Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 330d xDrive Touring – Šestiválcové loučení

Trojkový Touring v kombinaci se vznětovým šestiválcem a pohonem všech kol nás nemohl ničím překvapit. Tedy na začátku testu jsme si to mysleli...
Zpět na článek
24. 1. 2011 11:02
24. 1. 2011 11:18
24. 1. 2011 13:26
24. 1. 2011 11:18
24. 1. 2011 11:53
24. 1. 2011 12:02
25. 1. 2011 12:09
24. 1. 2011 11:59
24. 1. 2011 12:55
24. 1. 2011 13:18
30. 1. 2011 19:49
5. 2. 2012 18:39
24. 1. 2011 09:45
Jen trochu dopřesnění...
Rád bych jen dodal, že deklarovaná menší šířka vozu není ani tak o totálním čísle, jako spíš o poměrně širokém středovém tunelu a prostorově výraznějších výplní dveří (pro uživatele Passatu, kde jsou výplně naopak chorobně tenké to musí působit jako tank). V podélném směru na tom kupodivu BMW není o moc hůře než M-B a srovnatelně s A4, rozdíl je ve výšce posezu a tradičně horší možnosti vrazit ťapky pod přední sedadla.
Na soužití s bavorskou E91 vzpomínám dodnes jen v nejlepším a případné zájemce "zlaté" odcházející edice potěší i to, že pádla pod volantem jsou za hubičku v extras ;-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - iudex
24. 1. 2011 13:40
Re: Jen trochu dopřesnění...
Je ale fakt, že v každej z uvedených prémioviek je menej miesta, ako v porovnateľnom mainstreame; Mondeo či Sup ponúkajú priestorové pomery o kategóriu lepšie. Preto Vy kupujúci prémie chtiac nechtiac musíte ísť do vyššej strednej triedy, aby ste mali dostatok miesta (ktoré jazdci mainstreamu majú už v strednej). >:-[]
24. 1. 2011 13:59
Re: Jen trochu dopřesnění...
Pája predsa makal na sebe, drtil jazyky, dozrieval, tak si snáď zaslúži niečo lepšie nie? :-)
24. 1. 2011 16:54
Re: Jen trochu dopřesnění...
Jen zapomínáte, že se bavíme o voze, který je velikostně pohříchu ostatních spíše v nižší střední ;-)
24. 1. 2011 16:53
Re: Jen trochu dopřesnění...
Radost z jízdy jinde nekoupíš ani za příplatek ;-)
Avatar - Rysguf.
24. 1. 2011 11:02
20 300 eur
V SR zacina cena po zlave 6600 eur na cca. 20 300, alebo davaju Sportpaket za takmer 7000 eur gratis. Ako je to s cenami v CR?
Lebo takto to je s C5 jedno z nalacnejsich aut v strednej triede... a to uz je zaujimave pri 5 rocnom servise zdarma ci zostatkovej cene auta pri predaji.
Rozbalit vlákno
6
24. 1. 2011 11:18
Re: 20 300 eur
Takhle to oficiálně v ČR určitě není ;-) A upřímně na webu bmw.sk jsem nic o 25% slevě nic nečetl. Pokud však, tak je to kauf století.
Avatar - iudex
24. 1. 2011 13:26
Re: 20 300 eur
Členovia niektorých profesných komôr na SVK majú tiež zľavu v BMW 25%. ;-)
24. 1. 2011 11:18
Re: 20 300 eur
Můžeš mi poslat nějaký odkaz, kde tuhle nabídku najdu? Na stránkách bmw.sk jsem takovou akci nikde nenašel.
Avatar - Rysguf.
24. 1. 2011 11:53
Re: 20 300 eur
Tu je prepis mojho mailu s BMW Nitra:

Dobrý deň p. Hečko,

áno, pri BMW rade 3 je to balík Edition M Sport v hodnote 6864 Euro, alebo ľubovolná výbava, prípadne zľava na klienta v hodnote 6600 Euro s DPH.

Pre takto podporené vozidlá BMW rady 3 je v ponuke ešte akciové financovanie (úver, leasing) s celkovou úsporou až 3600 Euro s DPH.

S pozdravom,

Miroslav Kacina

Tu je info od predajcu BMW Nitra:
[odkaz]

Cena tam je 21 240, ale ma byt 20 300.

Tato akcia bola aj v Trencine ci Ziline, ale tam mi to pre rok 2011 este nepotvrdili....

:-)
25. 1. 2011 12:09
Re: 20 300 eur
mozem potvrdit, oficialne to na strankach nie je, ale objednaval som 320d v decembri. Kalkualcia je jednoducha, cennikova cena - 6545,-EUR (resp viac, podla zvolenej vybavy, na 320dT to bolo okolo 6800 tusim)
to zvyhodnenie az 3600 pri leasingu je skryte v leasingu bez navysenia, nezrazi sa ako dodatocka zlava. Aj tak ale auto cennikovo prekracujuce 40tis je za 33 doma >:D
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 1. 2011 11:53
Stále top
Nemohu si pomoct, ale přijde mi, že aktuální trojka po faceliftu ožila a chytla druhou mízu. Je tak nádherně elegantní a sportovní, že ani nepotřebuje M- Paket a i na 17" kolech vypadá k světu na rozdíl od novinek. A vnější rozměry? Na nich nevidím nic zlého a vůbec bych se nezlobil, kdyby nová 3er nepřekročila 4,6 metru, ikdyž to se asi nestane. Já v E36 mám místa až až, takže opravdu nechápu na co je někomu skoro pětimetrová přerostlá Insignia kombi. Jo jasně, pokud je rodina, tak je to už na hraně, ale to je vše dobře popsáno v textu. Zkrátka bych si moc přál, aby i příští BMW bylo pořád volbou pro ty sportovně založené řidiče, kteří netouží po voze, kde akorát vozí zbytečný vzduch.

Třílitrový diesel opět předvedl své mistrovství, o to víc zamrzí jeho brzký konec, který prostě nikdy nepochopím.

Interiér- tam je stále slabina linie přístrojové desky, ale mě osobně by to ty skvělé sedačky víc než vynahradily, stejně jako M volant. Pracoviště akorát pro mě ;-)

Co víc říct, palec nahoru :yes: pro BMW, že vytvořilo vůz, který i na konci životnosti má co říct a je stále na špici. Tak sna jen ještě šťastnou ruku při tvorbě nástupce ;-)
Rozbalit vlákno
7
24. 1. 2011 11:59
Re: Stále top
O jakém konci třílitrového dieselu píšeš?
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 1. 2011 12:31
Re: Stále top
O jeho konci s příchodem nové trojky. Tam verzi s jedním turbem nahradí twin turbo čtyřválec, nebo se pletu? Ale 3.0d s dvěma turby samozřejmě zůstane...
24. 1. 2011 12:55
Re: Stále top
Podle mě pouze ve verzi s výkonem 150kw. 3,0d by měla dostat dalších 10kw navíc, tedy cca 258koní. Biturbo bude někde na 200-220 ;-)
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 1. 2011 13:32
Re: Stále top
Jo asi jo, pletu si to s benzínem, tam atmosféra okolo 190kW zmizí uplně. Jen aby neudělali nějaký přefoukaný diesel R4 se 180kW a je i po této verzi...
24. 1. 2011 12:12
Re: Stále top
V prehistorickem Passatu B3 bylo taky daleko vic mista nez v moji Lagune. Neni to o rozmerech ale o obestavenem prostoru. Tenke vyplne a uzka stredova konzole udelaji svoje.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
24. 1. 2011 12:32
Re: Stále top
Jasně, to samé menší felicie vs Fabia I... Stejně vždy záleží na tom, co uživatel od auta vyžaduje.
24. 1. 2011 13:18
Re: Stále top
Ani mi nemluv. Kdybych nepotřeboval víc místa v kufru a hlavně na zadních sedadlech, měl bych v garáži buď podobnou 3er Touring (ovšem v benzínu) nebo ještě spíš Alfu 159 Sportwagon... Ale v těchhle autech prostě čtyři dospělí (nad 185 cm) dlouhou štreku pohodlně neodjedou. :-(
24. 1. 2011 17:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2011 20:48
Nase rodinne 330xdT e46
Caute. Uz 7. mesiac s usmevom na tvary uzivam 330xd Touring e46 facelift, v takmer zhodnej specifikaci ako je to v teste (na tu dobu). Som presvedceny, ze pre mna, moju manzelku a 6 mesacnu dceru som ani lepsie auto vybrat nemohol. Je bezpecne, pohodlne, vykonne za kazdych okolnosti, pre troch (max. 4) ludi dostatocne priestranne, do kufra zbalime vsetko co "potrebujeme", ty co maju deti vedia o com hovorim ;-) . V pohode sa vojde do kufra aj nas havo (slovensky cuvac). Cize odporucam a potvrdzujem, ze je to urcite laska na prvy pohlad ;-) :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
25. 1. 2011 11:34
Re: Nase rodinne 330xdT e46
Mayki gratuluji ke spokojenosti, jen Tě trochu zklamu - v E46 xd dozajista nemáš xDrive, ale rozdělovací převodovku s pevným poměrem - tuším 35/65 ve prospěch zadní nápravy. Takže jistota na vozovce určitě, vytažení předními koly bohužel ne.. ;-\ jinak přeji hodně radosti za volantem :-)
25. 1. 2011 16:17
Re: Nase rodinne 330xdT e46
ja o tom viem :-) , nasklamal si ma ;-) , pomer je tam 38:62 , aspon to ma elektronicke samosvory..ale napriek tomu je trakcia aj tak vynikajuca a je typicky pretacave >:-[]
Avatar - iudex
25. 1. 2011 11:54
Re: Nase rodinne 330xdT e46
Fajn motorizácia i auto ako celok, len s tým "zbalením všetkého, čo potrebujete" Ti to vydrží iba pri jednom dieťati. Pri dvoch už podpriemerný kufor 3er nebude stačiť.
25. 1. 2011 12:00
Re: Nase rodinne 330xdT e46
E91 jsem měl jako pracovní montérky, ale taky na víkend, dovolenou, hory...to vše se dvěma dětmi a když bylo potřeba i se psem. Není to sice etalon prostornosti, přesto bez nějakého většího rozcapování naprosto vyhovující ;-)
Avatar - iudex
25. 1. 2011 12:20
Re: Nase rodinne 330xdT e46
Je to samozrejme individuálne, pri prvom dieťati som zbalil kočík do malého hatchu, teraz pri druhom väčším kočíkom zaplním celý kufor kombi (ktorý je väčší ako kufor 3er). Práve cez víkend som sa nad tým zamýšľal, že ísť s obomi deťmi, kočíkom a batožinou na nejaký dlhší čas preč, budem mať pri balení čo robiť. ;-\
P.S. Čo Ťa primälo prestúpiť z Mníchova do Ingolstadtu? Kto okúsi raz jazdu s BMW, obvykle nechce iné...
25. 1. 2011 12:32
Re: Nase rodinne 330xdT e46
Ano, není to takové to naházení do kufru, ale spíš zkoušení využít každé mezírky. Přesto u mě E91 hrála v rámci souboru všech vlastností prim. Moc rád na ní vzpomínám :-) .

O přechodu k olympiádě vyhrála univerzálnost pro 3 různé nátury uživatelů, přístup prodejce a celková cena. Ještě letos, 3 roky po představení se za podobné peníze s výbavou těžko sežene :-) Každopádně slouží dál a ku spokojenosti nynějšího uživatele, já si vyžral ty dětské nemoci nového modelu a proto jsem ani na blog nedal dlouhodobý test. Nebylo by to vůči modelové řadě A4 férové.
25. 1. 2011 16:36
Re: Nase rodinne 330xdT e46
vyries to ako ja, stresnym boxom ;-) :yes:
25. 1. 2011 16:31
Re: Nase rodinne 330xdT e46
to mi je jasne..nie som blazon ktory by kupoval nove 330xdT za 50 000€ aby za rok zistil, ze manzelka je zas tehotna a kam dam druhy kociar??? nemaj strachy, ja kupujem len jazdenky a menim auta kazde 2 roky. S narastajucim poctom clenov rodiny sa bude urcite zvacsovat aj auto ;-) ..vidim to na M-B R...4-matic
25. 1. 2011 08:51
OT: Modifikace 3,0d představena v X3
Dnes už legendární motor R6 3,0d absolvoval další upgrade, který se nejprve představí v modelu X3. Aktuálně nabízí ne méně než 190kw, tedy o plných 10kw více než doposud a dále o 20Nm vyšší točivý moment, celkově tedy 560Nm. U nepříliš aerodynamického SUV jsou zajímavé parametry:

0-100km/h za 6,2s, Vmax 230 a průměrná spotřeba rovných 6l. X3 se bude dodávat v tomto případě pouze s 8° automatem.
V novém trojkovém sedanu se tedy dá předpokládat zryclení na 100km/h pod 6s a spotřeba na úrovni 5,5l...to je jako sen ;-) .
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Parda71 (BMWfans)
25. 1. 2011 15:23
Re: OT: Modifikace 3,0d představena v X3
:yes: :yes: :yes: nejlepší motor třídy opět úřaduje
Skvělé zprávy, díky ti za ně!
Avatar - Ricardo
25. 1. 2011 16:57
Re: OT: Modifikace 3,0d představena v X3
Tyto parametry má i 530d xDrive (jen xDrive, zadokolka ne)
26. 1. 2011 06:23
Re: OT: Modifikace 3,0d představena v X3
BMW řady 5 sedan i kombi se ještě v xdrive neprodávají a verze GT má obligátních 180kw.
Avatar - Radkos
30. 1. 2011 19:49
:)
joo je to holt kára ! ;o)
Rozbalit vlákno
0
5. 2. 2012 18:39
Chybne udaje
Nejsou některé údaje v tabulce (výkon,rozvor) mylné?
Rozbalit vlákno
0