Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai Veloster dorazí na český trh v květnu 2011

Asi největší novinka autosalonu v Detroitu - kupé Hyundai Veloster - bude mít evropskou premiéru v Ženevě.
Zpět na článek
18. 1. 2011 09:15
18. 1. 2011 09:41
18. 1. 2011 11:10
21. 1. 2011 11:13
18. 1. 2011 11:40
18. 1. 2011 11:51
18. 1. 2011 17:43
18. 1. 2011 20:01
18. 1. 2011 21:52
neregistrovaný "Oplik1.3"
18. 1. 2011 23:10
18. 1. 2011 22:57
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 09:15
Cena
Docela mě zajímá cena. Pokud to nezabijou nějakou nesmyslnou cenovkou, tak věřím, že si tenhle zgarb své kupce najde. Docela se těším na nějaký srovnávací test například s Sciroccem.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - strýček BOB
18. 1. 2011 09:41
Re: Cena
Provařený tvrdý a mizerně odhlučněný podvozek z i30, jedna převodovka, jeden motor, bakelitový interiér, sedačky tesilové, to celé zabalené do odporného plechového kabátku = výsledná cena 349.999,-
Avatar - iudex
18. 1. 2011 11:10
Re: Cena
Bobe, si známy tým, ako veľmi Ťa nezaujímajú kórejské autá a súčasne ako sa k nim vždy vyjadruješ. ;-)
Čítať a porozumieť čítanému je však evidentne nad Tvoje skromné sily, inak by si o.i. zistil, že Veloster nemá jednu prevodovku, ale alternatívne 6-st. manuál alebo úplne novú dvojspojku.
21. 1. 2011 11:13
Re: Cena
Bobe, zajímalo by měl čím jezdíš ty...tipoval bych tě na škodu. Pokud ano, tak nechápu co si tady vyskakuješ a házíš špínu na korejské vozy. Nikdy si lepší auto než Fabii nebo Octavii Tour (5 let starý design) nekoupíš a tudíš nepoznáš možnosti ostatních aut. Vyndej si hlavu z pr.... a piš sem příspěvky, které mají nějakou hodnotu. Zbytečně můžeš odradit rozumné lidi, kteří si toto či jiné korejské auto koupí a rozhodně neprohloupí.
Avatar - igor77
18. 1. 2011 11:40
Re: Cena
ha, ha, zgarb - to je přesné :-)
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 11:51
Re: Cena
zgarb = krám, nedodělek

Zapomněli tam dodělat jedny dveře, takže z toho udělali normální zgarb.
Avatar - strýček BOB
18. 1. 2011 09:36
Mno, hoši...
Srovnávat povedený Veloster se šírem? Koncern si jede vlastní ligu, za ním kulhají francouzi - Megane, možná RCZ, italové paradoxně nic nemají a japonci nikoho nezajímají. Dost dobře si neumím představit, jak si někdo konfiguruje šíro a jenom tak mimochodem zahrne do výběru Veloster, to je snad možné jenom ve vlhkých snech mágů korejského marketingu. Možní kupci kupé od korejců se rekrutují ze skupiny nadržených insolventních býčků, kteří již toužebně očekávají první kusy Velosteru za plotem...bazarů. Óspěch se jaksi nedostaví, čeká nás ještě spousta masírovacích článků, viz tento, v během týdne již druhý, spousta testů, spousta povrchních srovnání s "konkurencí" a výsledek 0. >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 09:55
Re: Mno, hoši...
Bohužel v Čechách je Stále ještě dost draho na to, aby si člověk vybíral jen podle toho, co by chtěl. I proto se u nás velice daří levnějším značkám. Takže korejci maj u nás půdu zaslíbenou. Vybudovali si image na modelech Ceed a i30, které byli jako nebe a dudy od jejich předchozí produkce a postupně si tu vytvořili silnou komunitu příznivců. Hlavním argumentem na koupi byla cena, která je i nyní pořád silným argumentem. Nejsou to špatná auta. Prostě normální průměr za slušnou cenu. Bohužel se to v ČR a SR přetvořilo na tábory těch, co v korejcích vidí něco co nejsou. Jako například technologické šličky trhu a podobně a nejsou schopný si přiznat, že se jedná o normální průměrný meinstreem a hlavním lákadlem je nízká cena.
18. 1. 2011 10:51
Re: Mno, hoši...
Vesmes souhlasim... kazdopadne co se tyka atmosferickych motoru... rozhodne stikou v rybnice jsou ;-) a vyrovnaji se s klidem Toyote ;-)
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 10:53
Re: Mno, hoši...
Atmo motory nemají špatné. Na druhou stranu v případě korejců papír dost klame a jízdní projev neodpovídá tomu, co je na papíře. Ale to může být dáno celkovým naladěním.
18. 1. 2011 12:49
Re: Mno, hoši...
Hlavni problem vidim ve zprevodovani... ;-\
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 13:06
Re: Mno, hoši...
To je možný, ale i o tom jsou auta a je jen jejich mínus, když to nedokázali odladit. Ale zase to byla první auta co se dala považovat za konkurenci ostatním modelům ve třídě, takže se nějaké odladění asi přichystá na nový model.
18. 1. 2011 11:29
Re: Mno, hoši...
ano strycku, vyplac sa nam...
ja viem, ze to nemozes prekusnut, ale uz z principu budem nadrziavat Hyundaiu, ktory da zakaznikom spolahlive a technicky vyspele vozidla s podstatne dlhsou zarukou za prijatelnejsiu cenu a to, ze im chyba imidz...pcheee___ludia co sa tomu trosku rozumia a vedia ako auta "imidzovych znaciek" chodia do servisu, ako na hodiny klaviru, vedia o com su tie ich kusky...
Avatar - Dan0044
18. 1. 2011 15:58
Re: Mno, hoši...
ehm... jako.... nechci nic řikat, ale italové že nic nemají??? Italové si myslím tvoří pěkná sportovní auta (a do toho počítám i Fiat... částečně - např. Punto Evo).... No a říct o japoncích, že nikoho nezajímají? Neřekl bych, že Lancer Evo, Impreza, GT-R, Civic Type-R, 370Z a další NIKOHO nezajímají.... Naopak bych řek, že mnohdy zajímají i příznivce vw a jiných, pro čechy klasických značek.
No a koncern, to je trochu jiná věc... Záleží, co zrovna vybereš, jak moc "bezpohlavní" auto to zrovna je :-)
Jinak tenhle korejský nesportovně vypadající paskvil s obrovskou "hubou"... Nemám slov. Hyukia udělala už hodně hezčích aut.
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 16:08
Re: Mno, hoši...
Itálie je kolébka sportovních aut. Ferrari, Lamborghini, Maserati a do jisté míry a hlavně do nedávné doby i Alfa. Ta je pro mě v poslední době největším italským sklamáním. Zůstává zatím už jen 159 jako auto, co si zaslouží mít znak Alfy a 8C. Fiat mě nechává chladným. Lancia je další zklamání v poslední době (přeznačkovaný Chrisler).
Japonci mají arzenál taky slušně nabitý, tam by se toho našlo až až.
Avatar - Dan0044
18. 1. 2011 16:18
Re: Mno, hoši...
Jo, to jo, Alfa ani Lancie už nejsou to, co bývaly. Ale Itálie opravdu je kolíbkou sportovních aut, tak proboha ať nikdo o nich neřiká to, co Bob ;-)
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 16:28
Re: Mno, hoši...
Ale tak právo na názor má každý, ať je jaký je.
Avatar - Dan0044
18. 1. 2011 17:15
Re: Mno, hoši...
tak dobře, ale je rozdíl mezi názorem a... asi bude nejlepší dát příklad:
1.) názor je - Italové nevyrábí příliš kvalitní auta
2.) formulace alá Bob - Italové nevyrábí auta
teď nepíšu, že si to Bob myslí, ale chtěl sem ilustrovat to, co řiká - není to pravda a je to jasně vidět.
18. 1. 2011 17:31
Re: Mno, hoši...
Dane a není to jedno co nějaký bob napíše.Co změní na tom,že italové mají skvělá sportovní auta?Nic.Je to jen plácání.Takových "inteligentů" zde je.
Jen pozor,když vytkneš něco jejich oblíbené značce,to se moc nesmí.Podobné nářky zde nedávno byly.
Avatar - Dan0044
18. 1. 2011 19:35
Re: Mno, hoši...
Máš pravdu... že já se vůbec snažim. Jenže já mám pořád ještě takový tendence se snažit poučit ty, co nevědí, nebo nechtějí vědět... Že já se na to...
Avatar - igor77
18. 1. 2011 11:33
jarní koloběžka
hmm, hyundai tedy nechodí kolem horké kaše a servíruje modely.
na mě je to příliš barokní a troje dveře jsou pěkná schíza, přesto tomu fandím.
cena bude "jakovždy" - 20% pod podobný model od VW :-P
Rozbalit vlákno
3
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 11:52
Re: jarní koloběžka
Právě na tu cenu jsem zvědavý. To bude rozhodující faktor. Pokud bude srovnatelná s konkurencí bude to zálažitost spíše pro Hyundaifans
18. 1. 2011 12:53
Re: jarní koloběžka
Neverim, ze by jakykoliv fanda Hyundai/KIA zaplatil za Veloster vic jak 350-400... tuhle hranici odhaduji jako realnou.
Avatar - kari.laz
18. 1. 2011 13:07
Re: jarní koloběžka
myslím, že určitě je skupina lidí, co by dali i víc, ale podle mě je korejská produkce u nás stále ještě hodně vázaná na cenu.
18. 1. 2011 17:43
Hyundai
opět předvedl,že umí.Celkem si dovedu představit toto auto pro mladé.Třetí dvéře jsou sice nezvyklé,ale celkem praktické.Kdo kdy vlastnil kupé,tak ví.Základní motorizace dostatečně výkonná na poměrně lehký vůz.Hyundai motory umí,má totiž dobrou japonskou školu.Tak snad si pohráli s jízdními vlastnostmi,předpoklad tam je,ale uvidíme.
Jisté je jedno,nebude to žádný propadák.
Už jen hořejší plačky dokazují,jak s některými cloumají emoce.
Bravo Hyundai :yes:
Rozbalit vlákno
4
18. 1. 2011 20:01
Re: Hyundai
Nepatřím k mladým (rodným listem), ale umím si představit, že si k padesátinám daruji takovýto vůz (jestli se mi do kufru vejde sekačka :-) ) Má to totiž duši a důvod k jízdě! (jistě, zatím jen z videa a fotek). Nečekám, že to všichni pochopí, ale… např. to, že jste považován za outsidera a nevzdáte to, zakousnete se a pak... jste v peletonu a třeba i na špičce peletonu (i když na únik to není)! To je přece dobrý důvod.
neregistrovaný "Oplik1.3"
18. 1. 2011 21:52
Re: Hyundai
:-) :yes:
Avatar - saldy
18. 1. 2011 22:57
Re: Hyundai
ještě bych s chválou počkal, aby to s Velostrem nedopadlo u nás jako s bezpohlavním Soulem, bojím se že právě ten GDI bude ne základ ale vrchol, jestli se hyu bude chtít s autem blejsknout, připraví podvozek i pro prestižní nabídku s 2,0T 157kW (základ z Genesis) , pak se může jít klidně porovnat i s širokem.
18. 1. 2011 19:39
Exppresná rýchlosť ...
Pokým iné značky roky !! avizujú aké "úžasné" vozidlá pripravujú, tak Hyundai to za pár mesiacov uvedie na novinku na trh :yes:

Osobne by som to nekúpil, ale určite to vyzerá zaujímavo ...
Rozbalit vlákno
2
18. 1. 2011 20:01
Re: Exppresná rýchlosť ...
Jednoznacne priklad pro Focus
18. 1. 2011 20:08
Re: Exppresná rýchlosť ...
No, tak "mesiace" to nebyly, ale souhlasím. Vývoj, testy, výrobní linky… to mají určitě rychlejší (viz škoda yeti / kia soul - o 6 měsíců dřív, nebo nyní nekonečné čekání na koncernové prcky - 4 roky? - výroba až jaro 2012).
18. 1. 2011 21:20
Žeby konkurencia umierala na krásu ?
[odkaz]

Zaujímavé ... vie to niekto potvrdiť ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Plautus
19. 1. 2011 11:17
Re: Žeby konkurencia umierala na krásu ?
Nie je to žiadna novinka, hovorí sa o tom už dlhší čas. Motor s kombináciou turba a kompresoru je, tak ako je uvedené v tom článku, drahý na výrobu a zároveň vstupuje do hry i servisná obtiažnosť tohto agregátu. Čítal som už nejednu recenziu, kde radili vyhnúť sa tomuto "zázraku".