Chapu, Toyota se snazi procpat Subaru do jinych segmentu, ale dovolim si tvrdit, ze prodeje budou nizke. Proc by si nekdo misto Versa koupil Trezii, to mi hlava nebere... Neprinasi nic navic a cena bude spis vyssi. ;-\ Pro priznivce znacky je to mrtvej vuz a novi zakaznici budou hledat u znacek zavedenych v takovychto autech. Mozna tak v Japonsku utoci firma na ty, co apriori nechteji Toyotu...
Taky to nechápu ;-\ . Kdyby to alespoň byla čtyřkolka, což odcházející Justy/Sirion byla, pochopil bych to.
Např. v alpských státech dodnes jezdí mraky původních Justy/Swiftů ve 4x4, protože pro chudší lidi žijící v horách to byla nejlevnější čtyřkolka. A dnes si místo těchto 10-20 let starých Justyn tamní lidé kupují SX4ky. Pro ně by Trezia AWD bylo velmi atraktivní auto.
Ale to jsme u stejného problému, proč v Evropě Subaru nenabízí Exigu. Bylo by to jediné čtyřkolkové MPV na trhu a o zájemce by jistě nemělo nouzi. Takové auto na trhu jednoznačně chybí.
Tak nevím, jestli je chyba v evropské legislativě, nebo v úseku managementu FHI? 8-s
Posledne Justy nie je 4x4 a predtym to bola prerobena sx4 takze v subaru si tazku hlavu nerobili. A v Japonsku je vela podobnych aut len s inym znakom ;-) Ale to sa tyka aj europy. napr. fiat sedici - sx4.
Subaru Justy generace +/- 2008-2010 se samozřejmě dělalo i ve verzi 4x4, stejně jako jeho vzor Daihatsu Sirion. Jenom se například na náš a slovenský trh nevozilo ;-)
ale radšej mohlo subaru zostať pri daihatsu ktore ma originalny dizajn..mimochodom tiež by som skor kupil toyotu ako subaru ale len kvoli nižšej cene.....a dufam že budu robiť aj 2 wd ktore bude lacnejšie.