Testy
V SR zacina cena po zlave 6600 eur na cca. 20 300, alebo davaju Sportpaket za takmer 7000 eur gratis. Ako je to s cenami v CR?
Lebo takto to je s C5 jedno z nalacnejsich aut v strednej triede... a to uz je zaujimave pri 5 rocnom servise zdarma ci zostatkovej cene auta pri predaji.
Lebo takto to je s C5 jedno z nalacnejsich aut v strednej triede... a to uz je zaujimave pri 5 rocnom servise zdarma ci zostatkovej cene auta pri predaji.
Takhle to oficiálně v ČR určitě není 😉 A upřímně na webu bmw.sk jsem nic o 25% slevě nic nečetl. Pokud však, tak je to kauf století.
Můžeš mi poslat nějaký odkaz, kde tuhle nabídku najdu? Na stránkách bmw.sk jsem takovou akci nikde nenašel.
Tu je prepis mojho mailu s BMW Nitra😒br />
Dobrý deň p. Hečko,
áno, pri BMW rade 3 je to balík Edition M Sport v hodnote 6864 Euro, alebo ľubovolná výbava, prípadne zľava na klienta v hodnote 6600 Euro s DPH.
Pre takto podporené vozidlá BMW rady 3 je v ponuke ešte akciové financovanie (úver, leasing) s celkovou úsporou až 3600 Euro s DPH.
S pozdravom,
Miroslav Kacina
Tu je info od predajcu BMW Nitra:
[odkaz]
Cena tam je 21 240, ale ma byt 20 300.
Tato akcia bola aj v Trencine ci Ziline, ale tam mi to pre rok 2011 este nepotvrdili....
😄
Dobrý deň p. Hečko,
áno, pri BMW rade 3 je to balík Edition M Sport v hodnote 6864 Euro, alebo ľubovolná výbava, prípadne zľava na klienta v hodnote 6600 Euro s DPH.
Pre takto podporené vozidlá BMW rady 3 je v ponuke ešte akciové financovanie (úver, leasing) s celkovou úsporou až 3600 Euro s DPH.
S pozdravom,
Miroslav Kacina
Tu je info od predajcu BMW Nitra:
[odkaz]
Cena tam je 21 240, ale ma byt 20 300.
Tato akcia bola aj v Trencine ci Ziline, ale tam mi to pre rok 2011 este nepotvrdili....
😄
mozem potvrdit, oficialne to na strankach nie je, ale objednaval som 320d v decembri. Kalkualcia je jednoducha, cennikova cena - 6545,-EUR (resp viac, podla zvolenej vybavy, na 320dT to bolo okolo 6800 tusim)
to zvyhodnenie az 3600 pri leasingu je skryte v leasingu bez navysenia, nezrazi sa ako dodatocka zlava. Aj tak ale auto cennikovo prekracujuce 40tis je za 33 doma >😁
to zvyhodnenie az 3600 pri leasingu je skryte v leasingu bez navysenia, nezrazi sa ako dodatocka zlava. Aj tak ale auto cennikovo prekracujuce 40tis je za 33 doma >😁
Nemohu si pomoct, ale přijde mi, že aktuální trojka po faceliftu ožila a chytla druhou mízu. Je tak nádherně elegantní a sportovní, že ani nepotřebuje M- Paket a i na 17" kolech vypadá k světu na rozdíl od novinek. A vnější rozměry? Na nich nevidím nic zlého a vůbec bych se nezlobil, kdyby nová 3er nepřekročila 4,6 metru, ikdyž to se asi nestane. Já v E36 mám místa až až, takže opravdu nechápu na co je někomu skoro pětimetrová přerostlá Insignia kombi. Jo jasně, pokud je rodina, tak je to už na hraně, ale to je vše dobře popsáno v textu. Zkrátka bych si moc přál, aby i příští BMW bylo pořád volbou pro ty sportovně založené řidiče, kteří netouží po voze, kde akorát vozí zbytečný vzduch.
Třílitrový diesel opět předvedl své mistrovství, o to víc zamrzí jeho brzký konec, který prostě nikdy nepochopím.
Interiér- tam je stále slabina linie přístrojové desky, ale mě osobně by to ty skvělé sedačky víc než vynahradily, stejně jako M volant. Pracoviště akorát pro mě 😉
Co víc říct, palec nahoru :yes: pro BMW, že vytvořilo vůz, který i na konci životnosti má co říct a je stále na špici. Tak sna jen ještě šťastnou ruku při tvorbě nástupce 😉
Třílitrový diesel opět předvedl své mistrovství, o to víc zamrzí jeho brzký konec, který prostě nikdy nepochopím.
Interiér- tam je stále slabina linie přístrojové desky, ale mě osobně by to ty skvělé sedačky víc než vynahradily, stejně jako M volant. Pracoviště akorát pro mě 😉
Co víc říct, palec nahoru :yes: pro BMW, že vytvořilo vůz, který i na konci životnosti má co říct a je stále na špici. Tak sna jen ještě šťastnou ruku při tvorbě nástupce 😉
O jakém konci třílitrového dieselu píšeš?
O jeho konci s příchodem nové trojky. Tam verzi s jedním turbem nahradí twin turbo čtyřválec, nebo se pletu? Ale 3.0d s dvěma turby samozřejmě zůstane...
Podle mě pouze ve verzi s výkonem 150kw. 3,0d by měla dostat dalších 10kw navíc, tedy cca 258koní. Biturbo bude někde na 200-220 😉
V prehistorickem Passatu B3 bylo taky daleko vic mista nez v moji Lagune. Neni to o rozmerech ale o obestavenem prostoru. Tenke vyplne a uzka stredova konzole udelaji svoje.
Jasně, to samé menší felicie vs Fabia I... Stejně vždy záleží na tom, co uživatel od auta vyžaduje.
alambert
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Caute. Uz 7. mesiac s usmevom na tvary uzivam 330xd Touring e46 facelift, v takmer zhodnej specifikaci ako je to v teste (na tu dobu). Som presvedceny, ze pre mna, moju manzelku a 6 mesacnu dceru som ani lepsie auto vybrat nemohol. Je bezpecne, pohodlne, vykonne za kazdych okolnosti, pre troch (max. 4) ludi dostatocne priestranne, do kufra zbalime vsetko co "potrebujeme", ty co maju deti vedia o com hovorim 😉 . V pohode sa vojde do kufra aj nas havo (slovensky cuvac). Cize odporucam a potvrdzujem, ze je to urcite laska na prvy pohlad 😉 😄 :yes: :yes: :yes:
Mayki gratuluji ke spokojenosti, jen Tě trochu zklamu - v E46 xd dozajista nemáš 😁rive, ale rozdělovací převodovku s pevným poměrem - tuším 35/65 ve prospěch zadní nápravy. Takže jistota na vozovce určitě, vytažení předními koly bohužel ne.. ;-\ jinak přeji hodně radosti za volantem 😄
Fajn motorizácia i auto ako celok, len s tým "zbalením všetkého, čo potrebujete" Ti to vydrží iba pri jednom dieťati. Pri dvoch už podpriemerný kufor 3er nebude stačiť.
E91 jsem měl jako pracovní montérky, ale taky na víkend, dovolenou, hory...to vše se dvěma dětmi a když bylo potřeba i se psem. Není to sice etalon prostornosti, přesto bez nějakého většího rozcapování naprosto vyhovující 😉
Je to samozrejme individuálne, pri prvom dieťati som zbalil kočík do malého hatchu, teraz pri druhom väčším kočíkom zaplním celý kufor kombi (ktorý je väčší ako kufor 3er). Práve cez víkend som sa nad tým zamýšľal, že ísť s obomi deťmi, kočíkom a batožinou na nejaký dlhší čas preč, budem mať pri balení čo robiť. ;-\
P.S. Čo Ťa primälo prestúpiť z Mníchova do Ingolstadtu? Kto okúsi raz jazdu s BMW, obvykle nechce iné...
P.S. Čo Ťa primälo prestúpiť z Mníchova do Ingolstadtu? Kto okúsi raz jazdu s BMW, obvykle nechce iné...
Ano, není to takové to naházení do kufru, ale spíš zkoušení využít každé mezírky. Přesto u mě E91 hrála v rámci souboru všech vlastností prim. Moc rád na ní vzpomínám 😄 .
O přechodu k olympiádě vyhrála univerzálnost pro 3 různé nátury uživatelů, přístup prodejce a celková cena. Ještě letos, 3 roky po představení se za podobné peníze s výbavou těžko sežene 😄 Každopádně slouží dál a ku spokojenosti nynějšího uživatele, já si vyžral ty dětské nemoci nového modelu a proto jsem ani na blog nedal dlouhodobý test. Nebylo by to vůči modelové řadě A4 férové.
O přechodu k olympiádě vyhrála univerzálnost pro 3 různé nátury uživatelů, přístup prodejce a celková cena. Ještě letos, 3 roky po představení se za podobné peníze s výbavou těžko sežene 😄 Každopádně slouží dál a ku spokojenosti nynějšího uživatele, já si vyžral ty dětské nemoci nového modelu a proto jsem ani na blog nedal dlouhodobý test. Nebylo by to vůči modelové řadě A4 férové.
to mi je jasne..nie som blazon ktory by kupoval nove 330xdT za 50 000€ aby za rok zistil, ze manzelka je zas tehotna a kam dam druhy kociar??? nemaj strachy, ja kupujem len jazdenky a menim auta kazde 2 roky. S narastajucim poctom clenov rodiny sa bude urcite zvacsovat aj auto 😉 ..vidim to na M-B R...4-matic
Dnes už legendární motor R6 3,0d absolvoval další upgrade, který se nejprve představí v modelu X3. Aktuálně nabízí ne méně než 190kw, tedy o plných 10kw více než doposud a dále o 20Nm vyšší točivý moment, celkově tedy 560Nm. U nepříliš aerodynamického SUV jsou zajímavé parametry😒br />
0-100km/h za 6,2s, Vmax 230 a průměrná spotřeba rovných 6l. X3 se bude dodávat v tomto případě pouze s 8° automatem.
V novém trojkovém sedanu se tedy dá předpokládat zryclení na 100km/h pod 6s a spotřeba na úrovni 5,5l...to je jako sen 😉 .
0-100km/h za 6,2s, Vmax 230 a průměrná spotřeba rovných 6l. X3 se bude dodávat v tomto případě pouze s 8° automatem.
V novém trojkovém sedanu se tedy dá předpokládat zryclení na 100km/h pod 6s a spotřeba na úrovni 5,5l...to je jako sen 😉 .
Na soužití s bavorskou E91 vzpomínám dodnes jen v nejlepším a případné zájemce "zlaté" odcházející edice potěší i to, že pádla pod volantem jsou za hubičku v extras 😉