Novinky
Mě zase přijde celkem zjevná inspirace v koncepci bavorské GT.
Přesně jako nahoře, jen nafouknuté bubliny - C3 okno jako do ráje, prodejní skutek utek. DS3, měli jsme se těšit na mistra subkompaktních garáží. Těšíš se? C4, čeká na prodeje. Myslíš že budou? C5 poklesá v kolenou za cenu 450...
Citroen ne a ne zabrat.
Citroen ne a ne zabrat.
Mě přijde nabídka Citroenu velmi zajímavá. Tvoje (a Tobě podobných) smůla, že dáváte přednost koncernu, že nechcete jezdit v designově zajímavým a pohodlným autě, mnohdy navíc za velmi přijatelnou cenu, ochuzujete se o to sami. U Tebe by stejně Citroen zabral pouze tehdy, pokud by ho koupil Volkswagen.
No já se na Citroën DS3 Racing docela TĚŠIM 😄 :yes:
C4 mě nebere, ale DS4 s 200 koníkama vpředu a elektromotorama v zadní nápravě co zaberou když dupneš na plyn - jo to by nemuselo bejt špatný! Ono 217 kW v kompaktu je příjemnej výkon a navíc to auto je i docela pěkný 😉
No a C5 - Passat se jí konečně trochu přiblížil. Nemá sice její sofistikovanou lichoběžníkovou přední nápravu - tu si u vw šetří až do Phaetonu, ale prý se ten nový v kultivovanosti zase zlepšil a trochu se C5 přiblížil. Passat konečně dohnal minulou generaci C5 a použil zvuk absorbující vrstvená skla. V klidu tichu a pohodě na palubě se C5 sice ještě srovnávat nemůže - to ta levná přední náprava, s tou se prostě Citroenu nevyrovná - ale je to krok správným směrem, vw se konečně přibližuje citroenu! Prostě gratuluju k novýmu faceliftovanýmu Passatu, trvalo to ale tenhle novej-nenovej faceliftovanej Passat je C5 opravdu blíž než předchozí model 😉 :yes:
C4 mě nebere, ale DS4 s 200 koníkama vpředu a elektromotorama v zadní nápravě co zaberou když dupneš na plyn - jo to by nemuselo bejt špatný! Ono 217 kW v kompaktu je příjemnej výkon a navíc to auto je i docela pěkný 😉
No a C5 - Passat se jí konečně trochu přiblížil. Nemá sice její sofistikovanou lichoběžníkovou přední nápravu - tu si u vw šetří až do Phaetonu, ale prý se ten nový v kultivovanosti zase zlepšil a trochu se C5 přiblížil. Passat konečně dohnal minulou generaci C5 a použil zvuk absorbující vrstvená skla. V klidu tichu a pohodě na palubě se C5 sice ještě srovnávat nemůže - to ta levná přední náprava, s tou se prostě Citroenu nevyrovná - ale je to krok správným směrem, vw se konečně přibližuje citroenu! Prostě gratuluju k novýmu faceliftovanýmu Passatu, trvalo to ale tenhle novej-nenovej faceliftovanej Passat je C5 opravdu blíž než předchozí model 😉 :yes:
Tak asi tak. Tady máš foto na připomenutí [odkaz] a [odkaz]
Hlavně to otevírání pátých dveří kufru je zajímavé [odkaz]
Nový Citroen DS5 bude asi něco podobného-luxusní auto na hranici mezi MPV a hatchbackem.