citroen dělá hrozně pěkný auta. Fakt musim říct, že všechny ty nový Citroeny se mi hrozně líbí. Ani se ti nedivim, že se řídíš srdcem, já taky >😁 rozum by mi nedovolil si pořídit auto, sice kvalitní, ale se spotřebou 10L/100km..